Even gegoogled. Zo ontzettend niet mijn type.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent verliefd op een linkje van Jenna Jameson?
Nou ja, niet eens datquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hele verhaalOok bang dat je het verknalt?
Ziggo whatsapped niet terug?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef MPG het volgende:
Vandaag al bijna twee volle acculadingen erdoorheen gewhatsapped![]()
![]()
ikkequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef friemelaar het volgende:
wie is / was er nou niet onzeker bij verliefdheid
De mijne ook niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Even gegoogled. Zo ontzettend niet mijn type.
Ja, maar dat voelt dan toch andersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ahw meis, dat is toch nergens voor nodig. Als die ander graag bij je wil zijn vind ie je echt wel de moeite waard
ik ook niet meer atmquote:
Dat is wel een creatieve oplossing.quote:
Nee, de enige keer dat ik voelde dat het wel goed zatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef friemelaar het volgende:
wie is / was er nou niet onzeker bij verliefdheid
en wat zegt je dat over mij?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is wel een creatieve oplossing.
Ja, dat herken ik wel jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dat heb ik ook wel... t mijne is nog allemaal pril enzo... biedt nu zowat voor elke stomme actie mn excuses aan
bang dat ie me n irritant dom schaap vind
quote:
Ik herken het zo, doet mijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dat heb ik ook wel... t mijne is nog allemaal pril enzo... biedt nu zowat voor elke stomme actie mn excuses aan
bang dat ie me n irritant dom schaap vind
Wat doe je allemaalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef MPG het volgende:
![]()
Aha, oke bedanktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, niet eens datWeet niet precies wat.... Maar ik vind het toch minder leuk dan de periode erna
Niet veel, behalve dat je bereid bent om moeite te doen als je cake kunt verdienen.quote:
Dat je gum-tool niet goed werkt?quote:
ik lust geen cakequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet veel, behalve dat je bereid bent om moeite te doen als je cake kunt verdienen.
Dat spreekt voor je.quote:
Ehm, ik krijg genoeg responsquote:
Gaat dat zo snelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef MPG het volgende:
![]()
ja dat of ik was lui en gehaastquote:
Ik hoop niet dat ze ooit voor me praatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |