Ik ben vandaag geweest! Maar mn camera is leeg, dus kan mn buit niet showenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:25 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Primark gaat em vandaag niet worden voor ons, hopelijk donderdag. Sonnetje toevallig wel al geweest? Ik ben benieuwd of er wat leuks tussen zit.
Ik heb wel een clownspakje voor carnaval gekocht telt dat ook mee?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:07 schreef Poppedein het volgende:
Oh scuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuze me!! Mijn fout zag ik! Ik beloof mooie plaatjes in dit topic dan
dat dus!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:12 schreef Memmel het volgende:
Ooowww die is leuk jeetjejom!
En de buit van Amélie en Elin ook!!
ja klopt!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:23 schreef Sorbootje het volgende:
Ze staan goed Huup, en wat een leuk jasje ook!
Is dat broekje van H&M? Isabeau heeft die dan in een lichte kleur en ik vind het zo'n fijn broekje!
ik wil best een broekje voor je halen als je dat wilt hoor, er hingen er nog wat, in ieder geval in 68 ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
Oh huup, dat witte broekje voor Elin is zó schattig!
98 het liefst.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja klopt!
Ik vond de voering zo leukde lichtere variant wilde ik in de sale nog kopen maar na lang twijfelen toch maar niet. Voor mijn kledderkeesje is een donkerdere kleur handiger geloof ik
![]()
SC ik zal mn ogen open houden als ik er kom. Welke maat en welke kleur het liefst?
Ja, heel graag! Maar niet speciaal voor mij moeite doen, hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik wil best een broekje voor je halen als je dat wilt hoor, er hingen er nog wat, in ieder geval in 68 ook.![]()
haha ja dat vind ik ook, hoewel wel meer een peuter dan een kleuterquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:56 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind Amélie op die bovenste foto gewoon een kleuter!Een mooie kleuter welteverstaan.
Nee joh, de Hans zit naast de AH hier dus ik kom er toch langs, en ik zou voor SC kijken ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, heel graag! Maar niet speciaal voor mij moeite doen, hoor.
Wist je dat de Hans Textiel stopt?
nee daarom gaan we ook niet dus, ik heb daar nie zoveel trek in en voor haar is t ook niks. komt wel weer. En de meisjes komen geen kleding te kort op zichquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef becky27 het volgende:
huup, ik ben er afgelopen maandag geweest en het was DRUK! Helemaal niet leuk met huilende Elin.
Oh echt nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee daarom gaan we ook niet dus, ik heb daar nie zoveel trek in en voor haar is t ook niks. komt wel weer. En de meisjes komen geen kleding te kort op zich
Ja, daar heb ik ook aan gedacht, maar dan vragen ze er vast twee keer zo veel voorquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:56 schreef snoopy het volgende:
Meestal verkopen ze die dingen toch wel bij zo'n zwembad zelf? Misschien even op hun site kijken Twinkly? Of even bellen
In rood of blauw was ie echt op het lijf van je mooie Leentje geschreven geweest geloof ik!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:16 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind dit ook wel een heel lief zomerjasje, maar ik geloof dat ik m toch té roze vind
[ afbeelding ]
Bij de blokker, 2 euro nogwat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:53 schreef Twinkly het volgende:
Wij gaan dit weekend met de schoonfamilie naar Centerparks en daar gaan we ook zwemmen. Maar wat is het lastig om in dit jaargetijde zwemvleugeltjes te vinden zeg! Ik heb bij de Intertoy's alleen te grote en te kleine bandjes gevonden en voor de rest in de stad helemaal niets.
Ik zit er nu aan te denken om ze online te bestellen bij bonnebonne, maar met verzendkosten erbij is het wel erg prijzig dan
Daar ben ik vanmiddag geweest en eerst begreep ze niet eens wat zwembandjes/-vleugeltjes zijn. Maar ze hadden ze dus niet helaas.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Bij de blokker, 2 euro nogwat.
Ik kwam hem gister tegen: klikquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:00 schreef Claudia_x het volgende:
Shoot, daar was ik al bang voor. Dan maar even op Marktplaats neuzen.
Ben ik ook geweestquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:48 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En de etos? Volgens mij heb ik ze daar ook wel eens gekocht. (Of waren dat zwemluiers?)
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef Poppedein het volgende:
Dat lijkt me nou ook écht een S.jasje!
Dan heb ik wat in te halenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Vanaf 10 weken voor de zwangerschap.
Ja 1tje is goed.. en het mag ook 104 zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee joh, de Hans zit naast de AH hier dus ik kom er toch langs, en ik zou voor SC kijken ook.
En wist ik ja, elk 2e artikel is 1 euro. Hence mijn 4 maillots voor 1 euro, ik ben er blij meehaha.
Maar SC wil jij 1 zo'n rokje in 98 en dat ik voor Claudia het broekje in 68 neem en dat jullie het gemiddelde van de 2 dingen betalen? Want je betaald het duurste artikel + 1 euro voor het 2e artikel.
Zoiets?
Oh, dan is het niet zo slim. Jammer!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Name It valt gewoon normaal hier.
Ze heeft nu 98 en dan zou ik dus 104 kopen als een zomerjasje.
Jasjes neem ik altijd 1 maatje groter, zolang de naad van de schouder goed zit.
Probleem bij jasje op maat kopen is dat als ze de armen omhoog doen de ze gelijk bloot zijn.
Dat is koud, onhandig en het staat raar vind ik
En soms kruipt het jasje omhoog (afhankelijk van het model)
Ja, psies!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:03 schreef SacreCoeur het volgende:
En Hema valt kort en breed, vind ik.
Oh, dat doe ik heel vaak bij Nielsquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:05 schreef Keshet het volgende:
Op zich wel, maar dan heb je dus twee shirtjes over elkaar heen aan. Dat lijkt me niet zo lekker zitten?
Ja! Die witte variant had ik al in mn denkbeeldige mandje zitten.Echt superleuk dat shirtquote:
Iets met roze.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:03 schreef Keshet het volgende:
De kleurenblinde komt weer even de andere kleurenblinden om advies vragen.![]()
Wat zouden jullie je kindje aandoen onder het rode Jip & Janneke shirtje met korte mouwen van de HEMA?
Twinkly, ik vind dat jasje echt zo leuk!![]()
Tuinbroekfoto houden jullie nog steeds tegoed, het spuugfest is nog niet voorbij.
Zonder romper kan het wel toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:05 schreef Keshet het volgende:
Op zich wel, maar dan heb je dus twee shirtjes over elkaar heen aan. Dat lijkt me niet zo lekker zitten?
Haha, daar had ik met iesje dan weer geen last vanquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:09 schreef Keshet het volgende:
Zonder romper is geen optie, dan kan ik haar luier van haar enkels opraken denk ik.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:21 schreef Keshet het volgende:
*stampvoet* Ik wil geen roze!
Ik ga gewoon een passessie houden met alle kleuren rompers die ik heb.![]()
Dit broekje bedoelde ik trouwens:
[ afbeelding ]
ikenmijnkind.nlquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:29 schreef Incantrix het volgende:
Dat ijsjesshirt!Waar hebben ze die? En dat jasje is leuk, Twinks!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:29 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Huup ik dacht al dat ik ze voorbij zag lopen!
Ik ben wel leuk geslaagd bij de Primark voor Finn (het eindbedrag was alleen iets hoger dan dat ik vooraf bedacht had), nu nog kijken of papa het ook leuk vindt. Vanavond foto's van de goedgekeurde kleding
Twinkly leuk jasje!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:41 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ja dan heb ik ze voorbij zien lopen, ze zat in de kinderwagen inderdaad, Finn riep nog heel enthousiast haaai (dat doet hij tegenwoordig naar alle kindjes die hij ziet), maar we liepen net wat te ver weg.
Waah, leuk!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:22 schreef octopussy het volgende:
Poppejans, de DPAM bestelling ga ik vanavond ophalen bij het postkantoor
Het is wel echt een meisjes-papa hequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:28 schreef huuphuup het volgende:
Leuk zeg fta! Die geruite korte broeken![]()
en die schoentjes voor je vriendin zijn ook erg lief![]()
B. was bij de zara geweest om voor die ene riem te kijken maar hij zei dat het ding way te lang was. Hij heeft bij C&A een elastische gekocht, wel minder leuk maar och, hij volstaat voor nu. Blauw met blommenen een jurkje voor Amélie bij de primark. Verder nog haarbandjes en een blouse ook bij C&A, zal eens kijken waar ik mn kaartje van mn camera heb gelaten
Hij zei over de zara "damn... ik weet wel waar ik de kleertjes voortaan koop als we die 10 miljoen eindelijk eens gewonnen hebben"ik zie mogelijkheden voor een periodieke internet-bestelling in huize huup
![]()
oh ja echt enormquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:44 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Het is wel echt een meisjes-papa he
Echt leuk!
De mijne zou niet eens aan haarbandjes denken xD!
En en en.....????quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:22 schreef octopussy het volgende:
Poppejans, de DPAM bestelling ga ik vanavond ophalen bij het postkantoor
Daar ben ik geweest, maar ze hadden alleen hele grote bandjes.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:42 schreef Linda2205 het volgende:
Twinkly, bij de action hebben ze het hele jaar zwembandjes. De gewone oranje en visjes. En ook van die zwemringen enz.
Die diadeempjes zijn gaaf!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ja echt enormhaarbandjes, speldjes, staartjes de hele toestand.
alleen moet ik wel steeds opdraven om die haartjes te doen want dat kan ie dan weer niet![]()
Die bodywarmer is leuk!
Ik heb hier voor het voorjaar die ene Hema bodywarmer liggen. Volgens mij van 2 jaar geleden? met grote bloemen erop.
[ afbeelding ]
kijk mijn tuttebellie haar riem en haarband showen dan
[ afbeelding ]
de riem en haarbandjes
[ afbeelding ]
blouse, hij is te groot, het model is sowieso lang en de maat is nog wat te groot maar volgens mij staat dat in de zomer best leuk met een legging eronder en een hemdje eronder ofzo.
[ afbeelding ]
jurks <3
Als ik het goed zie heb jij die broekjes in 12-18 maanden gekocht? Hoe oud is Finn en is dat qua maat goed voor hem? Ik had hier nl shirtjes in maat 12-18 maanden en die zijn Dyon al te klein. Vond het bij de Primark dus aan de kleine kant vallen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:02 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Groofsken ik heb ze bij de Primark gekocht. Ik wil eventueel wel voor je kijken, laat maar weten.
na-aperquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:16 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Alles is goedgekeurd![]()
De bodywarmer mag niet meer uit:
[ afbeelding ]
Korte broeken
[ afbeelding ]
Setje (ik denk dat jij hetzelfde hebt gekocht Sonnetje?)
[ afbeelding ]
Broek
[ afbeelding ]
En dan nog de sokken & joggingbroeken, maar die heb ik niet op de foto gezet
Hmmzz, het valt dus allemaal verschillend. Dyon zal van de zomer qua bovenkleding wel maat 86-92 hebben en broeken 80-86. Hij is ook al 80 cmquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:13 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Meimeltje ik heb inderdaad 12-18 maanden voor hem gekocht(80cm). De truitjes vallen inderdaad klein en die koop ik er nu ook niet meer (ok op dat ene shirtje na dan). De broekjes vallen volgens mij weer niet kort. Hij heeft nu 2 broekjes 74 van daar en die zijn qua lengte nog goed (Finn is net 80 cm en bijna 20mnd)
De bodywarmer is trouwens een 18-24mnd en die vond ik dan wel weer wat groter vallen.
Eigenlijk niet zo slim he, straks wordt alles voor mn neus weggehaaldquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:22 schreef Twinkly het volgende:
Oeke! Wat mooi! Ik vind het echt een Ko-blousje, dat model en stofje, helemaal niet meisjesachtig. Ik vind het zo leuk dat je de plooitjes aangepast hebt, zo vind ik het echt heel leuk speels staan. Het boordje vind ik geweldig, heel strak. En die knoopjes
Dat is heel makkelijk. Je knipt de voeten recht af, werkt de rand af met een zigzag-steek tegen het rafelen, vouwt die een stukje naar binnen en naait dan de naad met een rechte steek. Met de hand gaat het wat lastiger omdat je dan de rand af moet werken met een steek waarvan ik nu niet op de naam kom, maar je kunt ook de rand twee keer omvouwen zodat de rafelrand verborgen zit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:30 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Hier zitten ook wel meer mensen die kleertjes naaien toch? Ik had namelijk ook bij de primark wat pyama's gezien voor Finn, maar allemaal met voetjes eraan. Aangezien hij daar nogal boos van wordt, vroeg ik me af of het moeilijk is om de voetjes eraf te knippen en er dan een gewone pyama van te maken?
Ik ben erg benieuwd hoe het Ko staatquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef oeke het volgende:
[..]Heb ik die plooitjes verkeerd gedaan? Ik dacht dat het zo moest! Maar ik heb de beschrijving maar vluchtig gelezen eerlijk gezegd...
![]()
En dank je nog een keer, ik vind inderdaad het Japanse, van de mouwen erg leuk. Ik zal gauw een aan-foto maken.
thnx voor de tipquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:06 schreef Meimeltje het volgende:
Ik moet ook een meisje! Maar die zal er helaas niet meer komen.
Dit ondergoed vind ik ook leuk (en de prijs ook!):
[ afbeelding ]
Leuk! Moet ik hebbenquote:
Dankje!quote:
Oh, ik vind hem leuk!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:38 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb ook een bodywarmer gekocht voor mijn Bella.
[ afbeelding ]
Haha, wel een fijne oplossing; blijft de onderkant van zn slofjes ook nog heel!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
De schoentjes zijn binnenen nog veel te groot
. Maar over zijn leren slofjes blijven ze goed zitten
, dus dan doen we het voorlopig maar zo. het is toch alleen maar om op een loopautootje te crossen, dus hey.
Ja, ik wil iig ook dat ze naar de breedte enzo kijken, dat deden ze helemaal niet in de winkel waar ik vorige week was.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:52 schreef mefke79 het volgende:
wat is dat toch met oma's en eerste schoentjes: wij krijgen deze ook van mijn ouders. We mochten ze wel gewoon zelf uitzoeken. Enne, poppejans, wel goed laten meten he.
http://wgb72.hyves.nl/quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:48 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Amelie, wat heeft je papa toch mooie kleren gekocht voor jouw en je zusje![]()
Mooie bodywarmer voor Isa!
En verder heb ik het niet onthouden![]()
Ik had eigenlijk een vraagje, wat was ook alweer de website van die vrouw die leren slofjes op maat maakte? Volgens mij had Emma ze van Keshet??
Vind ik ook! Het is de laatste tijd alleen best lastig geweest om kleurrijke dingen te scoren, heb ik gemerkt, en daarom heeft hij veel rustige tinten aangehad (grijs, bruin). Hij had vandaag een groene romper aan en ik heb een felblauw slaapbroekje voor hem en dat combineerde zo leuk. Maarja, dat broekje is veel te dun om overdag te dragen. Ik heb wat steviger spul voor hem nodig en dan kom je al gauw uit op spijkerbroekjes en ribbroeken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik wilde net zeggen dat ik Ivan er zo leuk gekleed uit vind zien. Echt Claudia, kleur staat hem zo goed!
oh haha, lief!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik had geen specifieke broek in gedachten. Maar ik vind dat Amélie zo leuk afwisselend heel meisjesachtig en soms juist stoerder is gekleed.
oh ja dat geloof ik bestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:39 schreef SacreCoeur het volgende:
Wat ook verschil maakt is die pamper kont![]()
Opeens staan dan hele andere dingen leuk.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd veel makkelijker zonder luier.
En ze passen opeens weer in maatje 86 dan XD!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:48 schreef mefke79 het volgende:
nieuwe goede schoenen met voetbed:
[ afbeelding ]
van vorig jaar, maar dat mag de pret niet drukken. En nu alleen nog teva's oid voor de zomer, maar dat zie ik tegen die tijd wel weer. Gisteren de bak 'past bijna' doorgeworsteld en meer dan de helft past ineens. Dus maar in de kast gelegd. Meneer kan weer even vooruit.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:47 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Twinkly, hoe ging de nacht?![]()
Jaaaa, daar is ie! Wat staat dat haar goed en stoer, Keshet. Ook de spijkerstofkleur staat goed, vind ik. En dat duimpje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:04 schreef Keshet het volgende:
Een betere foto krijg ik niet voor elkaar.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Octo, Emma wordt ook vaak aangezien voor 'ah, wat een mooi ventje!' Irritant he!
Ik vind Hannah's outfit ook erg leuk!
Mef, leuke rompers zijn dat inderdaad!
Barbabientje, de Hyves die Marlinde gaf is inderdaad de juiste!
Dat vast wel, maar echt spekarmpjes en beentjes heeft een pasgeborene vaak nog niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:57 schreef Aventura het volgende:
Gekocht bij Obaibi! Het is inderdaad een klein maatje maar ik verwacht wel dat-ie past. Wij zijn allebei niet lang, vriend was 6 en ik 4 pond bij geboorte. Kindje was bij echo volgens bij ook niet lang of groot. Maar goed het blijft een gok
niet in mijn gevalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:01 schreef Aventura het volgende:
Ik heb nog niet zo veel pasgeborenen gezien geloof ik. Ik zie zo'n blakend roze biggetje voor me, maar dat is natuurlijk pas na wat maandjes aanspekken
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:31 schreef SacreCoeur het volgende:
Op het petje na komt alles van de C&A.
waarom?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:33 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Een balletpakje....ohw dat zou Meike ook helemaal het einde vinden. Maar ik ben dan ook meteen bang dat ze het nooit meer uitwil haha
Ze wil ook heel graag op ballet, terwijl ik denk dat dat dodelijk saai is. Gym of streetdance is toch veel leuker?
Ze heeft geen verzendbewijs, het is met brievenbuspost verzonden.
Oh, goed idee!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:11 schreef Stiemie het volgende:
Kan je anders niet voor een saaie gaan en die zelf met wat opleuken? Of zie je dat niet zitten?
Ik denk er nu over na om een spijkerjackje voor Linde te kopen als zomerjas en die zelf wat te pimpen.
Die heb ik ook voor mijn buikmeis, toevallig vandaag gewassen. Ik vind heel die lijn van Hema echt tof...quote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is een goed idee, Stiemie!
Ik heb deze voor Lena:
[ afbeelding ]
Ze hebben hem alleen op de groei, maar ik vind 10 euro wel accpetabel hoor, zeker als ik weet dat hij er een paar jaar mee kan doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:11 schreef Meimeltje het volgende:
Hij is van het merk KidorableZat al te zoeken of ik hm goedkoper voor je kon vinden
Kyllian heeft daar ook laarsjes van gehad.
Hier hebben de babymutsjes bij Kyllian nog heel lang gepast, dus denk dat Dyon ook echt nog wel een babymaat nodig heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ze hebben hem alleen op de groei, maar ik vind 10 euro wel accpetabel hoor, zeker als ik weet dat hij er een paar jaar mee kan doen.
Tmoet wel bij elkaar passen, t mag alleen niet hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:42 schreef Sorbootje het volgende:
Senna is sowieso cool!
Da's een leuk hoedje Groofs (en ik vind het ook goed bij het jurkje passen![]()
)
Meimeltje, verbranden jouw jongens ook gemakkelijk? Ze hebben een erg lichte huid, of niet?
Kyllian verband heel snel, die heeft mijn huid helaas.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:42 schreef Sorbootje het volgende:
Meimeltje, verbranden jouw jongens ook gemakkelijk? Ze hebben een erg lichte huid, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |