ik moest tot 4 uur ' s nacht leren voetballen in elkaar naaien op een betonnen vler met gebroken glas als matrasquote:
Ah, word je hard van.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moest tot 4 uur ' s nacht leren voetballen in elkaar naaien op een betonnen vler met gebroken glas als matras
het mes snijdt aan 2 kanten heh lieve taartjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
Maar sommige mensen maken het zo moeilijk om lief te doen
Iets met te veel msn / sms / whatsapp / FOK!quote:
ja dat weet ikquote:
oh, reallyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
het mes snijdt aan 2 kanten heh lieve taartje
Ik bekenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met te veel msn / sms / whatsapp / FOK!?
jij moet al helemaaaaaaaaaaaaaal je bek houwe!quote:
quote:
nauwelijksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik eigenlijk wel
[..]
WB Friemel
Is het nog te betalen?
Ik herken het weer helemaalquote:
En ik maar denken dat je vroeger een hippie met idealen was. Je was gewoon een smerige arbeider. Kutkapitalist die je bent.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moest tot 4 uur ' s nacht leren voetballen in elkaar naaien op een betonnen vler met gebroken glas als matras
Nope, not guilty.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met te veel msn / sms / whatsapp / FOK!?
ken dat niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik herken het weer helemaal![]()
![]()
...
![]()
...
Ze heeft geen smart foonquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik herken het weer helemaal![]()
![]()
...
![]()
...
ik een hippiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je vroeger een hippie met idealen was. Je was gewoon een smerige arbeider. Kutkapitalist die je bent.
quote:
Vet hip, zo met je iPhenoquote:
Ik heb ook geen iPheno.quote:
Balen.quote:
spammen met een sneltrein veertquote:
Ik vroeg je wat trouwensquote:
Ja, dat je nu even af moet zetten tegen je vroegere persoontje als vorm van een verlate pubertijd. Voor mijn gevoel zit er onder die laag cynische opmerkingen een hele zachte hippie.quote:
Zinloos hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En beter dat hartenjagen op windows opbokt. Ik krijg bovenmatig veel de schoppen vrouw toegespeeld. Ik twijfel aan de eerlijkheid van mijn pc.
Hehehehequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En beter dat hartenjagen op windows opbokt. Ik krijg bovenmatig veel de schoppen vrouw toegespeeld. Ik twijfel aan de eerlijkheid van mijn pc.
Dan moet je van taktiek veranderen, en voor de moonshot gaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik sta nog wel bovenaan, als ik verlies gooi ik het spel eraf.quote:
Daar is toch niks mis meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef littledrummergirl het volgende:
zit al n kwartier te grijnzen naar n pic vanand me...
Dan heb ik zo veel SMS-bundel opgespaard, dat ik wel weer ga SMSenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Totdat je er over een jaar voor moet betalen, dan gebruikt niemand het meer.
De PC kon dat nooit winnen van mij, ben er maar mee gestoptquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik sta nog wel bovenaan, als ik verlies gooi ik het spel eraf.
Werkt niet echt als je 3 lage harten hebt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je van taktiek veranderen, en voor de moonshot gaan
ik voel me maar n labiel sponsjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee![]()
Wou dat ik dat kon doen
onder die laag zit eerst nog een rotzak, daaarna een klootzak en dan misschien iemand die soms lief kan zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, dat je nu even af moet zetten tegen je vroegere persoontje als vorm van een verlate pubertijd. Voor mijn gevoel zit er onder die laag cynische opmerkingen een hele zachte hippie.
Zit daar geen maximum aan dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb ik zo veel SMS-bundel opgespaard, dat ik wel weer ga SMSen![]()
Oh dan is het goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij moet al helemaaaaaaaaaaaaaal je bek houwe!
Zie je wel! Niemand kan compleet cynisch en gemeen zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
onder die laag zit eerst nog een rotzak, daaarna een klootzak en dan misschien iemand die soms lief kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |