Ik heb ook geen eigen maar wil er wel eentjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
Ik heb geen eigen auto. Ook niet nodig want ik rij altijd in die van mijn baas
Ik haat rood.quote:
Nietes mên je bent geschiftquote:
Collega van me had er ooit eentjequote:al is de oude vele malen toffer natuurlijk, ooit als ik geld heb
* littledrummergirl dromert over n hippiebus om mee te roadtrippen![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had vandaag computercursus met demonstraties van allerlei programma's..
En wie zat er als een debiel oeh oeh oeh te roepen bij de leuke kleurtjes en vormpjes?![]()
De computermeneer was not amused, zeker niet toen ik ook nog 'moeilijke' vragen ging stellen
quote:
Wel.o.k? Oh wacht die ziet geen kleuren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
En wie zat er als een debiel oeh oeh oeh te roepen bij de leuke kleurtjes en vormpjes?![]()
Whehehehehequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
De computermeneer was not amused, zeker niet toen ik ook nog 'moeilijke' vragen ging stellen
gereedschapskist meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
geweldig dingmatrasje erin, kookstel erin en dan lekker rijden
Ik niet want ik zou er nooit in rijden. Doordeweeks gebruik ik de auto van de baas en in het weekend is het OV makkelijker hier in Londonquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ook geen eigen maar wil er wel eentje
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel.o.k? Oh wacht die ziet geen kleuren.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, alleen Bea mag beslissen of ik met meer dan 1 persoon mag trouwen
alsof ik daar iets mee kanquote:
nee, opegrold in boterhamworst. Nu dan, maar ik heb een vermoeden dat de jalapenos-pot straks naast me staatquote:
Wat voor een zou je willenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ook geen eigen maar wil er wel eentje
beter koop je dan geen t1quote:
ik neem er gewoon n handige vent bijquote:
Ik heb of de auto van mijn ouder of een chauffeur(maat van me) maar krijg niet een auto mee naarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet want ik zou er nooit in rijden. Doordeweeks gebruik ik de auto van de baas en in het weekend is het OV makkelijker hier in London
Jaquote:
kleuren tv, ook zo' n onzin uitvindingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel.o.k? Oh wacht die ziet geen kleuren.
Keej danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik haat rood.
Maar verder niets hoor
kan ook, sex voor klusjes, moet werkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik neem er gewoon n handige vent bij
Handigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik neem er gewoon n handige vent bij
Ik snap je punt welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb of de auto van mijn ouder of een chauffeur(maat van me) maar krijg niet een auto mee naartoe
ja belachelijk, ZW is veel beterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kleuren tv, ook zo' n onzin uitvinding
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kleuren tv, ook zo' n onzin uitvinding
Nou, er komt vast wel iets leukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eentje die ik over niet al te lange tijd kan betalen, en het word zeker geen golf
Blauw van de kou.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je ziet toch wel wat kleuren?
Dan ga jij en Wok lekker ZW kijken, houd ik het wel bij kleurquote:
Ja, daarom zou het in jouw geval wel handig zijn inderdaadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik woon ook nog zo centraal en zo
ik mag niet op de fp komen van mijn geloofquote:
ja maar die man houdt dan ook van mijquote:
jawel hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je ziet toch wel wat kleuren?
Same herequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik mag niet op de fp komen van mijn geloof
Luie donderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik ook iemand anders die klusjes laten verrichten terwijl ik afreken met de dame?
Daarom dus, gewoon een stuk vrijheidquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daarom zou het in jouw geval wel handig zijn inderdaad
Misschien werkt dat bij GF zijn klantenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik ook iemand anders die klusjes laten verrichten terwijl ik afreken met de dame?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ga jij en Wok lekker ZW kijken, houd ik het wel bij kleur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |