Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:
ST
MarijkeZwollequote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
deze sjokolaa is gereserveerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik neem kusjes voor je meeOh en en nieuwe sjokola voor jou
![]()
dat iedereen het moet financieren is een grap ja, ik wil ze welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat is dan misschien nog tot daar aan toe, maar dan alleen als je zwemt in het geld. Niet als je dan gaat lopen bedelen dat je pa en weet ik het wie allemaal dat maar moet financieren. Maar je weet het nooit met pezu, misschien was het wel een grapje
Hey Wokquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef wel.o.k het volgende:
beetje nieuw topic maken als ik aan het zoeken ben
Wokkiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef wel.o.k het volgende:
Dan eten we wel mijn sjokolaa samen op ja?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze sjokolaa is gereserveerd
[..]
dat iedereen het moet financieren is een grap ja, ik wil ze wel
Bijna al mijn spullen die ik in NL had zijn naar de kringloop gegaanquote:
ja ik heb btw 2 setjes staan en dat 1 setje is wel compleet zie ik netquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dan eten we wel mijn sjokolaa samen op ja?![]()
Ik snap wat je bedoelt en meestal is het een combi van het geheelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee maar serieus hoor. Als je speakers hebt van zeg maar even 4000 euro. Dat zijn dan al geen Aldi-afprijzertjes geweest. Dat is dan ALLES wat je aan kwaliteit maar kan wensen.
Maar dan wil je dus speakers van 14.000 euro, omdat die een NOG net fractioneel onmerkbaar iets betere geluidskwaliteit leveren? Waar slaat dat op? Dat is toch volstrekte onzin?
Oh okee gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef PeZu het volgende:
dat iedereen het moet financieren is een grap ja, ik wil ze wel
Ik moet je bekennen dat ik het verschil ook niet zou kunnen horenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee maar serieus hoor. Als je speakers hebt van zeg maar even 4000 euro. Dat zijn dan al geen Aldi-afprijzertjes geweest. Dat is dan ALLES wat je aan kwaliteit maar kan wensen.
Maar dan wil je dus speakers van 14.000 euro, omdat die een NOG net fractioneel onmerkbaar iets betere geluidskwaliteit leveren? Waar slaat dat op? Dat is toch volstrekte onzin?
Dan moet je eens doortrekken.quote:
Dan hoef je de sleutelhanger ook niet op te sturenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb btw 2 setjes staan en dat 1 setje is wel compleet zie ik net![]()
ik heb echt teveel troep
dat mag jij vinden, ik hoor het verschil en vind dat het waard, ik luister per dag 2 uur muziek en dat wil ik graag doen op een set die dat zo mooi mogelijk doet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon op V&A zettenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb btw 2 setjes staan en dat 1 setje is wel compleet zie ik net![]()
ik heb echt teveel troep
quote:
Nee, wel met het aantal reacties per pagina en de snelheid van je pc. Je zou kunnen proberen het lager te zetten, dus ietsie minder reacties op een pagina, in te stellen bij je opties.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff it-niwitvraagje: waarom wordt mijn pc zo traag als we snel posten??![]()
Heeft dat iets met geheugen te maken?
klopt mijn vader heeft mijn schuur volgebouwd met zijn troepquote:
Ook met gouden kabels krijg je zo'n ding niet ZO duurquote:
weggevenquote:
Ja, Zeker voor de overdracht van digitale signalenquote:
dat verschil hoor je dus nooitquote:
Jij moet maar nooit gaan winkelen bij Selfridges of Harrods Flashquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook met gouden kabels krijg je zo'n ding niet ZO duur
OMG, don't go to the zolderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]ja, ik ga de zolder van de week eindelijk eens op, eens puinruimen
Doe je mee?
![]()
Dankquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, wel met het aantal reacties per pagina en de snelheid van je pc. Je zou kunnen proberen het lager te zetten, dus ietsie minder reacties op een pagina, in te stellen bij je opties.
ja, op mijn zolderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]ja, ik ga de zolder van de week eindelijk eens op, eens puinruimen
Doe je mee?
![]()
Maar door de auto refres gaat die maar doorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, wel met het aantal reacties per pagina en de snelheid van je pc. Je zou kunnen proberen het lager te zetten, dus ietsie minder reacties op een pagina, in te stellen bij je opties.
Jawel, als ik niet terugkom, zorg jij dan voor hulptroepen?quote:
Welke kleur heeft je kastje nu?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, op mijn zolder![]()
(waar overigens nu een erg gezellig zithoekje met twee stoelen en een tafeltje staat)
ik heb een aparte stroom installatie met allemaal kabels van minimaal 20.000 euro de meter en speciale stopcantctenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, Zeker voor de overdracht van digitale signalen![]()
.
Ik kom op jouw zolder zittenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, op mijn zolder![]()
(waar overigens nu een erg gezellig zithoekje met twee stoelen en een tafeltje staat)
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, als ik niet terugkom, zorg jij dan voor hulptroepen?ST heeft de sleutel wel
Tussendoor af en toe op F5 rammen doet wonderenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar door de auto refres gaat die maar doordus eens in de 50 posts naar je my at gaan en dan weer terug
ik weet wel iets van natuurkundequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |