ja dito.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:49 schreef Ticootje het volgende:
Jep, ik draai nu meteen de dop erop in plaats eerst nog tig andere dingen te doen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef WupWup het volgende:
Ach, nieuwe inzichten zijn dat het 8 dagen houdbaar is ipv 5 in de koelkast. Geeft je toch weer extra tijd om het te verversen.
En hoe zit dat met invriezen? De richtlijn was 'binnen 24 uur invriezen'. Zou je daar ook iets soepeler mee om kunnen gaan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef WupWup het volgende:
Ach, nieuwe inzichten zijn dat het 8 dagen houdbaar is ipv 5 in de koelkast. Geeft je toch weer extra tijd om het te verversen.
Jaquote:Op zondag 6 maart 2011 20:49 schreef WupWup het volgende:
pessie die tandjes worden vanzelf snel minder scherp. Als ze net door zijn, zijn het echt net mesjes he
zodra je ziet dat hij gaat bijten, direct afkoppelen. Anders tijdens de bijt Nathan naar je toe drukken, gaat de kaak vanzelf weer open. En daarna afkoppelen met een duidelijke "Nee, dat mag niet!" en de boel weer opruimen. Over een paar uur weer een kans om te drinken. Doei!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:07 schreef pessie het volgende:
[..]
Ja![]()
Purelan van medela kun je ook bij de thuiszorgwinkel krijgen en je kunt het bestellen bij je apotheek. Maar Lanoline/wolvet kun je ook bij de drogist krijgen.
Kijk, we beginnen groots!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Even hier, want ik zie je niet in een ander topic. Kijk eens wat ik vorige week tegen kwam:
[ afbeelding ]
Stukje skyline van Singapore.Hoe stoer is dat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |