Mijn schoonzusje gebruikt deze voor mijn nichtje. Ik moet zeggen dat de fles er wel heel heel snel door leeggaat hoor met alle krampjes daarna. Ze hapt 'm wel netjes aan, dat wel. Maar het drinken op zich is dan wel weer onrustiger.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:11 schreef Jelief het volgende:
Ik kwam gisteren op het cb een folder tegen over een nieuwe speen van Medela. Hij heet Calma en bootst het vacuumprincipe van borstdrinken na ipv 'kauwen' .
engelse site Ik was hem nog niet eerder tegengekomenmaar ik heb dan ook geen flesdrinker meerLijkt mij een optie voor flesweigeraars.
Ow en ik kreeg een compliment vande (nieuwe) arts
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef pessie het volgende:
Dottir anderhalve meter aan het spuiten! Geweldig! Wie stond er achter?
Hard doorfietsen dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:56 schreef Pvoesss het volgende:
Nee geen mogelijkheId tot nabrengen.
Maar ik heb ze net gebeld en ze denken dat ze het redden. Ik ben om 15:00 klaar met werken dus ik race zo naar ze toe. Is een halfuur fietsen een km of 8.
Borstvoedingspoepquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
gelukkig vanaf de commode dus met een mooie boog op de grond.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik lees ook maar mee hier. Ben van plan borstvoeding te gaan geven.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Inbakerenquote:Er is echter ook kritiek op het inbakeren, omdat de hongerprikkel van de ingebakerde babys wordt onderdrukt, waarmee de borstvoeding verstoord wordt. Dit is onterechte kritiek, want inbakeren doe je bij het slapen gaan en als je baby slaapt, dan krijgt het geen borstvoeding. Zolang na elk slaapje de baby weer wordt 'ontbakerd' bijt het geenszins met borstvoeding.
Gewoon aanpassen, met goede referentiequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:16 schreef huuphuup het volgende:
dus...
[..]
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Inbakeren
wát een klapjosti-kroegpraat zeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:27 schreef Pvoesss het volgende:
iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
Weet ik niet. Ik heb me er een beetje over ingelezen maar ik ben niet echt een heel erge fan van inbakeren. Liever niet als het niet hoeft zeg maar. En ik wil eigk ook reflux uitgesloten hebben voor ik zoiets zou proberen dus ik wacht sowieso het cb van morgen even af.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef Ticootje het volgende:
Babietjes zijn geneigd om te diep te slapen waardoor ze voedingen missen.
Huup heb je het idee dat elin rustiger wordt door inbakeren?
Valt mee hoor gelukkig. Blijkbaar kan ik met relatief weinig slaap toe.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef Jore het volgende:
Osteopaat een idee? Ook gezien de snelle bevalling. Niet slapen is echt slopend, en hoewel ik je daar nog nooit over heb zien klagen moet je haast wel ontzettend moe zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief Mrien maar hoeft niet hoor![]()
we gaan het dus eerst even bespreken en bekijken wat zij ervan vinden, misschien hebben zij een suggestie.
Ja en nee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef Asyniur het volgende:
Heb je het bedje al schuin gezet?
Heeft ze het niet koud in bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |