Hmm, ja dat lijkt me ook niet zo tof. Had hij ook geen werk dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef Cat_Tank het volgende:
Verjaardagen? Ja. De rest? Nee. En dat stoorde me omdat hij echt helemaal niks te vertellen had, alleen dingen die hij las op internet oid. Dus zijn we uit elkaar gegaan. Ik hoop dat hij iemand zal vinden die wat dat betreft beter bij hem past
Erhm.. Nee, dat boeit me niet. Ik probeer het matras en zoek een kussen uit. De rest van het bed kan me gestolen worden. Net als wat er op de grond ligt. Als ik er maar op kan lopen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
het interesseert je toch wel in wat voor bed je slaapt, en dat je geen bolletjestapijt hebt oid? Lijkt mij
Het probleem is denk ik dat de vriendin in kwestie zelf niet zo'n ontwikkeld sociaal netwerk heeft, en daarmee er gemakshalve maar vanuit gaat dat haar vriend dat ook niet heeft.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:10 schreef Servicemonster het volgende:
@Seven...
Dat is dikke onzin. Gewoon gezellig met je vrienden naar de kroeg gaan hoort er gewoon bij. Net zoals vrouwen af en toe met z'n alle willen gaan winkelen.
Het is toch geven en nemen?
Achter, niet boven.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
[..]
Achter elke doorgedraaide familiedrama pappa staat een "sterke vrouw"
Dus ook al verft je vriendin alles paars met gouden stippen, het boeit je niet? Dan faal je best wel, sorry.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Erhm.. Nee, dat boeit me niet. Ik probeer het matras en zoek een kussen uit. De rest van het bed kan me gestolen worden. Net als wat er op de grond ligt. Als ik er maar op kan lopen.
Inderdaad. En dat was toevallig ook zowat de kleur van onze oude gang im het vorige huis (zwart met paars).quote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus ook al verft je vriendin alles paars met gouden stippen, het boeit je niet? Dan faal je best wel, sorry.
Er zijn grenzen, maar als je er zelf niets om geeft en zij doet dat wel, dan laat je haar toch lekker haar gang gaan?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus ook al verft je vriendin alles paars met gouden stippen, het boeit je niet? Dan faal je best wel, sorry.
Omdat een beetje vent zich wél een voorstelling kan maken over hoe hij zijn huis inricht.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:35 schreef Tha_Duck het volgende:
Inderdaad. En dat was toevallig ook zowat de kleur van onze oude gang im het vorige huis (zwart met paars).
Tis maar wat je falen noemt, het boeit me geen kont. Dus waarom zou ik me er druk over maken?
Ik iig wel, ik moet mij er iig OOK thuis invoelen...quote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat een beetje vent zich wél een voorstelling kan maken over hoe hij zijn huis inricht.
Precies, hoe wil jij je vrienden ooit ontvangen in een roze met paars en gouden stippen geverfd huis zonder dat het schaamrood je op je kaken slaat?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:56 schreef Godshand het volgende:
Ik iig wel, ik moet mij er iig OOK thuis invoelen...
Niet alle vrouwen zijn kindvrouwtjes of brengen hun dagen LSD gebruikend doorquote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies, hoe wil jij je vrienden ooit ontvangen in een roze met paars en gouden stippen geverfd huis zonder dat het schaamrood je op je kaken slaat?
Dus?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:18 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn kindvrouwtjes of brengen hun dagen LSD gebruikend door
Ik heb hem heel erg aangespoord bijles te gaan geven, aangezien hij dat mag en kan doen mbt zijn studie. Dat heeft ie uiteindelijk ook gedaan, maar echt zelf actief leerlingen zoeken, mensen benaderen, zo is hij niet. Hij moest vooral niet te moe worden zeg maarquote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ja dat lijkt me ook niet zo tof. Had hij ook geen werk dan?
Tsja, je moet maar eens bij jezelf te rade gaan of die desinteresse niet net zo goed op jou van toepassing is dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:31 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik heb hem heel erg aangespoord bijles te gaan geven, aangezien hij dat mag en kan doen mbt zijn studie. Dat heeft ie uiteindelijk ook gedaan, maar echt zelf actief leerlingen zoeken, mensen benaderen, zo is hij niet. Hij moest vooral niet te moe worden zeg maar![]()
![]()
Overigens had hij wel weer een eigen smaak en stijl, wat ik wel weer erg tof aan hem vindIk vind het altijd jammer als ik bij mensen op bezoek ga en je meteen kan zien dat de vrouw des huizes echt alles heeft uitgezocht
Dat sommige mannen er vooral niet te veel tijd mee kwijt willen zijn is prima, maar de houding 'laat maar komen het boeit me niet' vind ik toch wel een beetje jammer.
Dit dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:56 schreef Godshand het volgende:
Ik iig wel, ik moet mij er iig OOK thuis invoelen...
Welke desinteresse?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:33 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
[..]
Tsja, je moet maar eens bij jezelf te rade gaan of die desinteresse niet net zo goed op jou van toepassing is dan.
Mij boeide het vroeger ook geen flikker, en de relatie net zo min. Denk dat er dan toch echt een bepaalde connectie mist.
Ah, jij bent er zo een. Je kiest een man uit die niet bij je past en dan ga je hem proberen te veranderenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:31 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik heb hem heel erg aangespoord bijles te gaan geven, aangezien hij dat mag en kan doen mbt zijn studie. Dat heeft ie uiteindelijk ook gedaan, maar echt zelf actief leerlingen zoeken, mensen benaderen, zo is hij niet. Hij moest vooral niet te moe worden zeg maar![]()
![]()
Beetje slappe hap dan, die vriend van je.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:24 schreef W1ckeDxt het volgende:
In mijn vriendenkring is ook zo een geval.
Hij doet alsof hij een 'rebel' is maar zodra hij bij haar in de buurt is doet hij alles wat ze zegt.
En liggen ze al om 20.15 in bed met zijn 2'en omdat zij 'Niet alleen kan slapen'.
Hij zeurt erover maar blijft vervolgens wel bij haar want: Hij is bang voor haar reactie.
Teh fuck.
Ja precies, ik spreek hem nu ook amper want zodra hij geen aandacht aan haar geeft word ze helemaal gek.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beetje slappe hap dan, die vriend van je.
En daar gaat het om: een vent zijn!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat een beetje vent zich wél een voorstelling kan maken over hoe hij zijn huis inricht.
Misschien is zijn vriendin wél het belangrijkste in zijn leven. Maar haar houding lijkt me niet helemaal gezond.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:29 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Ja precies, ik spreek hem nu ook amper want zodra hij geen aandacht aan haar geeft word ze helemaal gek.
Dat hij eens normaal gaat doen en haar laat zien dat zij niet het belangrijkste is in zijn leven.
Ik zie het trouwens steeds meer gebeuren.
Het slaat nergens op dat hij zeurt in de stijl van: 'Waarom heb ik toch een vriend' 'Ze zijn alleen maar lastig'.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien is zijn vriendin wél het belangrijkste in zijn leven. Maar haar houding lijkt me niet helemaal gezond.
Ik lees de voorbeelden op dit forum trouwens vrij vaak, dat vrienden er maar weinig begrip voor op kunnen brengen dat je leven verandert als je voor een vaste relatie kiest. Niks meer mogen is het andere uiterste, maar verwachten dat je vriend niks wijzigt in zijn sociale leven is ook niet realistisch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |