Keej danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik haat rood.
Maar verder niets hoor
kan ook, sex voor klusjes, moet werkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik neem er gewoon n handige vent bij
Handigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik neem er gewoon n handige vent bij
Ik snap je punt welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb of de auto van mijn ouder of een chauffeur(maat van me) maar krijg niet een auto mee naartoe
ja belachelijk, ZW is veel beterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kleuren tv, ook zo' n onzin uitvinding
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kleuren tv, ook zo' n onzin uitvinding
Nou, er komt vast wel iets leukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eentje die ik over niet al te lange tijd kan betalen, en het word zeker geen golf
Blauw van de kou.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je ziet toch wel wat kleuren?
Dan ga jij en Wok lekker ZW kijken, houd ik het wel bij kleurquote:
Ja, daarom zou het in jouw geval wel handig zijn inderdaadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik woon ook nog zo centraal en zo
ik mag niet op de fp komen van mijn geloofquote:
ja maar die man houdt dan ook van mijquote:
jawel hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je ziet toch wel wat kleuren?
Same herequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik mag niet op de fp komen van mijn geloof
Luie donderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik ook iemand anders die klusjes laten verrichten terwijl ik afreken met de dame?
Daarom dus, gewoon een stuk vrijheidquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daarom zou het in jouw geval wel handig zijn inderdaad
Misschien werkt dat bij GF zijn klantenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik ook iemand anders die klusjes laten verrichten terwijl ik afreken met de dame?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ga jij en Wok lekker ZW kijken, houd ik het wel bij kleur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |