SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2011 09:48:19 ]
Wiens kloon ben jij nu weerquote:
Voor jou een vraag, voor mij een weet, voor iedereen een vraag. Maar nee, ik ben een oude bekende zeg maar.quote:
Daar zou ik nooit aan gedacht hebben en Flodder zelf ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:21 schreef highonfire het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet, voor iedereen een vraag. Maar nee, ik ben een oude bekende zeg maar.
(Nadat de kale eigenaar van deze website besloot wat accounts van mij te verwijderen nadat ik zijn zoveelste geldschraapactie had 'gesaboteerd'
(En nee, ik ben NIET Flodder.)
Maar ik ken jullie allemaal wel hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Daar zou ik nooit aan gedacht hebben en Flodder zelf ook niet
Maar ik weet genoeg
Sigmund???quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:21 schreef highonfire het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet, voor iedereen een vraag. Maar nee, ik ben een oude bekende zeg maar.
(Nadat de kale eigenaar van deze website besloot wat accounts van mij te verwijderen nadat ik zijn zoveelste geldschraapactie had 'gesaboteerd'
Wie andersquote:
Ik lig er ook niet echt wakker van thoughquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:37 schreef Rossdale het volgende:
Ondertussen begint sigmund meer gebande kloons te krijgen dan mij
Ik moest meer denken aan Sigmund z'n gesputter tegen die creditcard oplichterij zooi.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wie andersIk zou bv niet over Flodder maar AQ begonnen zijn
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:35 schreef Sharana_LV het volgende:
OMGGGGG!!
Lara Croft's Evil Shadow is een redhead![]()
![]()
ik kan er wel een paar voor je regelenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:37 schreef Rossdale het volgende:
Ondertussen begint sigmund meer gebande kloons te krijgen dan mij
Ben ik dan echt zo'n brave jongen dat ik helemaal geen kloons hebquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:41 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik kan er wel een paar voor je regelen
maar hoe kom je binnen? Je hebt geen huissleutel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik moest meer denken aan Sigmund z'n gesputter tegen die creditcard oplichterij zooi.
Maar euh, TVP natuurlijk..
Ennuh, ik ga lekker klussen.
Latertjes.
Oeh, trouwens:
[..]
![]()
Redheads...
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
maar hoe kom je binnen? Je hebt geen huissleutel?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik moest meer denken aan Sigmund z'n gesputter tegen die creditcard oplichterij zooi.
Maar euh, TVP natuurlijk..
Ennuh, ik ga lekker klussen.
Latertjes.
Oeh, trouwens:
[..]
![]()
Redheads...
Ik ben aan het verhuizen grapjasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik snap je niet![]()
Maar ik ben weg.. Latertjes
Ik ben nogal een energiek persoon.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:20 schreef highonfire het volgende:
[..]
KUN JE HARDER TYPEN?! IK VERSTA JE NIET!
Sinds hij weer een vriendin heeft (had?) is hij hier spoorloos verdwenenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Waar is Cruise E. eigenlijk naar toe?
Hij was een wijs man.
Edje!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:21 schreef highonfire het volgende:
[..]
LOL!quote:
Henny? Henny Zwartbol?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:33 schreef Misan het volgende:
[..]
nee je zal sigmund wel zijn als Henny zo'n hekel aan je heeft
Oh, haha, zo. Ging even langs me heen.. Ben druk bezig met tekeningen maken voor m'n Arcade kastquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ben aan het verhuizen grapjasen ben dus ook druk bezig met klussen
Aan jou komen klussen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Klus ze!
Je mag in april wel bij mij komen klussen hoor!![]()
![]()
hiero dezequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:57 schreef highonfire het volgende:
[..]
Henny? Henny Zwartbol?
(Die kale dus?)
Ik zou de siliconenkit niet vergeten in dat gevalquote:
Hoe awesome zou dat zijn inderdaad!! Gewoon een dikke turboboost inbouwenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ze moeten het ook anders doen, ze moeten sensoren in het wegdek maken zodat je powerups krijgtof dat er explosieven afgaan naast de baan en tribunes instorten
of iedereen krijgt 50 bananenschillen mee voor vertrek
dat zou de F1 vernieuwen
Daar zouden ze een spel van moeten maken. Wordt vast een succesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ze moeten het ook anders doen, ze moeten sensoren in het wegdek maken zodat je powerups krijgtof dat er explosieven afgaan naast de baan en tribunes instorten
of iedereen krijgt 50 bananenschillen mee voor vertrek
dat zou de F1 vernieuwen
hebben ze in het oostblok ook allemaal sinds de jaren 80quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:58 schreef Rossdale het volgende:
Hij heeft wel bijna een perfect rond hoofd
In het oostblok hebben ze rechthoekige hoofden, vandaar oost"blok"quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:16 schreef Misan het volgende:
[..]
hebben ze in het oostblok ook allemaal sinds de jaren 80
En om F1 nog gangbare te maken voor de gewone burger geven we de bekendste rijder een burgelijke achtergrond. Ik zat zelf aan loodgieter te denkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Daar zouden ze een spel van moeten maken. Wordt vast een succes
Om de sport "groener" te maken zullen flora en fauna worden toegevoegd aan de races, zoals bijvoorbeeld schildpadden en paddenstoelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En om F1 nog gangbare te maken voor de gewone burger geven we de bekendste rijder een burgelijke achtergrond. Ik zat zelf aan loodgieter te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |