Ik rot ook op, ben nog gek ook dat ik er aan mee doe, kneus gedoequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:12 schreef Toverheks het volgende:
Iedereen naar bed nu ik met dit vraagstuk rond loop
teun ik snap er niks meer van, echt ik zit me rot te piekeren waarom ik gequot werd jij weet wat er stond en het was helemaal geen sneer naar pietje, de naam pietje is niet eens gezegt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik rot ook op, ben nog gek ook dat ik er aan mee doe, kneus gedoe
Echt niet normaal hoor, zo grof reageren op een dergelijke post van mij.quote:
Ik bedoelde niet dat jij een sneer naar pietje had gegeven. Als dat zo overkwam ben ik blijkbaar onduidelijk geweest.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:12 schreef Toverheks het volgende:
Iedereen naar bed nu ik met dit vraagstuk rond loop
Ik zei al sorry en alsof jij zoiets nooit doet..quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoor, zo grof reageren op een dergelijke post van mij.
.quote:En uiteindelijk tellen alleen de bans lijkt me. Wat kan jou die notes schelen. Er is dus drama om niets
Huh??? Wat heb ik gedaan??quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoor, zo grof reageren op een dergelijke post van mij.
En ik bedoelde laatst Coos! En niet jou
Zeg dan gewoon helemáál geen sorry, als het op die manier moet. Kijk eens naar wat je allemaal uitkraamt man, op basis van een onjuist vermoeden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zei al sorry en alsof jij zoiets nooit doet..
Ja het is zó stiekem, dat iedereen het kan zien of er een note bij is gekomen.quote:Wat voor mij telt is dat er hier op een stiekeme manier een administratie van users wordt bijgehouden met een vooropgezet doel. Soort van NSB of Stasi praktijken. Ik kan er niet tegen, ik verdraag het nauwelijks tot niet.
Schapenbout genast?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Schapenbout genast?![]()
Ging over een discussie met Pietje, Coos. Ergens afgelopen weekend, niet nu. Daar vond ik jou wel erg grof en op de persoon posten louter vanwege iemands politieke voorkeur. Maar no worries: je hebt er geen notes voor gehad.
Prima, dan bij deze geen sorry, wat jij wil.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon helemáál geen sorry, als het op die manier moet. Kijk eens naar wat je allemaal uitkraamt man, op basis van een onjuist vermoeden.
Dat stiekeme bijhouden van opmerkingen van users is 100 procent des NSB's, het is onfatsoenlijk en ik vind het laag bij de grond. Zeg dan gewoon "Voor die en die opmerking krijg je een note".quote:Ja het is zó stiekem, dat iedereen het kan zien of er een note bij is gekomen.
En wat is er vooropgezet aan? Jou een ban aansmeren? Dat mislukt dan al jaren voortdurend.
Dus je geblaat over NSB dit en Stasi slaat nergens op.
Hoezo moeten modjes inzicht in het gedrag van mij krijgen, zijn ze mijn hulpverlenende instantie of zo. De meeste modjes hebben in vergelijking met bijvoorbeeld jou een levenservaring en beoordelingsvermogen van 0,0 en die moeten jouw opmerkingen dan stiekem bij gaan houden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:04 schreef Coos het volgende:
Dat note gedoe vind ik ook helemaal nergens op slaan.
Remlof zei ooit dat het was voor de modjes zodat zij inzicht krijgen in het gedrag van de user.
Maar waarom, waarvoor is mij nooit duidelijk geworden.
Gaan ze als de tijd rijp is naar de aivd, of de PVV, of naar een webshop zodat we spam krijgen??
Als dat laatste het geval is zal Gert wel veel shit in zijn inbox vinden van Der Sturmer of De Volkssturm en aanverwante zooi.
Raar gedoe dus met die notes waar "niets" mee gedaan wordt.
O, dat kan ook nog. Dat ze jouw notes doorgeven aan de Pompekliniek.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo moeten modjes inzicht in het gedrag van mij krijgen, zijn ze mijn hulpverlenende instantie of zo. De meeste modjes hebben in vergelijking met bijvoorbeeld jou een levenservaring en beoordelingsvermogen van 0,0 en die moeten jouw opmerkingen dan stiekem bij gaan houden?![]()
Ze zien wat ik post, als ze het niet bevalt kunnen ze dat gewoon aangeven.
oke Gert, maar je had mijn post gequot zodoende dus opgelost, kan ik nu rustig gaan slapen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat jij een sneer naar pietje had gegeven. Als dat zo overkwam ben ik blijkbaar onduidelijk geweest.
Heks je laat je toch niet gek maken door de Fok politzei?quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke Gert, maar je had mijn post gequot zodoende dus opgelost, kan ik nu rustig gaan slapen.
Puur om een beeld te krijgen van hoe en hoe vaak een user de grenzen opzoekt van wat we toelaten op dit forum.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo moeten modjes inzicht in het gedrag van mij krijgen, zijn ze mijn hulpverlenende instantie of zo. De meeste modjes hebben in vergelijking met bijvoorbeeld jou een levenservaring en beoordelingsvermogen van 0,0 en die moeten jouw opmerkingen dan stiekem bij gaan houden?![]()
Ze zien wat ik post, als ze het niet bevalt kunnen ze dat gewoon aangeven.
Ja, wel gaan stemmen morgen, wat dan ook, desnoods NSB.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Heks je laat je toch niet gek maken door de Fok politzei?
edit: en wel gaan stemmen morgen hè!!![]()
Dat laatste gebeurt ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Prima, dan bij deze geen sorry, wat jij wil.
[..]
[..]
Dat stiekeme bijhouden van opmerkingen van users is 100 procent des NSB's, het is onfatsoenlijk en ik vind het laag bij de grond. Zeg dan gewoon "Voor die en die opmerking krijg je een note".
Ik ben hier open, zeg in heel veel gevallen wat ik denk of voel. Als dat voorlangs afgestraft wordt door gebash, dan kan ik daar nog mee leven, bats hem wel terug (ook al denk ik soms "Wat een hufters dat ze mij daarmee proberen te pakken"). Maar dat stiekeme gedoe achterlangs is misselijkmakend, ook als het niets voorstelt blijft het misselijkmakend.
Zoals gezegd, laat blauw maar lekker lijstjes van eigen opmerkingen bij gaan houden, laat mij met rust of zeg wat je van iets vindt. Gewoon in mijn face, rechttoe-rechtaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |