Of je hebt heel erg slaap of je vind dat ik ernaast zit. Dus het gedrag van Servio nu net was geheel normaal en aardig enzo ?quote:
Hij heb een dure boot of zoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard zegt dat het kompas een clue is naar zijn geheim
Stream 4 heeft geluid van de blauwe slaapkamer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:10 schreef meneertje1972 het volgende:
hebben jullie het ook bij die streams zie je het ogen plaatje maar je hoort het wel.
Ik dacht DGK is de limiet, maar hier gaan nog heel veel dingen gebeuren. Alleen was DGK niet zo achterbaks,in dit huis maken mensen elkaar stiekem kapotquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dit was echt weer een dieptepunt.. Mijn god wat zijn dit een in en in slechte mensen!
Je heb sjans...duhhhh....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of je hebt heel erg slaap of je vind dat ik ernaast zit. Dus het gedrag van Servio nu net was geheel normaal en aardig enzo ?
nee ik pest graag de stoerste man in de kamerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of je hebt heel erg slaap of je vind dat ik ernaast zit. Dus het gedrag van Servio nu net was geheel normaal en aardig enzo ?
Best wel handig voor je relatie, niet eerst goed met elkaar praten maar eerst met je hele wijkquote:
Nou Gert is wel stoer, maar hij heeft hele broze botjes, dus niet echt pijn doen he ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:13 schreef PinkDream het volgende:
[..]
nee ik pest graag de stoerste man in de kamer
Ik vind hem prima te pruimen vanavond. mo loopt te hard van stapel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:13 schreef Maria44 het volgende:
Maik dacht Mo een blijk van vertrouwen te geven.
Luister je wel Mo?
Ik denk dat veel fysiek geweld die in DGK voorkwamen niet op kunnen tegen de geestelijke mishandeling die hier nog plaats gaat vinden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:12 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik dacht DGK is de limiet, maar hier gaan nog heel veel dingen gebeuren. Alleen was DGK niet zo achterbaks,in dit huis maken mensen elkaar stiekem kapot
Oh je schuift het door.. Dus toch niet zo stoer??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou Gert is wel stoer, maar hij heeft hele broze botjes, dus niet echt pijn doen he ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |