De winter komt inderdaad terugquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:57 schreef Kutjelik het volgende:
Ja wat gaat het nou worden?
http://www.weerbericht.nu/10daagse%20verwachting.php
Das balen.....quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:23 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
De winter komt inderdaad terughet zachte weer gaat niet doorzetten door een koufront wat steeds dichterbij komt
Je mag van mij in een korte broek gaan lopen..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:04 schreef Pino112 het volgende:
Zal het maandag korte broekenweer zijn?
Check die sneeuw in het noorden van Engelandquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:48 schreef INViCTuS het volgende:
Hier zal de regen meevallen de komende week en op z'n vroegst tegen het weekend aan en in het weekend ligt er meer neerslag in het verschiet. Door een hogedruk gebied boven scandinavie lijkt het toch weer wat koeler te worden en nog zeker geen echte lente.
Aan de zuidkant van de Alpen gaat het de komende week veel regenen en sneeuwen, zie onderstaand plaatje. Lijkt mij leuk als dat een beetje blijft liggen zodat ik in de zomer ook door sneeuw kan lopen. Ga een toch lopen in de Alpen
[ afbeelding ]
Ver weg van mijn bedquote:Op zondag 13 maart 2011 00:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Check die sneeuw in het noorden van Engeland
Tenzij het daar flink kouder wordt zal het gewoon regenen denk ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Check die sneeuw in het noorden van Engeland
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Je mag van mij in een korte broek gaan lopen..
[ afbeelding ]
GEWELDIG!~!! weer vandaagquote:
Vrijdag sneeuwval, of wat betekenen die groene lijnen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Je mag van mij in een korte broek gaan lopen..
[ afbeelding ]
Hier in Groningen is het 9 graden, in Maastricht 18.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:27 schreef horned_reaper het volgende:
Hier is het maar bar slecht![]()
8,5 graden met zware bewolking en een frisse wind......
Hier is het strak blauw en vanmiddag was het bijna 20 graden,Zuid-Westenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:27 schreef horned_reaper het volgende:
Hier is het maar bar slecht![]()
8,5 graden met zware bewolking en een frisse wind......
Het schiet inderdaad niet op.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:03 schreef Prowl het volgende:
Topic 400 komt volgens mij met dit tempo pas ergens in Mei als er een onweersbui is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |