Wel een grappig dingetje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.vw-bulli.de/no(...)fcf2d7c67a7f842.html
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"Goh Teun, wat leuk dat je geld terug krijgt van Essent en wat goed voor je dat je maar 60 euro per maand hoeft te betalen. Dat gunnen we je echt!"
Kijk, daar zat ik op te wachten, gewoon iemand die dat zegt. Maar nee hoor, niemand van die lamstralen hier kan het uit z'n bek krijgen. Niemand, nog niet eentje!! Stelletje zuinige en jaloerse opportunistische egoïsten hier![]()
Ik hoop voor jullie dat de gasprijs verdubbelt binnen twee maanden
Weet je wat dat aan energie kost, zo'n postquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"Goh Teun, wat leuk dat je geld terug krijgt van Essent en wat goed voor je dat je maar 60 euro per maand hoeft te betalen. Dat gunnen we je echt!"
Kijk, daar zat ik op te wachten, gewoon iemand die dat zegt. Maar nee hoor, niemand van die lamstralen hier kan het uit z'n bek krijgen. Niemand, nog niet eentje!! Stelletje zuinige en jaloerse opportunistische egoïsten hier![]()
Ik hoop voor jullie dat de gasprijs verdubbelt binnen twee maanden
Oh, was dat de vraag... ik keek geluidloos dus zag alleen maar "Oma met hoofddoek in de bus" op dat scherm staan, dat leek me nou werkelijk een interessante vraag voor die PVV'er:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Debat opstaan?
"mijn oma draagt al 40 jaar een hoofddoek, mag ze volgens uw partij (PVV dus) met de bus?"
Ik heb alleen dingen bevestigd gezien, zoals dat VVD en CDA compleet zijn uitgeleverd aan de fasci PVV.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
Debat gezien, en heb ik er wat van geleerd????
Remlove,,stop daar is mee.,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb alleen dingen bevestigd gezien, zoals dat VVD en CDA compleet zijn uitgeleverd aan de fasci PVV.
Ik vind het hilarisch hoe druk de eerste en vooral tweede kamerleden zich met deze provinciale verkiezingen bezig houden.... dat hebben ze nog nooit gedaan, terwijl het systeem al jaren op dezelfde manier werkt: Leden van de PS kiezen de leden van de EK.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb alleen dingen bevestigd gezien, zoals dat VVD en CDA compleet zijn uitgeleverd aan de fasci PVV.
Met iemand fascist noemen, dit is niet nodig..quote:
De Graaf wou zich niet vastleggen en stelde dat het aan de provincie was, maar het kwam er eigenlijk wel op neer dat straks niemand nog een hoofddoekje mag dragen tenzij de PVV een passende oplossing vindt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, was dat de vraag... ik keek geluidloos dus zag alleen maar "Oma met hoofddoek in de bus" op dat scherm staan, dat leek me nou werkelijk een interessante vraag voor die PVV'er:
Mag een willekeurige oma een hoofddoekje om in de bus, of mag alleen een NL oma een fleurig hoofddoekje om in de bus?
In de cabrio mag het jaren-50 hoofdoekje ter bescherming van je coupe uiteraard wel; een cabrio is niet te betalen van een uitkering dus dan valt er niets te korten.
Net betaald in februari,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weet je wat dat aan energie kost, zo'n post? Ik heb de fucking OZB en waterschapshit weer binnen
.
Vind ik niet nodig. Je mag het beestje best bij de naam noemen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
Met iemand fascist noemen, dit is niet nodig..
WE KUNNEN GEWOON DISCUSIEREN ZONDER DEZE WOORDEN.
Ook zonder capsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
Met iemand fascist noemen, dit is niet nodig..
WE KUNNEN GEWOON DISCUSIEREN ZONDER DEZE WOORDEN.
Hou toch eens op met die woorden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind ik niet nodig. Je mag het beestje best bij de naam noemen.
OMG... krijgen we straks verdorie ook nog KLB-topics over verknoeide knipbeurten bij de kapper en dat je dat niet eens heel klassiek kunt oplossen door een hoofddoekje om te doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
De Graaf wou zich niet vastleggen en stelde dat het aan de provincie was, maar het kwam er eigenlijk wel op neer dat straks niemand nog een hoofddoekje mag dragen tenzij de PVV een passende oplossing vindt.
Niet nodig volgens jou... maar daarom niet minder waar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die woorden.
Het is totaal niet nodig,
Ach ze krijgen het er toch nooit door. Het is volgens mij, hopelijk althans, ook meer provocatie. Wat al erg genoeg is trouwens.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... krijgen we straks verdorie ook nog KLB-topics over verknoeide knipbeurten bij de kapper en dat je dat niet eens heel klassiek kunt oplossen door een hoofddoekje om te doen.
Klote PVV
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |