Dinsdagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:45 schreef Adelante het volgende:
Beetje warmer mag nog wel maar verder niets te klagen
Woensdag krijgt zelfs een '10'
[ afbeelding ]

Het gaat weer vriezenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:45 schreef Adelante het volgende:
Beetje warmer mag nog wel maar verder niets te klagen
Woensdag krijgt zelfs een '10'
[ afbeelding ]

Woensdag geeft beter weer aan, en krijgt een 9quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:51 schreef Adelante het volgende:
Daarnet was het nog woensdag![]()
Met minder kans op regen en iets hogere temperatuur lijkt me woensdag ook logischer

Meldquote:Op zondag 20 maart 2011 13:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Waar is die faggot met z'n "De winter komt terug" nou?

Wat een trieste kudde dieren zijn hetquote:Op zondag 20 maart 2011 13:21 schreef pinine het volgende:
vandaag zag ik een file richting het strand, wel mooi weer ervoor maar die drukte, na 6 uur ga ik wel even

Is die 100% zon niet aangekomen?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niet echt warm geworden hier in Maastricht. Werd ook pas laat echt zonnig.

Nee joh!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:29 schreef INViCTuS het volgende:
Zo, grote delen van Europ zijn dik zonnig op dat plaatje van Aloa. Komend weeken dwordt het overigens niet veel warmer dan 6 tot 9 graden dus dan is het gelijk weer koud voor het gevoel.

Kijk dat ziet er goed uit en misschien nog onweer ook.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:00 schreef meteo-online het volgende:
Zou het?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |