GEWELDIG!~!! weer vandaagquote:
Vrijdag sneeuwval, of wat betekenen die groene lijnen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Je mag van mij in een korte broek gaan lopen..
[ afbeelding ]
Hier in Groningen is het 9 graden, in Maastricht 18.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:27 schreef horned_reaper het volgende:
Hier is het maar bar slecht![]()
8,5 graden met zware bewolking en een frisse wind......
Hier is het strak blauw en vanmiddag was het bijna 20 graden,Zuid-Westenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:27 schreef horned_reaper het volgende:
Hier is het maar bar slecht![]()
8,5 graden met zware bewolking en een frisse wind......
Het schiet inderdaad niet op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:03 schreef Prowl het volgende:
Topic 400 komt volgens mij met dit tempo pas ergens in Mei als er een onweersbui is
Dinsdagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:45 schreef Adelante het volgende:
Beetje warmer mag nog wel maar verder niets te klagen
Woensdag krijgt zelfs een '10'
[ afbeelding ]
Het gaat weer vriezenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:45 schreef Adelante het volgende:
Beetje warmer mag nog wel maar verder niets te klagen
Woensdag krijgt zelfs een '10'
[ afbeelding ]
Woensdag geeft beter weer aan, en krijgt een 9quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:51 schreef Adelante het volgende:
Daarnet was het nog woensdag![]()
Met minder kans op regen en iets hogere temperatuur lijkt me woensdag ook logischer
Meldquote:Op zondag 20 maart 2011 13:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Waar is die faggot met z'n "De winter komt terug" nou?
Wat een trieste kudde dieren zijn hetquote:Op zondag 20 maart 2011 13:21 schreef pinine het volgende:
vandaag zag ik een file richting het strand, wel mooi weer ervoor maar die drukte, na 6 uur ga ik wel even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |