quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:37 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Remlof geeft een probleem binnen het CDA aan en meteen staat Morendo klaar om te zeggen dat het bij de PvdA ook niet goed gaat.
Dat zegt meer over het PVV-electoraat dan over de partij zelfquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:40 schreef Holograph het volgende:
[..]
De PVV is (in hun ogen) consequenter dan de PvdA.
quote:"Ik nan zelfs Dion Graus aan, die ongelooflijke eppo, en toch blijf ik geloofwaardig."
Klopt, die zijn slimmer dan het electoraat van de PvdA. De PvdA wilde liever in een Paars kabinet waar zij 30% van haar punten uit kon voeren dan in een kabinet waar zij 90% van haar punten kon uitvoeren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zegt meer over het PVV-electoraat dan over de partij zelf
De column in kwestie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens is die column geweldig, Friek_. Je zou willen dat het de waarheid is
[..]
Dat maakt het electoraat niet slimmer of dommer, maar vooral de partij zelf. Waarbij moet worden aangetekend dat de VVD zich flink in de luren heeft laten leggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:45 schreef Holograph het volgende:
[..]
Klopt, die zijn slimmer dan het electoraat van de PvdA. De PvdA wilde liever in een Paars kabinet waar zij 30% van haar punten uit kon voeren dan in een kabinet waar zij 90% van haar punten kon uitvoeren.
De VVD heeft haar 18 mrd bezuinigingen met dit kabinet, in een Extreem Paars kabinet waren dat er 13 mrd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat maakt het electoraat niet slimmer of dommer, maar vooral de partij zelf. Waarbij moet worden aangetekend dat de VVD zich flink in de luren heeft laten leggen.
Mwah, dat is in the eye of the beholder.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat maakt het electoraat niet slimmer of dommer, maar vooral de partij zelf. Waarbij moet worden aangetekend dat de VVD zich flink in de luren heeft laten leggen.
Die 18 mrd wordt bij lange na niet gehaald, mn beste.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:48 schreef Holograph het volgende:
[..]
De VVD heeft haar 18 mrd bezuinigingen met dit kabinet, in een Extreem Paars kabinet waren dat er 13 mrd.
Met 'Extreem Paars' hadden we wel mogelijk een VVD gehad die dacht in de juiste richting.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:48 schreef Holograph het volgende:
[..]
De VVD heeft haar 18 mrd bezuinigingen met dit kabinet, in een Extreem Paars kabinet waren dat er 13 mrd.
Er kon op zn minst worden hervormd. Of denk je dat GL en D66 zin hadden in een samenwerkingsverband dat vooral stil bleef zitten en de kaasschaaf ter hand neemt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, dat is in the eye of the beholder.
Weet niet hoeveel de VVD gedaan kon krijgen in een Paars+ kabinet.
Liever de status quo behouden dan een slechte hervorming doorvoeren wat mij betreft.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er kon op zn minst worden hervormd. Of denk je dat GL en D66 zin hadden in een samenwerkingsverband dat vooral stil bleef zitten en de kaasschaaf ter hand neemt?
Tja, als het linkse stemvee nou D66 gestemd had, dan hadden we zoveel hervormd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er kon op zn minst worden hervormd. Of denk je dat GL en D66 zin hadden in een samenwerkingsverband dat vooral stil bleef zitten en de kaasschaaf ter hand neemt?
Een of andere reaguurder onder de column:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De column in kwestie.Hij is wel geweldig ja.
No shitquote:Dikke vette hoax!
Ze hebben al enkele meevallers binnengekregen. Daarnaast hebben de financiële markten wel vertrouwen in de plannen van het kabinet, gezien de historisch lage rente op staatsobligaties.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die 18 mrd wordt bij lange na niet gehaald, mn beste.
Ik voel mij eerlijk gezegd te goed voor dat idiote topic.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:50 schreef eriksd het volgende:
Koos, moet je niet even je linkse vriend te hulp schieten in dat topic over rechts Nederland?
als het rechtse stemvee dat nou had gedaan ook. Maar nee, die besloten allemaal xenofoob als de pest te worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Tja, als het linkse stemvee nou D66 gestemd had, dan hadden we zoveel hervormd.
Ja maar, ja maar, ja maar.. Hij komt wel uit Zwollequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik voel mij eerlijk gezegd te goed voor dat idiote topic.
Jaja, want de internationale financiele markten (waar wij het vooral van moeten hebben) scheelt het ook echt verschrikkelijk veel wat wij hier allemaal uitspoken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:52 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze hebben al enkele meevallers binnengekregen. Daarnaast hebben de financiële markten wel vertrouwen in de plannen van het kabinet, gezien de historisch lage rente op staatsobligaties.
Kortom, zelfs als ze de 18 mrd niet halen, zal dit kabinet haar doelstellingen toch ruimschoots halen.
Nee, dat zou ten koste gaan van de burgerlijkheid van het land. Het land wil gewoon geen PvdA meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
als het rechtse stemvee dat nou had gedaan ook. Maar nee, die besloten allemaal xenofoob als de pest te worden.
Zwolle moet je niet dissen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar.. Hij komt wel uit Zwolle
Dat is bijna Harderwijk!
Tot ze de volgende verkiezingen gewoon weer 35+ zetels halen misschien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:54 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, dat zou ten koste gaan van de burgerlijkheid van het land. Het land wil gewoon geen PvdA meer.
Voel je vrij er een te openen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:55 schreef Morendo het volgende:
Is er al een voorspellingstopic eigenlijk?
Precies, en 1 van de beste voetbalclubs en het mooiste historische centrum van Nederland natuurlijk.quote:
Een maatje van vroegah van mij speelt in het eerste van FC Zwolle.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Precies, en 1 van de beste voetbalclubs en het mooiste historische centrum van Nederland natuurlijk.
Hoe heet 'ie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een maatje van vroegah van mij speelt in het eerste van FC Zwolle.
Bram van Polen.quote:
Mijn vrienden van Twente zijn de bestequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:56 schreef dotCommunism het volgende:
Wordt FC Zwolle nu een van de beste voetbalclubs genoemd?
Ik vind het CDA niet bepaald rechts, integendeel. Ik zou ze eerder conservatief noemen, maar blijft een marxistisch bolwerk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:58 schreef ecolo het volgende:
rechts regeert al minstens 35 jaar, dus waar hebben we problemen aan te danken? Overigens bezuinigt dit coalitie in totaal nauwelijks, wel selectief op onderwijs en sociaal zwakkeren.
Heeft wel een leuke sprint in de benen.quote:
Toch wel een vorm van politieke zelfmoord zou je zeggen, zometeen stemt iedereen op de PVV.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:58 schreef ecolo het volgende:
rechts regeert al minstens 35 jaar, dus waar hebben we problemen aan te danken? Overigens bezuinigt dit coalitie in totaal nauwelijks, wel selectief op onderwijs en sociaal zwakkeren.
Volgend seizoen te aanschouwen in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heeft wel een leuke sprint in de benen.
Morendo, je bent een beste rechtse user, maar zo regionalistisch gaan lopen doen over een stadje van 120.000 inwoners, nee, dan had ik je hoger zitten.quote:
Ik ben er nu eenmaal geboren en getogen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Morendo, je bent een beste rechtse user, maar zo regionalistisch gaan lopen doen over een stadje van 120.000 inwoners, nee, dan had ik je hoger zitten.
De SGP hoort bij Bruin he.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, als Bruin morgen geen meerderheid haalt trek ik de champagne al open
Ik in Havana aan de Waalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben er nu eenmaal geboren en getogen.
Ooh, een heleboel. Gelukkig denk ik dat jij ook alles wel kan relatieveren met betrekking tot je eigen woonplaats.quote:
Berlitz is terug.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 @ 14:35 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als we nooit massa immigratie gehad hadden lag dat inderdaad achter ons.
Mensen houden er niet van als andere volkeren massaal naar hun land komen 100000 jaar geschiedenis laat dat wel zien helaas is het maakbaresamenleving ideaal van links zonder enig benul van de menselijke natuur.
Ik zie links dan ook als een religie.
Jazeker.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, want de internationale financiele markten (waar wij het vooral van moeten hebben) scheelt het ook echt verschrikkelijk veel wat wij hier allemaal uitspoken.
Betekent een ban op het forum niet automatisch een ban op het frontpage?quote:
Volgens mij wel, het zou me althans logisch lijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:36 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Betekent een ban op het forum niet automatisch een ban op het frontpage?
Nee, tenzij je het heel bont maakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:36 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Betekent een ban op het forum niet automatisch een ban op het frontpage?
Het probleem is natuurlijk dat de hoeveelheid middelen die we kunnen investeren ook eindig zijn. Overal hangt een prijskaartje aan. In Zuid Amerika kan het behoud van een regenwoud gewoon een boer zijn brood kosten. Net als met groene steden, waar bepaalde ruimte of wegen niet voor de economie benut mogen worden en groene banen e.d. Hetzelfde met gezonde kinderen die niet hoeven te doen aan kinderarbeid. Schone lucht in Aziatische industriesteden.quote:
Jij bent een geitenbibber.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |