Dus dat!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ze heeft nog een recht...
om van mening te veranderen
want da's toch je geboorterecht..heeft iemand ooit gezegd
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
servio pleegt karaktermoord ,zeer kwalijk en zo niet nodig in dit spel !
Zien we morgen op TVquote:Op maandag 28 februari 2011 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Mo Maik ook genomineerd eigenlijk?
De ene naar de andere bewoner valt wel door de mand voor me... ik kan momenteel alleen Philip nog maar pruimen geloof ik
Geen idee..quote:Op maandag 28 februari 2011 23:56 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Alex al wel weer terug eigenlijk?
Mits je geroepen wordt..quote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef Kwaliteit het volgende:
de kvdw was toch eerder op de avond dichtgegaan????
Ja, tenzij de stem hun oproept.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:
Misschien een gekke vraag, maar staat er in dat homo handboek/ mode d'emploi ook iets over hoe vals een nicht ( lees nicht niet elke homosueel dus) mag zijn?quote:
Ze zit er nu bij alsof ze zojúist een tsunami heeft overleefd, met d'r dekentje.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Mo zit wel comfortabel in de slachtofferrol.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik vind het ook een beetje sneu voor Maik en is inderdaad jamemr dat Monique daaraan voorbij gaat. Aafke zei ook al dat het goed is van Maik dat hij open en eerlijk was erover en dat het niet zo wereldschokkend is.
Ik hoor dat Monique zo nog met Maik wil gaan praten
Ja voor de bewoners om te stemmen enzo. Als de stem ze naar de kamer roept kan het nog gewoon.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef Kwaliteit het volgende:
Aha okequote:Op maandag 28 februari 2011 23:58 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja voor de bewoners om te stemmen enzo. Als de stem ze naar de kamer roept kan het nog gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |