Ik geloof het ook hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat veel fysiek geweld die in DGK voorkwamen niet op kunnen tegen de geestelijke mishandeling die hier nog plaats gaat vinden.
Nee joh, die is al teveel beïnvloed.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:13 schreef Maria44 het volgende:
Maik dacht Mo een blijk van vertrouwen te geven.
Luister je wel Mo?
ja, hij zit toch in een spel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef Maria44 het volgende:
Maik wil gewoon dat Ser voor hem gaat drukken.
Is goed gedacht van hem.
Ja, precies, maar miep kan zich niet in een ander verplaatsen. Die komt voor een relatie en niet voor het spel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef Maria44 het volgende:
Is goed gedacht van hem.
Om eeerlijk te zijn luister ik niet eens naar Mikequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef Maria44 het volgende:
Is goed gedacht van hem.
bonne nuit et a demainquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:16 schreef Ikkieee het volgende:
wat een zeikwijf zeg die monique ik ga slapen.
Hij vindt Mo leuk, dus legt ie verantwoording af. Helaas komt de liefde van één kant.. Mo is meer met de kijkers bezig!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, hij zit toch in een spel?
Tis nou niet net alsof ie verantwoording schuldig is aan Monique
Alsof ze al een diamanten huwelijk voorbij zijn, twee weken pffttquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:17 schreef Jaidee het volgende:
mo heeft afgedaan voor mij.
wel heerlijke tieten
Jij houdt wel van schelden hè. Ik kom hier nog niet zo lang, maar kan me geen post van jou herinneren zonder dat je met grove taal mensen aan het beledigen bent. Voer voor psychologen. Waarom iemand zoiets nodig denkt te hebben? Stoer? Minderwaardigheidscomplex? Zoiets zal het zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:17 schreef waxmask het volgende:
Aaargh wat een bloedzuigert is die Mo...en dan niet snappen dat je ineens uit de slof schiet...
Vrouwen moeten dus eigenlijk niet de hele dag in de zon liggen niets doen.. Daar gaan ze problemen creëren!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:17 schreef Kwaliteit het volgende:
Monique maakt hier hét probleem
de tering
dat denk ik nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat veel fysiek geweld die in DGK voorkwamen niet op kunnen tegen de geestelijke mishandeling die hier nog plaats gaat vinden.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij houdt wel van schelden hè. Ik kom hier nog niet zo lang, maar kan me geen post van jou herinneren zonder dat je met grove taal mensen aan het beledigen bent. Voer voor psychologen. Waarom iemand zoiets nodig denkt te hebben? Stoer? Minderwaardigheidscomplex? Zoiets zal het zijn.
joh 't is een vrouwquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:17 schreef Kwaliteit het volgende:
Monique maakt hier hét probleem
de tering
Maar je vertelt toch alles in een relatie...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:19 schreef Flow3r het volgende:
Mo denkt echt dat ie haar alles moet vertellen![]()
Toen ze als dronken lor bij hem inbed dook wist ze ook geen bal van hem enmaakt het haar niks uit.
precies wat Maik zegt; hij had wel 1000 meisjes gehad kunnen hebben, sinds wanneer moet hij haar dat vertellen?
Daarom hebben ze een keuken, een wasmachine, een droger, een strijkplank, ...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vrouwen moeten dus eigenlijk niet de hele dag in de zon liggen niets doen.. Daar gaan ze problemen creëren!
Je kaatst de bal naar de verkeerde verrektequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij houdt wel van schelden hè. Ik kom hier nog niet zo lang, maar kan me geen post van jou herinneren zonder dat je met grove taal mensen aan het beledigen bent. Voer voor psychologen. Waarom iemand zoiets nodig denkt te hebben? Stoer? Minderwaardigheidscomplex? Zoiets zal het zijn.
he hoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:20 schreef Kliertje41 het volgende:
hahaha dit doen bijna alle vrouwen zo altijd de schuld afschuiven en zelf noooooit wat verkeerd gedaan
Heeee niet de tactiek verraden joh.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:20 schreef Kliertje41 het volgende:
hahaha dit doen bijna alle vrouwen zo altijd de schuld afschuiven en zelf noooooit wat verkeerd gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |