quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:37 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Remlof geeft een probleem binnen het CDA aan en meteen staat Morendo klaar om te zeggen dat het bij de PvdA ook niet goed gaat.
Dat zegt meer over het PVV-electoraat dan over de partij zelfquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:40 schreef Holograph het volgende:
[..]
De PVV is (in hun ogen) consequenter dan de PvdA.
quote:"Ik nan zelfs Dion Graus aan, die ongelooflijke eppo, en toch blijf ik geloofwaardig."
Klopt, die zijn slimmer dan het electoraat van de PvdA. De PvdA wilde liever in een Paars kabinet waar zij 30% van haar punten uit kon voeren dan in een kabinet waar zij 90% van haar punten kon uitvoeren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zegt meer over het PVV-electoraat dan over de partij zelf
De column in kwestie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens is die column geweldig, Friek_. Je zou willen dat het de waarheid is
[..]
Dat maakt het electoraat niet slimmer of dommer, maar vooral de partij zelf. Waarbij moet worden aangetekend dat de VVD zich flink in de luren heeft laten leggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:45 schreef Holograph het volgende:
[..]
Klopt, die zijn slimmer dan het electoraat van de PvdA. De PvdA wilde liever in een Paars kabinet waar zij 30% van haar punten uit kon voeren dan in een kabinet waar zij 90% van haar punten kon uitvoeren.
De VVD heeft haar 18 mrd bezuinigingen met dit kabinet, in een Extreem Paars kabinet waren dat er 13 mrd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat maakt het electoraat niet slimmer of dommer, maar vooral de partij zelf. Waarbij moet worden aangetekend dat de VVD zich flink in de luren heeft laten leggen.
Mwah, dat is in the eye of the beholder.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat maakt het electoraat niet slimmer of dommer, maar vooral de partij zelf. Waarbij moet worden aangetekend dat de VVD zich flink in de luren heeft laten leggen.
Die 18 mrd wordt bij lange na niet gehaald, mn beste.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:48 schreef Holograph het volgende:
[..]
De VVD heeft haar 18 mrd bezuinigingen met dit kabinet, in een Extreem Paars kabinet waren dat er 13 mrd.
Met 'Extreem Paars' hadden we wel mogelijk een VVD gehad die dacht in de juiste richting.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:48 schreef Holograph het volgende:
[..]
De VVD heeft haar 18 mrd bezuinigingen met dit kabinet, in een Extreem Paars kabinet waren dat er 13 mrd.
Er kon op zn minst worden hervormd. Of denk je dat GL en D66 zin hadden in een samenwerkingsverband dat vooral stil bleef zitten en de kaasschaaf ter hand neemt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, dat is in the eye of the beholder.
Weet niet hoeveel de VVD gedaan kon krijgen in een Paars+ kabinet.
Liever de status quo behouden dan een slechte hervorming doorvoeren wat mij betreft.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er kon op zn minst worden hervormd. Of denk je dat GL en D66 zin hadden in een samenwerkingsverband dat vooral stil bleef zitten en de kaasschaaf ter hand neemt?
Tja, als het linkse stemvee nou D66 gestemd had, dan hadden we zoveel hervormd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er kon op zn minst worden hervormd. Of denk je dat GL en D66 zin hadden in een samenwerkingsverband dat vooral stil bleef zitten en de kaasschaaf ter hand neemt?
Een of andere reaguurder onder de column:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De column in kwestie.Hij is wel geweldig ja.
No shitquote:Dikke vette hoax!
Ze hebben al enkele meevallers binnengekregen. Daarnaast hebben de financiële markten wel vertrouwen in de plannen van het kabinet, gezien de historisch lage rente op staatsobligaties.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die 18 mrd wordt bij lange na niet gehaald, mn beste.
Ik voel mij eerlijk gezegd te goed voor dat idiote topic.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:50 schreef eriksd het volgende:
Koos, moet je niet even je linkse vriend te hulp schieten in dat topic over rechts Nederland?
als het rechtse stemvee dat nou had gedaan ook. Maar nee, die besloten allemaal xenofoob als de pest te worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Tja, als het linkse stemvee nou D66 gestemd had, dan hadden we zoveel hervormd.
Ja maar, ja maar, ja maar.. Hij komt wel uit Zwollequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik voel mij eerlijk gezegd te goed voor dat idiote topic.
Jaja, want de internationale financiele markten (waar wij het vooral van moeten hebben) scheelt het ook echt verschrikkelijk veel wat wij hier allemaal uitspoken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:52 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze hebben al enkele meevallers binnengekregen. Daarnaast hebben de financiële markten wel vertrouwen in de plannen van het kabinet, gezien de historisch lage rente op staatsobligaties.
Kortom, zelfs als ze de 18 mrd niet halen, zal dit kabinet haar doelstellingen toch ruimschoots halen.
Nee, dat zou ten koste gaan van de burgerlijkheid van het land. Het land wil gewoon geen PvdA meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
als het rechtse stemvee dat nou had gedaan ook. Maar nee, die besloten allemaal xenofoob als de pest te worden.
Zwolle moet je niet dissen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar.. Hij komt wel uit Zwolle
Dat is bijna Harderwijk!
Tot ze de volgende verkiezingen gewoon weer 35+ zetels halen misschien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:54 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, dat zou ten koste gaan van de burgerlijkheid van het land. Het land wil gewoon geen PvdA meer.
Voel je vrij er een te openen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:55 schreef Morendo het volgende:
Is er al een voorspellingstopic eigenlijk?
Precies, en 1 van de beste voetbalclubs en het mooiste historische centrum van Nederland natuurlijk.quote:
Een maatje van vroegah van mij speelt in het eerste van FC Zwolle.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Precies, en 1 van de beste voetbalclubs en het mooiste historische centrum van Nederland natuurlijk.
Hoe heet 'ie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een maatje van vroegah van mij speelt in het eerste van FC Zwolle.
Bram van Polen.quote:
Mijn vrienden van Twente zijn de bestequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:56 schreef dotCommunism het volgende:
Wordt FC Zwolle nu een van de beste voetbalclubs genoemd?
Ik vind het CDA niet bepaald rechts, integendeel. Ik zou ze eerder conservatief noemen, maar blijft een marxistisch bolwerk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:58 schreef ecolo het volgende:
rechts regeert al minstens 35 jaar, dus waar hebben we problemen aan te danken? Overigens bezuinigt dit coalitie in totaal nauwelijks, wel selectief op onderwijs en sociaal zwakkeren.
Heeft wel een leuke sprint in de benen.quote:
Toch wel een vorm van politieke zelfmoord zou je zeggen, zometeen stemt iedereen op de PVV.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:58 schreef ecolo het volgende:
rechts regeert al minstens 35 jaar, dus waar hebben we problemen aan te danken? Overigens bezuinigt dit coalitie in totaal nauwelijks, wel selectief op onderwijs en sociaal zwakkeren.
Volgend seizoen te aanschouwen in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heeft wel een leuke sprint in de benen.
Morendo, je bent een beste rechtse user, maar zo regionalistisch gaan lopen doen over een stadje van 120.000 inwoners, nee, dan had ik je hoger zitten.quote:
Ik ben er nu eenmaal geboren en getogen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Morendo, je bent een beste rechtse user, maar zo regionalistisch gaan lopen doen over een stadje van 120.000 inwoners, nee, dan had ik je hoger zitten.
De SGP hoort bij Bruin he.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, als Bruin morgen geen meerderheid haalt trek ik de champagne al open
Ik in Havana aan de Waalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben er nu eenmaal geboren en getogen.
Ooh, een heleboel. Gelukkig denk ik dat jij ook alles wel kan relatieveren met betrekking tot je eigen woonplaats.quote:
Berlitz is terug.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 @ 14:35 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als we nooit massa immigratie gehad hadden lag dat inderdaad achter ons.
Mensen houden er niet van als andere volkeren massaal naar hun land komen 100000 jaar geschiedenis laat dat wel zien helaas is het maakbaresamenleving ideaal van links zonder enig benul van de menselijke natuur.
Ik zie links dan ook als een religie.
Jazeker.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, want de internationale financiele markten (waar wij het vooral van moeten hebben) scheelt het ook echt verschrikkelijk veel wat wij hier allemaal uitspoken.
Betekent een ban op het forum niet automatisch een ban op het frontpage?quote:
Volgens mij wel, het zou me althans logisch lijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:36 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Betekent een ban op het forum niet automatisch een ban op het frontpage?
Nee, tenzij je het heel bont maakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:36 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Betekent een ban op het forum niet automatisch een ban op het frontpage?
Het probleem is natuurlijk dat de hoeveelheid middelen die we kunnen investeren ook eindig zijn. Overal hangt een prijskaartje aan. In Zuid Amerika kan het behoud van een regenwoud gewoon een boer zijn brood kosten. Net als met groene steden, waar bepaalde ruimte of wegen niet voor de economie benut mogen worden en groene banen e.d. Hetzelfde met gezonde kinderen die niet hoeven te doen aan kinderarbeid. Schone lucht in Aziatische industriesteden.quote:
Jij bent een geitenbibber.quote:
Op deze manier haalt links natuurlijk nooit een meerderheid.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:03 schreef horned_reaper het volgende:
Toch denk ik niet dat links morgen echt een duidelijke meerderheid gaat halen.
Misschien zelfs wel een kleine minderheid.....
Ik stem in ieder geval D66 morgen, net als bij de tweedekamer verkiezingen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:03 schreef horned_reaper het volgende:
Toch denk ik niet dat links morgen echt een duidelijke meerderheid gaat halen.
Misschien zelfs wel een kleine minderheid.....
Ik stem in ieder geval D66 morgen, net als bij de tweedekamer verkiezingen
Die Chinees kan natuurlijk ook een pizza maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou voor pizza gaan.
Goed plan, dan loop ik morgenavond wel langs de snackbar op de terugweg van het stembureauquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou voor pizza gaan.
Welke provincie zou het eerste zijn? Eén van de noordelijke of Zeeland?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:08 schreef eriksd het volgende:
Ik mis morgen de uitslagenavond. Alhoewel ik denk dat er rond 23:00 nog niets bekend is.
ik denk flevoland want die is het kleinstquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke provincie zou het eerste zijn? Eén van de noordelijke of Zeeland?
Ow ja, kan ook, maar die heeft wel meer inwoners dan die vier anderen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik denk flevoland want die is het kleinst
quote:Het POL-modteam kon wel wat versterking gebruiken, zeker op de rechterflank.
Vandaar dat vanaf nu JoaC op POL komt modereren...
Dat zegt meer over hoe rechts jij wel niet bentquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Remlof heeft humor. Een "linkse lul" als versterking op de rechterflank. Zo krom kan alleen een linkse kerkganger het maken...
Haha, dat valt alleszins mee. Maar als je NAAST Mwanatubu en du_ke een versterking "op de rechterflank" zoekt, en je zet een linkspoot met een hekel aan "rechtse oplossingen" er neer, dan ben je wel de weg kwijt, remlof. Was er geen gegadigde die VVD stemde? Er zitten er genoeg hier...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zegt meer over hoe rechts jij wel niet bent
Ja, met een voorliefde voor typische linkse-kerk retoriek en ongenuanceerd Wildersbashen.quote:
Wij hebben zo onze ondoorgrondelijke redenenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, dat valt alleszins mee. Maar als je NAAST Mwanatubu en du_ke een versterking "op de rechterflank" zoekt, en je zet een linkspoot met een hekel aan "rechtse oplossingen" er neer, dan ben je wel de weg kwijt, remlof. Was er geen gegadigde die VVD stemde? Er zitten er genoeg hier...
Als ik tekeer zou gaan, zou ik wel andere bewoordingen kiezenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Wij hebben zo onze ondoorgrondelijke redenen![]()
Maar kom je hier nu alleen om tekeer te gaan tegen mij, of is Singles dood?
De financiele markten interesseert het vooral wat de EU als geheel doet.quote:
De opkomst van Wilders is anders best te vergelijken met de opkomst van Hitler, 80 jaar geleden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:31 schreef mlg het volgende:
Ach ja.. Remlof.. noemt zichzelf een infojunkie, maar doet niks anders dan PVV bashen alsof de wereld om de PVV draait.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
De opkomst van Wilders is anders best te vergelijken met de opkomst van Hitler, 80 jaar geleden.
Vooral geen reden dus om de hele dag 'pvv is stom' te roepen, maar eens je intellectuele vermogen gebruiken om mensen te overtuigen van de 'consequenties'.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
De opkomst van Wilders is anders best te vergelijken met de opkomst van Hitler, 80 jaar geleden.
Morendo is sarcastisch, mn beste Matadorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
![]()
Ook zo goed beargumenteerd. Zo mooi uiteengezet dat we er allemaal niet meer omheen kunnen. Zo sterk van allerlei kanten belicht, zodat elk weerwoord eigenlijk zinloos is.
Trolletje!
De eerste zaak op de rol is dan wat mij betreft die tussen jou en je buren. Ik verdedig je buren, Pro Deo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik wil graag dat crew PHP wat clementie geeft.
Verder: is het een idee dat er een Fok!Rechbank komt? Met hoger beroepsmogelijken etc.
Met Fok! advocaten?
Haha, alsof we hier zijn om te bewijzen hoe intellectueel we zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Vooral geen reden dus om de hele dag 'pvv is stom' te roepen, maar eens je intellectuele vermogen gebruiken om mensen te overtuigen van de 'consequenties'.
Ik weet niet, maar dat gebash gaat ten koste van je intellectuele indruk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Vroeger zat je er nog bij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:08 schreef Tem het volgende:
Precies. Als normale D66 stemmer heb je helemaal niets met die conservatieve extreem linkse communisten rakkers.
VVD.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:18 schreef Monidique het volgende:
En ik ben tegen een no-fly-zone boven Libië, op het moment, welke partij moet ik dan stemmen?
Je wordt ouder hè. Afzetten tegen je ouders is heel gezond als je jong bent daarnaast deed ik iets met kunst in die tijd.quote:
Jij en advocaten, dat wordt nog wat leuks.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Verder: is het een idee dat er een Fok!Rechbank komt? Met hoger beroepsmogelijken etc.
Met Fok! advocaten?
Sorry. Overigens, als het echt verkiezingen waren voor provinciale staten, dan had ik zeer waarschijnlijk VVD gestemd, maar nu elke partij, zowel oppositie als regering, er een referendum-via-de-Eerste-Kamer van maakt, kan ik helaas niet stemmen op een partij die graag samenwerkt met een agressieve, rechts-extremistische partij.quote:
das mooi, want die bestaan niet in het Nederlandse politieke spectrum!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:08 schreef Tem het volgende:
Precies. Als normale D66 stemmer heb je helemaal niets met die conservatieve extreem linkse communisten rakkers.
hahahahahahahaha HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:23 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
das mooi, want die bestaan niet in het Nederlandse politieke spectrum!
Kijk eens naar jezelfquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:23 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
je wilt toch niet beweren dat de SP dat is? Dat is net zo'n sociaal-democratische partij als de rest.quote:
Je pleit voor positieve discriminatie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, dat valt alleszins mee. Maar als je NAAST Mwanatubu en du_ke een versterking "op de rechterflank" zoekt, en je zet een linkspoot met een hekel aan "rechtse oplossingen" er neer, dan ben je wel de weg kwijt, remlof. Was er geen gegadigde die VVD stemde? Er zitten er genoeg hier...
Nou wat een succes zou dat wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Met Fok! advocaten?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
De eerste zaak op de rol is dan wat mij betreft die tussen jou en je buren. Ik verdedig je buren, Pro Deo.
Er zijn nog wat maoistische wortels aanwezig binnen de SP.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
je wilt toch niet beweren dat de SP dat is? Dat is net zo'n sociaal-democratische partij als de rest.
Dan moeten we wel diep graven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:29 schreef mlg het volgende:
[..]
Er zijn nog wat maoistische wortels aanwezig binnen de SP.
Ach welnee. Die paranoide ideeen van rechts over het communisme altijd, het is bijna zielig aan het worden. Het Mccarthyism is al decennia geleden voorbij hoor, maar zit er blijkbaar nog diep in.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:29 schreef mlg het volgende:
[..]
Er zijn nog wat maoistische wortels aanwezig binnen de SP.
Eigenlijk erken je hiermee dat het communisme niet zo'n lekkere ideologie is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ach welnee. Die paranoide ideeen van rechts over het communisme altijd, het is bijna zielig aan het worden. Het Mccarthyism is al decennia geleden voorbij hoor, maar zit er blijkbaar nog diep in.
Dat klopt..... maar ze lopen mij wel een beetje teveel rond op Fok!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:23 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is al snel het geval maar in absolute aantallen valt het nogal mee volgens mij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:35 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat klopt..... maar ze lopen mij wel een beetje teveel rond op Fok!
Marijnissen was/is een Maoist.quote:
Ja, dat denk ik ook. Zolang geleden is het nog helemaal niet geweest dat ze van koers zijn veranderd. Dat is pas sinds 1991, en Marijnissen is al sinds '71 lid.quote:
quote:Op de hbs raakte hij geïnteresseerd in filosofie en linkse politiek. Hij las Marx, Freud en Marcuse en sloot zich aan bij de maoïstische vleugel van de protestbeweging. In 1971 werd hij gekozen in het bestuur van de Kommunistiese Partij Nederland/Marxisties Leninisties (KPN/ML), een afsplitsing van de Kommunistiese Eenheidsbeweging Nederland (KEN).
Oké, maar hij verwierp iig het onderdrukkende maoïsme. Hij is het denk ik niet meer.quote:
In het geheel niet.quote:
Ik vermoed dat Jan niet de ambitie had om een repressief beleid te voeren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:50 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Oké, maar hij verwierp iig het onderdrukkende maoïsme. Hij is het denk ik niet meer.
Dat heeft hij in de partij zelf toch jarenlang aardig gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Jan niet de ambitie had om een repressief beleid te voeren.
Jan heeft gewoon een dwingende persoonlijkheid. Kan de beste man ook niets aan doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heeft hij in de partij zelf toch jarenlang aardig gedaan.
Tussen die partijen gaat hetquote:
Strijden ze actief voor het verkrijgen van de middelen van productie in handen van de arbeiders? Zo nee, dan zijn het gewoon sociaal-democraten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee hoor, een belletje naar de afdeling Nijmegen volstaat.
024-3229388quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee hoor, een belletje naar de afdeling Nijmegen volstaat.
Daar hoorde ik ze inderdaad laatst over praten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:17 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Strijden ze actief voor het verkrijgen van de middelen van productie in handen van de arbeiders?
Tof.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daar hoorde ik ze inderdaad laatst over praten.
Uiteraard ietwat gechargeerd alhoewel het steeds meer die kant uit gaat bij veel linkse fokkertjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
je wilt toch niet beweren dat de SP dat is? Dat is net zo'n sociaal-democratische partij als de rest.
Op Fok is iedereen veel meer uitgesproken links of rechts. Behalve dan de D66 mensen, die blijven maar kleurloos.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Uiteraard ietwat gechargeerd alhoewel het steeds meer die kant uit gaat bij veel linkse fokkertjes.
Ik ben niet uitgesproken links of rechts.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:54 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Op Fok is iedereen veel meer uitgesproken links of rechts. Behalve dan de D66 mensen, die blijven maar kleurloos.
Je bent een topperquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:54 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Op Fok is iedereen veel meer uitgesproken links of rechts. Behalve dan de D66 mensen, die blijven maar kleurloos.
En toch houden we van elkaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:54 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Door wat extremer je stemmen dan het midden zet je eigenlijk wat hoger in. Het venijn wordt er toch uit onderhandeld. Ik snap niet dat meer mensen extreem stemmen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:54 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Peter Noordhoek
Director at Northedge BV
Lid at Provinciale Afdeling CDA Zuid-Holland
Member at CDA
see all...
Past
Campagneleider Zuid-Holland at CDA
Campagneleider Zuid-Holland at Provincie Zuid-Holland
Lid at Rotary Gouda Binnenstad
http://www.linkedin.com/pub/peter-noordhoek/3/b89/9
Kom op zeg!
Ik weet ook niet precies waar jij staat hoor. Ik vind je standpunten die je inneemt nogal vreemd. Ik ken wel actieve SP stemmers, en dat is trouwens sowieso al een heel apart slag volk, maar die zijn nog niet zo extreem wat betreft standpunten als jou!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:54 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Niet treuren Reya. Dit zijn de beste geesten van Nederland die ons gaan leiden naar een beter en mooier Nederland.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet treuren Reya. Dit zijn de beste geesten van Nederland die ons gaan leiden naar een beter en mooier Nederland.
Het zal wel online komen denk ik.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon normaal, en dat is tegenwoordig zo speciaal.
Verkeerde haarkleur, verkeerde partijkleur. Nee, geef mijn portie maar aan Erik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon normaal, en dat is tegenwoordig zo speciaal.
Je neemt het potloodje en kleurt 1 vakje inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef BobW het volgende:
Morgen voor het eerst stemmen
Nog essentiële tips van de ervaren mensen?
Ja, blijf thuis. Er verandert toch nix.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef BobW het volgende:
Dat mag niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:13 schreef eriksd het volgende:
Als je links stemt moet je twee vakjes inkleuren, dat is duidelijker.
Zijn dat nou ook al vluchtelingen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:14 schreef eriksd het volgende:
He, het ging over Hongaarse vluchtelingen @ nieuwsuur.
Een zeer langdradige klacht laten opnemen in het proces-verbaal.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef BobW het volgende:
Wat ga jij eigenlijk stemmen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Een zeer langdradige klacht laten opnemen in het proces-verbaal.
Daarnaast er op staan dat je het stembiljet wilt in braille.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Een zeer langdradige klacht laten opnemen in het proces-verbaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
gemistquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:14 schreef eriksd het volgende:
He, het ging over Hongaarse vluchtelingen @ nieuwsuur.
Alleen die van ons mamquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef El_Matador het volgende:
Doe een hoofddoekje op. Mag je 2 keer stemmen.Is het al bijna weer tijd voor een grapje over thee of stotteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet wil branden moet je beter stoken.
Job deed het goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is het al bijna weer tijd voor een grapje over thee of stotteren?
Ik gok dat er gewoon 75 zetels verdeeld worden.quote:
Was best goed, kwam door een PvdA meisje dat achter Machiel the Goat zat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
altijd makkelijk in je eentjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:28 schreef Holograph het volgende:
Rutte doet het prima trouwens bij Nieuwsuur. Ik zou zowaar VVD gaan stemmen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Was best goed, kwam door een PvdA meisje dat achter Machiel the Goat zat.
Hallo, weet je dat kost?!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:28 schreef dotCommunism het volgende:
Blijft Rutte nou solo optredens krijgen zo in de dagen voor de verkiezingen?
Heeft hij nog weer commentaar op de linkse leiders uit de oppositie die aantreden in de debatten? terwijl hij weer een ruime portie pure campagnetijd krijgt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:28 schreef Holograph het volgende:
Rutte doet het prima trouwens bij Nieuwsuur. Ik zou zowaar VVD gaan stemmen.
Ah daarom zat Jeroen Pauw met zo'n gelukzalige glimlach aan tafel gisteren.quote:
Thee vat ik, waarom stotteren?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik moet voor mijn doen vroeg op, dus al voor 8 uur naast m'n bed vrees ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:31 schreef Holograph het volgende:
Ik hoef morgen pas om 8 uur op te staan.
Nee, hij vindt het ook niets zegt hij.quote:
Nee, bekritiseert Reagans resultaten...quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, hij vindt het ook niets zegt hij.
+ puntje Rutte.quote:
Klopt, in werkelijkheid ben ik maar een laffe liberaal en jij een suffe socialist.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:54 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Mooie klusjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:37 schreef betyar het volgende:
hmmm, de vraag of ik een radiatorombouw kan maken met vensterbank, willen ze de voorkant hebben zoals "louvredeuren", morgen een offerte maken, als ik het mag maken wordt het een mooie uitdaging.![]()
Morgen thuiswerken, dus opstaan wanneer ik zin heb.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:31 schreef Holograph het volgende:
Ik hoef morgen pas om 8 uur op te staan.
Arbo is nog bezig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:37 schreef eriksd het volgende:
Het gaat wel lekker hé. Heb je btw-nummer?
Hmm, ik sta in het dagelijks leven eigenlijk bekend als een hardliner. Toch mogen de meeste linksen mij welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, in werkelijkheid ben ik maar een laffe liberaal en jij een suffe socialist.
Gek genoeg zijn linksen het in real life altijd met me eens.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmm, ik sta in het dagelijks leven eigenlijk bekend als een hardliner. Toch mogen de meeste linksen mij welKennelijk doe ik iets fout.
Dat kabinet zit er niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:39 schreef remlof het volgende:
Kwam Bruin nu echt 4 zetels tekort in de Senaat in die laatste peiling van Nieuwsuur?
En daar wil je allemaal nog meer van.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Arbo is nog bezig.Gemeente doet kut
. UWV zegt wachten tot je in WIA zit
.
Uhu.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:39 schreef remlof het volgende:
Kwam Bruin nu echt 4 zetels tekort in de Senaat in die laatste peiling van Nieuwsuur?
Normaal sta ik 6:00 naast mijn bed.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef Holograph het volgende:
Ik zie dat er maar weinig mensen zijn die normaal om 6.50 hoeven op te staan?
Ja want ze beschermen me nu tegen mezelf, ik loop te hard van stapel en wil teveel in 1 keer, eigenlijk is het wel goed dat ze me afremmen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En daar wil je allemaal nog meer van.
Normaal 05.15quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef Holograph het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Normaal sta ik 6:00 naast mijn bed.
Gelukkig, zijn er toch nog mensen die weten wat voor een hel het isquote:
Hoe minder ze doen, hoe minder ze fout kunnen doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:41 schreef mlg het volgende:
Ik vraag me toch wel af of de gehele bevolking belang heeft bij een kabinet wat niks kan doen.
Nee niks voor mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef Holograph het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:42 schreef mlg het volgende:
Anyways, ik moet er 6:15 uit, dus ik ga pitten. Ben kapot!
Had Rutte moeten bedenken voor hij zich vol overgave op de PVV storttequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:41 schreef mlg het volgende:
Ik vraag me toch wel af of de gehele bevolking belang heeft bij een kabinet wat niks kan doen.
Je went eraan, maar later opstaan went ook zeer snel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:42 schreef Holograph het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig, zijn er toch nog mensen die weten wat voor een hel het is, zeker als je nog 50 minuten eerder moet opstaan
.
Ik mag ook hopen dat je in het weekend niet zo vroeg hoeft op te staanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Je went eraan, maar later opstaan went ook zeer snel.
Veel uurtjes, ik zal de uurtjes rekenen die ze voor machinaal tellen, anders wordt het een duur ombouwtje, en ik heb weer wat te knutselen, het is nu nog hobby he.quote:
Paars plus zou ook een nipte meerderheid hebben volgens de peilingen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Had Rutte moeten bedenken voor hij zich vol overgave op de PVV stortte.
Voor ik ziek werd stond ik standaard elke dag om 05.15 op, echt klote maar het biologisch wekkertje stond er standaard op.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:44 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik mag ook hopen dat je in het weekend niet zo vroeg hoeft op te staan.
Maar die staan veel minder controversieel beleid voor. Een middenkabinet jaagt minder snel de voltallige oppositie tegen zich in het harnas dan een kabinet dat zich als hard rechts profileert.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:46 schreef mlg het volgende:
[..]
Paars plus zou ook een nipte meerderheid hebben volgens de peilingen.
Juist lekker man. De wereld slaapt dan nog, prima moment om even te genieten van de rust voor de rest van het volk wakker wordt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Voor ik ziek werd stond ik standaard elke dag om 05.15 op, echt klote maar het biologisch wekkertje stond er standaard op.
Behalve als je een doorzakkertje hebt gehad. Dan kun je wel blijven liggen en doezel je af en toe in maar van elk vogeltje of zuchtje wind wordt je wakker.Dab ga je maar koffie zetten en alvast brood smeren voor je gezin, met de hond wandelen. Op zich wel gerelaxt ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Juist lekker man. De wereld slaapt dan nog, prima moment om even te genieten van de rust voor de rest van het volk wakker wordt.
verschil van 4 las ik ergens.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:55 schreef remlof het volgende:
Als ik om 8 uur wakker word vind ik het prima.
Maar die laatste peiling he
Laatste wat ik las was nipte meerderheid voor coalitie..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:55 schreef remlof het volgende:
Als ik om 8 uur wakker word vind ik het prima.
Maar die laatste peiling he
34 zetels is een behoorlijke minderheid als er 75 te verdelen zijn, volgens mij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laatste wat ik las was nipte meerderheid voor coalitie..
Een afstraffing.......quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
34 zetels is een behoorlijke minderheid als er 75 te verdelen zijn, volgens mij.
Ja, maar ik las ergens 38 voor de coalitie dus. Maurice ofzo??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
34 zetels is een behoorlijke minderheid als er 75 te verdelen zijn, volgens mij.
je moet liberaal dan toch even wat specifieker definieren, want wat dat inhoudt verschilt nogal per persoon.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:00 schreef Reya het volgende:
[..]
De beide liberale partijen vormen een optie.
Ik hoor het net op het Radio1 journaal, andere peilingen geven Bruin 37 tot 38.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar ik las ergens 38 voor de coalitie dus. Maurice ofzo??
Die zegt 37. Wat samen met de SGP precies genoeg zou zijn. Lekker nog meer idealen overboord gooien om de christenfundamentalisten te plezieren. Wat een feest, die eerste "liberale" premier.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar ik las ergens 38 voor de coalitie dus. Maurice ofzo??
Arme Rutte, was ie nou maar premier van Paars III geworden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:03 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Die zegt 37. Wat samen met de SGP precies genoeg zou zijn. Lekker nog meer idealen overboord gooien om de christenfundamentalisten te plezieren. Wat een feest, die eerste "liberale" premier.
Het alternatief is een socialistische eenheidspartij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:03 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Die zegt 37. Wat samen met de SGP precies genoeg zou zijn. Lekker nog meer idealen overboord gooien om de christenfundamentalisten te plezieren. Wat een feest, die eerste "liberale" premier.
Ik ben nooit voor afschaffing van de Senaat geweest.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:05 schreef skrn het volgende:
Het meest ironische is dat juist linkse partijen altijd voor afschaffing van de Eerste Kamer waren.
Dan heb jij de Nederlandse parlementaire democratie niet helemaal begrepen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:05 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het alternatief is een socialistische eenheidspartij.
Als dit kabinet valt zullen ze moeten samenwerken met deze partijen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb jij de Nederlandse parlementaire democratie niet helemaal begrepen.
Tja je argumenten om de PvdA gelijk te stellen aan de SED zijn nog steeds van een bedroevend niveau dat zelfs PHP nooit had aangedurfd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:07 schreef Holograph het volgende:
[..]
Als dit kabinet valt zullen ze moeten samenwerken met deze partijen.
Waarom blijf je zulke domme dingen zeggen? Zelfs de SP is geen socialistische partij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:05 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het alternatief is een socialistische eenheidspartij.
Dat ben ik met je eens hoor. De argumenten zijn net zo bedroevend als de NSDAP vergelijkingen, daarom doe ik het...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja je argumenten om de PvdA gelijk te stellen aan de SED zijn nog steeds van een bedroevend niveau dat zelfs PHP nooit had aangedurfd.
Bedroevender, en niet zo'n beetje ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:09 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens hoor. De argumenten zijn net zo bedroevend als de NSDAP vergelijkingen, daarom doe ik het...
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bedroevender, en niet zo'n beetje ook.
De pH-graad ervan komt ernstig in de buurt van die van Ad Melkert in mei 2002.quote:
Nee hoor. Ik gebruik net zulke legitieme argumenten als de 'roodgelakte fascisten'quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
De pH-graad ervan komt ernstig in de buurt van die van Ad Melkert in mei 2002.
Ik ook niet. Ben enorm voor handhaven juist (ivm "waan van de dag"-politiek in de TK)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben nooit voor afschaffing van de Senaat geweest.
Precies, één van de redenen waarom ik geen D66 meer stem.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben enorm voor handhaven juist (ivm "waan van de dag"-politiek in de TK)
Helaas, blijven proberen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:14 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik gebruik net zulke legitieme argumenten als de 'roodgelakte fascisten'.
Het is toch raar dat je tegelijkertijd voor de PS moet stemmen en voor de Senaat?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, één van de redenen waarom ik geen D66 meer stem.
Hoe ze praat ook he??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:17 schreef du_ke het volgende:
Zo, het lijk Verdonk is weer uit de sloot getrokken.
Naar omstandigheden wel ok. Hoop dit jaar eindelijk weer mijn vleugels uit te slaan, dan kan me ma het af zonder mijn constante aanwezigheid.quote:
Neuh, sneu medium.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef betyar het volgende:
Ben ik nou de enige die geen hol snapt van twitter
Nou ja het is beide vooral voor pubers en narcisten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, Facebook is voor trutten, Twitter is voor revolutionairen.
Zolang je niet gedwongen wordt Ajax te supporterenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:39 schreef DoG2.01 het volgende:
[..]
Uhmmm, ja, zal wel ff pijnlijk worden. Maar het kan...heb zelfs amsterdameers als vrienden
Er is een verschil tussen truttige pubers en revolutionaire narcistenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou ja het is beide vooral voor pubers en narcisten.
Ik werk af en toe in de ArenA, daar blijft het dan ook bij.............quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang je niet gedwongen wordt Ajax te supporteren
Volgens mij is Gadhaffi een typische twitteraar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen truttige pubers en revolutionaire narcisten
Pim was er ook vast één geweestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij is Gadhaffi een typische twitteraar.
Die gebruikt duizenden Hasj tagsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij is Gadhaffi een typische twitteraar.
Narcist, checkquote:
Ik mis alleen een check op "politicus" bij mezelfquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Narcist, check
Politicus, check
Nooit volwassen geworden puber, check
Dat kan nog komen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:50 schreef DoG2.01 het volgende:
[..]
Ik mis alleen een check op "politicus" bij mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |