SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2011 09:48:19 ]
Wiens kloon ben jij nu weerquote:
Voor jou een vraag, voor mij een weet, voor iedereen een vraag. Maar nee, ik ben een oude bekende zeg maar.quote:
Daar zou ik nooit aan gedacht hebben en Flodder zelf ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:21 schreef highonfire het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet, voor iedereen een vraag. Maar nee, ik ben een oude bekende zeg maar.
(Nadat de kale eigenaar van deze website besloot wat accounts van mij te verwijderen nadat ik zijn zoveelste geldschraapactie had 'gesaboteerd'
(En nee, ik ben NIET Flodder.)
Maar ik ken jullie allemaal wel hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Daar zou ik nooit aan gedacht hebben en Flodder zelf ook niet
Maar ik weet genoeg
Sigmund???quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:21 schreef highonfire het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet, voor iedereen een vraag. Maar nee, ik ben een oude bekende zeg maar.
(Nadat de kale eigenaar van deze website besloot wat accounts van mij te verwijderen nadat ik zijn zoveelste geldschraapactie had 'gesaboteerd'
Wie andersquote:
Ik lig er ook niet echt wakker van thoughquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:37 schreef Rossdale het volgende:
Ondertussen begint sigmund meer gebande kloons te krijgen dan mij
Ik moest meer denken aan Sigmund z'n gesputter tegen die creditcard oplichterij zooi.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wie andersIk zou bv niet over Flodder maar AQ begonnen zijn
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:35 schreef Sharana_LV het volgende:
OMGGGGG!!
Lara Croft's Evil Shadow is een redhead![]()
![]()
ik kan er wel een paar voor je regelenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:37 schreef Rossdale het volgende:
Ondertussen begint sigmund meer gebande kloons te krijgen dan mij
Ben ik dan echt zo'n brave jongen dat ik helemaal geen kloons hebquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:41 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik kan er wel een paar voor je regelen
maar hoe kom je binnen? Je hebt geen huissleutel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik moest meer denken aan Sigmund z'n gesputter tegen die creditcard oplichterij zooi.
Maar euh, TVP natuurlijk..
Ennuh, ik ga lekker klussen.
Latertjes.
Oeh, trouwens:
[..]
![]()
Redheads...
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
maar hoe kom je binnen? Je hebt geen huissleutel?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik moest meer denken aan Sigmund z'n gesputter tegen die creditcard oplichterij zooi.
Maar euh, TVP natuurlijk..
Ennuh, ik ga lekker klussen.
Latertjes.
Oeh, trouwens:
[..]
![]()
Redheads...
Ik ben aan het verhuizen grapjasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik snap je niet![]()
Maar ik ben weg.. Latertjes
Ik ben nogal een energiek persoon.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:20 schreef highonfire het volgende:
[..]
KUN JE HARDER TYPEN?! IK VERSTA JE NIET!
Sinds hij weer een vriendin heeft (had?) is hij hier spoorloos verdwenenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Waar is Cruise E. eigenlijk naar toe?
Hij was een wijs man.
Edje!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:21 schreef highonfire het volgende:
[..]
LOL!quote:
Henny? Henny Zwartbol?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:33 schreef Misan het volgende:
[..]
nee je zal sigmund wel zijn als Henny zo'n hekel aan je heeft
Oh, haha, zo. Ging even langs me heen.. Ben druk bezig met tekeningen maken voor m'n Arcade kastquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ben aan het verhuizen grapjasen ben dus ook druk bezig met klussen
Aan jou komen klussen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Klus ze!
Je mag in april wel bij mij komen klussen hoor!![]()
![]()
hiero dezequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:57 schreef highonfire het volgende:
[..]
Henny? Henny Zwartbol?
(Die kale dus?)
Ik zou de siliconenkit niet vergeten in dat gevalquote:
Hoe awesome zou dat zijn inderdaad!! Gewoon een dikke turboboost inbouwenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ze moeten het ook anders doen, ze moeten sensoren in het wegdek maken zodat je powerups krijgtof dat er explosieven afgaan naast de baan en tribunes instorten
of iedereen krijgt 50 bananenschillen mee voor vertrek
dat zou de F1 vernieuwen
Daar zouden ze een spel van moeten maken. Wordt vast een succesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ze moeten het ook anders doen, ze moeten sensoren in het wegdek maken zodat je powerups krijgtof dat er explosieven afgaan naast de baan en tribunes instorten
of iedereen krijgt 50 bananenschillen mee voor vertrek
dat zou de F1 vernieuwen
hebben ze in het oostblok ook allemaal sinds de jaren 80quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:58 schreef Rossdale het volgende:
Hij heeft wel bijna een perfect rond hoofd
In het oostblok hebben ze rechthoekige hoofden, vandaar oost"blok"quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef Misan het volgende:
[..]
hebben ze in het oostblok ook allemaal sinds de jaren 80
En om F1 nog gangbare te maken voor de gewone burger geven we de bekendste rijder een burgelijke achtergrond. Ik zat zelf aan loodgieter te denkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Daar zouden ze een spel van moeten maken. Wordt vast een succes
Om de sport "groener" te maken zullen flora en fauna worden toegevoegd aan de races, zoals bijvoorbeeld schildpadden en paddenstoelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En om F1 nog gangbare te maken voor de gewone burger geven we de bekendste rijder een burgelijke achtergrond. Ik zat zelf aan loodgieter te denken
Linkje? Nog niet gelezen namelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:03 schreef Rossdale het volgende:
Misan, heb je overigens dat achtelijke regenidee van Eikelsteen al gelezen op nu.nl?
Wat een klapjosti
Het vreemde is dus dat ik vorige week een interview had bij Guerrilla en ook een vraag over Triumph, en toen vertelde die man dat Triumph falliet was ofzo. Nou volg ik het gamenieuws niet heel erg dus dat zou ik best gemist kunnen hebben, maar dan zouden ze dus geen crunchtime meer hebben... Sowieso hebben ze geen grote titels die al aangekondigd zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sinds hij weer een vriendin heeft (had?) is hij hier spoorloos verdwenenOf misschien heeft hij nu crunch time op't werk, dan issie ook foetsie
Ik dacht dat hij juist met iets enorm vets bezig was waar nog niets over gezegd mocht worden?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:56 schreef koei het volgende:
[..]
Het vreemde is dus dat ik vorige week een interview had bij Guerrilla en ook een vraag over Triumph, en toen vertelde die man dat Triumph falliet was ofzo. Nou volg ik het gamenieuws niet heel erg dus dat zou ik best gemist kunnen hebben, maar dan zouden ze dus geen crunchtime meer hebben... Sowieso hebben ze geen grote titels die al aangekondigd zijn.
Thanks, weinig rijd om andere dingen te doen naast mijn werkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Luie donder
http://www.nu.nl/sport/24(...)formule-1-races.html
Het was al aangegeven dat het op nu.nlquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef Misan het volgende:
[..]
Thanks, weinig rijd om andere dingen te doen naast mijn werk
Ja, maar dat is dus nog niet aangekondigd of voorzien van een releasedate dus kan hij geen crunchtime hebben lijkt me... Maar goed, Cruise is sinds september ofzo alweer verdwenen en volgens die man van Guerrilla was Triumph in november ofzo in de problemen gekomen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij juist met iets enorm vets bezig was waar nog niets over gezegd mocht worden?
Wat een bosmongool die Ecclestone. Die is echt totaal de weg kwijt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Luie donder
http://www.nu.nl/sport/24(...)formule-1-races.html
Dat zeg ik!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat een bosmongool die Ecclestone. Die is echt totaal de weg kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Bulletstorm alleen de demo, Killzone ga ik vanavond denk voor zitten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:26 schreef koei het volgende:
Poit! Heb je Bulletstorm al gespeeld? Of Killzone 3?
waterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:53 schreef Fallen het volgende:
Niemand trouwens die mijn subtiele aanpassingen in de OP heeft gemerkt?
Mwah, misschien.quote:
Ja, dat is er een (of twee eigenlijk...)quote:
Het is allicht vermakelijke tv :pquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mwah, misschien.
De uitkomst van zo'n debat vind ik in dit geval helemaal niet zo relevant. Ga ik naar lijsttrekkers zitten kijken die zich niet bezighouden met de provincie. Het moet uiteindelijk daar toch om gaan?
Year One had heel wat meer in kunnen zitten helaas..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef koei het volgende:
Ik gun vanavond Year One een kans, maar de kans is heel groot dat ik overschakel naar Changeling of Bulletstorm...
Laat maar weten wat je er van vond.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef koei het volgende:
Ik gun vanavond Year One een kans, maar de kans is heel groot dat ik overschakel naar Changeling of Bulletstorm...
Toffe film alleen duurt hij een uur te langquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Laat maar weten wat je er van vond.
Ik vond Jackie Brown de minste Quentin Tarantino film. Niet slecht, maar ook niet mega geweldig.
Dat ziet er gaaf uitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Toffe film alleen duurt hij een uur te lang
trouwens:
[ afbeelding ]
Netjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef Frankii het volgende:
Tijdje terug wezen pinnen in Den Bosch toen ik midden in mijn transactie werd onderbroken door twee vriendinnen. Goed, ik dus mijn flappen vergeten eruit te halen en bij terugkomst erachter gekomen dat ze weg waren. Toevallig kwam ik laatst weer langs diezelfde Rabobank en ben even naar binnen gelopen om te vragen of het geld misschien weer terug is gegaan in het automaat. Wat bleek? Een of ander vrouwtje had het eruit gehaald en netjes binnen afgegeven. Dus er leven toch nog eerlijke mensen op deze wereld?
[ afbeelding ]
Dikke shitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Toffe film alleen duurt hij een uur te lang
trouwens:
[ afbeelding ]
Ik moet niet bij EA zijn natuurlijkquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Te druk geweest op het werk dus nog geen navraag kunnen doen over die ICT-functie.. Morgen!
Money > Hoes imo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef Frankii het volgende:
Tijdje terug wezen pinnen in Den Bosch toen ik midden in mijn transactie werd onderbroken door twee vriendinnen. Goed, ik dus mijn flappen vergeten eruit te halen en bij terugkomst erachter gekomen dat ze weg waren. Toevallig kwam ik laatst weer langs diezelfde Rabobank en ben even naar binnen gelopen om te vragen of het geld misschien weer terug is gegaan in het automaat. Wat bleek? Een of ander vrouwtje had het eruit gehaald en netjes binnen afgegeven. Dus er leven toch nog eerlijke mensen op deze wereld?
[ afbeelding ]
en dan ben je morgen weer vies als je opstaat :pquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef Laniboekje het volgende:
Zooo, en nu lekker gedoucht en fris en wel mijn bedje in!
Dan ga ik weer douchen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en dan ben je morgen weer vies als je opstaat :p
ohh dat dan nog wel, dan is het goedquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:48 schreef Misan het volgende:
Ik douche als het ff kan ook twee keer per dag, heerlijk voor het slapen en onmisbaar voordat je de deur uit gaat
ik douche me altijd s'ochtends, soms s'avonds maar dat alleen als ik gewoon vies ben/voel dat ik niet zo me bed in wil kruipenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:48 schreef Misan het volgende:
Ik douche als het ff kan ook twee keer per dag, heerlijk voor het slapen en onmisbaar voordat je de deur uit gaat
altijd 's ochtends en meestal 's avonds behalve als ik gezopen heb of geen tijd hebquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik douche me altijd s'ochtends, soms s'avonds maar dat alleen als ik gewoon vies ben/voel dat ik niet zo me bed in wil kruipen
Ik douche ook niet altijd 's avonds hoor, maar ik heb gesport en dan wil ik wel weer ff fris zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik douche me altijd s'ochtends, soms s'avonds maar dat alleen als ik gewoon vies ben/voel dat ik niet zo me bed in wil kruipen
Trusten!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:52 schreef Misan het volgende:
[..]
altijd 's ochtends en meestal 's avonds behalve als ik gezopen heb of geen tijd heb
jetzt pitt'n
begrijpelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik douche ook niet altijd 's avonds hoor, maar ik heb gesport en dan wil ik wel weer ff fris zijn.
dat is alleen leuk als er nog een andere naakt persoon naast/op/onder je ligt te zwetenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Anders lekker rollen in mijn eigen zweet...![]()
![]()
Die komt zo thuis maar als hij bezweet is mag hij ook wel eerst ff onder de douche! Frisheid en reinheid in mijn bed!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is alleen leuk als er nog een andere naakt persoon naast/op/onder je ligt te zweten
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
Lol ben rijdende rechter aanhet kijken loopt uit de hand lol gajes
dat is inderdaad ook niet fris nee.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die komt zo thuis maar als hij bezweet is mag hij ook wel eerst ff onder de douche! Frisheid en reinheid in mijn bed!
Kijk je ook?quote:
Wat heb je aan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Trusten!
Ik lig al wel op bed, hulde aan de laptop... maar slapen zit er nog niet in. Ben te wakker.
Nee, vond je reactie grappig. Watskeburt?quote:
Pyjama!quote:
Zal morgen wel op dumpert staan :pquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, vond je reactie grappig. Watskeburt?
[..]
Pyjama!, lekkere, dikke pyjamabroek ook. Voor ventilatie hebben we meestal wel kiertje openstaan ofzo en het wordt vannacht koud, dus zo een dikke, warme pyjamabroek is nu hemels
Niet romantisch, maar hemels.
Say what?!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zal morgen wel op dumpert staan :p
Iemand tievallig een laptop met een olifantenprint gezien dan melden bij dat gekke vrouwtje :p
Ik heb alleen maar een winterdekbed omdat mijn vriendin het koud heeft. Ik word meestal zonder dekbed wakkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ook. En nog een sprei. Ik ben een koud kind.
Haha die aflevering was zo lijp :p ging over een stacaravan en een papagaai en een laptop met olifantenprint en er werd met laptop tassen gesmeten door zon maf wijf.quote:
Als ik dat doe krijg ik klappen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:06 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een winterdekbed omdat mijn vriendin het koud heeft. Ik word meestal zonder dekbed wakker
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haha die aflevering was zo lijp :p ging over een stacaravan en een papagaai en een laptop met olifantenprint en er werd met laptop tassen gesmeten door zon maf wijf.
WA KOSTA WEL NIEquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:48 schreef Misan het volgende:
waterquote:
omdat het dinsdag is, naja technisch gezien is het nu woensdag maar shhhhhquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:39 schreef Gamer_V het volgende:
Waarom is de SC altijd dood als ik een terugkom van mijn drank?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:37 schreef Kuukske het volgende:
Nou. Dit wordt ongetwijfeld een regelrechte kutdag.
Ja, iets met gezeik enzo. Ofzo. Bah. Blergh.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:37 schreef Kuukske het volgende:
Nou. Dit wordt ongetwijfeld een regelrechte kutdag.
Ik dacht dat dit over Volkswagens ging http://www.nu.nl/buitenland/2458420/kaddafi-werft-toearegs.htmlquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, iets met gezeik enzo. Ofzo. Bah. Blergh.
Entertain me!.
waar heb je 'm voor uitgemaakt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:01 schreef Rossdale het volgende:
Ik moet over 2 uurtjes een arbiedsconflict tussen mij en een collega gaan bespreken met mijn baas. Daar heb ik zin in ja...
Dat dacht ik ook.. "Wat moet ie nou toch weer met Volkswagens?!"quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:56 schreef Misan het volgende:
Ik dacht dat dit over Volkswagens ging http://www.nu.nl/buitenland/2458420/kaddafi-werft-toearegs.html
Oh, dat is heel vervelend. Succesquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:01 schreef Rossdale het volgende:
Ik moet over 2 uurtjes een arbiedsconflict tussen mij en een collega gaan bespreken met mijn baas. Daar heb ik zin in ja...
Ik vind hem een zeikerd maar dat heb ik nooit hardop gezegd gelukkig. Hij vind mij te slordig en ik stribbel te veel tegen en dat laat hij regelmatig merkenquote:
Kom maar bij mij in het hoekje zitten hoor, ook nog met warm electrisch dekentje en warme thee/chocolademelkquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Mnah een opeenstapeling van dingen die leiden tot wat emoties. Bovenop emoties die er nog zitten/zaten. Gets.
* Kuukske kruipt in een hoekje met dekentje en kussentje.
Storm in glas water dus, alleen de collega wil ergens zijn gelijk uit halen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind hem een zeikerd maar dat heb ik nooit hardop gezegd gelukkig. Hij vind mij te slordig en ik stribbel te veel tegen en dat laat hij regelmatig merken
Goedemorgenquote:
Ik heb je gister geaccept op psn!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Storm in glas water dus, alleen de collega wil ergens zijn gelijk uit halen.
[..]
Goedemorgen![]()
Beeh succes straks!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind hem een zeikerd maar dat heb ik nooit hardop gezegd gelukkig. Hij vind mij te slordig en ik stribbel te veel tegen en dat laat hij regelmatig merken
Ik zag het.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb je gister geaccept op psn!
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zag het.![]()
Je was druk in Tomb Raider.
quote:
* Sharana_LVschuift koekjes naar Kuuksquote:
haha, zal best. Altijd goed.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JaWas lekker met een motor aan het scheuren
en natuurlijk tijgers afknallen
also also alsoquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:10 schreef Misan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat wens ik sommige mensen acuut terminale botkanker toe zegMensen vragen mij het e.e.a. te coördineren en gaan vervolgens met drie man naast mij en buiten mij om coördineren
Nu loopt alles uiteraard in de soep en ik mag het allemaal weer oplossen. Ik hoop dat ze tijdens de lunch nog voor de trein pleuren
Het station is dichtbij toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:10 schreef Misan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat wens ik sommige mensen acuut terminale botkanker toe zegMensen vragen mij het e.e.a. te coördineren en gaan vervolgens met drie man naast mij en buiten mij om coördineren
Nu loopt alles uiteraard in de soep en ik mag het allemaal weer oplossen. Ik hoop dat ze tijdens de lunch nog voor de trein pleuren
Is bekend gedoe toch.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:13 schreef Tain het volgende:
[..]
En wat een bureaucratisch gedoe zeg bij de ABN Amro/IBM... Die functie die ze voor mij hadden gaat voorlopig niet door omdat ze het verkeerde aanvraagformulier hebben gebruikt. Ze hebben per ongeluk het formulier voor nieuwe medewerker gebruikt ipv vervanging en nu moet de hele procedure opnieuw
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Het station is dichtbij toch?
En wat een bureaucratisch gedoe zeg bij de ABN Amro/IBM... Die functie die ze voor mij hadden gaat voorlopig niet door omdat ze het verkeerde aanvraagformulier hebben gebruikt. Ze hebben per ongeluk het formulier voor nieuwe medewerker gebruikt ipv vervanging en nu moet de hele procedure opnieuw
waar blijven mijn cookiesquote:
check. Stolk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:48 schreef badboynova het volgende:
poit verstop je bier maar weer, want ik zit weer vlakbij Gouda (stolwijk)
Ik ben er toch?quote:
dit is volgens mij zo een dorp waar iedereen broer en zus van elkaar zijn:')quote:
quote:
Had je geen 6 plankjes nodig?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:14 schreef Poit het volgende:
pottedikkie, 2 plaatjes hout, 90 euro. tsjing tsjing!
Als ik wat voor jou zou maken wel ja.quote:
Hé da's nie lief Poit!quote:
quote:
Ik ben ook niet lief.quote:
Juhwellll. Soms wel tochquote:
Hoezo hij krijgt het nog wel van hemquote:
Oh.. Ik dacht dat 'ie een kistje voor 'm ging bouwen. Ook niet leuk als je dat nog krijgt van iemandquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
Hoezo hij krijgt het nog wel van hem
Alleen voor leuke dames, jewait. Vraag maar aan de vriendin van Fruitquote:
Jawellllll, natuurlijk ben jij ook een droppie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef Kuukske het volgende:
Probeer je me nu te vertellen dat ik niet leuk ben, en dus niet kan weten of je wel eens lief bent of niet. Want dat weet ik óók wel hoor.
Ohh..quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:48 schreef Poit het volgende:
Jawellllll, natuurlijk ben jij ook een droppie.Ik dacht dat je extra bevestiging zocht..
Oh ik wil ook terug naar bed! Lekker warm.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:48 schreef Fallen het volgende:
oopss... ik lag in bed en had geen zin om er uit te komen. Ik draaide me nog even om....
Is het 12:30 !!
Daar gaat een mooie dag...
Ben ik alleen blij dat ik een thuiswerk/studie dag heb.
Mja, kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh...
[..]
Oh ik wil ook terug naar bed! Lekker warm.
Nou dan resteert er nog een andere helft!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, kan ik me iets bij voorstellen.
Bij mij was het alleen niet gepland. En het is zulk mooi weer buiten dat ik eigenlijk liever niet de hele dag binnen zit, maar ja... de halve dag al verprutst.
nee, niemandquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef AQuila360 het volgende:
heeft iemand nog nog dat rijdende rechter vidje gezien?
FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Alleen voor leuke dames, jewait. Vraag maar aan de vriendin van Fruit
Ze post hier toch ook?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:35 schreef Rossdale het volgende:
Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar die zogenaamd legendarische vriendin van Fruit
Meestal is dat Fruit die verkeerd is ingelogd...quote:
Volgens mij heb ik haar nog nooit zelf zien postenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Meestal is dat Fruit die verkeerd is ingelogd...
Ohh. Okquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:59 schreef Fallen het volgende:
Meestal is dat Fruit die verkeerd is ingelogd...
Ik moest even zoeken, maar hier is die dan...quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:04 schreef badboynova het volgende:
fruit zijn vriendin is een soort xena warrior prinsses, als hij een tv wilt kopen dan hakt ze zijn kop er af ghe ghe ;')
Katy Perry was het toch!?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh. Ok.
BTW Fall, nog maar anderhalve week en dan ben ik in je stad.. Ohnee, 2 weken.
Ik heb er 3 woorden voor: Ultralekker!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:35 schreef Rossdale het volgende:
Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar die zogenaamd legendarische vriendin van Fruit
Dat is 1 woord. Hooguit 2.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken, maar hier is die dan...
[TK] 32 inch Philips beeldbuis tv
Sowwy Fwuit!quote:
Ik had de popcorn erbij gepakt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:32 schreef SuperFruitig het volgende:
!
Ik heb smaeckelijk gelachen om dat topic. Samen met mijn vriendinnetje
Het was inderdaad een prima manier om de koop ongedaan te maken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]!
Ik heb smaeckelijk gelachen om dat topic. Samen met mijn vriendinnetje
Lolquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het was inderdaad een prima manier om de koop ongedaan te maken. [ afbeelding ]
Niet voor ¤ 80,- mag ik hopen....quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lol
Alsof ik dat ding ooit gekocht had
Ik wou hem voor 80 wel komen ophalen.quote:
Nouquote:
Welcome to the introduction course "Covering up your fails 101"quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik wou hem voor 80 wel komen ophalen.
Alsin ik kom hem ophalen + 80 euro.
Maar die grap pakte niet echt goed uit omdat niemand daar op reageerde, toen heb ik tesamen met mijn vrouwelijke wederhelft dit pareltje in elkaar geklust
IK VERKOOP MIJN TV NIET!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou. Stel dat jij je TV verkoopt en er staat er zoeen aan je deur.
.
HET WAS EEN STEL DAT-HYPOTHESE SCHAT!quote:
Ja, maar toch... Stel nou dat het niet hypothetisch was... in het geval dat....quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
HET WAS EEN STEL DAT-HYPOTHESE SCHAT!
Dan toch nie klootvioolquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Welcome to the introduction course "Covering up your fails 101"
Geloof er geen klap van zoepahfroetie
Ahw. Da's sund.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:03 schreef Fallen het volgende:
Ja, maar toch... Stel nou dat het niet hypothetisch was... in het geval dat....
Ik heb alleen maar een klein CRT-tv'tje en dat is alles wat ik heb, nadat mijn beamerlamp stuk ging.
Ik sta achter je kerel naast je vriendinquote:
VEEG ME OP!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
heb je geen Dyson stofzuigerquote:
Jawel, maar die veegt niet.quote:
Vegen met een stofzuiger gaat lastig..quote:
is dat alles? Serieus Damn.... Ik heb avonden in de kroeg meegemaakt die er heftiger aan toe gingen dat dit geneuzel.quote:
maar zo een Dyson past wel bij jouw, want volgens mij kunnen jullie allebei even hard zuigen ;')quote:
Geniale aflvering was hetquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
is dat alles? Serieus Damn.... Ik heb avonden in de kroeg meegemaakt die er heftiger aan toe gingen dat dit geneuzel.
Yep!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef Morthill het volgende:
iedereen hier al braaf gestemd? Hopelijk de laatste keer dat je kan stemmen voor de PS, maak er gebruik vn
Ik ga zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef Morthill het volgende:
iedereen hier al braaf gestemd? Hopelijk de laatste keer dat je kan stemmen voor de PS, maak er gebruik vn
Ik stem tegenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yep!
Hopelijk halen ze de 38 zetels.
quote:
Ga ik zo even doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:33 schreef Morthill het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ga ik zo even doenEn op een partij die jou niet ligt
Je hebt CDA gestemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Kfc bitch!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:02 schreef badboynova het volgende:
zo alle oma's zitten weer vol met kip in stolwijk, dus het is tijd om naar huis te gaan met een omweg door gouda om iemand zijn bier op te drinken
Als ik niet tegen totale scheiding van kerk en staat was dan had je eventueel gelijk kunnen hebben, maar helaas.quote:
Maar het is ook niet dat je voorstander bent van roken in de kroegquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik niet tegen totale scheiding van kerk en staat was dan had je eventueel gelijk kunnen hebben, maar helaas.
Maar het is niet alsof de VVD mij niet ligt, het beleid dat Rutte voert ligt mij nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik niet tegen totale scheiding van kerk en staat was dan had je eventueel gelijk kunnen hebben, maar helaas.
Niks boeiendsquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:36 schreef AQuila360 het volgende:
heeft iemand nog nog dat rijdende rechter vidje gezien?
Jurassic: The Huntedquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:14 schreef AQuila360 het volgende:
Bruut SF
http://www.xbox360achieve(...)nts-of-the-Year.html
en dan deze opmerkingquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
ik zei toch al in het begin dat die het niet waard was !1!
Ik zowel wel als niet. Hij kan volgens mij een geweldig premier zijn, maar hij heeft veel te veel compromissen gesloten om die functie te kunnen krijgen. Gevolg is dat hij een on-VVD's beleid voert en dat is echt triestquote:
Right onquote:
Speciaal voor jou PVDA gestemtquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:00 schreef AQuila360 het volgende:
Als die takke pvda maar niet te goed scoort.
Mja helaas, dat komt gewoon door het nederlandse systeem. Doordat je altijd een combinatie van partijen moet hebben voor een meerderheid aan zetels die allemaal hun eigen beloftes maken en die om die reden nooit na kunnen komen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zowel wel als niet. Hij kan volgens mij een geweldig premier zijn, maar hij heeft veel te veel compromissen gesloten om die functie te kunnen krijgen. Gevolg is dat hij een on-VVD's beleid voert en dat is echt triest
Jammer.quote:
Waarom zou je ook een iPad 2 halen als je nu net een iPad hebt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
Nieuwe iPad is redelijk vet maar wacht denk sowieso op de 3 en misschien nog wel langer.
Omdat het vet isquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom zou je ook een iPad 2 halen als je nu net een iPad hebt?
Nein!quote:
en als je 360 weer dood gaat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nein!
Die zal er ook (helaas) nooit komen.
Fix.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef Misan het volgende:
[..]
en als je 360 weer dood zelfmoord wilt plegen?
Dan koop ik m'n 4de xbox360quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |