Turquoise..en het staat nog in de woonkamer...met een roze mandje met was er opquote:
Kan ook, bij mijn manier scheelt dat zoeken weerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Tussendoor af en toe op F5 rammen doet wonderen.
MOet je wel weer de juiste pagina opzoeken, maar ok.
my at??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar door de auto refres gaat die maar doordus eens in de 50 posts naar je my at gaan en dan weer terug
Hebben ze daar alleen maar bespottelijk dure dingen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij moet maar nooit gaan winkelen bij Selfridges of Harrods Flash
Ik stuur de sleutel wel naar je op, PM je even je adresquote:
wat mijn set kost ga ik niet eens uitrekenen maar gouden kabels heb ik nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik neem eigenlijk zonder meer aan dat een set van 4000 ook wel gouden kabels heeft. Op z'n minst.
Maat van me heeft eens een basbox laten maken, MET gouden kabels, en dat is een indrukwekkend apparaat, op eigen wielen, weegt 40 kilo of zo. En die was 750 Euro. Laten maken dus.
witte was of bonte was?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Turquoise..en het staat nog in de woonkamer...met een roze mandje met was er op![]()
![]()
Netjes, nog geen kleurwijziging!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Turquoise..en het staat nog in de woonkamer...met een roze mandje met was er op![]()
![]()
My Active Topics. Ergens bovenin. Ik gebruik het nooit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
my at??![]()
![]()
![]()
OMG, nu lachen jullie me echt keihard uit waarschijnlijk![]()
'Mijn actieve topics'quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
my at??![]()
![]()
![]()
De F5 weet ik WEL te vindenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Tussendoor af en toe op F5 rammen doet wonderen.
MOet je wel weer de juiste pagina opzoeken, maar ok.
Mijn actieve topicsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
my at??![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Vind ik ookquote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
my at??![]()
![]()
![]()
Ahhhh, wat liefquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik stuur de sleutel wel naar je op, PM je even je adresDan mag jij me wel redden
Een pauperset dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat mijn set kost ga ik niet eens uitrekenen maar gouden kabels heb ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ik denk dat het mooi combineertquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een pauperset dus
ja ik heb echt kut geluid en een set van niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik denk dat het mooi combineert
maar vanmiddag was het bewijs van mijn kleurenblindheid
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik stuur de sleutel wel naar je op, PM je even je adresDan mag jij me wel redden
Ik kon het niet helemaal goed zien op mijn mobiel maar het leek er wel op dat ze gelijk hadden van niet paarsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Beiden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Of het bewijs dat Google ook faalt
![]()
wat dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dat is ook goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank lieverds![]()
Maar ik hou het maar bij die F5
Verkoop je duurste postzegel en je kunt het kopenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef PeZu het volgende:
ik spaar wel door voor deze
http://freshgadgets.nl/de-duurste-speakers-ter-wereld
Nee, daar heb ik het geld niet voor momenteelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef PeZu het volgende:
ik spaar wel door voor deze
http://freshgadgets.nl/de-duurste-speakers-ter-wereld
Je hoeft niet zo'n pakje aan en je bent wel atletischer hoorquote:
Oh trouwens, ik ben slechthorend.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb echt kut geluid en een set van niks
55 centquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verkoop je duurste postzegel en je kunt het kopen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat dan?
eigenlijk moet ik met jou trouwen, dan kan ik het hele huis heul kleurig maken en dan maakt het helemaal niet uit
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou we hadden het over paarse Lada's en toen deed ie een plaatje van een blauwe
![]()
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou we hadden het over paarse Lada's en toen deed ie een plaatje van een blauwe
![]()
ja ik dacht al zoeitsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh trouwens, ik ben slechthorend.
Boven de 50 euro heeft extra geluidskwaliteit gewoon geen barst zin bij mij
Hoe bedoel je 'zoiets' eigenlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik rij zelf overigens zoiets:
[ afbeelding ]
En hij had het serieus niet doorquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
paarse lada gezocht maar bleek donker blauw te zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat dan?
eigenlijk moet ik met jou trouwen, dan kan ik het hele huis heul kleurig maken en dan maakt het helemaal niet uit
Oooh, die is niet zo heel zeldzaam dusquote:
ik heb even getjekt, ik red het net nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik het geld niet voor momenteel.
Zelfde model, iets ander kleurtje.quote:
misschien ooit welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, die is niet zo heel zeldzaam dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |