Hij deed het juist prima in de laatste debatten, dat vond zowel vriend als vijand.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:07 schreef Zienswijze het volgende:
Ben benieuwd of Cohen deze keer wat meer te vertellen heeft dan "Het moet eerlijker" en "De sterkste schouders moeten de zwaarste lasten dragen"
Ongelooflijk dat die man nog debat trainingen heeft genomen. Die man is toch ook boven de 60 jaar en hij weet nog steeds niet hoe je moet debatteren?
Met zijn leugentje over de villabelasting. Als je het daarvan moet hebbenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij deed het juist prima in de laatste debatten, dat vond zowel vriend als vijand.
Als je van het nulpunt komt dan doe je het de volgende keer altijd beter.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij deed het juist prima in de laatste debatten, dat vond zowel vriend als vijand.
18:15.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:14 schreef Zolcon het volgende:
Hoe laat begint het want ik zit nu in de tram op weg naar huis vanaf de manifestatir tegen bezuinigingen op et passend onderwijs
Mooi brevet van onvermogen inderdaad.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:15 schreef Holograph het volgende:
Durft de oppositie hun lijsttrekkers voor de EK niet te sturen?
Goede opmerking.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:15 schreef Holograph het volgende:
Ja, valt mij ook op. Wel een beetje triest natuurlijk, zeker voor D66, die toch moeten weten hoe het Nederlandse democratisch stelsel in elkaar zit.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:15 schreef Holograph het volgende:
Dan kijk ik het wel terug..quote:Op maandag 28 februari 2011 18:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
18:15.
Overigens was de PvdA 2 jaar geleden zelf voorstander van het afschaffen van het rugzakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |