Klinkt alsof je het hartstikke goed doet! Fijn dat je zelfs al pijnloos hebt mogen voeden, ik hoop echt dat dat zo blijft.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:05 schreef DJMO het volgende:
tussen vijf en zes waren het idd twee borsten (dat dat als één voeding telt snapt hij inmiddels wel, daar ben ik gewoon kort en bondig in geweest. Dat er even tussen heeft gezeten kwam omdat hij in slaap viel aan de eerste borst). Dat gebeurt wel vaker trouwens, en dan koppel ik 'm gewoon af zodat als hij wakker wordt de andere borst nog kan krijgen als hij nog honger heeft. Ik probeer wel om en om te geven, behalve als hij gelijk weer begint te sputteren als ik 'm neerleg na een voeding, dan krijgt hij de laatste borst om die helemaal leeg te drinken tot hij wél verzadigd is.
Darn Pvoesss nu nog zoveel voedingen per dag?! Respect!quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:50 schreef Pvoesss het volgende:
Ha lekker vandaag ging het hier zo.
00:00
02:00
04:00
06:00
08:30
10:00
11:45
14:30
16:00
18:00
19:40
20:30
En dan drinkt hij minstens 15 min soms 30 min en soms een uur
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:07 schreef Webkim het volgende:
Je hebt pm over een lactatiekundigenconsult DJMO.
Voor je eigen zekerheid en gemoedsrust én zodat papalief eens van iemand met 'autoriteit' kan horen hoe het nu allemaal echt zit.
Ja he. is wel per borst trouwens, maar dan nog lekkerquote:
Ik heb al tijden slechte nachten en het went. Ik heb natuurlijk ook X. gevoed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:18 schreef Vanyel het volgende:
Het knappe is dat jij dan nog in staat bent normaal op je werk te.verschijnen. Ik heb met elke 3 uur al moeite met wakker worden.
En als hij het "raar" vindt dat Geert alweer de borst krijgt, kan je natuurlijk ook opperen dat een gillende baby idd veel prettiger isquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:35 schreef DJMO het volgende:
ik probeer het ook wel uit te leggen hoor, maar als ik 'm achter internet wil zetten is er ook niks van waarhij gelooft vrijwel niks als hij 't niet persoonlijk hoort van een arts ofzo (maar meekrijgen naar het consultatiebureau lukt óók niet ivm de sporadische vrije dagen die hij kan opnemen
) wat dat betreft is hij een echt een stijfkop .. hij gelooft gewoonweg niet in "verhaaltjes die op 't internet staan" maar goed. Ik laat de folders die je bij 't cb kan krijgen wel slingeren, hopelijk leest hij die wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |