Hij deed het juist prima in de laatste debatten, dat vond zowel vriend als vijand.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:07 schreef Zienswijze het volgende:
Ben benieuwd of Cohen deze keer wat meer te vertellen heeft dan "Het moet eerlijker" en "De sterkste schouders moeten de zwaarste lasten dragen"
Ongelooflijk dat die man nog debat trainingen heeft genomen. Die man is toch ook boven de 60 jaar en hij weet nog steeds niet hoe je moet debatteren?
Met zijn leugentje over de villabelasting. Als je het daarvan moet hebbenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij deed het juist prima in de laatste debatten, dat vond zowel vriend als vijand.
Als je van het nulpunt komt dan doe je het de volgende keer altijd beter.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij deed het juist prima in de laatste debatten, dat vond zowel vriend als vijand.
18:15.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:14 schreef Zolcon het volgende:
Hoe laat begint het want ik zit nu in de tram op weg naar huis vanaf de manifestatir tegen bezuinigingen op et passend onderwijs
Mooi brevet van onvermogen inderdaad.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:15 schreef Holograph het volgende:
Durft de oppositie hun lijsttrekkers voor de EK niet te sturen?
Goede opmerking.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:15 schreef Holograph het volgende:
Ja, valt mij ook op. Wel een beetje triest natuurlijk, zeker voor D66, die toch moeten weten hoe het Nederlandse democratisch stelsel in elkaar zit.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:15 schreef Holograph het volgende:
Dan kijk ik het wel terug..quote:Op maandag 28 februari 2011 18:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
18:15.
Overigens was de PvdA 2 jaar geleden zelf voorstander van het afschaffen van het rugzakje.
Rutte en verhagen durven er zelf niet te staan. Nu zetten ze hermans en brinkman neer die er niks van bakken. Goede keuze van oppositie om kopstukken neer te zettenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:15 schreef Holograph het volgende:
Durft de oppositie haar lijsttrekkers voor de EK niet te sturen?
Tja dan zeggen de lijsttrekkers voor de EK ook niets natuurlijk. De hele PS verkiezingen worden daar toch al door gekaapt en dan maakt dat stapje meer of minder ook niet uit natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, valt mij ook op. Wel een beetje triest natuurlijk, zeker voor D66, die toch moeten weten hoe het Nederlandse democratisch stelsel in elkaar zit.
Het is de eerste kamer héquote:Op maandag 28 februari 2011 18:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Rutte en verhagen durven er zelf niet te staan. Nu zetten ze hermans en brinkman neer die er niks van bakken. Goede keuze van oppositie om kopstukken neer te zetten
Morgen zijn de grote mannen er wel dacht ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Rutte en verhagen durven er zelf niet te staan. Nu zetten ze hermans en brinkman neer die er niks van bakken. Goede keuze van oppositie om kopstukken neer te zetten
Hoezo dat? Enige wat de oppositie kan doen is alles blokkeren en daar bereiken ze ook 0,0 mee.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:17 schreef remlof het volgende:
[..]
"Deze verkiezingen zijn cruciaal voor het kabinet Rutte".
Het zijn provinciale staten verkiezingen. Ik snap niet waarom er van de oppositie dan gasten van de 2e kamer staan.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Eerste kamer lijsttrekkers zegt wel wat omdat zij indirect gekozen worden door de provinciale staten. Dat men de kiezer niet de mogelijkheid geeft om er direct op te stemmen zorgt dat er automatisch voor dat ook de eerste kamer mee weegt in de keus voor provinciale bestuurders. Wat er helemaal niks mee te maken heeft is de tweede kamer, dat zou D66 bij uitstek toch moeten weten.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dan zeggen de lijsttrekkers voor de EK ook niets natuurlijk. De hele PS verkiezingen worden daar toch al door gekaapt en dan maakt dat stapje meer of minder ook niet uit natuurlijk.
Dus we moeten ze laten creperen?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:24 schreef horned_reaper het volgende:
Steeds dat gezeur over die ouderenzorg!!
Wij betalen nog veel meer dan die oudjes.... en als ik het toekomstperspectief zo zie gaan we het later nog veel zwaarder krijgen dan de oudjes van nu.
Dat vind je zelf toch ook wel een beetje een overdreven stelling mag ik hopen? Daarnaast zijn ouderen er natuurlijk ook primair zelf verantwoordelijk voor dat zij goede zorg krijgen, als zij dat willen, niet de overheid. Altijd maar weer naar anderen wijzen...quote:
Iedereen weet dat je op een gegeven moment oud wordt. Met een beetje eigen verantwoordelijkheid en vantevoren sparen is niets mis mee.quote:
Bij alle verkiezingen worden de kopstukken ingezet zie GR EP vkz.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:24 schreef Temlin het volgende:
[..]
Het zijn provinciale staten verkiezingen. Ik snap niet waarom er van de oppositie dan gasten van de 2e kamer staan.
Oh ja, hoe dan? Van een AOW'tje kan een bejaarde simpelweg geen fatsoenlijke zorg meer krijgen. Het is te schandalig voor woorden. Welke verantwoordelijkheid heb jij het over?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daarnaast zijn ouderen er natuurlijk ook primair zelf verantwoordelijk voor dat zij goede zorg krijgen, als zij dat willen, niet de overheid. Altijd maar weer naar anderen wijzen...
De kinderen, zoals dat vroeger ook ging.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Oh ja, hoe dan? Van een AOW'tje kan een bejaarde simpelweg geen fatsoenlijke zorg meer krijgen. Het is te schandalig voor woorden. Welke verantwoordelijkheid heb jij het over?
Met dit5 beleid wel iddquote:Op maandag 28 februari 2011 18:24 schreef horned_reaper het volgende:
Steeds dat gezeur over die ouderenzorg!!
Wij betalen nog veel meer dan die oudjes.... en als ik het toekomstperspectief zo zie gaan we het later nog veel zwaarder krijgen dan de oudjes van nu.
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dhr. Hermans, houd je bek over de zorg. Daarvoor moet je overduidelijk niet bij uw partij zijn. Het is toch van de zotte dat je als oudere met een AOW'tje geen fatsoenlijke zorg krijgt. Daar is de VVD mede-schuldig aan. Privatisering, donderstraal een eind op. Als je nu nog niet doorhebt dat dit niet werkt in de zorg, dan ben je echt wereldvreemd.
Natuurlijk niet...... maar mensen moeten eens leren accepteren dat er soms gewoon niet meer geld is!quote:
Ik geloof er geen klap van, de ouderen hebben een prima basisverzekering voor de zorg.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Oh ja, hoe dan? Van een AOW'tje kan een bejaarde simpelweg geen fatsoenlijke zorg meer krijgen.
Je eigen verantwoordelijkheid die je hebt om er zelf voor de zorgen dat je een plezierig leven hebt.quote:Welke verantwoordelijkheid heb jij het over?
Ja, want iedere bejaarde heeft kinderen. En die wonen ook allemaal op steenworpafstand van de zorginstelling van oma.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef Temlin het volgende:
[..]
De kinderen, zoals dat vroeger ook ging.
Sparen. Je weet vantevoren dat je oud wordt.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Oh ja, hoe dan? Van een AOW'tje kan een bejaarde simpelweg geen fatsoenlijke zorg meer krijgen. Het is te schandalig voor woorden. Welke verantwoordelijkheid heb jij het over?
Altijd maar weer problemen opzoeken, dat is het enige wat de linksmens kan.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, want iedere bejaarde heeft kinderen. En die wonen ook allemaal op steenworpafstand van de zorginstelling van oma.
Ga eens kijken in een willekeurig bejaardentehuis. Dan zul je het wel geloven.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik geloof er geen klap van, de ouderen hebben een prima basisverzekering voor de zorg.
Ja, het komt niet bepaald uit de lucht vallen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Sparen. Je weet vantevoren dat je oud wordt.
Terug naar de klassenmaatschappijquote:Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Maar het is ook sneu dat ik een student ben en straks geen master kan doen omdat ik die niet kan betalen.
Oh ja?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je weet vantevoren dat je oud wordt.
Ah ja, dat gaat ook echt met een minimumloon. En sommige kunnen gewoon niet meer.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Sparen. Je weet vantevoren dat je oud wordt.
Leen wat geld, een goede opleiding is de beste investering die je kunt doen. Het rendement is enorm dus die lening kun je prima terugbetalen. Schuld is niet eng, als er maar toekomstig casflows tegenover staan.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef horned_reaper het volgende:
Maar het is ook sneu dat ik een student ben en straks geen master kan doen omdat ik die niet kan betalen.
Die hebben het redelijk goed, ga eens naar andere landen heen en kijk daar naar de ouderen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Werkelijk stuitend, die figuren hier die allemaal maar denken dat de bejaarden het prima hebben, terwijl ze nog nooit een stap in een bejaardentehuis hebben gezet.
Ah, maar waarom hoeft een vriend van mij met z'n rijke pappa dat niet. Krijgt er nog een godver huis bij ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Leen wat geld, een goede opleiding is de beste investering die je kunt doen. Het rendement is enorm dus die lening kun je prima terugbetalen. Schuld is niet eng, als er maar toekomstig casflows tegenover staan.
Dat het ergens anders slechter is, houdt niet in dat het hier wel goed is.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:35 schreef Temlin het volgende:
[..]
Die hebben het redelijk goed, ga eens naar andere landen heen en kijk daar naar de ouderen.
Ja jij niet dan? Je denkt dat je eeuwig jong blijft?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik geloof er geen klap van, de ouderen hebben een prima basisverzekering voor de zorg.
.
Ooooooh. Nou, laten dan nog maar een stukje bezuinigen. Zolang de miljonairs hun hypotheekrenteaftrek kunnen behouden, vind ik het prima. Want tja, een bejaarde in Afrika heeft het immers veel slechter dan een bejaarde in Nederland.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:35 schreef Temlin het volgende:
[..]
Die hebben het redelijk goed, ga eens naar andere landen heen en kijk daar naar de ouderen.
Ach, dat valt best mee!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Werkelijk stuitend, die figuren hier die allemaal maar denken dat de bejaarden het prima hebben, terwijl ze nog nooit een stap in een bejaardentehuis hebben gezet.
Dat heet jaloezie. Als je jaloers bent moet je dat lekker zelf weten, maar ga er niet de overheid voor gebruiken om aan je eigen beperkingen tegemoet te komen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ah, maar waarom hoeft een vriend van mij met z'n rijke pappa dat niet. Krijgt er nog een godver huis bij ook.![]()
En ik krijg geen cent stufi meer dan hij.
Jep, goed punt.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ooooooh. Nou, laten dan nog maar een stukje bezuinigen. Zolang de miljonairs hun hypotheekrenteaftrek kunnen behouden, vind ik het prima. Want tja, een bejaarde in Afrika heeft het immers veel slechter dan een bejaarde in Nederland.
Iedereen kan 100 of 200 euro per maand opzij leggen. Heb je het in een periode krap, geen probleem, dan leg je in goede tijden wat extra's bij.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ah ja, dat gaat ook echt met een minimumloon. En sommige kunnen gewoon niet meer.
Goed genoeg, Je kunt ze nog wel meer geld geven maar dan blijft er niets meer over.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat het ergens anders slechter is, houdt niet in dat het hier wel goed is.
Echt verkozen tot het volk? Ik wist niet dat we woensdag Eerste Kamer-verkiezingen haddenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:38 schreef Zith het volgende:
Wat is Hermans zuur zeg, elke beurt maakt hij een of ander onzinnig verwijt 'wat leuk dat er aan deze kant mensen zijn die wel echt verkozen kunnen worden'
Hij moet duidelijk iets verdedigen waar hij niet achter staat...quote:
Werd vooraf al voor gewaarschuwdquote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef Toad het volgende:
Echte provinciale thema's worden behandeld.
Ik ben niet jarloers. Ik vraag je waarom ik, omdat ik toevallig in een armer gezin ben geboren, waar ik dus niets aan kan doen, een schuld van duizenden euro's op mij moet nemen. Sociaal en maatschappelijk ben ik eigenlijk verplicht te studeren.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat heet jaloezie. Als je jaloers bent is dat prima, maar ga er niet de overheid voor gebruiken om aan je eigen beperkingen tegemoet te komen.
Dat was vorige keer ook al en toen kwam hij ook al zo slecht uit de verf.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij moet duidelijk iets verdedigen waar hij niet achter staat...
Leen wat geldquote:Op maandag 28 februari 2011 18:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Leen wat geld, een goede opleiding is de beste investering die je kunt doen. Het rendement is enorm dus die lening kun je prima terugbetalen. Schuld is niet eng, als er maar toekomstig casflows tegenover staan.
Hij heeft natuurlijk wel een punt. Ook al zul je dat niet willen toegeven.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:38 schreef Zith het volgende:
Wat is Hermans zuur zeg, elke beurt maakt hij een of ander onzinnig verwijt 'wat leuk dat er aan deze kant mensen zijn die wel echt verkozen kunnen worden'
Hij voelde zich op z'n pikkie getrapt toen ie met z'n eigen uitspraken uit het verleden werd geconfronteerd.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:38 schreef Zith het volgende:
Als jij je pensioen 30 jaar overleefd, red je het daar echt niet meequote:Op maandag 28 februari 2011 18:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Iedereen kan 100 of 200 euro per maand opzij leggen. Heb je het in een periode krap, geen probleem, dan leg je in goede tijden wat extra's bij.
Zo moeilijk is het echt niet: eigen verantwoordelijkheid hanteren.
Absoluut niet. Hun zijn ook niet verkiesbaar door het volk. Wij kiezen woensdag voor de provinciale staten, niet de Eerste Kamer.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel een punt. Ook al zul je dat niet willen toegeven.
Cohen is gewoon heel slecht in het debat, eigenlijk moet de PvdA een andere lijsttrekker hebben, want met hem aan het roer wordt het niets met die partijquote:Op maandag 28 februari 2011 18:39 schreef Zienswijze het volgende:
Is met het vingertje wijzen het nieuwste wat Cohen in zijn debattraining heeft geleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |