nee ik kijk NOS journaal iets over China...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Debat opstaan?
"mijn oma draagt al 40 jaar een hoofddoek, mag ze volgens uw partij (PVV dus) met de bus?"
Heeft ook een raar gedraggie, vandaar misschien dat bekkiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
wat een raar bekkie heeft die Brinkman...
mist ie nou een paar tanden beneden of lijkt dat maar zo?
ow... ligt dus niet aan mij, vreemd mondje heh.. ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heeft ook een raar gedraggie, vandaar misschien dat bekkie
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Bouwval gezocht...Klinkt stiekum als die brinkman
je hebt mij nog niet eens antwoord gegevenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"Goh Teun, wat leuk dat je geld terug krijgt van Essent en wat goed voor je dat je maar 60 euro per maand hoeft te betalen. Dat gunnen we je echt!"
Kijk, daar zat ik op te wachten, gewoon iemand die dat zegt. Maar nee hoor, niemand van die lamstralen hier kan het uit z'n bek krijgen. Niemand, nog niet eentje!! Stelletje zuinige en jaloerse opportunistische egoïsten hier![]()
Ik hoop voor jullie dat de gasprijs verdubbelt binnen twee maanden
en krijg ik reacties???quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik moest bijbetalen trouwens
Dat is inderdaad voor gas en licht samenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Is dat voor gas en licht samen ?![]()
Dat het woord ondernemer wel erg vaak voorbij kwam?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
Debat gezien, en heb ik er wat van geleerd????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |