Gewoon niet onzeker zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja iddonzekerheid is echt killing
Gelukkig ben jij erquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki is ook weer bijgewerkt![]()
stelletje verzakers
Nou ik zou het er (na zo'n enorme tijd zonder) voorlopig graag voor doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ook bij wederzijds verliefd, ik word daar gewoon ZO onzeker van dat het niet leuk meer is![]()
Nog steeds hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
True...
Maar daarvoor komt toch echt eerst een tijd van verliefd![]()
...
Ja, maar dat wil ik dus liever overslaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
True...
Maar daarvoor komt toch echt eerst een tijd van verliefd![]()
...
Weet je hoe moeilijk voor vrouwen?quote:
Hoe bedoel je dat, ik vind het juist fijn om te weten dat de andere het zelfde gevoel heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ook bij wederzijds verliefd, ik word daar gewoon ZO onzeker van dat het niet leuk meer is![]()
Ja, dat snap ik dan wel weerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ik zou het er (na zo'n enorme tijd zonder) voorlopig graag voor doen
Echt?quote:
Lijkt me ook jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, ik vind het juist fijn om te weten dat de andere het zelfde gevoel heeft
Het ligt aan de Lada.quote:
ja maar ik ben n meisjequote:
het waren nogal wat topic'squote:
Zit het daar ook in? Ik neem het zo van je aanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Genesis - "Jesus He Knows Me" kun je dan natuurlijk ook afspelen.
Tuurlijk vind ik het fijn om te weten of die ander er ook zo over denktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, ik vind het juist fijn om te weten dat de andere het zelfde gevoel heeft
Aan het liefje ligt het niet hoorquote:
Ja mits wederzijdsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dan wel weer![]()
Het is ook wel leuk
Ja,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bent verliefd op een linkje van Jenna Jameson?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Over verliefdheid gesproken... even een linkje erbij pakken.
Dat hele verhaalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk vind ik het fijn om te weten of die ander er ook zo over denktMaar ik word er hoe dan ook onzeker van, vind mezelf niet goed genoeg enzo
ahw meis, dat is toch nergens voor nodig. Als die ander graag bij je wil zijn vind ie je echt wel de moeite waardquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk vind ik het fijn om te weten of die ander er ook zo over denktMaar ik word er hoe dan ook onzeker van, vind mezelf niet goed genoeg enzo
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hele verhaalOok bang dat je het verknalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |