Er was al eens een leraar die dat deed, maar binnen de school moest hij het toch weer af doen van de leidingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
uit protest ga ik morgen met een hoofddoekje op naar m'n werk
Dat gaat dan een keppeltje worden, daar kan Wilders goed mee levenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
De Graaf wou zich niet vastleggen en stelde dat het aan de provincie was, maar het kwam er eigenlijk wel op neer dat straks niemand nog een hoofddoekje mag dragen tenzij de PVV een passende oplossing vindt.
Ja, uiteindelijk draait het daar allemaal om.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gaat dan een keppeltje worden, daar kan Wilders goed mee leven
Maar waarom heb je dat gedaan dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vandaag zoveel gegeten, ik denk dat ik nu voor 3 dagen niet meer hoef
Lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vandaag zoveel gegeten, ik denk dat ik nu voor 3 dagen niet meer hoef
True, maar ik ben toch benieuwd hoe ze dat denken te doen, want op het moment dat de eerste oma met fleurige shawl om haar hoofd een boete krijgt van een moslim-agent heb je de poppen echt aan het dansen... vooral onder de PVV'ersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach ze krijgen het er toch nooit door. Het is volgens mij, hopelijk althans, ook meer provocatie. Wat al erg genoeg is trouwens.
Soms loopt het weleens zo, mijn collega dus dat was vanmorgen beginnen met gebak, tussen de middag had ik afgesproken om te gaan lunchen en ik had voor vanavond afgesproken om bij een vriendin te gaan eten.quote:
gaan we weer, maar verder begon jij weer eens niet om mensen uit te scheldenquote:
Ho, ze zijn er nog niet uit hè, het kan ook nog kopvoddentax worden. Nee dat verzin ik niet, dat werd zo gesteld toen Pechtold erop wees.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
True, maar ik ben toch benieuwd hoe ze dat denken te doen, want op het moment dat de eerste oma met fleurige shawl om haar hoofd een boete krijgt van een moslim-agent heb je de poppen echt aan het dansen... vooral onder de PVV'ers
Dan breekt het lijntje nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms loopt het weleens zo, mijn collega dus dat was vanmorgen beginnen met gebak, tussen de middag had ik afgesproken om te gaan lunchen en ik had voor vanavond afgesproken om bij een vriendin te gaan eten.
Maar het was wel erg lekker allemaal, dus morgen maar weer rustig aan
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
gaan we weer, maar verder begon jij weer eens niet om mensen uit te schelden![]()
Het klinkt plausibel, maar het lijkt me best link. In vier jaar kun je een hoop afbreken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Soms hoop ik dat de PVV de macht krijgt, laat de bom maar barsten, dat maakt dan exact duidelijk wie in de samenleving waar staat.
Nee joh, ik ben pas jarig als je hier een lap vlees op de gril flikkertquote:
Ja, hoe meer er afgebroken wordt, des te duidelijker gaat het worden en des te meer kan het weer opgebouwd worden denk ik dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het klinkt plausibel, maar het lijkt me best link. In vier jaar kun je een hoop afbreken.
Je gaat ervanuit dat hij na vier jaar weer weg is? Wat als het een doorslaand succes blijkt te zijn? Eerst maar eens kijken hoe het morgen gaat, met een beetje geluk vindt er dan al een kentering plaats.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, hoe meer er afgebroken wordt, des te duidelijker gaat het worden en des te meer kan het weer opgebouwd worden denk ik dan.
Waarmee moet ik je dan feliciteren?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben pas jarig als je hier een lap vlees op de gril flikkert
Ik heb alvast gas gespaard, voor als Wilders aan de macht komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |