Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:
ST
MarijkeZwollequote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oooh, ik dacht dat het 'gewoon' rood wasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een afzichtelijke kleur men, jij lijkt wel een fuchsia daarin
Je leest niet goedquote:
Je maakt het me wel moeilijk om geen flauwe opmerkingen eruit te gooien.quote:
Dat valt bijna nergens mee te matchen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:58 schreef Stuart het volgende:
Ik vind deze wel tof
[ afbeelding ]
Kost 120 euro, dat is best prijzig
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat het 'gewoon' rood was
Deze rood dan
[ afbeelding ]
Op een spijkerbroek kan toch allesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dat valt bijna nergens mee te matchen.
ja die is idd roodquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze rood dan
[ afbeelding ]
Die is wel tof. Niet mijn stijl, maar wel degelijk met een mooie kleur.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze rood dan
[ afbeelding ]
Dat is niet nodig want het was zo ook al grappigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je maakt het me wel moeilijk om geen flauwe opmerkingen eruit te gooien.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze rood dan
[ afbeelding ]
Ow, Hoi Woeste Wquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je maakt het me wel moeilijk om geen flauwe opmerkingen eruit te gooien.
[..]
Dat valt bijna nergens mee te matchen.
ohoh! eren allemaalquote:
Slaap ze.quote:
Jawel hoor....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je leest niet goed![]()
Maar toch bedankt
Ik wilde zo graag juist wel reagerenquote:
quote:
Jij of ik?quote:
Okay. Overigens vind ik het plaatje best grappigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wilde zo graag juist wel reageren
Dan is het goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel hoor....
Maar ik ga hier toch niet toegeven![]()
...
Dat zei je moeder ook!quote:
quote:
Ah, een jeugdherinnering, vertel!quote:
met je smiechten piquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay. Overigens vind ik het plaatje best grappig
ik moest tot 4 uur ' s nacht leren voetballen in elkaar naaien op een betonnen vler met gebroken glas als matrasquote:
Ah, word je hard van.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moest tot 4 uur ' s nacht leren voetballen in elkaar naaien op een betonnen vler met gebroken glas als matras
het mes snijdt aan 2 kanten heh lieve taartjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
Maar sommige mensen maken het zo moeilijk om lief te doen
Iets met te veel msn / sms / whatsapp / FOK!quote:
ja dat weet ikquote:
oh, reallyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
het mes snijdt aan 2 kanten heh lieve taartje
Ik bekenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met te veel msn / sms / whatsapp / FOK!?
jij moet al helemaaaaaaaaaaaaaal je bek houwe!quote:
quote:
nauwelijksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik eigenlijk wel
[..]
WB Friemel
Is het nog te betalen?
Ik herken het weer helemaalquote:
En ik maar denken dat je vroeger een hippie met idealen was. Je was gewoon een smerige arbeider. Kutkapitalist die je bent.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moest tot 4 uur ' s nacht leren voetballen in elkaar naaien op een betonnen vler met gebroken glas als matras
Nope, not guilty.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met te veel msn / sms / whatsapp / FOK!?
ken dat niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik herken het weer helemaal![]()
![]()
...
![]()
...
Ze heeft geen smart foonquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik herken het weer helemaal![]()
![]()
...
![]()
...
ik een hippiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je vroeger een hippie met idealen was. Je was gewoon een smerige arbeider. Kutkapitalist die je bent.
quote:
Vet hip, zo met je iPhenoquote:
Ik heb ook geen iPheno.quote:
Balen.quote:
spammen met een sneltrein veertquote:
Ik vroeg je wat trouwensquote:
Ja, dat je nu even af moet zetten tegen je vroegere persoontje als vorm van een verlate pubertijd. Voor mijn gevoel zit er onder die laag cynische opmerkingen een hele zachte hippie.quote:
Zinloos hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En beter dat hartenjagen op windows opbokt. Ik krijg bovenmatig veel de schoppen vrouw toegespeeld. Ik twijfel aan de eerlijkheid van mijn pc.
Hehehehequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En beter dat hartenjagen op windows opbokt. Ik krijg bovenmatig veel de schoppen vrouw toegespeeld. Ik twijfel aan de eerlijkheid van mijn pc.
Dan moet je van taktiek veranderen, en voor de moonshot gaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik sta nog wel bovenaan, als ik verlies gooi ik het spel eraf.quote:
Daar is toch niks mis meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef littledrummergirl het volgende:
zit al n kwartier te grijnzen naar n pic vanand me...
Dan heb ik zo veel SMS-bundel opgespaard, dat ik wel weer ga SMSenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Totdat je er over een jaar voor moet betalen, dan gebruikt niemand het meer.
De PC kon dat nooit winnen van mij, ben er maar mee gestoptquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik sta nog wel bovenaan, als ik verlies gooi ik het spel eraf.
Werkt niet echt als je 3 lage harten hebt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je van taktiek veranderen, en voor de moonshot gaan
ik voel me maar n labiel sponsjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee![]()
Wou dat ik dat kon doen
onder die laag zit eerst nog een rotzak, daaarna een klootzak en dan misschien iemand die soms lief kan zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, dat je nu even af moet zetten tegen je vroegere persoontje als vorm van een verlate pubertijd. Voor mijn gevoel zit er onder die laag cynische opmerkingen een hele zachte hippie.
Zit daar geen maximum aan dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb ik zo veel SMS-bundel opgespaard, dat ik wel weer ga SMSen![]()
Oh dan is het goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij moet al helemaaaaaaaaaaaaaal je bek houwe!
Zie je wel! Niemand kan compleet cynisch en gemeen zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
onder die laag zit eerst nog een rotzak, daaarna een klootzak en dan misschien iemand die soms lief kan zijn
Je kan ook overdrijvenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik voel me maar n labiel sponsje
Vermoord jij ST nou?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan is het goed![]()
* Dr_Flash zet drankje 2 in
Ik kan onbeperkt meenemenquote:
Dat zou een optie zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan tegen je zelf in het echt spelen?
huh wat? Gemist. .Wat vroeg je?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vroeg je wat trouwens![]()
Of ben ik nu weer te ongeduldig![]()
ik heb wel een baard en een mank beenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zie je wel! Niemand kan compleet cynisch en gemeen zijn.Je bent gewoon house zonder baard en stok. En met een iets minder goed salaris waarschijnlijk.
Ik ook (had ik maar eenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee![]()
Wou dat ik dat kon doen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn.
Of tegen mijn ouders en zusjes, dat pakt ook meestal wel goed uit.
Natuurlijk komt dat welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook (had ik maar een)
Maar goed, komt wel weer hoop ik
bende ge homo ofwaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef Stuart het volgende:
Ik ben wel goed bezig vooralsnog. Ik probeer te minderen van 3 naar 2 Strongbows op werkdagen
Ik geloof er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wel een baard en een mank been![]()
ik verdien meer als house, house is nml een fictief persoon die geen salaris ontvangt
nee ik meen hetquote:
jonguh hij is super dokter hij hooft niet te etenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niks van.
En zelfs fictieve personen moeten ergens van leven. Hoe kan het anders zijn dat hij na 5 jaar nog bestaat. Als hij niks kreeg kon hij geen eten kopen en was hij heus wel na 2 afleveringen verhongerd.
Kennelijk ja. Zo wil ongeveer elke religie je immers doen geloven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En zelfs fictieve personen moeten ergens van leven.
verliefd zijn kan soms knap lastig zijn jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee ik meen hetvind het af en toe echt irritant dat ik niet meer rationeel kan denken en alleen maar denk aan wanneer ik hem weer zie en hoe lief ie wel niet is enzo
er komt echt niks meer uit mn handen gewoon
Maakt toch geen zak uitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee ik meen hetvind het af en toe echt irritant dat ik niet meer rationeel kan denken en alleen maar denk aan wanneer ik hem weer zie en hoe lief ie wel niet is enzo
er komt echt niks meer uit mn handen gewoon
Sukkel, zelfs superman moet eten (behalve kryptonite want dan gaat hij dood).quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
jonguh hij is super dokter hij hooft niet te eten
Hij zoekt zelf nog eens.quote:
niet iedereen heeft hersenloos werkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt toch geen zak uitis toch een heel fijn gevoel
Verliefd zijn is kut. Dan kan je beter meteen wat doms doen, dan ben je maar van die valse hoop afquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
verliefd zijn kan soms knap lastig zijn ja
ja maar ik ga slacken op andere gebieden, haast op mn werk omdat ik vroeger weg wil, stel mn huiswerk weken uit omdat ik liever bij hem ben dan achter mn laptop ect ect...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt toch geen zak uitis toch een heel fijn gevoel
teh cake is a liequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sukkel, zelfs superman moet eten (behalve kryptonite want dan gaat hij dood).Als een superman moet eten moet superdokter dat ook.
Ik kreeg laatst het briefje aan de deur of ik 1% van mijn inkomen aan de hogere machten wou doneren. Ik denk niet dat ze bij studenten daar gruwelijk hard mee opschieten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk ja. Zo wil ongeveer elke religie je immers doen geloven.
ik ben liever verleifd hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verliefd zijn is kut. Dan kan je beter meteen wat doms doen, dan ben je maar van die valse hoop af
Ik wou dat ik werk had waar bij ik ze kan gebruiken want wordt nu wel een beetje gekquote:
Ik ken hetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar ik ga slacken op andere gebieden, haast op mn werk omdat ik vroeger weg wil, stel mn huiswerk weken uit omdat ik liever bij hem ben dan achter mn laptop ect ect...
Over cake gesproken... Ik heb nog een diep dilemma die jij vast wel voor mij kan oplossen.quote:
Jij jij jij moordenaarquote:
ja dat snap ik trev, maar het is gewoon alstig als je niet kan concentreren als dat moet op werk of studiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik werk had waar bij ik ze kan gebruiken want wordt nu wel een beetje gek
[..]
Ik ken het
oh en ik weet dat eigenlijk helemaal niet moet zeikenquote:
klopt, ik los alles opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Over cake gesproken... Ik heb nog een diep dilemma die jij vast wel voor mij kan oplossen.
Nee verliefd zijn is kut omdat onzeker, maar leuk omdat vlieftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verliefd zijn is kut. Dan kan je beter meteen wat doms doen, dan ben je maar van die valse hoop af
Het jammert wel af en toe, dus je hebt gelijk.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst het briefje aan de deur of ik 1% van mijn inkomen aan de hogere machten wou doneren.
U2, ergens een nummer op The Joshua Tree. Al kan het ook wel Rattle and Hum zijn.quote:The God I believe in, isn't short of cash, mister
quote:
Op de brandstapel ermee!quote:
Dat weet ik, bij mij ligt het tempo soms ook een stuk lager dan het zou moetenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat snap ik trev, maar het is gewoon alstig als je niet kan concentreren als dat moet op werk of studie
Ik snap dat je blij bentquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh en ik weet dat eigenlijk helemaal niet moet zeikenmaar toch vind ik mezelf maar irritant en labiel nu
ben wel heel blij trouwens hoor
oplossig komt er zo aan brbquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe kom ik bij delicious cake? En het is geen leugen verdomme.
Genesis - "Jesus He Knows Me" kun je dan natuurlijk ook afspelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
U2, ergens een nummer op The Joshua Tree. Al kan het ook wel Rattle and Hum zijn.
Eens, of iig wederzijds verliefdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee verliefd zijn is kut omdat onzeker, maar leuk omdat vlieftMaar ik haat het, geef mij het houden van maar
![]()
Joahquote:
ja iddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens, of iig wederzijds verliefd
Nee, ook bij wederzijds verliefd, ik word daar gewoon ZO onzeker van dat het niet leuk meer isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens, of iig wederzijds verliefd
True...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee verliefd zijn is kut omdat onzeker, maar leuk omdat vlieftMaar ik haat het, geef mij het houden van maar
![]()
Gewoon niet onzeker zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja iddonzekerheid is echt killing
Gelukkig ben jij erquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki is ook weer bijgewerkt![]()
stelletje verzakers
Nou ik zou het er (na zo'n enorme tijd zonder) voorlopig graag voor doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ook bij wederzijds verliefd, ik word daar gewoon ZO onzeker van dat het niet leuk meer is![]()
Nog steeds hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
True...
Maar daarvoor komt toch echt eerst een tijd van verliefd![]()
...
Ja, maar dat wil ik dus liever overslaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
True...
Maar daarvoor komt toch echt eerst een tijd van verliefd![]()
...
Weet je hoe moeilijk voor vrouwen?quote:
Hoe bedoel je dat, ik vind het juist fijn om te weten dat de andere het zelfde gevoel heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ook bij wederzijds verliefd, ik word daar gewoon ZO onzeker van dat het niet leuk meer is![]()
Ja, dat snap ik dan wel weerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ik zou het er (na zo'n enorme tijd zonder) voorlopig graag voor doen
Echt?quote:
Lijkt me ook jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, ik vind het juist fijn om te weten dat de andere het zelfde gevoel heeft
Het ligt aan de Lada.quote:
ja maar ik ben n meisjequote:
het waren nogal wat topic'squote:
Zit het daar ook in? Ik neem het zo van je aanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Genesis - "Jesus He Knows Me" kun je dan natuurlijk ook afspelen.
Tuurlijk vind ik het fijn om te weten of die ander er ook zo over denktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, ik vind het juist fijn om te weten dat de andere het zelfde gevoel heeft
Aan het liefje ligt het niet hoorquote:
Ja mits wederzijdsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dan wel weer![]()
Het is ook wel leuk
Ja,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bent verliefd op een linkje van Jenna Jameson?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Over verliefdheid gesproken... even een linkje erbij pakken.
Dat hele verhaalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk vind ik het fijn om te weten of die ander er ook zo over denktMaar ik word er hoe dan ook onzeker van, vind mezelf niet goed genoeg enzo
ahw meis, dat is toch nergens voor nodig. Als die ander graag bij je wil zijn vind ie je echt wel de moeite waardquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk vind ik het fijn om te weten of die ander er ook zo over denktMaar ik word er hoe dan ook onzeker van, vind mezelf niet goed genoeg enzo
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hele verhaalOok bang dat je het verknalt?
Even gegoogled. Zo ontzettend niet mijn type.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent verliefd op een linkje van Jenna Jameson?
Nou ja, niet eens datquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hele verhaalOok bang dat je het verknalt?
Ziggo whatsapped niet terug?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef MPG het volgende:
Vandaag al bijna twee volle acculadingen erdoorheen gewhatsapped![]()
![]()
ikkequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef friemelaar het volgende:
wie is / was er nou niet onzeker bij verliefdheid
De mijne ook niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Even gegoogled. Zo ontzettend niet mijn type.
Ja, maar dat voelt dan toch andersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ahw meis, dat is toch nergens voor nodig. Als die ander graag bij je wil zijn vind ie je echt wel de moeite waard
ik ook niet meer atmquote:
Dat is wel een creatieve oplossing.quote:
Nee, de enige keer dat ik voelde dat het wel goed zatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef friemelaar het volgende:
wie is / was er nou niet onzeker bij verliefdheid
en wat zegt je dat over mij?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is wel een creatieve oplossing.
Ja, dat herken ik wel jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dat heb ik ook wel... t mijne is nog allemaal pril enzo... biedt nu zowat voor elke stomme actie mn excuses aan
bang dat ie me n irritant dom schaap vind
quote:
Ik herken het zo, doet mijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dat heb ik ook wel... t mijne is nog allemaal pril enzo... biedt nu zowat voor elke stomme actie mn excuses aan
bang dat ie me n irritant dom schaap vind
Wat doe je allemaalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef MPG het volgende:
![]()
Aha, oke bedanktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, niet eens datWeet niet precies wat.... Maar ik vind het toch minder leuk dan de periode erna
Niet veel, behalve dat je bereid bent om moeite te doen als je cake kunt verdienen.quote:
Dat je gum-tool niet goed werkt?quote:
ik lust geen cakequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet veel, behalve dat je bereid bent om moeite te doen als je cake kunt verdienen.
Dat spreekt voor je.quote:
Ehm, ik krijg genoeg responsquote:
Gaat dat zo snelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef MPG het volgende:
![]()
ja dat of ik was lui en gehaastquote:
Ik hoop niet dat ze ooit voor me praatquote:
Waarom dan ook al die moeite?quote:
Ah, bots.quote:
en niet alleen de accu'squote:
JA GVD JIJ WOU TOCH VERDOMME EEN OPLOSSING JJONG!!!!quote:
of je accu is gewoon een mietjequote:
Nee, ik ouwehoer zo veelquote:
Misschien is het wel een ontzettende intelligentie vrouw.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze ooit voor me praat
Nou.....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of je accu is gewoon een mietje
Dat moet wel HEEL veel zijn danquote:
Sucker, al die moeite doen en dan niet de reactie krijgen die je wilt. Doet pijn he?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
JA GVD JIJ WOU TOCH VERDOMME EEN OPLOSSING JJONG!!!!
Je moet ook niet een geheel harem willen whatsappen.quote:
quote:
pijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sucker, al die moeite doen en dan niet de reactie krijgen die je wilt. Doet pijn he?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet ook niet een geheel harem willen what sappen.
één? Niet zoals hier met alles wat "vrouw" in het profiel heeft staan?quote:
minder groot geschapen peimels in je mond stoppenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, heb al ruim 2 weken dat mijn mondhoek steeds openspringt en begint te bloeden. Doet nog zeer ook en het gaat maar niet over met vaseline erop of wat dan ook
Zou kunnen ja.... Maar nee, 't begon vanmorgen al om 8 uurquote:
Dank voor het delen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens Pheno, over Jenna's gesproken...
[ afbeelding ]
Dit is een Jenna waar ik gelukkig van kan worden.
Oooh, is dat hetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
minder groot geschapen peimels in je mond stoppen
Dat is wel laatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou kunnen ja.... Maar nee, 't begon vanmorgen al om 8 uur![]()
:f@
Doe maar stoer. Stiekem doet je het best pijn dat ik je creatieve zijde niet erken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
pijn![]()
![]()
dan moet je van iets betere huize komen hoor![]()
of een kut wijf zijn
ja man daar kan geen labello tgenopquote:
Graag gedaan. Ik deel graag mijn interesses.quote:
heel stiekem heh, heel stiekem doet het me geen ene mallemoer, eerlijk gezegd dan hehquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Doe maar stoer. Stiekem doet je het best pijn dat ik je creatieve zijde niet erken.
En ik zit in een klas vol wijven, geloof mij maar dat ik de fijne trucjes van psychische martelen heb geleerd.
Zolang die granny-pr0n maar achterwege blijftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik deel graag mijn interesses.
Lieverd hij date mij niet, en ik weet wel met wie hij whatsapped jaquote:
Je ontkent net iets te hard.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
heel stiekem heh, heel stiekem doet het me geen ene mallemoer, eerlijk gezegd dan heh
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet ook niet een geheel harem willen whatsappen.
Als ze nou ook nog even een BH aantrektquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens Pheno, over Jenna's gesproken...
[ afbeelding ]
Dit is een Jenna waar ik gelukkig van kan worden.
Maak je geen zorgen, dat mag je met je andere matties delen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang die granny-pr0n maar achterwege blijft
Dat zegt ie net toch al?quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
minder groot geschapen peimels in je mond stoppen
bek dicht houwenquote:
gast al zou je ter plekke dood neervallen, mij doet het niksquote:
Dat is meer oorzaak (aldus PeZu) en niet de oplossing van het probleemquote:
Ja, ik ben daar gewoon open en eerlijk over.quote:
Heb jij de adressen van mijn matties?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, dat mag je met je andere matties delen.
Dat eerste weet ik schatje maar dat je zou weten als die met je date snap ik nog maar met andere zou ik niet eens willen wetenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd hij date mij niet, en ik weet wel met wie hij whatsapped ja
Ik ben het met je eensquote:
als je stopt met de oorzaak komt de oplossingvanzelfquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is meer oorzaak (aldus PeZu) en niet de oplossing van het probleem![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
bek dicht houwen
[..]
gast al zou je ter plekke dood neervallen, mij doet het niks
Iig vettig houden, meestal gaat het kapot door droogte.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is meer oorzaak (aldus PeZu) en niet de oplossing van het probleem![]()
LDGquote:
Interesse heet zoietsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat eerste weet ik schatje maar dat je zou weten als die met je date snap ik nog maar met andere zou ik niet eens willen weten
aagjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Interesse heet zoiets![]()
Maar ik zou ook van jou willen weten wie je allemaal date hoor![]()
dat is dan wel tof van je!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar gewoon open en eerlijk over.
Ja, ik probeer het met vaseline inderdaad. Misschien moet ik dat wat regelmatiger doen. Cheers!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iig vettig houden, meestal gaat het kapot door droogte.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben het met je eensWat doet ie bij jou niet goed?
rosebud salve liefjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het met vaseline inderdaad. Misschien moet ik dat wat regelmatiger doen. Cheers!
je faaltquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik had verdomme zelfs de laatste brief bewaard en daar mn inlog en ww opgeschreven en nog roept ie dat ie niet klopt
maar weer n nieuwe aanvragen
de zesde ofzo
Dat zien we wel...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed bezigik hoop voor je dat er wat meer in zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
nee dat stomme inlogdingquote:
En dan weer vet lang er op wachtenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik had verdomme zelfs de laatste brief bewaard en daar mn inlog en ww opgeschreven en nog roept ie dat ie niet klopt
de zesde ofzo
Jupquote:
Als je pure vaseline gebruikt, die wordt niet goed opgenomen door je huid. De lippenbalsem van vaseline werkt vast welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het met vaseline inderdaad. Misschien moet ik dat wat regelmatiger doen. Cheers!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zien we wel...Ik hoop het, kan mij ook niet snel genoeg zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
drie weken geloof ikquote:
worms styloquote:
ik heb er ook al 4 horoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee dat stomme inlogdingik ben onschuldig zeg ik je!
Super irritant jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef littledrummergirl het volgende:
de zesde ofzo
quote:
je bent dan wel een nieuwsgierig aagje maar een heel slechte detectivinquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup
[..]
Als je pure vaseline gebruikt, die wordt niet goed opgenomen door je huid. De lippenbalsem van vaseline werkt vast welLabello enzo maakt je lippen in principe ook alleen maar droger.
Geen werkdagen meerquote:
Trusten Toekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:42 schreef Toekito het volgende:
Nu ga ik echt slapen! Het is al bijna 8 uur
Truste!
Truste Toekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:42 schreef Toekito het volgende:
Truste!
truste Toekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:42 schreef Toekito het volgende:
Truste!
Dankquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als je pure vaseline gebruikt, die wordt niet goed opgenomen door je huid. De lippenbalsem van vaseline werkt vast welLabello enzo maakt je lippen in principe ook alleen maar droger.
Klopt ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent dan wel een nieuwsgierig aagje maar een heel slechte detectivin
Lekker slapen Toekjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:42 schreef Toekito het volgende:
Truste!
quote:
ROSEBUD SALVE halenquote:
Vakantiedagen zijn geen werkdagen hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
In- of exclusief de nog op te nemen vakantie?
Woohooquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
moeilijk heh dat google![]()
http://www.rosebudsalve.eu/?gclid=CPOPrKarrqcCFcWGDgodfzojAw![]()
ach man ga een hete krultang tongenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik zou trouwens gewoon een blokje aluin tegen je lip aandrukken..
Een maand lang voor FOK!games inspannen, fulltimequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat ga je daarna doen dan? Reizen?
Nee, maar ik bedoel ook of je daarna al je vakantie opneemt, of dat dan je contract ten einde is.quote:
Ben je nog steeds boos op me?quote:
End of story, vakantiedagen gaan daarna eraan en dat was het dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel ook of je daarna al je vakantie opneemt, of dat dan je contract ten einde is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |