en gelijk de lapoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
wat een reactie's
Dank jullie wel voor het medeleven
ik had telefoonexcuus
gebeurd bijna nooit
Ik denk eigenlijk dat Rutte een nette en redelijk integere man is. Hij weet en beseft vermoedelijk alleen onvoldoende wat zijn maatregelen teweeg gaan brengen. Op zich, als politicus, hoor en zie ik hem graag. Er zijn er die veel en veel smeriger zijn met heel veel dubbele agenda'squote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef Toverheks het volgende:
het zijn een stelletje zakkenvullers, een stelletje nare mannen in nette pakken, een stelletje ouwehoeren en die om elkaar leugens elkaar weer indekken om andere leugens, kortom het is niet mijn soort man en Rutte vind ik helemaal een gladjanus
Met het feit dat ik bijna 200 euro voor gas en licht terugkrijg en nog maar rond de 60 euro maandelijks hoef te betalenquote:
nou ik heb hem weer bewonderd gisteravond bij P&W maar bbbrrr rillingen krijg ik van die vent, en hoe die lacht helemaal zo een vieze grijns, nee die Rutte vind ik ook 3 keer niks.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Rutte een nette en redelijk integere man is. Hij weet en beseft vermoedelijk alleen onvoldoende wat zijn maatregelen teweeg gaan brengen. Op zich, als politicus, hoor en zie ik hem graag. Er zijn er die veel en veel smeriger zijn met heel veel dubbele agenda's
10.000 keer beter dan JPBquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik heb hem weer bewonderd gisteravond bij P&W maar bbbrrr rillingen krijg ik van die vent, en hoe die lacht helemaal zo een vieze grijns, nee die Rutte vind ik ook 3 keer niks.
die vond ik minder erg, mede omdat hij zo sukkelig over kwam, maar dom was die zeer zeker niet.quote:
He FANN zie ik nu pas bij je staan.......quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb dus een heleboel gemist van dat debat...
eerst effe koffie
ik heb een droge strot van het lullen
Maar hoeveel geef je uit aan dat hout?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met het feit dat ik bijna 200 euro voor gas en licht terugkrijg en nog maar rond de 60 euro maandelijks hoef te betalen
Rutte zit er niet voor jou en mij, maar voor mensen die geld hebben. Hij is leider van een partij die die categorie vertegenwoordigd. (dat er sukkels zijn van onze statuur die ook op hem stemmen doet daar niets van af). Anyway, als je dat weet, dan doet hij het best goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die vond ik minder erg, mede omdat hij zo sukkelig over kwam, maar dom was die zeer zeker niet.
Mag, ik vind het ook beschaafd maar vind ook niet te vertrouwen, heb nu alles goed gevolgd de laatste weken, en echt de VVD steunt de PVV door dik en dun ben ik nu wel achter gekomenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind Rutte een beschaafde man die het best goed doet als premier.
Dat heb ik in het vorige topic twee keer geschreven Fann, rond de 300 euro.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar hoeveel geef je uit aan dat hout?
dan gaat ik ook bomen kappen hier
zooooooooo een lekker ploatje ... moet ik af en toe luisterenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He FANN zie ik nu pas bij je staan.......![]()
oke... ik ga mijn bijl vast slijpenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heb ik in het vorige topic twee keer geschreven Fann, rond de 300 euro.
Als premier, als gezicht naar buiten toe, is hij een stuk charmanter dan JPBquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind Rutte een beschaafde man die het best goed doet als premier.
haal hem ff wegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Rutte zit er niet voor jou en mij, maar voor mensen die geld hebben. Hij is leider van een partij die die categorie vertegenwoordigd. (dat er sukkels zijn van onze statuur die ook op hem stemmen doet daar niets van af). Anyway, als je dat weet, dan doet hij het best goed
ja ik zei weer iets zonder na te denkenquote:
Als MP zit hij er ook voor hen. Z'n rol is nu wel wat anders dan als leider van de VVDquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:03 schreef Leandra het volgende:
Verder is er weinig mis met Rutte; intelligent, vriendelijk, en wellicht niet heel veel zicht op wat er aan de onderkant van de maatschappij gebeurt, maar dat valt hem niet echt te verwijten; hij kent die onderkant ook echt niet, en daar zit hij er niet voor.
Dat komt vast door je haard!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met het feit dat ik bijna 200 euro voor gas en licht terugkrijg en nog maar rond de 60 euro maandelijks hoef te betalen
Dat komt alleen maar door die kachel, voor het eind van het jaar heb ik de aanschafprijs terug verdiendquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt vast door je haard!
Gefeliciteerd
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:04 schreef Leandra het volgende:
Fann!!![]()
Gefeliciteerd dat je een keer gebeld werd
Goed nieuws op deze dagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nah... maar was wel goed nieuws, mijn oudste zus had ineens hartproblemen
zomaar uit het niks, nou jah... was een beetje moe en zo maar had nooit
aan hartproblemen gedacht, totdat ze op vakantie in Griekenland ineens
in het ziekenhuis moest worden opgenomen, maar het goede nieuws
is dat ze het hoogstwaarschijnlijk wel met een pilletje afkan en geen operatie
hoeft te ondergaan.
dus da's wel een felicitatie waard ze heeft nu de derde keer met zo'n kastje
gelopen en als deze uitslag ook goed is en ze denkt van wel... want geen last
gehad, dan mag ze weer vliegen..
dus dan gaan ze meteen een week of 2 naar de zon
Daar ben ik wel blij meeze klonk erg opgelucht, maar nog 3 weken
wachten op de uitslag dus ik ga voor haar duimen
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:08 schreef Laysa het volgende:
gefeliciteerd met dit prachtige mooie topic![]()
![]()
Slaap lekker mensjes
nee teun niet alleen maar...maar wel altijd fijn als er goed nieuws isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen maar![]()
![]()
Eind goed al goed
We hebben hier geen gekozen MP hè, dus hij zit er vooral als VVD MP, en leider van dit VVD/CDA kabinet dat drijft op de gedoogsteun van de PVV.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als MP zit hij er ook voor hen. Z'n rol is nu wel wat anders dan als leider van de VVD
Ik dacht even dat je op die nieuwe sneer naar pietje doelde. Helaas.quote:
Dus de architekt van een kabinet gedoogd door de fasc NSB is een prima vent? Da's dan weer ruimhartig van je.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:10 schreef remlof het volgende:
Rutte is een prima vent. In de tijd dat ik nog VVD stemde zag ik hem ook helemaal zitten, aan de linkerkant van zijn partij. Maar dat ie nu zo naar rechts is opgeschoven moeten we toch aan opportunisme wijten vrees is. Beter was ie overgestapt naar D66.
Goed nieuws Fann, top!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoeft te ondergaan.
Hier idem, en omdat Rutte niet overgestapt is naar D66, ben ik maar overgestaptquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:10 schreef remlof het volgende:
Rutte is een prima vent. In de tijd dat ik nog VVD stemde zag ik hem ook helemaal zitten, aan de linkerkant van zijn partij. Maar dat ie nu zo naar rechts is opgeschoven moeten we toch aan opportunisme wijten vrees ik. Beter was ie overgestapt naar D66.
Feest je dan ook ff op onsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er een roseetje op neem
Groot gelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er een roseetje op neem
ja graag zelfs ! Welk goed nieuws heb jij?quote:
Er is niemand die een sneer geeft naar Pietje hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je op die nieuwe sneer naar pietje doelde. Helaas.
Dit is een rotdag al 20 jaar nu, maar sinds vorig jaar met een mooi gouden randje ( woorden van mn grote broer)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja graag zelfs ! Welk goed nieuws heb jij?
misschien heb ik eroverheen gelezenik had effe snel het vorige
topic doorgeschrold
ow.......... nee je bent geen stomme romantische trut , dat is ook mooi !!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit is een rotdag al 20 jaar nu, maar sinds vorig jaar met een mooi gouden randje ( woorden van mn grote broer)
Vandaag is het 20 jaar geleden dat mijn vader overleed, maar ook nu een jaar geleden dat DK en ik een relatie kregen....Dus iets verdrietigs en pijnlijks kreeg ook eindelijk iets moois...![]()
Jaja stomme romantische trut ben ik, maar dit is gewoon een vreemde, moeilijke, maar toch ook nu mooie dag
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.......... nee je bent geen stomme romantische trut , dat is ook mooi !!!
Ik neem er ook eentje op julllie![]()
voor jou en DK![]()
Laysa, gefeliciteerd maar ook een beetje mixed feelings dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit is een rotdag al 20 jaar nu, maar sinds vorig jaar met een mooi gouden randje ( woorden van mn grote broer)
Vandaag is het 20 jaar geleden dat mijn vader overleed, maar ook nu een jaar geleden dat DK en ik een relatie kregen....Dus iets verdrietigs en pijnlijks kreeg ook eindelijk iets moois...![]()
Jaja stomme romantische trut ben ik, maar dit is gewoon een vreemde, moeilijke, maar toch ook nu mooie dag
Ja....heel raar, maar ook heel mooi!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laysa, gefeliciteerd maar ook een beetje mixed feelings dus
Het is dat D66 voor afschaffing van de Eerste Kamer en voor gekozen burgemeesters is, anders zou ik ook op ze stemmen. Ze zijn iig net zo eurofiel als ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier idem, en omdat Rutte niet overgestapt is naar D66, ben ik maar overgestapt![]()
Iets met een berg en Mohammed, om in PVV termen te blijven
Slaap lekker Laysa, je verstoorde niets, maar ik had er niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:37 schreef Laysa het volgende:
Nah...excuses dat ik jullie politieke gesprekken verstoor met mijn gedachtenspinsel...Slaap lekker
Wel toeval! Of sudderde het al een tijdje en was je juist op die dag extra gevoelig?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ik het niet dacht, wat ben je ook een valse en geniepige lamstraal hèquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:1 note erbij
Bah, vieze slijmbalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel toeval! Of sudderde het al een tijdje en was je juist op die dag extra gevoelig?
Toen de geboorte van mijn zoontje naderde, kwam dit steeds dichter in de buurt van de sterfdag van mijn vader. Die datum had niet mijn voorkeur! Uiteindelijk kwam het menneke er zes dagen voor D-day uit zetten, good boy!
Maar misschien was het juist ook wel mooi geweest.
En je kunt zoiets ook wel rationaliseren natuurlijk, het is maar een datum (alleen da's vaak zo kil hè, rationaliseren).
Nee ik heb er niet bewust toen bij stil gestaan....maar ik vind het mooi dus ik neem dat zo mee...Ook DK...Lekker naar bedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel toeval! Of sudderde het al een tijdje en was je juist op die dag extra gevoelig?
Toen de geboorte van mijn zoontje naderde, kwam dit steeds dichter in de buurt van de sterfdag van mijn vader. Die datum had niet mijn voorkeur! Uiteindelijk kwam hij er zes dagen eerder uit zetten, good boy!
Maar misschien was het juist ook wel mooi geweest.
En je kunt zoiets ook wel rationaliseren natuurlijk, het is maar een datum (alleen da's vaak zo kil hè, rationaliseren).
Kom op, eerst generaliserend zeggen dat "links" kwaadaardig is (gisteren of eergisteren), nu dat er iemand zit te sneren zonder namen te noemen. En ik weet precies waar hij op doelt. Dat was een posting zonder enige persoonlijke sneer, zonder dat ik überhaupt ook maar één persoon voor ogen had.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoeft te ondergaan.
HUH GERT wat heeft dit te betekenen welke sneer naar pietje???? echt sneer niet naar pietje hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Dus de architekt van een kabinet gedoogd door de fasc NSB is een prima vent? Da's dan weer ruimhartig van je.![]()
Die leren jurk met al die haakseltjesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:53 schreef Toverheks het volgende:
Weet niet of iemand jaen paul Gaultier gezien heeft Avro`s close up als het op uitzending gemist wordt herhaald een aanrader, ohhhhhhhh en een mooie jurken komen er langs *zucht* wat een vakmensen heeft hij.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:57 schreef Toverheks het volgende:
voor me aller liefste die nu in bed ligt![]()
![]()
Laysa dikke smakkerd uit Amsterdam
HIj bedoelt voor 99 procent zeker deze waar ik VVD stemmers voor sukkels uitmaak. Gewoon generiek, want anders had ik wel geschreven dat Pietje een sukkel zou zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
HUH GERT wat heeft dit te betekenen welke sneer naar pietje???? echt sneer niet naar pietje hoor
ja die of met die pailletjes.......toen ik jong en wild was heb ik eens een leren trui aan elkaar gehaakt dus moest daar gelijk aan denken maar pppffftttt deze vond ik wel heel erg mooiquote:
Och och, gaan we weer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik het niet dacht, wat ben je ook een valse en geniepige lamstraal hè
[..]
pppfffttttt ik zeg toch ook dat ik het een gladjanus vind echt he soms snap ik dit allemaal niet zo uit het niets, en gert quote mij wat ik later heb weggehaald, echt he soms denk ik fuck de hele boel kom niet meer want soms snap ik het allemaal niet meer, mag de 1 wel alles zeggen en de ander niet dan??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
HIj bedoelt voor 99 procent zeker deze waar ik VVD stemmers voor sukkels uitmaak. Gewoon generiek, want anders had ik wel geschreven dat Pietje een sukkel zou zijn
[RLS] SC#1151 Ik had Telefoon !!!
nou dat was deze haakster echt hahaha echt heel goed in haar vak, was gewoon leuk zo achter de schermen alles te zien mooie doc.quote:
Als dat zo is, dan bied ik mijn excuses aan, maar ik vertrouw je gewoonweg voor geen meter.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Och och, gaan we weer.![]()
Oke, vorige keer zat je er ook naast, en ik wil me in principe niet laten uitlokken om iets over notes te vertellen, maar vooruit. Om weer dagenlang gezwam over jouw notes te voorkomen: ik heb jou geen note gegeven. En jij hebt vanavond sowieso geen note gehad.
Jij hebt trouwens ook al heel erg lang geen ban meer gehad. Dus kap eens met die fixatie op notes c.q. na elke discussie snel checken of je nog wat gescoord hebt. Zoals je merkt betekenen notes geen ban. Zo werkt dat niet.
En ik zou het nog een béétje kunnen begrijpen als je zulke bewoordingen tegen me gebruikt omdat je je baseert op feiten. Maar je scheldt me nu uit op grond van -onjuiste- speculaties.
nou en ik snap er geen reet nu meer van, gert quote mij met iets wat helemaal niet erg was maar ik had weer wat gepost zonder er bij na te denken en toen heb ik het verwijderd waarom quote gert mij dan????quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
Ik ben het eens een keer volkomen eens met Gert.
quote hem nog een keer, er staat van mij Haal hem ff weg............... daarna zegt gert........quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Dus de architekt van een kabinet gedoogd door de fasc NSB is een prima vent? Da's dan weer ruimhartig van je.![]()
Ik rot ook op, ben nog gek ook dat ik er aan mee doe, kneus gedoequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:12 schreef Toverheks het volgende:
Iedereen naar bed nu ik met dit vraagstuk rond loop
teun ik snap er niks meer van, echt ik zit me rot te piekeren waarom ik gequot werd jij weet wat er stond en het was helemaal geen sneer naar pietje, de naam pietje is niet eens gezegt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik rot ook op, ben nog gek ook dat ik er aan mee doe, kneus gedoe
Echt niet normaal hoor, zo grof reageren op een dergelijke post van mij.quote:
Ik bedoelde niet dat jij een sneer naar pietje had gegeven. Als dat zo overkwam ben ik blijkbaar onduidelijk geweest.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:12 schreef Toverheks het volgende:
Iedereen naar bed nu ik met dit vraagstuk rond loop
Ik zei al sorry en alsof jij zoiets nooit doet..quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoor, zo grof reageren op een dergelijke post van mij.
.quote:En uiteindelijk tellen alleen de bans lijkt me. Wat kan jou die notes schelen. Er is dus drama om niets
Huh??? Wat heb ik gedaan??quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoor, zo grof reageren op een dergelijke post van mij.
En ik bedoelde laatst Coos! En niet jou
Zeg dan gewoon helemáál geen sorry, als het op die manier moet. Kijk eens naar wat je allemaal uitkraamt man, op basis van een onjuist vermoeden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zei al sorry en alsof jij zoiets nooit doet..
Ja het is zó stiekem, dat iedereen het kan zien of er een note bij is gekomen.quote:Wat voor mij telt is dat er hier op een stiekeme manier een administratie van users wordt bijgehouden met een vooropgezet doel. Soort van NSB of Stasi praktijken. Ik kan er niet tegen, ik verdraag het nauwelijks tot niet.
Schapenbout genast?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Schapenbout genast?![]()
Ging over een discussie met Pietje, Coos. Ergens afgelopen weekend, niet nu. Daar vond ik jou wel erg grof en op de persoon posten louter vanwege iemands politieke voorkeur. Maar no worries: je hebt er geen notes voor gehad.
Prima, dan bij deze geen sorry, wat jij wil.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon helemáál geen sorry, als het op die manier moet. Kijk eens naar wat je allemaal uitkraamt man, op basis van een onjuist vermoeden.
Dat stiekeme bijhouden van opmerkingen van users is 100 procent des NSB's, het is onfatsoenlijk en ik vind het laag bij de grond. Zeg dan gewoon "Voor die en die opmerking krijg je een note".quote:Ja het is zó stiekem, dat iedereen het kan zien of er een note bij is gekomen.
En wat is er vooropgezet aan? Jou een ban aansmeren? Dat mislukt dan al jaren voortdurend.
Dus je geblaat over NSB dit en Stasi slaat nergens op.
Hoezo moeten modjes inzicht in het gedrag van mij krijgen, zijn ze mijn hulpverlenende instantie of zo. De meeste modjes hebben in vergelijking met bijvoorbeeld jou een levenservaring en beoordelingsvermogen van 0,0 en die moeten jouw opmerkingen dan stiekem bij gaan houden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:04 schreef Coos het volgende:
Dat note gedoe vind ik ook helemaal nergens op slaan.
Remlof zei ooit dat het was voor de modjes zodat zij inzicht krijgen in het gedrag van de user.
Maar waarom, waarvoor is mij nooit duidelijk geworden.
Gaan ze als de tijd rijp is naar de aivd, of de PVV, of naar een webshop zodat we spam krijgen??
Als dat laatste het geval is zal Gert wel veel shit in zijn inbox vinden van Der Sturmer of De Volkssturm en aanverwante zooi.
Raar gedoe dus met die notes waar "niets" mee gedaan wordt.
O, dat kan ook nog. Dat ze jouw notes doorgeven aan de Pompekliniek.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo moeten modjes inzicht in het gedrag van mij krijgen, zijn ze mijn hulpverlenende instantie of zo. De meeste modjes hebben in vergelijking met bijvoorbeeld jou een levenservaring en beoordelingsvermogen van 0,0 en die moeten jouw opmerkingen dan stiekem bij gaan houden?![]()
Ze zien wat ik post, als ze het niet bevalt kunnen ze dat gewoon aangeven.
oke Gert, maar je had mijn post gequot zodoende dus opgelost, kan ik nu rustig gaan slapen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat jij een sneer naar pietje had gegeven. Als dat zo overkwam ben ik blijkbaar onduidelijk geweest.
Heks je laat je toch niet gek maken door de Fok politzei?quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke Gert, maar je had mijn post gequot zodoende dus opgelost, kan ik nu rustig gaan slapen.
Puur om een beeld te krijgen van hoe en hoe vaak een user de grenzen opzoekt van wat we toelaten op dit forum.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoezo moeten modjes inzicht in het gedrag van mij krijgen, zijn ze mijn hulpverlenende instantie of zo. De meeste modjes hebben in vergelijking met bijvoorbeeld jou een levenservaring en beoordelingsvermogen van 0,0 en die moeten jouw opmerkingen dan stiekem bij gaan houden?![]()
Ze zien wat ik post, als ze het niet bevalt kunnen ze dat gewoon aangeven.
Ja, wel gaan stemmen morgen, wat dan ook, desnoods NSB.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Heks je laat je toch niet gek maken door de Fok politzei?
edit: en wel gaan stemmen morgen hè!!![]()
Dat laatste gebeurt ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Prima, dan bij deze geen sorry, wat jij wil.
[..]
[..]
Dat stiekeme bijhouden van opmerkingen van users is 100 procent des NSB's, het is onfatsoenlijk en ik vind het laag bij de grond. Zeg dan gewoon "Voor die en die opmerking krijg je een note".
Ik ben hier open, zeg in heel veel gevallen wat ik denk of voel. Als dat voorlangs afgestraft wordt door gebash, dan kan ik daar nog mee leven, bats hem wel terug (ook al denk ik soms "Wat een hufters dat ze mij daarmee proberen te pakken"). Maar dat stiekeme gedoe achterlangs is misselijkmakend, ook als het niets voorstelt blijft het misselijkmakend.
Zoals gezegd, laat blauw maar lekker lijstjes van eigen opmerkingen bij gaan houden, laat mij met rust of zeg wat je van iets vindt. Gewoon in mijn face, rechttoe-rechtaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |