Zelfs die heb ik niet, m'n turkse bovenbuurman waarschuwt me altijd als ie gaat boren in huis in het weekend.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:46 schreef eriksd het volgende:
Prima TT. Enige irritante zijn soms lawaaiige bovenburen.
Ik merk wel dat de gemoederen her en der een beetje hoog oplopen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:50 schreef du_ke het volgende:
6 slotjes op rij, er komen zeker verkiezingen aan.
Is er al een topic over het 1vandaag debat?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:50 schreef du_ke het volgende:
6 slotjes op rij, er komen zeker verkiezingen aan.
Merk ik niets vanquote:Op maandag 28 februari 2011 17:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik merk wel dat de gemoederen her en der een beetje hoog oplopen.
Nee, volgens mij niet, ga je gangquote:Op maandag 28 februari 2011 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Is er al een topic over het 1vandaag debat?
Klopt, provinciaal gaat het vooral heel erg nergens over. Heb laatst een avond verspild aan zo'n debat en de enige conclusie die we daaruit konden trekken is dat ze zo snel mogelijk afgeschaft moeten wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:14 schreef Monolith het volgende:
Het blijven allemaal landelijke politici natuurlijk. Aan de andere kant boeien de provinciale standpuntjes me ook nauwelijks.
Latent salafisme.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Mutant01 het volgende:
En waarom heeft die PVV-er zo'n vies baardje?
Geen idee. Hoe het ook zij; ik moet beide debatten aan mij voorbij laten gaan alsmede de verkiezingsavond komende woensdag.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Merk ik niets van
Debat van vandaag mis ik, morgen is er ook nog 1 hé?
Nee, niet Bauerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:28 schreef opastokvis het volgende:
'Heb je even voor mij' doet het zeepsop rijkelijk schuimen mijn waarde.
quote:
Dag vader en dag moeder. Dag zuster Ursula.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:25 schreef KoosVogels het volgende:
Hebben mijn FOK!-vrienden nog muziektips bij het afwassen?
Ja, nu ben ik al klaarquote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dag vader en dag moeder. Dag zuster Ursula.
Hoiquote:Op maandag 28 februari 2011 19:28 schreef opastokvis het volgende:
'Heb je even voor mij' doet het zeepsop rijkelijk schuimen mijn waarde.
Hij schijnt anders wel lekker ruim te wonen, en dat ook nog in een land anders dan Nederland!quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij schijnt anders wel lekker ruim te wonen, en dat ook nog in een land anders dan Nederland!
Waar woont ie dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij schijnt anders wel lekker ruim te wonen, en dat ook nog in een land anders dan Nederland!
Wedden dat hij het woord sneeuwschuiver laat vallenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef Morendo het volgende:
Vanavond Mark Rutte bij Pauw&Witteman.
Jij bent toch ook homo?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik weet wel dat hij wel erg homo is
Oh, je had het over de homo sapiens? Ehm, ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als ik het ben, dan is iedereen het
Maar jij lijkt ook op een homo hoor. Die foto van partyflock bv.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Piet is een zuignicht. Ik zou het niet graag zien.
Waar staat die foto dan? Want ik heb geen partyflockquote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar jij lijkt ook op een homo hoor. Die foto van partyflock bv.
http://partyflock.nl/images/user/85469_small.jpgquote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waar staat die foto dan? Want ik heb geen partyflock
Hoe dat er vredesnaam inkomt, ik zou het niet weten.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef mlg het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/images/user/85469_small.jpg
Staat ps in je eigen profiel.
Zou ik ook zeggen. Iemand homo noemen en zelf op een homo lijken is nogal.. beschamendquote:Op maandag 28 februari 2011 21:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe dat er vredesnaam inkomt, ik zou het niet weten.
Ik ben het iig niet.
Even mijn password aanpassen
Serieus. Ik zou niet eens weten wie hij is. Een raadsel hoe dat ding daarin komt.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef mlg het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. Iemand homo noemen en zelf op een homo lijken is nogal.. beschamend![]()
Anyways, hij kan weer ontopic hoor.
Je hebt die foto zelf een keer gepost aap.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Serieus. Ik zou niet eens weten wie hij is. Een raadsel hoe dat ding daarin komt.
Maar ik zoek het even uit.
Dat zou kunnen. Ik snap niet hoe dat erin komt.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef mlg het volgende:
[..]
Je hebt die foto zelf een keer gepost aap.
Je bent in ieder geval wel heel raar. Niet helemaal zoals andere mensen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik snap niet hoe dat erin komt.
Maar eerlijk: lijkt die foto op de foto van mijn fobo. Kijk eens even.
Edit: helemaal niet, toch? Link is weggehaald. Voor de zekerheid password aangepast.
Ik lijk in de verste verte niet op diegene op die partyflock foto. Vraag me niet hoe die link daar terecht is gekomenquote:
Wat ben jij toch ook een tactvolle, subtiele en gevoelige jongen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:28 schreef mlg het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval wel heel raar. Niet helemaal zoals andere mensen.
Ik ben niet voor niks geen politicus geworden.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een tactvolle, subtiele en gevoelige jongen.
Henk en Ingridquote:Op maandag 28 februari 2011 21:38 schreef dotCommunism het volgende:
ik ben echt benieuwd wat Mlg als een normaal mens beschouwd.
Nee. Als hij niet aan het trollen is dan heeft hij behoorlijke mentale problemen. Beetje het type dat in het dagelijks leven al z'n frustraties opkropt en er vervolgens op internet over klaagt.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef mlg het volgende:
[..]
Henk en Ingrid
Maar vinden jullie Echtgaaf dan zo normaal? Tja, ik weet niet wat het is, maar het lijkt wel op autisme ofzo.
JAAA!!!! Daar doet het mij ook aan denken. Zo'n mannetje die ooit een keer knapt.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:46 schreef Tem het volgende:
Doet mij altijd een beetje denken aan:
[ afbeelding ]
Wie precies?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:48 schreef Zeeland het volgende:
Hoppa, weer iemand de grond in gestampt.
Waarom eigenlijk? Ik vind het maar afleiden.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:54 schreef Tem het volgende:
http://www.nu.nl/media/24(...)erkiezingsdebat.html
Zou de nos sieren de PvdD en SGP ook uit te nodigen.
Dat heb ik ook met de CU.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ik vind het maar afleiden.
1m85?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:02 schreef Picchia het volgende:
Leg de grens bij 1.85. Dan krijg je een echt kwaliteitsdebat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |