abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93446599
Ik ben ze wel eens tegen gekomen. Mannen, waarbij de vrouw de broek aan heeft binnen de relatie.Er zit er zelfs een in mn familie.

Zo'n relatie, waarbij hij de boodschappen doet, maar zij de rekening beheert. Als mevrouw naar de kapper wil, moeten ze stante pede er meteen heen. Ik ken zelfs een vent, die heeft een vrouw die wil gewoon 2x/mnd naar de kapper in New York. Ze hebben beide vette banen, maar dan nog. Ik zou haar vragen of ze niet een beetje gat in haar hand heeft (en hoofd), maar nee, meneer boekt de vlucht en gaat er zonder morren heen. Zijn vriendin heeft het zelfs gepresteerd om op een feestje de jarige Job een ideale huwelijkspartner te noemen en mijnheer de sul gaat na het feestje braaf met dr mee naar huis.

Zo ook mannen die je dan vraagt eens mee naar de kroeg te gaan maar dan zegt: nee doe maar niet, dat vindt mijn vrouw/vriendin niet goed. Op de vraag of zij dan ook niet mee kan gaan zegt hij dat ze het niet leuk vindt.

Kortom, zij heeft de broek aan, maar wat mijn vraag nu hier is: zien vrouwen dat zelf als hun ideaal? Of vinden dergelijke vrouwen helemaal niet dat ze de broek aan hebben? Of vinden ze het noodzakelijk, sommige vrouwen vinden dat ze mannen een beetje "op moeten voeden." :') ?

Ik denk dat geen enkele fokdame hier van zichzelf zou zeggen dat ze de broek aan heeft in de relatie, maar zoja, vind je dat prettig? En waarom?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_93447070
quote:
5s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:04 schreef Godshand het volgende:

Ik ken zelfs een vent, die heeft een vrouw die wil gewoon 2x/mnd naar de kapper in New York. Ze hebben beide vette banen, maar dan nog. Ik zou haar vragen of ze niet een beetje gat in haar hand heeft (en hoofd), maar nee, meneer boekt de vlucht en gaat er zonder morren heen.

Wát? Naar de kapper in New York? Terwijl ze hier wonen? Lees ik dat goed?
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_93447072
Moet je aan mijn vriendin vragen, of mischien ben ik gewoon te lief voor haar. Ik weet het niet.
Ik ben opgevoed om alles zelf te doen en nooit iemand te vragen. En alles te doen wat er van je gevraagt wordt.
Ze heeft geluk..

Maar de 2e alinea zou nooit van toepassing zijn, ookal hebben we het geld er voor ofzo
pi_93447113
Interessant topic. Heb zelf een vriendin en probeer zo veel mogelijk rekening met haar te houden etc, maar ik laat me niets verbieden.. Van beide kanten niet. Lijkt me zeer slecht voor je relatie (op lange termijn)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 28 februari 2011 @ 17:17:23 #5
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_93447165
Lijkt me dat mensen zich daar simpelweg prettig bij voelen. Zullen wel op zoek zijn naar een moederfiguur. En die vrouwen naar iemand om te bemoederen, dus dat komt goed uit.
Nu val ik op 'bazige' vrouwen vaak, en die zijn gewend om de broek aan te hebben. Voor de buitenwereld lijkt dat dan ook zo, maar de werkelijkheid ligt vaak genuanceerder.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_93447343
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:15 schreef daftme het volgende:

[..]

Wát? Naar de kapper in New York? Terwijl ze hier wonen? Lees ik dat goed?
Yup, ze moet er met alle geweld erheen, ff vliegen met KLM heen en terug binnen 1 weekend...
pi_93447382
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Yup, ze moet er met alle geweld erheen, ff vliegen met KLM heen en terug binnen 1 weekend...
Teveel Sex And The City gekeken ofzo? :P
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_93447426
quote:
19s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:17 schreef kingmob het volgende:
Lijkt me dat mensen zich daar simpelweg prettig bij voelen. Zullen wel op zoek zijn naar een moederfiguur. En die vrouwen naar iemand om te bemoederen, dus dat komt goed uit.
Nu val ik op 'bazige' vrouwen vaak, en die zijn gewend om de broek aan te hebben. Voor de buitenwereld lijkt dat dan ook zo, maar de werkelijkheid ligt vaak genuanceerder.
Ja maar zouden ze dat nu ook zo op hun 14e zien?

Als ik later groot ben, heb ik 2 kinderen en een vent die doet wat ik wil en zeg.

:? :D :{
pi_93447520
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:21 schreef daftme het volgende:

[..]

Teveel Sex And The City gekeken ofzo? :P
Nooit gevraagd. Ik ken haar niet zo goed, maar voel de behoefte ook niet echt om dat haar te gaan vragen.

Hij vind het allemaal wel best... Overigens was liet hij zich ook door zijn vorige vriendin alles zeggen hoor, dus bij hem ligt een duidelijke behoefte...
pi_93447543
quote:

[..]

What the fok? Zal ook nog eens geen goedkope kapper zijn natuurlijk..

Ze heeft zeker een pittig, vlot kapsel? :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 28 februari 2011 @ 17:26:22 #11
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93447611
quote:
Zo ook mannen die je dan vraagt eens mee naar de kroeg te gaan maar dan zegt: nee doe maar niet, dat vindt mijn vrouw/vriendin niet goed. Op de vraag of zij dan ook niet mee kan gaan zegt hij dat ze het niet leuk vindt.
Dat je dat dan nog vraagt, in plaats van die gast he-le-maal te slopen.

Een vriend presteerde het ooit om te mailen dat z'n vriendin liever niet had dat ie meeging. Nou, ik heb er twee A4'tjes aan gewijd met een doemscenario waar hij voor de rest van z'n leven werd gekweld door een akela, dat hij geen ballen had, een belediging voor het mannelijk geslacht, etcetera.

Die ging vervolgens die avond gewoon mee naar de kroeg hoor.
Gourmetten of steengrillen?
pi_93447798
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:24 schreef Black-Death het volgende:

[..]

What the fok? Zal ook nog eens geen goedkope kapper zijn natuurlijk..

Ze heeft zeker een pittig, vlot kapsel? :')
Halflang. Ze is Antiliaans BTW. Hij oerHollander...
  maandag 28 februari 2011 @ 17:49:47 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93448812
quote:

[..]

Ik vind dat nou helemaal geen goed voorbeeld van de broek aan hebben.
The love you take is equal to the love you make.
pi_93449508
Kijk naar malcom in the middle daar heeft de vrouw de broek aan
With all due respect. F*ck you, Sir!
pi_93449655
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vind dat nou helemaal geen goed voorbeeld van de broek aan hebben.
Waarom niet? Als hij nu liever in NL iets anders wil doen? Nee maar hij MOET mee en gaat dan dus ook maar mee...

Edit: we drijven nu ook af. Ik ben benieuwd naar de motieven van vrouwen die de broek aan hebben, is dit geleidelijk ingegroeid, of zoeken ze bewust naar deze relatievorm? :)
pi_93450227
Ik vind dat soort relaties maar zielig, ook als het omgekeerd is.
  maandag 28 februari 2011 @ 18:22:33 #17
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_93450436
Sommige mannen laten ook gewoon over zich heen lopen, daar kan de vrouw niet anders dan de broek aan hebben :') Ik vind dat soort relaties, met scheve verhoudingen, overigens maar niks. Samen dingen beslissen en allebei hier en daar wat aanpassen is toch het leukste voor allebei? :)
  maandag 28 februari 2011 @ 18:27:45 #18
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_93450702
quote:

[..]

Ik zou haar halverwege uit het vliegtuig flikkeren
  maandag 28 februari 2011 @ 18:27:51 #19
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_93450707
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:22 schreef kwiwi het volgende:
Sommige mannen laten ook gewoon over zich heen lopen, daar kan de vrouw niet anders dan de broek aan hebben :') Ik vind dat soort relaties, met scheve verhoudingen, overigens maar niks. Samen dingen beslissen en allebei hier en daar wat aanpassen is toch het leukste voor allebei? :)
Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb een neef die typisch zo'n man is, maar zonder vriendin is hij helemaal niet zo. Uiteindelijk is er ook echt een persoon voor nodig die die 'macht' graag uitoefend, dat gaat echt niet vanzelf.
pi_93450745
http://www.nu.nl/economie(...)eft-thuis-broek.html

Volgens mij hebben sommige mensen (mannen) gewoon een sterke behoefte aan 'de strakke hand'. Hoewel ik me er ook over kan verbazen zit het soms vaak net weer iets anders dan je aan de oppervlakte denkt waar te nemen.

En dat er iemand de financiën regelt heb je toch snel denk ik. Sommige mensen vinden het ook gewoon niet leuk en/of missen net een beetje inzicht.

En als je geld hebt om elke maand 2x naar New York te gaan. Ik zou er niet snel aan beginnen, maar als je allebei genoeg verdient dan is het misschien wel een leuke besteding van je geld. (Overigens zouden de bezoekjes aan de VS ook heel andere redenen kunnen hebben?)
pi_93450927
Ik kan van mezelf zeggen dat ik dominant ben, zowel met werk als in een relatie. De kunst is dan om iemand te vinden die me regelmatig op mijn plaats zet. In mijn vorige relatie vond mij ex het wel zo makkelijk als ik alle beslissingen nam. Maar ik heb hem nooit iets verboden. Als hij lekker naar de kroeg wilde met zijn vrienden mocht hij gewoon gaan. Hij wilde graag dat ik mee ging winkelen "omdat jij beter weet wat me leuk staat" en het huis heb ik ingericht. We gingen op vakantie waar ik heen wilde en gingen bij zijn ouders eten als in het wilde. Als ik dat allemaal niet regelde kwam er gewoon helemaal niks van. En dan moet iemand de beslissingen nemen dus deed ik het maar. Doodmoe werd ik ervan. Nu zoek ik er eentje met ballen. Ook 1 van de redenen waarom ik de relatie toen heb beeindigd. Ik hoef absoluut niet "de broek aan" te hebben, maar vaak wordt je in die positie geduwd door je partner.

Er zijn gewoon veel mannen die het maar mooi makkelijk vinden.
  maandag 28 februari 2011 @ 18:40:39 #22
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_93451341
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:32 schreef Farouche het volgende:
Ik kan van mezelf zeggen dat ik dominant ben, zowel met werk als in een relatie. De kunst is dan om iemand te vinden die me regelmatig op mijn plaats zet. In mijn vorige relatie vond mij ex het wel zo makkelijk als ik alle beslissingen nam. Maar ik heb hem nooit iets verboden. Als hij lekker naar de kroeg wilde met zijn vrienden mocht hij gewoon gaan. Hij wilde graag dat ik mee ging winkelen "omdat jij beter weet wat me leuk staat" en het huis heb ik ingericht. We gingen op vakantie waar ik heen wilde en gingen bij zijn ouders eten als in het wilde. Als ik dat allemaal niet regelde kwam er gewoon helemaal niks van. En dan moet iemand de beslissingen nemen dus deed ik het maar. Doodmoe werd ik ervan. Nu zoek ik er eentje met ballen. Ook 1 van de redenen waarom ik de relatie toen heb beeindigd. Ik hoef absoluut niet "de broek aan" te hebben, maar vaak wordt je in die positie geduwd door je partner.

Er zijn gewoon veel mannen die het maar mooi makkelijk vinden.
Waarom moet iemand die beslissingen nemen? Stort het universum in als je niet elke zondag naar iemands schoonouders gaat? Lijkt me dat je dat toch echt zelf doet :+ Je noemt redelijk wat dingen op die vrijwel geen enkele man belangrijk vindt.
Maar je bent niet de enige vrouw die op d'r uppie vanalles onderneemt en dan boos wordt dat de ander niks doet of, nog erger, het er niet mee eens is, wees gerust >:O

Ja, ik heb de vloek om op zulke vrouwen te vallen en ze dan te haten om hun gedrag :P Ik heb ervaring :7
  maandag 28 februari 2011 @ 18:42:50 #23
335101 Ille_Kommunikaassie
Fucked up & Out of place
pi_93451460
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:17 schreef Deliah het volgende:
Ik vind dat soort relaties maar zielig, ook als het omgekeerd is.
Tazzzz, jij bent geen respekt!
Haten is blaten...
  maandag 28 februari 2011 @ 18:46:23 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93451635
Ja, natuurlijk is dit het ideaal. Boven elke man staat een sterke vrouw.
Resistance is futile.
  maandag 28 februari 2011 @ 18:47:54 #25
Fucked up & Out of place
pi_93451725
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:46 schreef Seven. het volgende:
Ja, natuurlijk is dit het ideaal. Boven elke man staat een sterke vrouw.
Achter elke doorgedraaide familiedrama pappa staat een "sterke vrouw"
Haten is blaten...
pi_93451779
Omdat hij zelf vraagt of ik die beslissingen wil nemen "omdat hij het toch niet weet"... En nee, het universum stort niet in als we niet iedere week naar de schoonouders zouden gaan, maar gezien mijn baan en hobbies kan ik niet iedere dag, dus dat moest ik plannen.

Boos worden zal ik niet zo snel. Zulk gedrag sluipt er namelijk langzaam in. Hij heeft bij de inrichting van het huis 1 belangrijk ding uitgekozen, en achteraf had hij spijt van die keuze. Tja, dan is het voor zo een mannetje wel erg makkelijk als je thuis verder geen beslissingen hoeft te nemen.

Met daten kom ik ook tegenwoordig alleen maar mannen tegen met als negatieve eigenschap: Soms ben ik te lief. Wat moet je als vrouw daar nou mee?

Maar welke beslissingen zijn dan wel belangrijk voor een man? Ff kijken of ik die ook nam.
  maandag 28 februari 2011 @ 18:48:51 #27
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93451780
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:

[..]

Maar dat zijn doorgaans vrouwen die gek worden van hun slappe vent en daardoor flippen. En de mannen verdienen dat gewoon.
Resistance is futile.
  maandag 28 februari 2011 @ 18:49:59 #28
Fucked up & Out of place
pi_93451850
quote:
15s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Maar dat zijn doorgaans vrouwen die gek worden van hun slappe vent en daardoor flippen. En de mannen verdienen dat gewoon.
Oh, ik snap het al. Jij bent ook zo'n zogenaamde "sterke vrouw" :)
Haten is blaten...
  maandag 28 februari 2011 @ 18:52:09 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93451964
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:49 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:

[..]

Oh, ik snap het al. Jij bent ook zo'n zogenaamde "sterke vrouw" :)
Inderdaad. Mijn vriend gaat écht niet zonder te overleggen de deur uit hoor.
Resistance is futile.
  maandag 28 februari 2011 @ 18:52:52 #30
Fucked up & Out of place
pi_93451997
quote:
15s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

Inderdaad. Mijn vriend gaat écht niet zonder te overleggen de deur uit hoor.
Overleggen of notificeren?
Haten is blaten...
  maandag 28 februari 2011 @ 18:54:53 #31
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93452112
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:52 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:

[..]

Overleggen of notificeren?
Nou ja, het ligt er een beetje aan waar hij naartoe wil. Maar als hij een half uur te laat van zijn werk komt, dan verwacht ik wel een telefoontje, ja.
Resistance is futile.
  maandag 28 februari 2011 @ 18:55:39 #32
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93452150
En als hij op stap wil, mag wel als het in mijn planning past.
Resistance is futile.
pi_93452276
Sinds een vriend een vriendin heeft moeten ze alles 3 weken van tevoren plannen als we iets willen gaan doen. Iets spontaans kan niet meer want dan is er gelijk stress bij hun. Laatst ook waren we uit eten geweest en wouden daarna nog de kroeg in met z;n alle. uiteindelijk ging hij gelijk naar huis met z;n vriendin en wij zijn in de kroeg belandt. Probeer je er wat van tezeggen worden ze boos.

|:( :r :r
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 28 februari 2011 @ 18:58:52 #34
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93452393
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef pl4kkie het volgende:
Sinds een vriend een vriendin heeft moeten ze alles 3 weken van tevoren plannen als we iets willen gaan doen. Iets spontaans kan niet meer want dan is er gelijk stress bij hun. Laatst ook waren we uit eten geweest en wouden daarna nog de kroeg in met z;n alle. uiteindelijk ging hij gelijk naar huis met z;n vriendin en wij zijn in de kroeg belandt. Probeer je er wat van tezeggen worden ze boos.

|:( :r :r
Ja, waarom zo moeilijk doen?
Resistance is futile.
pi_93452518
Precies. Ik kan dat egt niet uitstaan. En de rest van de vrienden ook niet. Nu hadden we het idee om zaterdag naar de bios tegaan en ik ga het express pas vrijdag zeggen tegen hun. Ben benieuwd.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:05:48 #36
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93452849
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef pl4kkie het volgende:
Precies. Ik kan dat egt niet uitstaan. En de rest van de vrienden ook niet. Nu hadden we het idee om zaterdag naar de bios tegaan en ik ga het express pas vrijdag zeggen tegen hun. Ben benieuwd.
Ik bedoel jij. Je zeikt. Hij heeft gelijk dat hij rekening houdt met zijn vriendin. Zo hóórt het!
Resistance is futile.
pi_93452982
En je vrienden dan maar laten stikken voor een chick :')
  maandag 28 februari 2011 @ 19:09:00 #38
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93453026
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:08 schreef pl4kkie het volgende:
En je vrienden dan maar laten stikken voor een chick :')
:'( . Of hoop jij stiekem dat je samen met je beste mattie kindjes krijgt?
Resistance is futile.
pi_93453098
uiteraard dat is wel de planning ja :Y
pi_93453145
@Seven...

Dat is dikke onzin. Gewoon gezellig met je vrienden naar de kroeg gaan hoort er gewoon bij. Net zoals vrouwen af en toe met z'n alle willen gaan winkelen.

Het is toch geven en nemen?
  maandag 28 februari 2011 @ 19:12:06 #41
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_93453227
Het is pas vervelend dat dit soort vrouwen vaak ook nog de vriendenkring van de man weg jagen, en hem in de hare forceren...
Ik ken ook iemand in zo een relatie (nee ik ben het niet maar ik houd het wel annoniem) en die relatie is gewoon zijn hele leven geworden. Ik zit er nu dus mee of ik dat tegen hem mot zeggen... want ik weet toch dat hij voor haar kiest. En zolang het goed gaat is er niets aan de hand vanuit zijn standpunt afgezien van het feit dat ie geen vriend meer over houd. Als het stuk gaat, dan heeft ie ineens niets meer....
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_93453238
Uiteindelijk kiezen beide personen voor de relatie. Dat de verhoudingen scheef zijn, is hun zaak. Ik vind het wel erg als het stel na 20 jaar een huwelijkscrisis heeft en bij de relatietherapeut op de bank zit. 'Hij neemt wel heel weinig initiatief' en 'ik heb meer het gevoel dat ik zijn moeder ben'.

In mijn omgeving heb ik een stel waarbij de verhouding scheef zijn. Maar ze gaan wel trouwen. Ik ben blij voor ze.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 28 februari 2011 @ 19:12:26 #43
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93453254
quote:
4s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:10 schreef Servicemonster het volgende:
@Seven...

Dat is dikke onzin. Gewoon gezellig met je vrienden naar de kroeg gaan hoort er gewoon bij. Net zoals vrouwen af en toe met z'n alle willen gaan winkelen.

Ja nou, ik sms ook gewoon als ik besluit te gaan winkelen. En waarom moet hij zo nodig naar de kroeg, alsof het niet leuk is om met mij op de bank te zitten. :{w
Resistance is futile.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:13:12 #44
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_93453302
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef Terreros85 het volgende:
Uiteindelijk kiezen beide personen voor de relatie. Dat de verhoudingen scheef zijn, is hun zaak. Ik vind het wel erg als het stel na 20 jaar een huwelijkscrisis heeft en bij de relatietherapeut op de bank zit. 'Hij neemt wel heel weinig initiatief' en 'ik heb meer het gevoel dat ik zijn moeder ben'.
Die quotes, ja die zijn waar. En dan als vrouw niet door hebben dat het ook door jezelf komt....
Ik kan mij niet indenken dat een relatie waar de verhouding zo scheef zit echt perfect zal blijven gaan maar ja wie ben ik :)
pi_93453391
Samen op de bank zitten is niets mis mee. Maar of en toe met vrienden een biertje doen kan ook heel belangrijk zijn voor mannen.
pi_93453498
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja nou, ik sms ook gewoon als ik besluit te gaan winkelen. En waarom moet hij zo nodig naar de kroeg, alsof het niet leuk is om met mij op de bank te zitten. :{w
Lijkt wel alsof je de aankomende reactie's zelf een beetje aan het uitlokken bent :') . Ik bedoel, dit meen je toch niet serieus mag ik hopen ? :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
  maandag 28 februari 2011 @ 19:18:08 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93453609
quote:
4s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef Servicemonster het volgende:
Samen op de bank zitten is niets mis mee. Maar of en toe met vrienden een biertje doen kan ook heel belangrijk zijn voor mannen.
Ik snap het niet, wat is daar nou belangrijk aan?
Resistance is futile.
pi_93453617
quote:

[..]

quote:

[..]

Dus jij hebt een slappe vent, die binnenkort gaat flippen. Want een "sterke" vent laat zich echt niet zo in het nauw drijven door een vrouw zoals jij :)
pi_93453927
quote:
15s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:18 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik snap het niet, wat is daar nou belangrijk aan?
Zoals jullie vrouwen heel de dag gaan shoppen(wat totaal onbelangrijk is) of naar een beautysalon gaan( wat ook total crap is) gaan wij mannen gezellig een avond de kroeg in.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:23:08 #50
Fucked up & Out of place
pi_93453946
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:55 schreef Seven. het volgende:
Moeder Teresa ben je.
Haten is blaten...
  maandag 28 februari 2011 @ 19:23:34 #51
269692 Divje
brr brr patapim
pi_93453974
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom moet jij zo nodig gaan winkelen? Je kan ook gezellig met je vriend op de bank zitten *;
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_93454320
Ik vat geen reet van dit topic. Elke vorm van ongelijkwaardigheid in een relatie is verwerpelijk, of het nou de man is die dominant is of de vrouw, dat doet niet ter zake.
pi_93454464
Mijn vriendin heeft de broek aan... maar ik heb de riem in m'n hand
pi_93454592
quote:
15s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:28 schreef Salvad0R het volgende:
Ik vat geen reet van dit topic. Elke vorm van ongelijkwaardigheid in een relatie is verwerpelijk, of het nou de man is die dominant is of de vrouw, dat doet niet ter zake.
Tuurlijk, maar die ongelijkheid is er niet vanaf het begin. Een vrouw die wordt geslagen door haar man kan best een leuke eerste date met hem gehad hebben. Het is de vraag hoe mensen het zo ver laten komen?
  maandag 28 februari 2011 @ 19:34:55 #55
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93454813
Doe eens niet trollen 7
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 28 februari 2011 @ 19:44:21 #56
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93455546
quote:
6s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Lijkt wel alsof je de aankomende reactie's zelf een beetje aan het uitlokken bent :') . Ik bedoel, dit meen je toch niet serieus mag ik hopen ? :P
Ghe, duh!

Ik heb geen eens een vriendje :') en ik ben voor geLIJKwaardigheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Seven. op 28-02-2011 22:35:04 (wtf, geloofwaardigheid :')) ]
Resistance is futile.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:45:12 #57
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93455605
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:34 schreef Re het volgende:
Doe eens niet trollen 7
:*
Resistance is futile.
pi_93456354
Ik ken wel een 'man' die van zijn vrouw maximaal eens in de twee weken op stap 'mag'. :')

:') :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_93456482
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:56 schreef heiden6 het volgende:
Ik ken wel een 'man' die van zijn vrouw maximaal eens in de twee weken op stap 'mag'. :')

:') :')
Of tussen half 5 en 5 uur al naar huis moeten terwijl we op hard bass staan :') Dan zien ze elkaar nog op zondag. Dan hebbie 3 jaar verkering. |:(
pi_93457204
quote:
15s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:28 schreef Salvad0R het volgende:
Ja maar van vrouwen vind ik het apart. Ik vind vrouwen niet zulke machtsgeilers, meer bij mannen passen. Dus dan begrijp ik kenau's ook niet...
  maandag 28 februari 2011 @ 20:17:52 #61
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_93457737
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef Godshand het volgende:
Ja maar van vrouwen vind ik het apart. Ik vind vrouwen niet zulke machtsgeilers, meer bij mannen passen. Dus dan begrijp ik kenau's ook niet...
Misschien proberen ze die man d.m.v. angst aan zich te binden. Dat hij het nóóit in zijn bolle kop zal halen om bij d'r weg te gaan.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 28 februari 2011 @ 20:21:29 #62
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_93458014
Jeetje, al die mannen hier die willen uitgaan maar niet mogen... Kijk overleggen is één ding, maar serieus niet meer dan één keer in de twee weken 's nachts los mogen gaan terwijl je wel wilt is wel heel erg. Ik heb het juist met mijn ex uitgemaakt bij gebrek aan een leven buiten de pc, ik moest hem bijna tot social events dwingen :{ Anders kwam ie gemakkelijk een paar dagen achter elkaar het huis niet uit.

Nu op zoek naar iemand met een leven. Blijkt best moeilijk nog :')
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_93458100
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Of tussen half 5 en 5 uur al naar huis moeten terwijl we op hard bass staan :') Dan zien ze elkaar nog op zondag. Dan hebbie 3 jaar verkering. |:(
Je kan toch ook een nachtje doortrekken, als beide belangrijk voor je zijn ;)
pi_93458121
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:21 schreef Cat_Tank het volgende:
Jeetje, al die mannen hier die willen uitgaan maar niet mogen... Kijk overleggen is één ding, maar serieus niet meer dan één keer in de twee weken 's nachts losgaan is wel heel erg. Ik heb het juist met mijn ex uitgemaakt bij gebrek aan een leven buiten de pc, ik moest hem bijna tot social events dwingen :{ Anders kwam ie gemakkelijk een paar dagen achter elkaar het huis niet uit.

Dat is het punt natuurlijk niet. (Waar heb je zin om elke twee weken te gaan 'stappen', zeker als je geen zestien meer bent?) Het gaat erom dat hij zich zoiets laat opleggen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_93458135
quote:
Jeetje, al die mannen hier die willen uitgaan maar niet mogen... Kijk overleggen is één ding, maar serieus niet meer dan één keer in de twee weken 's nachts los mogen gaan terwijl je wel wilt is wel heel erg. Ik heb het juist met mijn ex uitgemaakt bij gebrek aan een leven buiten de pc, ik moest hem bijna tot social events dwingen :{ Anders kwam ie gemakkelijk een paar dagen achter elkaar het huis niet uit.

Als je uitgaat kom je mensen tegen met een "leven", die niet 24/7 achter de computer zitten :D
pi_93458271
quote:
Ik denk dat geen enkele fokdame hier van zichzelf zou zeggen dat ze de broek aan heeft in de relatie, maar zoja, vind je dat prettig? En waarom?
Dan ken je Ivetje niet :')

Ik heb geen reet te vertellen hier thuis.
pi_93458326
quote:
Ik heb het juist met mijn ex uitgemaakt bij gebrek aan een leven buiten de pc, ik moest hem bijna tot social events dwingen :{
Maar dat deed je niet omdat dwang immoreel is?
pi_93459168
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dan ken je Ivetje niet :')

Ik heb geen reet te vertellen hier thuis.
Zij zegt het ook niet, maar jij :P
Point proven, so far so good...
pi_93459598
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zij zegt het ook niet, maar jij :P
Point proven, so far so good...
Ik overdrijf enigszins hoor ;)

Laat ik het zo zeggen, als het op de computers en computerkamer aankomt dan is dat mijn ding. De rest van het huis boeit me toch niet, dus dat is ook niet aan mij :D
pi_93460832
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:55 schreef Seven. het volgende:
Zieke geest. Helemaal dat die moet bellen als die een half uur later is.
pi_93461154
Ik heb ook teveel gedaan wat mijn vriendin wou.

Kan niet echt zeggen dat ik daar nou zelf gelukkig van werd. Ik ben mijn beste vriend kwijt geraakt en verloor het vriendschappelijke contact dat ik met meerdere vrouwen op dat moment had.

Sinds ze mij bedrogen heeft, heb ik daar ontzettend spijt van.

Moet wel zeggen dat ik niet met alles zo'n schijterd was. In het huishouden moest zij ook gewoon de helft doen en volop mee betalen, ik ging echt niet steeds braaf mee naar haar ouders etc.

Ze had mij meer op emotioneel gebied te grazen genomen door mij steeds een schuldgevoel aan te praten als ik haar te weinig aandacht gaf door met anderen om te gaan.

De volgende die dat probeert komt van een koude kermis thuis.

Fuck it :D
There is a long line down from heaven.
pi_93461402
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:03 schreef Male23 het volgende:

[..]

Zieke geest. Helemaal dat die moet bellen als die een half uur later is.
Ze heeft helemaal geen vriend dus lult maar wat :')
  maandag 28 februari 2011 @ 21:13:31 #73
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_93461456
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Maar dat deed je niet omdat dwang immoreel is?
Verjaardagen? Ja. De rest? Nee. En dat stoorde me omdat hij echt helemaal niks te vertellen had, alleen dingen die hij las op internet oid. Dus zijn we uit elkaar gegaan. Ik hoop dat hij iemand zal vinden die wat dat betreft beter bij hem past :)

quote:
6s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Als je uitgaat kom je mensen tegen met een "leven", die niet 24/7 achter de computer zitten :D
:') Dat laatste was sarcastisch bedoeld sufferd.
Cat_Tank is strong
  maandag 28 februari 2011 @ 21:15:36 #74
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_93461588
Wat is er nou mis met een dagje naar een ander land zeg, huillie.
pi_93462194
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:44 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik overdrijf enigszins hoor ;)

Laat ik het zo zeggen, als het op de computers en computerkamer aankomt dan is dat mijn ding. De rest van het huis boeit me toch niet, dus dat is ook niet aan mij :D
het interesseert je toch wel in wat voor bed je slaapt, en dat je geen bolletjestapijt hebt oid? Lijkt mij :{
pi_93462725
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef Cat_Tank het volgende:
Verjaardagen? Ja. De rest? Nee. En dat stoorde me omdat hij echt helemaal niks te vertellen had, alleen dingen die hij las op internet oid. Dus zijn we uit elkaar gegaan. Ik hoop dat hij iemand zal vinden die wat dat betreft beter bij hem past :)
Hmm, ja dat lijkt me ook niet zo tof. Had hij ook geen werk dan?
pi_93462758
quote:
15s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

het interesseert je toch wel in wat voor bed je slaapt, en dat je geen bolletjestapijt hebt oid? Lijkt mij :{
Erhm.. Nee, dat boeit me niet. Ik probeer het matras en zoek een kussen uit. De rest van het bed kan me gestolen worden. Net als wat er op de grond ligt. Als ik er maar op kan lopen.
pi_93466639
quote:
4s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:10 schreef Servicemonster het volgende:
@Seven...

Het probleem is denk ik dat de vriendin in kwestie zelf niet zo'n ontwikkeld sociaal netwerk heeft, en daarmee er gemakshalve maar vanuit gaat dat haar vriend dat ook niet heeft.

Voorwaarde één voor een partner is voor mij dat ze zelf voldoende te doen heeft. Anders gaat mijn normale leven er aan onderdoor. En als het dan ooit niet uitwerkt dan ben je alles kwijt omdat je je eigen vriendennetwerk hebt opgeofferd voor haar. Dat moet je niet willen.
  maandag 28 februari 2011 @ 22:33:40 #79
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93466898
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:

[..]

Achter, niet boven.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_93466913
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Erhm.. Nee, dat boeit me niet. Ik probeer het matras en zoek een kussen uit. De rest van het bed kan me gestolen worden. Net als wat er op de grond ligt. Als ik er maar op kan lopen.
Dus ook al verft je vriendin alles paars met gouden stippen, het boeit je niet? Dan faal je best wel, sorry.
pi_93467000
quote:
9s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Techno het volgende:

[..]

Dus ook al verft je vriendin alles paars met gouden stippen, het boeit je niet? Dan faal je best wel, sorry.
Inderdaad. En dat was toevallig ook zowat de kleur van onze oude gang im het vorige huis (zwart met paars).

Tis maar wat je falen noemt, het boeit me geen kont. Dus waarom zou ik me er druk over maken?
pi_93467119
quote:
9s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Techno het volgende:

[..]

Er zijn grenzen, maar als je er zelf niets om geeft en zij doet dat wel, dan laat je haar toch lekker haar gang gaan?

Ik zou ik zeggen: ga lekker je gang. Alleen heb je dan grote kans dat je niet 'betrokken' genoeg bent en dat je moet helpen :)
pi_93467311
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:35 schreef Tha_Duck het volgende:
Inderdaad. En dat was toevallig ook zowat de kleur van onze oude gang im het vorige huis (zwart met paars).

Tis maar wat je falen noemt, het boeit me geen kont. Dus waarom zou ik me er druk over maken?
Omdat een beetje vent zich wél een voorstelling kan maken over hoe hij zijn huis inricht.
pi_93468354
quote:
6s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Techno het volgende:

[..]

Omdat een beetje vent zich wél een voorstelling kan maken over hoe hij zijn huis inricht.
Ik iig wel, ik moet mij er iig OOK thuis invoelen...
pi_93468796
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:56 schreef Godshand het volgende:
Precies, hoe wil jij je vrienden ooit ontvangen in een roze met paars en gouden stippen geverfd huis zonder dat het schaamrood je op je kaken slaat?
pi_93469678
quote:
Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Precies, hoe wil jij je vrienden ooit ontvangen in een roze met paars en gouden stippen geverfd huis zonder dat het schaamrood je op je kaken slaat?
Niet alle vrouwen zijn kindvrouwtjes of brengen hun dagen LSD gebruikend door :')
pi_93471291
quote:
11s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:18 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen zijn kindvrouwtjes of brengen hun dagen LSD gebruikend door :')
Dus?

Smaken verschillen...
  dinsdag 1 maart 2011 @ 08:31:00 #88
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_93478145
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef Techno het volgende:

[..]

Hmm, ja dat lijkt me ook niet zo tof. Had hij ook geen werk dan?
Ik heb hem heel erg aangespoord bijles te gaan geven, aangezien hij dat mag en kan doen mbt zijn studie. Dat heeft ie uiteindelijk ook gedaan, maar echt zelf actief leerlingen zoeken, mensen benaderen, zo is hij niet. Hij moest vooral niet te moe worden zeg maar :{ }:|

Overigens had hij wel weer een eigen smaak en stijl, wat ik wel weer erg tof aan hem vind :) Ik vind het altijd jammer als ik bij mensen op bezoek ga en je meteen kan zien dat de vrouw des huizes echt alles heeft uitgezocht :') Dat sommige mannen er vooral niet te veel tijd mee kwijt willen zijn is prima, maar de houding 'laat maar komen het boeit me niet' vind ik toch wel een beetje jammer.
Cat_Tank is strong
  dinsdag 1 maart 2011 @ 08:33:15 #89
Fucked up & Out of place
pi_93478173
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 08:31 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Ik heb hem heel erg aangespoord bijles te gaan geven, aangezien hij dat mag en kan doen mbt zijn studie. Dat heeft ie uiteindelijk ook gedaan, maar echt zelf actief leerlingen zoeken, mensen benaderen, zo is hij niet. Hij moest vooral niet te moe worden zeg maar :{ }:|

Overigens had hij wel weer een eigen smaak en stijl, wat ik wel weer erg tof aan hem vind :) Ik vind het altijd jammer als ik bij mensen op bezoek ga en je meteen kan zien dat de vrouw des huizes echt alles heeft uitgezocht :') Dat sommige mannen er vooral niet te veel tijd mee kwijt willen zijn is prima, maar de houding 'laat maar komen het boeit me niet' vind ik toch wel een beetje jammer.
Tsja, je moet maar eens bij jezelf te rade gaan of die desinteresse niet net zo goed op jou van toepassing is dan.

Mij boeide het vroeger ook geen flikker, en de relatie net zo min. Denk dat er dan toch echt een bepaalde connectie mist.
Haten is blaten...
  dinsdag 1 maart 2011 @ 08:45:15 #90
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93478326
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:56 schreef Godshand het volgende:
Dit dus.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 10:41:09 #91
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_93480912
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 08:33 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:

[..]

Tsja, je moet maar eens bij jezelf te rade gaan of die desinteresse niet net zo goed op jou van toepassing is dan.

Mij boeide het vroeger ook geen flikker, en de relatie net zo min. Denk dat er dan toch echt een bepaalde connectie mist.
Welke desinteresse? :?
Cat_Tank is strong
  dinsdag 1 maart 2011 @ 10:43:31 #92
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_93480967
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 08:31 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Ah, jij bent er zo een. Je kiest een man uit die niet bij je past en dan ga je hem proberen te veranderen :')
Het was toch niet zijn probleem dat jij vond dat hij actiever moet zijn? En dan ook echt verontwaardigd zijn (8>
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:24:12 #93
280741 W1ckeDxt
Locomotive
pi_93482292
In mijn vriendenkring is ook zo een geval.
Hij doet alsof hij een 'rebel' is maar zodra hij bij haar in de buurt is doet hij alles wat ze zegt.
En liggen ze al om 20.15 in bed met zijn 2'en omdat zij 'Niet alleen kan slapen'.
Hij zeurt erover maar blijft vervolgens wel bij haar want: Hij is bang voor haar reactie. :')

Teh fuck.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:25:05 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93482322
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:24 schreef W1ckeDxt het volgende:
In mijn vriendenkring is ook zo een geval.
Hij doet alsof hij een 'rebel' is maar zodra hij bij haar in de buurt is doet hij alles wat ze zegt.
En liggen ze al om 20.15 in bed met zijn 2'en omdat zij 'Niet alleen kan slapen'.
Hij zeurt erover maar blijft vervolgens wel bij haar want: Hij is bang voor haar reactie. :')

Teh fuck.
Beetje slappe hap dan, die vriend van je.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:29:09 #95
280741 W1ckeDxt
Locomotive
pi_93482466
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Beetje slappe hap dan, die vriend van je.
Ja precies, ik spreek hem nu ook amper want zodra hij geen aandacht aan haar geeft word ze helemaal gek.
Dat hij eens normaal gaat doen en haar laat zien dat zij niet het belangrijkste is in zijn leven.

Ik zie het trouwens steeds meer gebeuren.
pi_93482467
quote:
6s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Techno het volgende:

[..]

En daar gaat het om: een vent zijn!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:31:42 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93482583
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:29 schreef W1ckeDxt het volgende:

[..]

Ja precies, ik spreek hem nu ook amper want zodra hij geen aandacht aan haar geeft word ze helemaal gek.
Dat hij eens normaal gaat doen en haar laat zien dat zij niet het belangrijkste is in zijn leven.

Ik zie het trouwens steeds meer gebeuren.
Misschien is zijn vriendin wél het belangrijkste in zijn leven. Maar haar houding lijkt me niet helemaal gezond.

Ik lees de voorbeelden op dit forum trouwens vrij vaak, dat vrienden er maar weinig begrip voor op kunnen brengen dat je leven verandert als je voor een vaste relatie kiest. Niks meer mogen is het andere uiterste, maar verwachten dat je vriend niks wijzigt in zijn sociale leven is ook niet realistisch.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:36:05 #98
280741 W1ckeDxt
Locomotive
pi_93482800
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Misschien is zijn vriendin wél het belangrijkste in zijn leven. Maar haar houding lijkt me niet helemaal gezond.

Ik lees de voorbeelden op dit forum trouwens vrij vaak, dat vrienden er maar weinig begrip voor op kunnen brengen dat je leven verandert als je voor een vaste relatie kiest. Niks meer mogen is het andere uiterste, maar verwachten dat je vriend niks wijzigt in zijn sociale leven is ook niet realistisch.
Het slaat nergens op dat hij zeurt in de stijl van: 'Waarom heb ik toch een vriend' 'Ze zijn alleen maar lastig'.
Hij is gewoon liever in de 'safe zone' dan doen wat hij zelf wilt.

En ik snap dat mensen meer tijd doorbrengen met hun 'liefde' zodra ze een 'vaste relatie' hebben... MAAR... helaas gebeurd het te vaak dat ze meteen de hele vrienden kring laten vallen.
En zodra het dan uit is met 'De belangrijkste persoon' dan zijn er geen vrienden meer, niemand meer.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:43:55 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93483096
'De broek aanhebben' wil trouwens vooral zeggen dat het de vrouw is die over het geld beslist en niet de man.

Was niet gisteren in het nieuws dat het meestal degene die het meeste verdient is die over de uitgaven beslist?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:23:30 #100
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_93500147
Een goede vriendin van mij heeft ook een relatie waarin zij (letterlijk) alles beslist. Hij doet ook echt alles voor haar, brengt haar 's ochtends naar haar werk, haalt haar tussen de middag op, maakt lunch, brengt haar weer terug naar haar werk, haalt haar 's avonds weer op blabla. Maar zij hebben echt een zieke relatie eigenlijk, ze hebben ook al 2 jaar geen seks meer gehad omdat zij hem niet aantrekkelijk genoeg (meer) vindt.

Anyways, ik denk dat er mannen zijn die het zo willen, dat de vrouw het heft in handen neemt en de beslissingen maakt. Ikzelf heb liever een dominante man, hoewel ik wel de financiële dingen regel (dat gaat niet verder dan de huur en gas/elektra betalen in mijn geval maar goed :+ )
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:33:55 #101
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_93500607
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Een goede vriendin van mij heeft ook een relatie waarin zij (letterlijk) alles beslist. Hij doet ook echt alles voor haar, brengt haar 's ochtends naar haar werk, haalt haar tussen de middag op, maakt lunch, brengt haar weer terug naar haar werk, haalt haar 's avonds weer op blabla. Maar zij hebben echt een zieke relatie eigenlijk, ze hebben ook al 2 jaar geen seks meer gehad omdat zij hem niet aantrekkelijk genoeg (meer) vindt.

Anyways, ik denk dat er mannen zijn die het zo willen, dat de vrouw het heft in handen neemt en de beslissingen maakt. Ikzelf heb liever een dominante man, hoewel ik wel de financiële dingen regel (dat gaat niet verder dan de huur en gas/elektra betalen in mijn geval maar goed :+ )
Dan wordt hij gewoon als slaaf gebruikt. En zit die bij z'n ''vriendin'''in de friends zone. Zij vindt het wss wel allemaal makkelijk dat het voor haar gedaan wordt en ondertussen vindt ze der sexuele behoeften vast wel ergens buiten de deur :{
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:35:18 #102
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_93500680
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:33 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Dan wordt hij gewoon als slaaf gebruikt. En zit die bij z'n ''vriendin'''in de friends zone. Zij vindt het wss wel allemaal makkelijk dat het voor haar gedaan wordt en ondertussen vindt ze der sexuele behoeften vast wel ergens buiten de deur :{
Ja dat klopt :Y Maar ze willen/kunnen toch niet zonder elkaar.
Wel triest hoor.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:37:00 #103
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_93500772
Dat is zeker wel triest. Meer kan ik er niet van maken 8)7
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:43:38 #104
108913 Godshand
guide4you
pi_93501105
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Een goede vriendin van mij heeft ook een relatie waarin zij (letterlijk) alles beslist. Hij doet ook echt alles voor haar, brengt haar 's ochtends naar haar werk, haalt haar tussen de middag op, maakt lunch, brengt haar weer terug naar haar werk, haalt haar 's avonds weer op blabla. [
Ik merk ook vaak dat vrouwen zich graag afhankelijk opstellen.
"Nee beslis jij maar wat we eten." "Ach jij kan toch wel een restaurant uitzoeken?""Maakt mij niet uit wat we doen, vertel jij maar wat je wil".
"Wat wil je dat ik aantrek, dit korte jurkje of deze broek?"

Zo vaak gehoord...

Dan is het gek dat sommige dan verschuiven naar het andere spectrum. Hoewel alleen gas/huur regelen nog wel mee valt...
pi_93501392
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Soort zoekt soort hoor, als jouw vrienden dat niet accepteren moet je je daar denk ik druk over maken.

Maar zo extreem is het niet hoor, gelukkig heeft ze wel wat smaak :)
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:51:47 #106
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_93501531
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik merk ook vaak dat vrouwen zich graag afhankelijk opstellen.
"Nee beslis jij maar wat we eten." "Ach jij kan toch wel een restaurant uitzoeken?""Maakt mij niet uit wat we doen, vertel jij maar wat je wil".
"Wat wil je dat ik aantrek, dit korte jurkje of deze broek?"

Zo vaak gehoord...

Dan is het gek dat sommige dan verschuiven naar het andere spectrum. Hoewel alleen gas/huur regelen nog wel mee valt...
Ja dat klopt.
Ik denk dat een relatie gewoon zo groeit dat ieder een bepaalde 'taak/rol' heeft waar hij/zij zich goed in voelt.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:54:33 #107
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_93501676
quote:
Ik ben ze wel eens tegen gekomen. Mannen, waarbij de vrouw de broek aan heeft binnen de relatie.Er zit er zelfs een in mn familie.

Zo'n relatie, waarbij hij de boodschappen doet, maar zij de rekening beheert. Als mevrouw naar de kapper wil, moeten ze stante pede er meteen heen. Ik ken zelfs een vent, die heeft een vrouw die wil gewoon 2x/mnd naar de kapper in New York. Ze hebben beide vette banen, maar dan nog. Ik zou haar vragen of ze niet een beetje gat in haar hand heeft (en hoofd), maar nee, meneer boekt de vlucht en gaat er zonder morren heen. Zijn vriendin heeft het zelfs gepresteerd om op een feestje de jarige Job een ideale huwelijkspartner te noemen en mijnheer de sul gaat na het feestje braaf met dr mee naar huis.

Kortom, zij heeft de broek aan, maar wat mijn vraag nu hier is: zien vrouwen dat zelf als hun ideaal? Of vinden dergelijke vrouwen helemaal niet dat ze de broek aan hebben? Of vinden ze het noodzakelijk, sommige vrouwen vinden dat ze mannen een beetje "op moeten voeden." :') ?

Sprekend voor mijn eigen relatie: Hij is niet de baas en ik ben niet de baas. We overleggen over dingen en houden rekening met elkaar, maar gaan elkaar niet vertellen wat we wel en niet mogen. Dat is wat ik prettig vind. Ik wil geen schoothondje maar ook niet iemand die mij de wet voorschrijft.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:55:16 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93501717
Ach, dat 'zeg jij maar wat je wilt eten' en 'waar heb jij vanavond zin in', dat kan ook gewoon over en weer, hoor. Is niet per se een teken dat één in de relatie heel erg afhankelijk is.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:50:45 #109
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_93517577
wat is TS een muts, uit welke tijd kom je gehold. 1550? de tijd van de ''eckte man'' is voorbij, wij vrouwen heersen nu. Deal with it.
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
  dinsdag 1 maart 2011 @ 23:04:09 #110
280741 W1ckeDxt
Locomotive
pi_93518467
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:50 schreef BruinBeertje het volgende:
wat is TS een muts, uit welke tijd kom je gehold. 1550? de tijd van de ''eckte man'' is voorbij, wij vrouwen heersen nu. Deal with it.
:')
pi_93518549
Wie van ons de broek aan heeft?
Euhm, dat moet ik eerst aan mijn vriendin vragen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:15:52 #112
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_93521925
Schatje ik wil graag sex hebben komende zaterdag om 15.00 in ons bed. Past dit in jouw tijdschema?

Seriously :{
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:54:43 #113
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_93528970
Ik verbaas me altijd erover dat die vrouwen dat prettig vinden, zo'n sul die nergens een beetje tegengas op wil geven. Volgens mij hebben die vrouwen er vaak nog een neukertje bij en vinden zeh et wel prettig dat er stabiele relatie thuis is waarbij zij de baas is. Lijkt me echt totaal onaantrekelijk iig om een vrouw te hebben die niks durft te zeggen en overal ja en amen op zegt.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_93529234
quote:

Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maar die voorbeelden die je noemt zijn echt :')

Maar dat ligt eigenlijk ook een beetje aan de man, want die laat dit alles immers gebeuren, dat is ook wel triest, eigenlijk :Y

Oh, en als antwoord op je vraag: Ik vind dat verre van ideaal. In een relatie moeten de verhoudingen wel een beetje goed liggen: Het is nooit goed als eentje erg overheerst binnen een relatie.
En ik vind dat hele "opvoeden van je partner" ook bagger - Als je hem/haar niet goed genoeg vindt dan had je maar nooit iets met hem/haar moeten beginnen, dunkt mij.
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:22:35 #115
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93529754
quote:
:')_
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:32:56 #116
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_93530130
Tja de schuld ligt dan toch echt bij de man die zich als een watje gedraagt. Bij vrienden zal ik het ook altijd zeggen wanneer ze onder de duim zitten. Je moet als man gewoon niet alles accepteren. Vrouwen kunnen soms extreem irrationeel en onredelijk zijn, dan moet je maar een beetje conflict accepteren ipv haar zin geven.
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:23:48 #117
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_93536271
Als je je als man zo laat overlopen verdien je ook niet beter. Aan de andere kant, ik heb wel een maat van mij een keer een donderspeech gegeven over hoe pussy achtig hij zich ineens ging gedragen (ineens wilde hij erg graag Valentijn vieren terwijl hij het kort daarvoor nog afzeek :')) en toen begon 'ie ook langzaam te realiseren dat hij wat dominanter moet zijn.

Ik denk dat het vaak ook voortkomt uit onzekerheid van de man: als een man zoveel van de vrouw houdt of zo bang is om haar kwijt te raken/alleen te zijn dat ie maar alles doet wat ze zegt (enigszins gechargeerd).
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_93536567
Die gozer van die klm met die kapper. Die gaat gewoon kankerhard vreemd. Wat voor schuldgevoel moet hij wel neit hebben als die zn vrouw 2 keer in de maand naar new york stuurt .. of die bitch gaat natuurlijk fucking hard vreemd. Tja. MOEILIJK MAN.

Maar vrouwen die de broek aan hebben, ik snap dat niet. Als man ben je de baas (althans, die rol moet je een beetje hebben voor het natuurlijk evenwicht :{ )
pi_93559000
quote:
:D
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:09:01 #120
280741 W1ckeDxt
Locomotive
pi_93560066
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:22 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

:')_
QFT.

'Deal with it'.
Dus.. omdat 'vrouwen nu heersen' moet ze maar up sucken en ook gaan heersen. :')
pi_93601755
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:55 schreef Lienekien het volgende:
Ach, dat 'zeg jij maar wat je wilt eten' en 'waar heb jij vanavond zin in', dat kan ook gewoon over en weer, hoor. Is niet per se een teken dat één in de relatie heel erg afhankelijk is.
Ja maar voorbeeld hoor. Dit was met alles zo, bij sommige vrouwen...
pi_93602391
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:30 schreef Fes1-2 het volgende:
Die gozer van die klm met die kapper. Die gaat gewoon kankerhard vreemd. Wat voor schuldgevoel moet hij wel neit hebben als die zn vrouw 2 keer in de maand naar new york stuurt .. of die bitch gaat natuurlijk fucking hard vreemd. Tja. MOEILIJK MAN.

Maar vrouwen die de broek aan hebben, ik snap dat niet. Als man ben je de baas (althans, die rol moet je een beetje hebben voor het natuurlijk evenwicht :{ )
Haha in welk jaar leef jij? In elke relatie is de natuurlijke evenwicht anders;
Je hebt gewoon mannen die vallen op dominante vrouwen, die zich graag laten leiden door een vrouw, dat zijn vaak de vriendelijke, ''softere'' mannen die naast een potig wijf lopen waarbij je al kunt zien dat zij de broek aan heeft. De mannen hebben zelf voor zo'n vrouw gekozen dus dan is het niet zielig voor die man, hij wordt niet mishandeld ofso (mag ik hopen). Hij laat zelf over zich heen lopen. En de vrouw is ook gewoon dominant omdat haar karakter zo is, met een dominante man houdt ze het waarschijnlijk niet uit. Het is niet haar bewuste keuze om dominant te zijn in de relatie, zo is het gewoon. Er zit natuurlijk een verschil in de broek aan hebben en een kutwijf zijn maar mijn punt is dat het niet de schuld is v/d vrouw. En sommige stellen zijn ook gelukkig zo.

Ik snap het vaak ook niet want ik hoef echt geen man die alles doet wat ik zeg, maar dat komt misschien ook omdat ik niet dominant bent.
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:07:39 #123
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_93602836
quote:
Zolang jij je maar realiseert dat je 'heerst' bij de gratie van ons mannen. De natuur heeft het nog altijd zo geregeld dat we met onze fysieke superioriteit de man vrouw verhouding zo weer naar onze hand zetten.

Wij zitten namelijk op dingen naar onze hand zetten. We hebben de afgelopen 10.000 jaar niets anders gedaan en ons ras welvaart gebracht en tot ongekende intellectuele hoogten gestuwd terwijl jullie op de kinderen pasten. Jullie mogen nu even spelen, maar: don't fuck it up woman. I dare you.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_93603099
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Zolang jij je maar realiseert dat je 'heerst' bij de gratie van ons mannen. De natuur heeft het nog altijd zo geregeld dat we met onze fysieke superioriteit de man vrouw verhouding zo weer naar onze hand zetten.

Wij zitten namelijk op dingen naar onze hand zetten. We hebben de afgelopen 10.000 jaar niets anders gedaan en ons ras welvaart gebracht en tot ongekende intellectuele hoogten gestuwd terwijl jullie op de kinderen pasten. Jullie mogen nu even spelen, maar: don't fuck it up woman. I dare you.
Neucken ?
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:16:24 #125
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_93603219
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:43 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ah, jij bent er zo een. Je kiest een man uit die niet bij je past en dan ga je hem proberen te veranderen :')
Het was toch niet zijn probleem dat jij vond dat hij actiever moet zijn? En dan ook echt verontwaardigd zijn (8>
Ah, jij bent er zo één die van een afstand oordeelt :') Ten eerste kies je niet uit op wie je verliefd wordt. Daarnaast, toen we gingen samenwonen hadden we de deal beide bij te dragen aan het huishouden. Zowel qua geld als qua inzet in het huishouden.

Dat gebeurde niet, hij zat alleen achter de pc. Dat had ik erg onderschat en dat is misschien wel een fout van mijn kant geweest. Na veel gesprekken hierover kwam ik tot de beslissing dat we inderdaad niet goed bij elkaar pasten.

Daarom heb ik het ook uitgemaakt, en niet met drammen en eeuwig zeiken hem en mezelf gek maken. Ik weet ook wel dat verandering er niet gaat komen na meerdere gesprekken.
Cat_Tank is strong
pi_93607155
Volgens mij gaat zoiets vaak vanzelf door een combi van persoonlijkheden - en afhankelijk van de situatie kan de ene persoonlijkheid daar een grotere rol in spelen dan de andere.

Een vrouw die wat dominanter is en een man die dat wat minder is kunnen samen elkaars eigenschappen versterken. En het kan ook dat 1 van beiden héél dominant of héél onderdanig is, en daarmee de ander in een positie drukt. Dat laatste lijkt me sowieso ongezond (sprak zij uit ervaring).

Voorbeeldje: ikzelf ben geen onderdanig type, in tegenstelling. Maar op de één of andere manier val ik altijd op nog veel dominantere mannen, en stel ik me dan passiever op. Tot ik iemand trof die zo bepalend kon zijn dat mijn eigengereide kant ernstig in het gedrang kwam. Uiteindelijk werkt voor mij alleen een mate van balans - ik vind softe mannen enorm onaantrekkelijk, maar ik wil ook niet ondergeschikt zijn aan iemand.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_93626494
Ik onderdruk steevast elke vrouw in mijn relaties. Liefst door wat fysiek geweld te gebruiken, dat conditioneert wat sneller.
pi_93628341
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:58 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Haha in welk jaar leef jij? In elke relatie is de natuurlijke evenwicht anders;
Je hebt gewoon mannen die vallen op dominante vrouwen, die zich graag laten leiden door een vrouw, dat zijn vaak de vriendelijke, ''softere'' mannen die naast een potig wijf lopen waarbij je al kunt zien dat zij de broek aan heeft. De mannen hebben zelf voor zo'n vrouw gekozen dus dan is het niet zielig voor die man, hij wordt niet mishandeld ofso (mag ik hopen). Hij laat zelf over zich heen lopen. En de vrouw is ook gewoon dominant omdat haar karakter zo is, met een dominante man houdt ze het waarschijnlijk niet uit. Het is niet haar bewuste keuze om dominant te zijn in de relatie, zo is het gewoon. Er zit natuurlijk een verschil in de broek aan hebben en een kutwijf zijn maar mijn punt is dat het niet de schuld is v/d vrouw. En sommige stellen zijn ook gelukkig zo.

Ik snap het vaak ook niet want ik hoef echt geen man die alles doet wat ik zeg, maar dat komt misschien ook omdat ik niet dominant bent.
Het was meer een mening schatje. Ik hou van vrouwen die veel tegengas geven omdat ik zelf ook vrij errrrrrrrug kan doordraven - geeft me het gevoel dat ik leef. Maar de overhand moeten ze nie nemen.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:43:01 #129
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93629052
Sowieso zijn relaties waar de ene doelbewust de andere zit te onderdrukken zwaar faal.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:55:37 #130
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_93634277
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:07 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Als een man mij fysiek probeert te overheersen ga ik gewoon weg hoor. Gezien het feit dat vrouwen geen man in hun leven meer nodig hebben om voor zichzelf te zorgen heeft die fysieke overmacht geen kracht meer. Dus niks bij de gratie van mannen. :)
pi_93634308
Zelf ben ik ook eentje die heel veel voor mijn vriendin doet. Ik houd nou eenmaal van haar en houd ook voldoende rekening met haar, maar ze verbiedt me niks, en andersom is dat ook zo. We overleggen en plannen veel, hebben natuurlijk wel eens een meningsverschil, maar vaak komen we er wel uit. Moet wel zeggen dat van ons tweetjes zij meestal wel de knoop doorhakt, maar dat komt omdat ik iemand ben die vrij makkelijk is en bepaalde zaken die voor haar belangrijk zijn me ook minder interesseer (en me dus schik naar haar). Van de andere kant heb ik ook mijn eigen hobbys (sporten, voetbalclub etc.) die ik elke week blijf doen, daar laat ze me ook vrij in. Mag ook blijven stappen van haar, al doe ik dat bijna niet meer. Je behoeften en interesses veranderen ook wel naarmate je ouder wordt, dat heeft niet (altijd) met je relatie te maken.

Mijn oude vrienden (die dezelfde leeftijd als mij hebben maar elk weekend nog zuipend in de kroeg zitten) zie ik veel minder, maar dat heeft niet alleen met de relatie en veranderingen in mijn sociaal leven te maken, voor onze relatie begon vond ik zelf al dat ik redelijk uit elkaar aan het groeien was met mijn oude vrienden (qua niveau van denken en praten, humor, en ontwikkeling in je leven). Niet dat ik ze heb laten vallen, ik zie ze alleen veel minder.

Maar goed, ik ken ook best wel stellen waar de vrouw de broek aan heeft en alles bepaalt (of nou, dat wordt niet altijd toegegeven, maar dat voel je wel aan in een gesprek met die stellen). Arme mannen, maja zolang ze geen ruggengraat tonen blijft het ook zo. En zolang ze gelukkig zijn (al moet ik er niet aan denken om zo te leven) dan laat ze lekker. Ik merk wel dat de meeste vrouwen als ze vrijgezel zijn een man willen die niet overal ja en amen zegt en dus iemand met tegengas willen, en dan hebben ze uiteindelijk met zon man een relatie, en dan moet je weer na een tijdje aanhoren dat de discussies en ruzies toenemen. Eh ja, je wilde toch tegengas? :')

Ik denk dat de toenemende dominantie van de vrouw in een relatie voor een deel te maken heeft met de algemene ontwikkeling van de vrouw in de afgelopen decennia. Tegenwoordig wordt ook van een vrouw verwacht dat ze gaat werken in plaats van de hele dag in de keuken te staan. Emancipatie en feminisme hebben ervoor gezorgd dat vrouwen meer rechten hebben gekregen, maar ik vind zelf dat zoiets niet moet doorslaan naar het domineren van haar man. Anderzijds zijn er natuurlijk ook mannen die hun vrouw domineren. Ook niet goed. Man en vrouw moeten gelijk zijn in een relatie, het is geven en nemen, en je moet een bepaalde balans in je relatie vinden. Daar hoort af en toe eens ruzie bij, en dat hoeft helemaal niet slecht te zijn. :)
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_93634524
Mooi relaas en toch gaan mijn nekharen overeind staan bij ''ik mag stappen van haar'' :*

Maar ik ben een vrouw en val over kleine dingen ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:08:07 #133
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_93634710
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:16 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Ah, jij bent er zo één die van een afstand oordeelt :') Ten eerste kies je niet uit op wie je verliefd wordt. Daarnaast, toen we gingen samenwonen hadden we de deal beide bij te dragen aan het huishouden. Zowel qua geld als qua inzet in het huishouden.
Leer mij vrouwen kennen, je wist prima wie hij was voor je ging samenwonen. Hij heeft die neiging van je om voor hem te bepalen wat hij met z'n leven doet niet onderdrukt, zijn fout.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:11:30 #134
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_93634838
Overigens ben ik het er helemaal niet mee eens dat vrouwen nu heersen. Ik denk alleen dat het wat gelijkwaardiger is en daar is weinig mis mee. Als vrouwen voor een kerel gaan beslissen wat ie aan mag, met wie hij om mag gaan en of ie mag stappen of niet vind ik dat tenenkrommend. Maar andersom ook, niets maakt me koppiger dan een man die me wel even gaat vertellen hoe het moet, ik kan mijn eigen boontjes wel doppen. Overleggen en communiceren is natuurlijk wel noodzakelijk.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:14:43 #135
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_93634971
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:56 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Zelf ben ik ook eentje die heel veel voor mijn vriendin doet. Ik houd nou eenmaal van haar en houd ook voldoende rekening met haar, maar ze verbiedt me niks, en andersom is dat ook zo. We overleggen en plannen veel, hebben natuurlijk wel eens een meningsverschil, maar vaak komen we er wel uit. Moet wel zeggen dat van ons tweetjes zij meestal wel de knoop doorhakt, maar dat komt omdat ik iemand ben die vrij makkelijk is en bepaalde zaken die voor haar belangrijk zijn me ook minder interesseer (en me dus schik naar haar). Van de andere kant heb ik ook mijn eigen hobbys (sporten, voetbalclub etc.) die ik elke week blijf doen, daar laat ze me ook vrij in. Mag ook blijven stappen van haar, al doe ik dat bijna niet meer. Je behoeften en interesses veranderen ook wel naarmate je ouder wordt, dat heeft niet (altijd) met je relatie te maken.

Mijn oude vrienden (die dezelfde leeftijd als mij hebben maar elk weekend nog zuipend in de kroeg zitten) zie ik veel minder, maar dat heeft niet alleen met de relatie en veranderingen in mijn sociaal leven te maken, voor onze relatie begon vond ik zelf al dat ik redelijk uit elkaar aan het groeien was met mijn oude vrienden (qua niveau van denken en praten, humor, en ontwikkeling in je leven). Niet dat ik ze heb laten vallen, ik zie ze alleen veel minder.
Met andere woorden: zij bepaalt alles in jullie relatie en jij doet alles voor haar ipv andersom. Verder "mag" je wel stappen van haar, maar wil ze het eigenlijk niet (dus het mag niet.) Dat je het zo bijzonder vindt dat ze je vrij laat op sommige punten is veelzeggend. En je hebt je vrienden laten vallen, maar je doet net alsof jullie toch al verschillend waren en uit elkaar dreven :').

quote:
Maar goed, ik ken ook best wel stellen waar de vrouw de broek aan heeft en alles bepaalt (of nou, dat wordt niet altijd toegegeven, maar dat voel je wel aan in een gesprek met die stellen).
Ja, jij ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:16:00 #136
108913 Godshand
guide4you
pi_93635023
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 06:19 schreef Friek_ het volgende:
Ik onderdruk steevast elke vrouw in mijn relaties. Liefst door wat fysiek geweld te gebruiken, dat conditioneert wat sneller.
Wat een trol voor een mod :')

Het valt mij overigens op dat iedereen graag een gelijkwaardige relatie heeft, maar in de praktijk komt daar minder van terecht.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:17:31 #137
108913 Godshand
guide4you
pi_93635084
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:30 schreef Fes1-2 het volgende:

Of je leest even. Hij moet MEE ;) Dus niks vreemdgaan
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:27:05 #138
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_93635454
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:08 schreef kingmob het volgende:

[..]

Leer mij vrouwen kennen, je wist prima wie hij was voor je ging samenwonen. Hij heeft die neiging van je om voor hem te bepalen wat hij met z'n leven doet niet onderdrukt, zijn fout.
Dus van iemand vragen mee te helpen in het huishouden en een baantje te zoeken om bij te dragen aan het de gezamenlijke kosten is 'bepalen wat hij met zijn leven doet'? Hij deed wat hij wilde, ik koos om mij daar niet voor aan te passen en verbrak de relatie.

Je zou ook kunnen zeggen dat het feit dat hij geen moer uitvoerde mij dwong te veranderen: ik moest het geld en tijd ophoesten ons gezamenlijke huishouden te onderhouden terwijl hij niks en dan ook echt helemaal niks deed. Dat wilde ik niet.
Cat_Tank is strong
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:51:17 #139
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93636421
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Of je leest even. Hij moet MEE ;) Dus niks vreemdgaan
Maar het is wel vreemd dat ze gaan.

:')
pi_93636519
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 12:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat een trol voor een mod :')

Het valt mij overigens op dat iedereen graag een gelijkwaardige relatie heeft, maar in de praktijk komt daar minder van terecht.
Gelijkwaardige relaties vragen veel aanpassingen van beide zijden. Niet iedereen kan dat even makkelijk.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:19:45 #141
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_93648836
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Gelijkwaardige relaties vragen veel aanpassingen van beide zijden. Niet iedereen kan dat even makkelijk.
Dat is natuurlijk afhankelijk van hoeveel aanpassing er nodig is; als je al dezelfde instelling hebt hoef je je weinig aan te passen hoor ;)
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  vrijdag 4 maart 2011 @ 20:36:06 #142
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_93658559
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:55 schreef Ripley het volgende:

[..]

Als een man mij fysiek probeert te overheersen ga ik gewoon weg hoor. Gezien het feit dat vrouwen geen man in hun leven meer nodig hebben om voor zichzelf te zorgen heeft die fysieke overmacht geen kracht meer. Dus niks bij de gratie van mannen. :)
Lol. Je moet het je iets praktischer voorstellen. Klap op je smoel, die richting.

vrijdag 4 maart 2011 @ 20:37:32 #143
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93658644
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 20:36 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Lol. Je moet het je iets praktischer voorstellen. Klap op je smoel, die richting.
Ik denk dat Ripley dan ook gewoon weg gaat.
pi_93658861
Ik heb misschien ook wel de broek aan in mijn relatie. Ik neem het graag op me om het een en ander te regelen, bijvoorbeeld de eventuele gezamenlijk vakantie of een etentje/uitstapje. Maar als hij liever met zijn vrienden op vakantie gaat of ergens anders heen dan hou ik daar gewoon rekening mee. En als hij wel uit wil en ik niet, ook prima. Ik denk dat veel mannen het ook wel makkelijk vinden als de vrouw bepaalde beslissingen neemt of dingen regelt. Maar het moet wel leuk voor beide blijven en ieder moet z'n zegje kunnen doen zonder de ander te beperken zoals enkele voorbeelden hierboven vind ik.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 20:52:08 #145
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_93659546
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 20:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Mijn schuld, ik leg het niet goed uit. Het gaat om het mannelijk collectief. Het is nu zo dat wij ons fysieke overwicht bij wijze van maatschappelijk contract niet inzetten. Op het moment dat wij, als mannelijke helft van de samenleving, collectief besluiten dat dát contract niet langer geldt, dan kunnen jullie weinig anders doen dan je jammerend schikken in de hoop dat je heel blijft.

Ik snap ook wel dat dat op individueel niveau wel te omzeilen valt.

zaterdag 5 maart 2011 @ 13:19:11 #146
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_93682721
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 20:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Sterker nog, ik heb die klap in mijn smoel wel eens gehad en ben ook weggegaan :)

En als collectief werkt het misschien, aan de andere kant zijn er nog voldoende intelligente manieren om spierkracht te omzeilen. Maar goed daar gaat het hier verder niet om.

Ik vind de man als de baas zien een bijzondere ouderwetse zienswijze. Vrouwen zijn niet gelijk aan mannen qua spierkracht bijvoorbeeld, maar wel gelijkwaardig als personen aan mannen. Zoals eerder gezegd: ik wil geen kinderen en ik heb al een baas. Ik wil niet de moeder in een relatie zijn maar ook niet de ondergeschikte. Momenteel is dat gelukkig ook niet zo.
pi_93682967
Dingen 'regelen' is wat anders als de broek aan hebben he
pi_93687202
ik woon naast een dominante vrouw, ze heeft sinds een tijdje een nieuwe vriend en ze heeft duidelijk de broek aan, hij fixed alles in haar woning en hij hoort de huur elke maand te betalen, hoort boodschappen te doen, elke dag weer want mevrouw houdt van verse spullen in huis.
Ze is iemand die geen tegenspraak duldt van hem, er wordt dan meteen op los gescholden (flink veel met 'kanker' en 'kenker' gesmeten, ja ik woon in een tokkiebuurt) wanneer dat wel gebuurt.

maar ik heb hem ook meegemaakt wanneer zij niet thuis is en hij in tel. gesprek is met zijn ex. Op de manier zoals hij tegen zn ex tekeer gaat (ik gooi een steen door je ruit en sla alvast wat tanden door je bek voordat de politie gearriveerd is -fijne buurt, i know-) denk ik dat een vriendin als mn buurvrouw geen slecht idee is voor hem.

Sommige mannen hebben gewoon iemand nodig die goed dominant is, je hebt er velen bij zitten die er maar al te graag en snel op los slaan , alleen maar over de vriendin heen lopen is dan niet voldoende.

[ Bericht 0% gewijzigd door EilandjeOnline op 05-03-2011 18:19:32 ]
  zaterdag 5 maart 2011 @ 18:46:07 #149
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_93694632
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef cinnamon_M het volgende:
Uiteindelijk werkt voor mij alleen een mate van balans - ik vind softe mannen enorm onaantrekkelijk, maar ik wil ook niet ondergeschikt zijn aan iemand.
van die softe, ja-knikkende mannen, vreselijk. }:|
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
  zaterdag 5 maart 2011 @ 18:50:58 #150
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_93694893
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:46 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

van die softe, ja-knikkende mannen, vreselijk. }:|
ik meen dat jij alleen een man wilde die ondergeschikt was aan jou :P
  zaterdag 5 maart 2011 @ 19:13:57 #151
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_93696056
Veel mannen hebben leiding nodig in hun leven. Iemand die de lijnen uitzet en achter hun kont aanzit. Maar het wordt pas ziek als zij hem controleert en hij bij elke beslissing rekenschap aflegt aan haar. Uiteindelijk kan ik me ook niet voorstellen dat het als vrouw leuk is als er iemand is die altijd ja knikt. En als ze dat wel leuk vindt, moet ze een hond nemen. Die kunnen ze africhten.
  zondag 6 maart 2011 @ 00:12:08 #152
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_93711126
Ik neb wel ooit een vriend van mijn ex proberen te koppelen en gevraagd waar hij op iel en hij was op op zoek naar een bith, iemand die sterker dan hij was. En dat nadat zijn vorige vriendin zijn beste vriend al een jaar achter zijn rug bleek te neuken. :{
pi_93718033
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom niet? Als hij nu liever in NL iets anders wil doen? Nee maar hij MOET mee en gaat dan dus ook maar mee...

Edit: we drijven nu ook af. Ik ben benieuwd naar de motieven van vrouwen die de broek aan hebben, is dit geleidelijk ingegroeid, of zoeken ze bewust naar deze relatievorm? :)

Motief? Gewoon moederinstinct. En er zijn veul mannen die zich dat ook gewoon laten aanleunen. Vwb die kapper; nekschot.
Le deuxième sexe
pi_93718127
Mijn oom heeft zo'n vrouw. Mijn oom is een prima vent, maar sinds hij getrouwd is mag hij helemaal niets meer, zijn vrouw bepaald alles (het hele huis is in disneyprinsessen-style omdat zij dit zo leuk vindt, hij houdt helemaal niet van dat soort zoetsappigheid). Mijn oma ging dood en zij plunderde als eerste het hele huis leeg en hielp daarna niet mee met het opruimen van de rommel. Oma had nog een lening openstaan, maar toen mijn oom mocht niet meebetalen van haar met mijn vader en tante. Nu wil niemand meer in mijn familie iets met mijn oom te maken hebben, niet zolang hij wordt gecontroleerd door zijn vrouw. Echt zonde hoe een man helemaal kapot wordt gemaakt, want als ik hem zie dan straalt hij niets anders dan wanhoop uit.
pi_93718450
Ik zou zelf al nooit vallen op een man die dat soort gedrag toelaat.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  zondag 6 maart 2011 @ 11:06:11 #156
108913 Godshand
guide4you
pi_93719855
quote:
Op zondag 6 maart 2011 09:49 schreef Kluts het volgende:
Ik zou zelf al nooit vallen op een man die dat soort gedrag toelaat.
Zeg nooit "nooit" ;)
pi_93720629
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zeg nooit "nooit" ;)
In deze durf ik dat wel zo stellig te beweren. :)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  zondag 6 maart 2011 @ 18:24:32 #158
108913 Godshand
guide4you
pi_93734727
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:33 schreef Kluts het volgende:

[..]

In deze durf ik dat wel zo stellig te beweren. :)
Als ik je bij de eerstvolgende Fok!meet zie, neem dan even je vriend mee, dan kan ik zeggen of je woord gehouden hebt :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')