Maar dat zijn doorgaans vrouwen die gek worden van hun slappe vent en daardoor flippen. En de mannen verdienen dat gewoon.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
[..]
Achter elke doorgedraaide familiedrama pappa staat een "sterke vrouw"
Oh, ik snap het al. Jij bent ook zo'n zogenaamde "sterke vrouw"quote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar dat zijn doorgaans vrouwen die gek worden van hun slappe vent en daardoor flippen. En de mannen verdienen dat gewoon.
Inderdaad. Mijn vriend gaat écht niet zonder te overleggen de deur uit hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:49 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
[..]
Oh, ik snap het al. Jij bent ook zo'n zogenaamde "sterke vrouw"
Overleggen of notificeren?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn vriend gaat écht niet zonder te overleggen de deur uit hoor.
Nou ja, het ligt er een beetje aan waar hij naartoe wil. Maar als hij een half uur te laat van zijn werk komt, dan verwacht ik wel een telefoontje, ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:52 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
[..]
Overleggen of notificeren?
Ja, waarom zo moeilijk doen?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef pl4kkie het volgende:
Sinds een vriend een vriendin heeft moeten ze alles 3 weken van tevoren plannen als we iets willen gaan doen. Iets spontaans kan niet meer want dan is er gelijk stress bij hun. Laatst ook waren we uit eten geweest en wouden daarna nog de kroeg in met z;n alle. uiteindelijk ging hij gelijk naar huis met z;n vriendin en wij zijn in de kroeg belandt. Probeer je er wat van tezeggen worden ze boos.
![]()
![]()
Ik bedoel jij. Je zeikt. Hij heeft gelijk dat hij rekening houdt met zijn vriendin. Zo hóórt het!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef pl4kkie het volgende:
Precies. Ik kan dat egt niet uitstaan. En de rest van de vrienden ook niet. Nu hadden we het idee om zaterdag naar de bios tegaan en ik ga het express pas vrijdag zeggen tegen hun. Ben benieuwd.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:08 schreef pl4kkie het volgende:
En je vrienden dan maar laten stikken voor een chick
Ja nou, ik sms ook gewoon als ik besluit te gaan winkelen. En waarom moet hij zo nodig naar de kroeg, alsof het niet leuk is om met mij op de bank te zitten.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:10 schreef Servicemonster het volgende:
@Seven...
Dat is dikke onzin. Gewoon gezellig met je vrienden naar de kroeg gaan hoort er gewoon bij. Net zoals vrouwen af en toe met z'n alle willen gaan winkelen.
Het is toch geven en nemen?
Die quotes, ja die zijn waar. En dan als vrouw niet door hebben dat het ook door jezelf komt....quote:Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef Terreros85 het volgende:
Uiteindelijk kiezen beide personen voor de relatie. Dat de verhoudingen scheef zijn, is hun zaak. Ik vind het wel erg als het stel na 20 jaar een huwelijkscrisis heeft en bij de relatietherapeut op de bank zit. 'Hij neemt wel heel weinig initiatief' en 'ik heb meer het gevoel dat ik zijn moeder ben'.
Lijkt wel alsof je de aankomende reactie's zelf een beetje aan het uitlokken bentquote:Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja nou, ik sms ook gewoon als ik besluit te gaan winkelen. En waarom moet hij zo nodig naar de kroeg, alsof het niet leuk is om met mij op de bank te zitten.
Ik snap het niet, wat is daar nou belangrijk aan?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef Servicemonster het volgende:
Samen op de bank zitten is niets mis mee. Maar of en toe met vrienden een biertje doen kan ook heel belangrijk zijn voor mannen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar dat zijn doorgaans vrouwen die gek worden van hun slappe vent en daardoor flippen. En de mannen verdienen dat gewoon.
Dus jij hebt een slappe vent, die binnenkort gaat flippen. Want een "sterke" vent laat zich echt niet zo in het nauw drijven door een vrouw zoals jijquote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zoals jullie vrouwen heel de dag gaan shoppen(wat totaal onbelangrijk is) of naar een beautysalon gaan( wat ook total crap is) gaan wij mannen gezellig een avond de kroeg in.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik snap het niet, wat is daar nou belangrijk aan?
Moeder Teresa ben je.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:55 schreef Seven. het volgende:
En als hij op stap wil, mag wel als het in mijn planning past.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |