Wát? Naar de kapper in New York? Terwijl ze hier wonen? Lees ik dat goed?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:04 schreef Godshand het volgende:
Ik ken zelfs een vent, die heeft een vrouw die wil gewoon 2x/mnd naar de kapper in New York. Ze hebben beide vette banen, maar dan nog. Ik zou haar vragen of ze niet een beetje gat in haar hand heeft (en hoofd), maar nee, meneer boekt de vlucht en gaat er zonder morren heen.
Yup, ze moet er met alle geweld erheen, ff vliegen met KLM heen en terug binnen 1 weekend...quote:Op maandag 28 februari 2011 17:15 schreef daftme het volgende:
[..]
Wát? Naar de kapper in New York? Terwijl ze hier wonen? Lees ik dat goed?
Teveel Sex And The City gekeken ofzo?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yup, ze moet er met alle geweld erheen, ff vliegen met KLM heen en terug binnen 1 weekend...
Ja maar zouden ze dat nu ook zo op hun 14e zien?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:17 schreef kingmob het volgende:
Lijkt me dat mensen zich daar simpelweg prettig bij voelen. Zullen wel op zoek zijn naar een moederfiguur. En die vrouwen naar iemand om te bemoederen, dus dat komt goed uit.
Nu val ik op 'bazige' vrouwen vaak, en die zijn gewend om de broek aan te hebben. Voor de buitenwereld lijkt dat dan ook zo, maar de werkelijkheid ligt vaak genuanceerder.
Nooit gevraagd. Ik ken haar niet zo goed, maar voel de behoefte ook niet echt om dat haar te gaan vragen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:21 schreef daftme het volgende:
[..]
Teveel Sex And The City gekeken ofzo?
What the fok? Zal ook nog eens geen goedkope kapper zijn natuurlijk..quote:Op maandag 28 februari 2011 17:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yup, ze moet er met alle geweld erheen, ff vliegen met KLM heen en terug binnen 1 weekend...
Dat je dat dan nog vraagt, in plaats van die gast he-le-maal te slopen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:04 schreef Godshand het volgende:
Zo ook mannen die je dan vraagt eens mee naar de kroeg te gaan maar dan zegt: nee doe maar niet, dat vindt mijn vrouw/vriendin niet goed. Op de vraag of zij dan ook niet mee kan gaan zegt hij dat ze het niet leuk vindt.
Halflang. Ze is Antiliaans BTW. Hij oerHollander...quote:Op maandag 28 februari 2011 17:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
What the fok? Zal ook nog eens geen goedkope kapper zijn natuurlijk..
Ze heeft zeker een pittig, vlot kapsel?
Ik vind dat nou helemaal geen goed voorbeeld van de broek aan hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom niet? Als hij nu liever in NL iets anders wil doen? Nee maar hij MOET mee en gaat dan dus ook maar mee...quote:Op maandag 28 februari 2011 17:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat nou helemaal geen goed voorbeeld van de broek aan hebben.
Ik zou haar halverwege uit het vliegtuig flikkerenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb een neef die typisch zo'n man is, maar zonder vriendin is hij helemaal niet zo. Uiteindelijk is er ook echt een persoon voor nodig die die 'macht' graag uitoefend, dat gaat echt niet vanzelf.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:22 schreef kwiwi het volgende:
Sommige mannen laten ook gewoon over zich heen lopen, daar kan de vrouw niet anders dan de broek aan hebbenIk vind dat soort relaties, met scheve verhoudingen, overigens maar niks. Samen dingen beslissen en allebei hier en daar wat aanpassen is toch het leukste voor allebei?
Waarom moet iemand die beslissingen nemen? Stort het universum in als je niet elke zondag naar iemands schoonouders gaat? Lijkt me dat je dat toch echt zelf doetquote:Op maandag 28 februari 2011 18:32 schreef Farouche het volgende:
Ik kan van mezelf zeggen dat ik dominant ben, zowel met werk als in een relatie. De kunst is dan om iemand te vinden die me regelmatig op mijn plaats zet. In mijn vorige relatie vond mij ex het wel zo makkelijk als ik alle beslissingen nam. Maar ik heb hem nooit iets verboden. Als hij lekker naar de kroeg wilde met zijn vrienden mocht hij gewoon gaan. Hij wilde graag dat ik mee ging winkelen "omdat jij beter weet wat me leuk staat" en het huis heb ik ingericht. We gingen op vakantie waar ik heen wilde en gingen bij zijn ouders eten als in het wilde. Als ik dat allemaal niet regelde kwam er gewoon helemaal niks van. En dan moet iemand de beslissingen nemen dus deed ik het maar. Doodmoe werd ik ervan. Nu zoek ik er eentje met ballen. Ook 1 van de redenen waarom ik de relatie toen heb beeindigd. Ik hoef absoluut niet "de broek aan" te hebben, maar vaak wordt je in die positie geduwd door je partner.
Er zijn gewoon veel mannen die het maar mooi makkelijk vinden.
Tazzzz, jij bent geen respekt!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:17 schreef Deliah het volgende:
Ik vind dat soort relaties maar zielig, ook als het omgekeerd is.
Achter elke doorgedraaide familiedrama pappa staat een "sterke vrouw"quote:Op maandag 28 februari 2011 18:46 schreef Seven. het volgende:
Ja, natuurlijk is dit het ideaal. Boven elke man staat een sterke vrouw.
Maar dat zijn doorgaans vrouwen die gek worden van hun slappe vent en daardoor flippen. En de mannen verdienen dat gewoon.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
[..]
Achter elke doorgedraaide familiedrama pappa staat een "sterke vrouw"
Oh, ik snap het al. Jij bent ook zo'n zogenaamde "sterke vrouw"quote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar dat zijn doorgaans vrouwen die gek worden van hun slappe vent en daardoor flippen. En de mannen verdienen dat gewoon.
Inderdaad. Mijn vriend gaat écht niet zonder te overleggen de deur uit hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:49 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
[..]
Oh, ik snap het al. Jij bent ook zo'n zogenaamde "sterke vrouw"
Overleggen of notificeren?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn vriend gaat écht niet zonder te overleggen de deur uit hoor.
Nou ja, het ligt er een beetje aan waar hij naartoe wil. Maar als hij een half uur te laat van zijn werk komt, dan verwacht ik wel een telefoontje, ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:52 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
[..]
Overleggen of notificeren?
Ja, waarom zo moeilijk doen?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef pl4kkie het volgende:
Sinds een vriend een vriendin heeft moeten ze alles 3 weken van tevoren plannen als we iets willen gaan doen. Iets spontaans kan niet meer want dan is er gelijk stress bij hun. Laatst ook waren we uit eten geweest en wouden daarna nog de kroeg in met z;n alle. uiteindelijk ging hij gelijk naar huis met z;n vriendin en wij zijn in de kroeg belandt. Probeer je er wat van tezeggen worden ze boos.
![]()
![]()
Ik bedoel jij. Je zeikt. Hij heeft gelijk dat hij rekening houdt met zijn vriendin. Zo hóórt het!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef pl4kkie het volgende:
Precies. Ik kan dat egt niet uitstaan. En de rest van de vrienden ook niet. Nu hadden we het idee om zaterdag naar de bios tegaan en ik ga het express pas vrijdag zeggen tegen hun. Ben benieuwd.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:08 schreef pl4kkie het volgende:
En je vrienden dan maar laten stikken voor een chick
Ja nou, ik sms ook gewoon als ik besluit te gaan winkelen. En waarom moet hij zo nodig naar de kroeg, alsof het niet leuk is om met mij op de bank te zitten.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:10 schreef Servicemonster het volgende:
@Seven...
Dat is dikke onzin. Gewoon gezellig met je vrienden naar de kroeg gaan hoort er gewoon bij. Net zoals vrouwen af en toe met z'n alle willen gaan winkelen.
Het is toch geven en nemen?
Die quotes, ja die zijn waar. En dan als vrouw niet door hebben dat het ook door jezelf komt....quote:Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef Terreros85 het volgende:
Uiteindelijk kiezen beide personen voor de relatie. Dat de verhoudingen scheef zijn, is hun zaak. Ik vind het wel erg als het stel na 20 jaar een huwelijkscrisis heeft en bij de relatietherapeut op de bank zit. 'Hij neemt wel heel weinig initiatief' en 'ik heb meer het gevoel dat ik zijn moeder ben'.
Lijkt wel alsof je de aankomende reactie's zelf een beetje aan het uitlokken bentquote:Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja nou, ik sms ook gewoon als ik besluit te gaan winkelen. En waarom moet hij zo nodig naar de kroeg, alsof het niet leuk is om met mij op de bank te zitten.
Ik snap het niet, wat is daar nou belangrijk aan?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef Servicemonster het volgende:
Samen op de bank zitten is niets mis mee. Maar of en toe met vrienden een biertje doen kan ook heel belangrijk zijn voor mannen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar dat zijn doorgaans vrouwen die gek worden van hun slappe vent en daardoor flippen. En de mannen verdienen dat gewoon.
Dus jij hebt een slappe vent, die binnenkort gaat flippen. Want een "sterke" vent laat zich echt niet zo in het nauw drijven door een vrouw zoals jijquote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zoals jullie vrouwen heel de dag gaan shoppen(wat totaal onbelangrijk is) of naar een beautysalon gaan( wat ook total crap is) gaan wij mannen gezellig een avond de kroeg in.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik snap het niet, wat is daar nou belangrijk aan?
Moeder Teresa ben je.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:55 schreef Seven. het volgende:
En als hij op stap wil, mag wel als het in mijn planning past.
Waarom moet jij zo nodig gaan winkelen? Je kan ook gezellig met je vriend op de bank zittenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja nou, ik sms ook gewoon als ik besluit te gaan winkelen. En waarom moet hij zo nodig naar de kroeg, alsof het niet leuk is om met mij op de bank te zitten.
Tuurlijk, maar die ongelijkheid is er niet vanaf het begin. Een vrouw die wordt geslagen door haar man kan best een leuke eerste date met hem gehad hebben. Het is de vraag hoe mensen het zo ver laten komen?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:28 schreef Salvad0R het volgende:
Ik vat geen reet van dit topic. Elke vorm van ongelijkwaardigheid in een relatie is verwerpelijk, of het nou de man is die dominant is of de vrouw, dat doet niet ter zake.
Ghe, duh!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof je de aankomende reactie's zelf een beetje aan het uitlokken bent. Ik bedoel, dit meen je toch niet serieus mag ik hopen ?
Of tussen half 5 en 5 uur al naar huis moeten terwijl we op hard bass staanquote:Op maandag 28 februari 2011 19:56 schreef heiden6 het volgende:
Ik ken wel een 'man' die van zijn vrouw maximaal eens in de twee weken op stap 'mag'.
![]()
Ja maar van vrouwen vind ik het apart. Ik vind vrouwen niet zulke machtsgeilers, meer bij mannen passen. Dus dan begrijp ik kenau's ook niet...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:28 schreef Salvad0R het volgende:
Ik vat geen reet van dit topic. Elke vorm van ongelijkwaardigheid in een relatie is verwerpelijk, of het nou de man is die dominant is of de vrouw, dat doet niet ter zake.
Misschien proberen ze die man d.m.v. angst aan zich te binden. Dat hij het nóóit in zijn bolle kop zal halen om bij d'r weg te gaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef Godshand het volgende:
Ja maar van vrouwen vind ik het apart. Ik vind vrouwen niet zulke machtsgeilers, meer bij mannen passen. Dus dan begrijp ik kenau's ook niet...
Je kan toch ook een nachtje doortrekken, als beide belangrijk voor je zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Of tussen half 5 en 5 uur al naar huis moeten terwijl we op hard bass staanDan zien ze elkaar nog op zondag. Dan hebbie 3 jaar verkering.
Dat is het punt natuurlijk niet. (Waar heb je zin om elke twee weken te gaan 'stappen', zeker als je geen zestien meer bent?) Het gaat erom dat hij zich zoiets laat opleggen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef Cat_Tank het volgende:
Jeetje, al die mannen hier die willen uitgaan maar niet mogen... Kijk overleggen is één ding, maar serieus niet meer dan één keer in de twee weken 's nachts losgaan is wel heel erg. Ik heb het juist met mijn ex uitgemaakt bij gebrek aan een leven buiten de pc, ik moest hem bijna tot social events dwingenAnders kwam ie gemakkelijk een paar dagen achter elkaar het huis niet uit.
Nu op zoek naar iemand met een leven. Blijkt best moeilijk nog
Als je uitgaat kom je mensen tegen met een "leven", die niet 24/7 achter de computer zittenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef Cat_Tank het volgende:
Jeetje, al die mannen hier die willen uitgaan maar niet mogen... Kijk overleggen is één ding, maar serieus niet meer dan één keer in de twee weken 's nachts los mogen gaan terwijl je wel wilt is wel heel erg. Ik heb het juist met mijn ex uitgemaakt bij gebrek aan een leven buiten de pc, ik moest hem bijna tot social events dwingenAnders kwam ie gemakkelijk een paar dagen achter elkaar het huis niet uit.
Nu op zoek naar iemand met een leven. Blijkt best moeilijk nog
Dan ken je Ivetje nietquote:Op maandag 28 februari 2011 17:04 schreef Godshand het volgende:
Ik denk dat geen enkele fokdame hier van zichzelf zou zeggen dat ze de broek aan heeft in de relatie, maar zoja, vind je dat prettig? En waarom?
Maar dat deed je niet omdat dwang immoreel is?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik heb het juist met mijn ex uitgemaakt bij gebrek aan een leven buiten de pc, ik moest hem bijna tot social events dwingen![]()
Zij zegt het ook niet, maar jijquote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan ken je Ivetje niet
Ik heb geen reet te vertellen hier thuis.
Ik overdrijf enigszins hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zij zegt het ook niet, maar jij
Point proven, so far so good...
Zieke geest. Helemaal dat die moet bellen als die een half uur later is.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:55 schreef Seven. het volgende:
En als hij op stap wil, mag wel als het in mijn planning past.
Ze heeft helemaal geen vriend dus lult maar watquote:Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef Male23 het volgende:
[..]
Zieke geest. Helemaal dat die moet bellen als die een half uur later is.
Verjaardagen? Ja. De rest? Nee. En dat stoorde me omdat hij echt helemaal niks te vertellen had, alleen dingen die hij las op internet oid. Dus zijn we uit elkaar gegaan. Ik hoop dat hij iemand zal vinden die wat dat betreft beter bij hem pastquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dat deed je niet omdat dwang immoreel is?
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Als je uitgaat kom je mensen tegen met een "leven", die niet 24/7 achter de computer zitten
het interesseert je toch wel in wat voor bed je slaapt, en dat je geen bolletjestapijt hebt oid? Lijkt mijquote:Op maandag 28 februari 2011 20:44 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik overdrijf enigszins hoor
Laat ik het zo zeggen, als het op de computers en computerkamer aankomt dan is dat mijn ding. De rest van het huis boeit me toch niet, dus dat is ook niet aan mij
Hmm, ja dat lijkt me ook niet zo tof. Had hij ook geen werk dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef Cat_Tank het volgende:
Verjaardagen? Ja. De rest? Nee. En dat stoorde me omdat hij echt helemaal niks te vertellen had, alleen dingen die hij las op internet oid. Dus zijn we uit elkaar gegaan. Ik hoop dat hij iemand zal vinden die wat dat betreft beter bij hem past
Erhm.. Nee, dat boeit me niet. Ik probeer het matras en zoek een kussen uit. De rest van het bed kan me gestolen worden. Net als wat er op de grond ligt. Als ik er maar op kan lopen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
het interesseert je toch wel in wat voor bed je slaapt, en dat je geen bolletjestapijt hebt oid? Lijkt mij
Het probleem is denk ik dat de vriendin in kwestie zelf niet zo'n ontwikkeld sociaal netwerk heeft, en daarmee er gemakshalve maar vanuit gaat dat haar vriend dat ook niet heeft.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:10 schreef Servicemonster het volgende:
@Seven...
Dat is dikke onzin. Gewoon gezellig met je vrienden naar de kroeg gaan hoort er gewoon bij. Net zoals vrouwen af en toe met z'n alle willen gaan winkelen.
Het is toch geven en nemen?
Achter, niet boven.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
[..]
Achter elke doorgedraaide familiedrama pappa staat een "sterke vrouw"
Dus ook al verft je vriendin alles paars met gouden stippen, het boeit je niet? Dan faal je best wel, sorry.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Erhm.. Nee, dat boeit me niet. Ik probeer het matras en zoek een kussen uit. De rest van het bed kan me gestolen worden. Net als wat er op de grond ligt. Als ik er maar op kan lopen.
Inderdaad. En dat was toevallig ook zowat de kleur van onze oude gang im het vorige huis (zwart met paars).quote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus ook al verft je vriendin alles paars met gouden stippen, het boeit je niet? Dan faal je best wel, sorry.
Er zijn grenzen, maar als je er zelf niets om geeft en zij doet dat wel, dan laat je haar toch lekker haar gang gaan?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus ook al verft je vriendin alles paars met gouden stippen, het boeit je niet? Dan faal je best wel, sorry.
Omdat een beetje vent zich wél een voorstelling kan maken over hoe hij zijn huis inricht.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:35 schreef Tha_Duck het volgende:
Inderdaad. En dat was toevallig ook zowat de kleur van onze oude gang im het vorige huis (zwart met paars).
Tis maar wat je falen noemt, het boeit me geen kont. Dus waarom zou ik me er druk over maken?
Ik iig wel, ik moet mij er iig OOK thuis invoelen...quote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat een beetje vent zich wél een voorstelling kan maken over hoe hij zijn huis inricht.
Precies, hoe wil jij je vrienden ooit ontvangen in een roze met paars en gouden stippen geverfd huis zonder dat het schaamrood je op je kaken slaat?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:56 schreef Godshand het volgende:
Ik iig wel, ik moet mij er iig OOK thuis invoelen...
Niet alle vrouwen zijn kindvrouwtjes of brengen hun dagen LSD gebruikend doorquote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies, hoe wil jij je vrienden ooit ontvangen in een roze met paars en gouden stippen geverfd huis zonder dat het schaamrood je op je kaken slaat?
Dus?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:18 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn kindvrouwtjes of brengen hun dagen LSD gebruikend door
Ik heb hem heel erg aangespoord bijles te gaan geven, aangezien hij dat mag en kan doen mbt zijn studie. Dat heeft ie uiteindelijk ook gedaan, maar echt zelf actief leerlingen zoeken, mensen benaderen, zo is hij niet. Hij moest vooral niet te moe worden zeg maarquote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ja dat lijkt me ook niet zo tof. Had hij ook geen werk dan?
Tsja, je moet maar eens bij jezelf te rade gaan of die desinteresse niet net zo goed op jou van toepassing is dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:31 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik heb hem heel erg aangespoord bijles te gaan geven, aangezien hij dat mag en kan doen mbt zijn studie. Dat heeft ie uiteindelijk ook gedaan, maar echt zelf actief leerlingen zoeken, mensen benaderen, zo is hij niet. Hij moest vooral niet te moe worden zeg maar![]()
![]()
Overigens had hij wel weer een eigen smaak en stijl, wat ik wel weer erg tof aan hem vindIk vind het altijd jammer als ik bij mensen op bezoek ga en je meteen kan zien dat de vrouw des huizes echt alles heeft uitgezocht
Dat sommige mannen er vooral niet te veel tijd mee kwijt willen zijn is prima, maar de houding 'laat maar komen het boeit me niet' vind ik toch wel een beetje jammer.
Dit dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:56 schreef Godshand het volgende:
Ik iig wel, ik moet mij er iig OOK thuis invoelen...
Welke desinteresse?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:33 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
[..]
Tsja, je moet maar eens bij jezelf te rade gaan of die desinteresse niet net zo goed op jou van toepassing is dan.
Mij boeide het vroeger ook geen flikker, en de relatie net zo min. Denk dat er dan toch echt een bepaalde connectie mist.
Ah, jij bent er zo een. Je kiest een man uit die niet bij je past en dan ga je hem proberen te veranderenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:31 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik heb hem heel erg aangespoord bijles te gaan geven, aangezien hij dat mag en kan doen mbt zijn studie. Dat heeft ie uiteindelijk ook gedaan, maar echt zelf actief leerlingen zoeken, mensen benaderen, zo is hij niet. Hij moest vooral niet te moe worden zeg maar![]()
![]()
Beetje slappe hap dan, die vriend van je.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:24 schreef W1ckeDxt het volgende:
In mijn vriendenkring is ook zo een geval.
Hij doet alsof hij een 'rebel' is maar zodra hij bij haar in de buurt is doet hij alles wat ze zegt.
En liggen ze al om 20.15 in bed met zijn 2'en omdat zij 'Niet alleen kan slapen'.
Hij zeurt erover maar blijft vervolgens wel bij haar want: Hij is bang voor haar reactie.
Teh fuck.
Ja precies, ik spreek hem nu ook amper want zodra hij geen aandacht aan haar geeft word ze helemaal gek.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beetje slappe hap dan, die vriend van je.
En daar gaat het om: een vent zijn!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat een beetje vent zich wél een voorstelling kan maken over hoe hij zijn huis inricht.
Misschien is zijn vriendin wél het belangrijkste in zijn leven. Maar haar houding lijkt me niet helemaal gezond.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:29 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Ja precies, ik spreek hem nu ook amper want zodra hij geen aandacht aan haar geeft word ze helemaal gek.
Dat hij eens normaal gaat doen en haar laat zien dat zij niet het belangrijkste is in zijn leven.
Ik zie het trouwens steeds meer gebeuren.
Het slaat nergens op dat hij zeurt in de stijl van: 'Waarom heb ik toch een vriend' 'Ze zijn alleen maar lastig'.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien is zijn vriendin wél het belangrijkste in zijn leven. Maar haar houding lijkt me niet helemaal gezond.
Ik lees de voorbeelden op dit forum trouwens vrij vaak, dat vrienden er maar weinig begrip voor op kunnen brengen dat je leven verandert als je voor een vaste relatie kiest. Niks meer mogen is het andere uiterste, maar verwachten dat je vriend niks wijzigt in zijn sociale leven is ook niet realistisch.
Dan wordt hij gewoon als slaaf gebruikt. En zit die bij z'n ''vriendin'''in de friends zone. Zij vindt het wss wel allemaal makkelijk dat het voor haar gedaan wordt en ondertussen vindt ze der sexuele behoeften vast wel ergens buiten de deurquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Een goede vriendin van mij heeft ook een relatie waarin zij (letterlijk) alles beslist. Hij doet ook echt alles voor haar, brengt haar 's ochtends naar haar werk, haalt haar tussen de middag op, maakt lunch, brengt haar weer terug naar haar werk, haalt haar 's avonds weer op blabla. Maar zij hebben echt een zieke relatie eigenlijk, ze hebben ook al 2 jaar geen seks meer gehad omdat zij hem niet aantrekkelijk genoeg (meer) vindt.
Anyways, ik denk dat er mannen zijn die het zo willen, dat de vrouw het heft in handen neemt en de beslissingen maakt. Ikzelf heb liever een dominante man, hoewel ik wel de financiële dingen regel (dat gaat niet verder dan de huur en gas/elektra betalen in mijn geval maar goed)
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:33 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dan wordt hij gewoon als slaaf gebruikt. En zit die bij z'n ''vriendin'''in de friends zone. Zij vindt het wss wel allemaal makkelijk dat het voor haar gedaan wordt en ondertussen vindt ze der sexuele behoeften vast wel ergens buiten de deur
Ik merk ook vaak dat vrouwen zich graag afhankelijk opstellen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Een goede vriendin van mij heeft ook een relatie waarin zij (letterlijk) alles beslist. Hij doet ook echt alles voor haar, brengt haar 's ochtends naar haar werk, haalt haar tussen de middag op, maakt lunch, brengt haar weer terug naar haar werk, haalt haar 's avonds weer op blabla. [
Anyways, ik denk dat er mannen zijn die het zo willen, dat de vrouw het heft in handen neemt en de beslissingen maakt. Ikzelf heb liever een dominante man, hoewel ik wel de financiële dingen regel (dat gaat niet verder dan de huur en gas/elektra betalen in mijn geval maar goed)
Soort zoekt soort hoor, als jouw vrienden dat niet accepteren moet je je daar denk ik druk over maken.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies, hoe wil jij je vrienden ooit ontvangen in een roze met paars en gouden stippen geverfd huis zonder dat het schaamrood je op je kaken slaat?
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik merk ook vaak dat vrouwen zich graag afhankelijk opstellen.
"Nee beslis jij maar wat we eten." "Ach jij kan toch wel een restaurant uitzoeken?""Maakt mij niet uit wat we doen, vertel jij maar wat je wil".
"Wat wil je dat ik aantrek, dit korte jurkje of deze broek?"
Zo vaak gehoord...
Dan is het gek dat sommige dan verschuiven naar het andere spectrum. Hoewel alleen gas/huur regelen nog wel mee valt...
Sprekend voor mijn eigen relatie: Hij is niet de baas en ik ben niet de baas. We overleggen over dingen en houden rekening met elkaar, maar gaan elkaar niet vertellen wat we wel en niet mogen. Dat is wat ik prettig vind. Ik wil geen schoothondje maar ook niet iemand die mij de wet voorschrijft.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:04 schreef Godshand het volgende:
Ik ben ze wel eens tegen gekomen. Mannen, waarbij de vrouw de broek aan heeft binnen de relatie.Er zit er zelfs een in mn familie.
Zo'n relatie, waarbij hij de boodschappen doet, maar zij de rekening beheert. Als mevrouw naar de kapper wil, moeten ze stante pede er meteen heen. Ik ken zelfs een vent, die heeft een vrouw die wil gewoon 2x/mnd naar de kapper in New York. Ze hebben beide vette banen, maar dan nog. Ik zou haar vragen of ze niet een beetje gat in haar hand heeft (en hoofd), maar nee, meneer boekt de vlucht en gaat er zonder morren heen. Zijn vriendin heeft het zelfs gepresteerd om op een feestje de jarige Job een ideale huwelijkspartner te noemen en mijnheer de sul gaat na het feestje braaf met dr mee naar huis.
Zo ook mannen die je dan vraagt eens mee naar de kroeg te gaan maar dan zegt: nee doe maar niet, dat vindt mijn vrouw/vriendin niet goed. Op de vraag of zij dan ook niet mee kan gaan zegt hij dat ze het niet leuk vindt.
Kortom, zij heeft de broek aan, maar wat mijn vraag nu hier is: zien vrouwen dat zelf als hun ideaal? Of vinden dergelijke vrouwen helemaal niet dat ze de broek aan hebben? Of vinden ze het noodzakelijk, sommige vrouwen vinden dat ze mannen een beetje "op moeten voeden."?
Ik denk dat geen enkele fokdame hier van zichzelf zou zeggen dat ze de broek aan heeft in de relatie, maar zoja, vind je dat prettig? En waarom?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:50 schreef BruinBeertje het volgende:
wat is TS een muts, uit welke tijd kom je gehold. 1550? de tijd van de ''eckte man'' is voorbij, wij vrouwen heersen nu. Deal with it.
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maar die voorbeelden die je noemt zijn echtquote:Op maandag 28 februari 2011 17:04 schreef Godshand het volgende:
Ik ben ze wel eens tegen gekomen. Mannen, waarbij de vrouw de broek aan heeft binnen de relatie.Er zit er zelfs een in mn familie.
Zo'n relatie, waarbij hij de boodschappen doet, maar zij de rekening beheert. Als mevrouw naar de kapper wil, moeten ze stante pede er meteen heen. Ik ken zelfs een vent, die heeft een vrouw die wil gewoon 2x/mnd naar de kapper in New York. Ze hebben beide vette banen, maar dan nog. Ik zou haar vragen of ze niet een beetje gat in haar hand heeft (en hoofd), maar nee, meneer boekt de vlucht en gaat er zonder morren heen. Zijn vriendin heeft het zelfs gepresteerd om op een feestje de jarige Job een ideale huwelijkspartner te noemen en mijnheer de sul gaat na het feestje braaf met dr mee naar huis.
Kortom, zij heeft de broek aan, maar wat mijn vraag nu hier is: zien vrouwen dat zelf als hun ideaal? Of vinden dergelijke vrouwen helemaal niet dat ze de broek aan hebben? Of vinden ze het noodzakelijk, sommige vrouwen vinden dat ze mannen een beetje "op moeten voeden."?
wat is TS een muts, uit welke tijd kom je gehold. 1550? de tijd van de ''eckte man'' is voorbij, wij vrouwen heersen nu. Deal with it.
QFT.quote:
Ja maar voorbeeld hoor. Dit was met alles zo, bij sommige vrouwen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:55 schreef Lienekien het volgende:
Ach, dat 'zeg jij maar wat je wilt eten' en 'waar heb jij vanavond zin in', dat kan ook gewoon over en weer, hoor. Is niet per se een teken dat één in de relatie heel erg afhankelijk is.
Haha in welk jaar leef jij? In elke relatie is de natuurlijke evenwicht anders;quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:30 schreef Fes1-2 het volgende:
Die gozer van die klm met die kapper. Die gaat gewoon kankerhard vreemd. Wat voor schuldgevoel moet hij wel neit hebben als die zn vrouw 2 keer in de maand naar new york stuurt .. of die bitch gaat natuurlijk fucking hard vreemd. Tja. MOEILIJK MAN.
Maar vrouwen die de broek aan hebben, ik snap dat niet. Als man ben je de baas (althans, die rol moet je een beetje hebben voor het natuurlijk evenwicht)
Zolang jij je maar realiseert dat je 'heerst' bij de gratie van ons mannen. De natuur heeft het nog altijd zo geregeld dat we met onze fysieke superioriteit de man vrouw verhouding zo weer naar onze hand zetten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:50 schreef BruinBeertje het volgende:
Neucken ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Zolang jij je maar realiseert dat je 'heerst' bij de gratie van ons mannen. De natuur heeft het nog altijd zo geregeld dat we met onze fysieke superioriteit de man vrouw verhouding zo weer naar onze hand zetten.
Wij zitten namelijk op dingen naar onze hand zetten. We hebben de afgelopen 10.000 jaar niets anders gedaan en ons ras welvaart gebracht en tot ongekende intellectuele hoogten gestuwd terwijl jullie op de kinderen pasten. Jullie mogen nu even spelen, maar: don't fuck it up woman. I dare you.
Ah, jij bent er zo één die van een afstand oordeeltquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zo een. Je kiest een man uit die niet bij je past en dan ga je hem proberen te veranderen
Het was toch niet zijn probleem dat jij vond dat hij actiever moet zijn? En dan ook echt verontwaardigd zijn
Het was meer een mening schatje. Ik hou van vrouwen die veel tegengas geven omdat ik zelf ook vrij errrrrrrrug kan doordraven - geeft me het gevoel dat ik leef. Maar de overhand moeten ze nie nemen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:58 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Haha in welk jaar leef jij? In elke relatie is de natuurlijke evenwicht anders;
Je hebt gewoon mannen die vallen op dominante vrouwen, die zich graag laten leiden door een vrouw, dat zijn vaak de vriendelijke, ''softere'' mannen die naast een potig wijf lopen waarbij je al kunt zien dat zij de broek aan heeft. De mannen hebben zelf voor zo'n vrouw gekozen dus dan is het niet zielig voor die man, hij wordt niet mishandeld ofso (mag ik hopen). Hij laat zelf over zich heen lopen. En de vrouw is ook gewoon dominant omdat haar karakter zo is, met een dominante man houdt ze het waarschijnlijk niet uit. Het is niet haar bewuste keuze om dominant te zijn in de relatie, zo is het gewoon. Er zit natuurlijk een verschil in de broek aan hebben en een kutwijf zijn maar mijn punt is dat het niet de schuld is v/d vrouw. En sommige stellen zijn ook gelukkig zo.
Ik snap het vaak ook niet want ik hoef echt geen man die alles doet wat ik zeg, maar dat komt misschien ook omdat ik niet dominant bent.
Als een man mij fysiek probeert te overheersen ga ik gewoon weg hoor. Gezien het feit dat vrouwen geen man in hun leven meer nodig hebben om voor zichzelf te zorgen heeft die fysieke overmacht geen kracht meer. Dus niks bij de gratie van mannen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Zolang jij je maar realiseert dat je 'heerst' bij de gratie van ons mannen. De natuur heeft het nog altijd zo geregeld dat we met onze fysieke superioriteit de man vrouw verhouding zo weer naar onze hand zetten.
Wij zitten namelijk op dingen naar onze hand zetten. We hebben de afgelopen 10.000 jaar niets anders gedaan en ons ras welvaart gebracht en tot ongekende intellectuele hoogten gestuwd terwijl jullie op de kinderen pasten. Jullie mogen nu even spelen, maar: don't fuck it up woman. I dare you.
Leer mij vrouwen kennen, je wist prima wie hij was voor je ging samenwonen. Hij heeft die neiging van je om voor hem te bepalen wat hij met z'n leven doet niet onderdrukt, zijn fout.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:16 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zo één die van een afstand oordeeltTen eerste kies je niet uit op wie je verliefd wordt. Daarnaast, toen we gingen samenwonen hadden we de deal beide bij te dragen aan het huishouden. Zowel qua geld als qua inzet in het huishouden.
Met andere woorden: zij bepaalt alles in jullie relatie en jij doet alles voor haar ipv andersom. Verder "mag" je wel stappen van haar, maar wil ze het eigenlijk niet (dus het mag niet.) Dat je het zo bijzonder vindt dat ze je vrij laat op sommige punten is veelzeggend. En je hebt je vrienden laten vallen, maar je doet net alsof jullie toch al verschillend waren en uit elkaar drevenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:56 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Zelf ben ik ook eentje die heel veel voor mijn vriendin doet. Ik houd nou eenmaal van haar en houd ook voldoende rekening met haar, maar ze verbiedt me niks, en andersom is dat ook zo. We overleggen en plannen veel, hebben natuurlijk wel eens een meningsverschil, maar vaak komen we er wel uit. Moet wel zeggen dat van ons tweetjes zij meestal wel de knoop doorhakt, maar dat komt omdat ik iemand ben die vrij makkelijk is en bepaalde zaken die voor haar belangrijk zijn me ook minder interesseer (en me dus schik naar haar). Van de andere kant heb ik ook mijn eigen hobbys (sporten, voetbalclub etc.) die ik elke week blijf doen, daar laat ze me ook vrij in. Mag ook blijven stappen van haar, al doe ik dat bijna niet meer. Je behoeften en interesses veranderen ook wel naarmate je ouder wordt, dat heeft niet (altijd) met je relatie te maken.
Mijn oude vrienden (die dezelfde leeftijd als mij hebben maar elk weekend nog zuipend in de kroeg zitten) zie ik veel minder, maar dat heeft niet alleen met de relatie en veranderingen in mijn sociaal leven te maken, voor onze relatie begon vond ik zelf al dat ik redelijk uit elkaar aan het groeien was met mijn oude vrienden (qua niveau van denken en praten, humor, en ontwikkeling in je leven). Niet dat ik ze heb laten vallen, ik zie ze alleen veel minder.
Ja, jijquote:Maar goed, ik ken ook best wel stellen waar de vrouw de broek aan heeft en alles bepaalt (of nou, dat wordt niet altijd toegegeven, maar dat voel je wel aan in een gesprek met die stellen).
Wat een trol voor een modquote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:19 schreef Friek_ het volgende:
Ik onderdruk steevast elke vrouw in mijn relaties. Liefst door wat fysiek geweld te gebruiken, dat conditioneert wat sneller.
Of je leest even. Hij moet MEEquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:30 schreef Fes1-2 het volgende:
Die gozer van die klm met die kapper. Die gaat gewoon kankerhard vreemd. Wat voor schuldgevoel moet hij wel neit hebben als die zn vrouw 2 keer in de maand naar new york stuurt .. of die bitch gaat natuurlijk fucking hard vreemd. Tja. MOEILIJK MAN.
Maar vrouwen die de broek aan hebben, ik snap dat niet. Als man ben je de baas (althans, die rol moet je een beetje hebben voor het natuurlijk evenwicht)
Dus van iemand vragen mee te helpen in het huishouden en een baantje te zoeken om bij te dragen aan het de gezamenlijke kosten is 'bepalen wat hij met zijn leven doet'? Hij deed wat hij wilde, ik koos om mij daar niet voor aan te passen en verbrak de relatie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
Leer mij vrouwen kennen, je wist prima wie hij was voor je ging samenwonen. Hij heeft die neiging van je om voor hem te bepalen wat hij met z'n leven doet niet onderdrukt, zijn fout.
Maar het is wel vreemd dat ze gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of je leest even. Hij moet MEEDus niks vreemdgaan
Gelijkwaardige relaties vragen veel aanpassingen van beide zijden. Niet iedereen kan dat even makkelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat een trol voor een mod
Het valt mij overigens op dat iedereen graag een gelijkwaardige relatie heeft, maar in de praktijk komt daar minder van terecht.
Dat is natuurlijk afhankelijk van hoeveel aanpassing er nodig is; als je al dezelfde instelling hebt hoef je je weinig aan te passen hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Gelijkwaardige relaties vragen veel aanpassingen van beide zijden. Niet iedereen kan dat even makkelijk.
Lol. Je moet het je iets praktischer voorstellen. Klap op je smoel, die richting.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als een man mij fysiek probeert te overheersen ga ik gewoon weg hoor. Gezien het feit dat vrouwen geen man in hun leven meer nodig hebben om voor zichzelf te zorgen heeft die fysieke overmacht geen kracht meer. Dus niks bij de gratie van mannen.
Ik denk dat Ripley dan ook gewoon weg gaat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:36 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Lol. Je moet het je iets praktischer voorstellen. Klap op je smoel, die richting.
Mijn schuld, ik leg het niet goed uit. Het gaat om het mannelijk collectief. Het is nu zo dat wij ons fysieke overwicht bij wijze van maatschappelijk contract niet inzetten. Op het moment dat wij, als mannelijke helft van de samenleving, collectief besluiten dat dát contract niet langer geldt, dan kunnen jullie weinig anders doen dan je jammerend schikken in de hoop dat je heel blijft.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat Ripley dan ook gewoon weg gaat.
Sterker nog, ik heb die klap in mijn smoel wel eens gehad en ben ook weggegaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat Ripley dan ook gewoon weg gaat.
van die softe, ja-knikkende mannen, vreselijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef cinnamon_M het volgende:
Uiteindelijk werkt voor mij alleen een mate van balans - ik vind softe mannen enorm onaantrekkelijk, maar ik wil ook niet ondergeschikt zijn aan iemand.
ik meen dat jij alleen een man wilde die ondergeschikt was aan jouquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:46 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
van die softe, ja-knikkende mannen, vreselijk.
Motief? Gewoon moederinstinct. En er zijn veul mannen die zich dat ook gewoon laten aanleunen. Vwb die kapper; nekschot.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom niet? Als hij nu liever in NL iets anders wil doen? Nee maar hij MOET mee en gaat dan dus ook maar mee...
Edit: we drijven nu ook af. Ik ben benieuwd naar de motieven van vrouwen die de broek aan hebben, is dit geleidelijk ingegroeid, of zoeken ze bewust naar deze relatievorm?
Zeg nooit "nooit"quote:Op zondag 6 maart 2011 09:49 schreef Kluts het volgende:
Ik zou zelf al nooit vallen op een man die dat soort gedrag toelaat.
In deze durf ik dat wel zo stellig te beweren.quote:
Als ik je bij de eerstvolgende Fok!meet zie, neem dan even je vriend mee, dan kan ik zeggen of je woord gehouden hebtquote:Op zondag 6 maart 2011 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
In deze durf ik dat wel zo stellig te beweren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |