Wát? Naar de kapper in New York? Terwijl ze hier wonen? Lees ik dat goed?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:04 schreef Godshand het volgende:
Ik ken zelfs een vent, die heeft een vrouw die wil gewoon 2x/mnd naar de kapper in New York. Ze hebben beide vette banen, maar dan nog. Ik zou haar vragen of ze niet een beetje gat in haar hand heeft (en hoofd), maar nee, meneer boekt de vlucht en gaat er zonder morren heen.
Yup, ze moet er met alle geweld erheen, ff vliegen met KLM heen en terug binnen 1 weekend...quote:Op maandag 28 februari 2011 17:15 schreef daftme het volgende:
[..]
Wát? Naar de kapper in New York? Terwijl ze hier wonen? Lees ik dat goed?
Teveel Sex And The City gekeken ofzo?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yup, ze moet er met alle geweld erheen, ff vliegen met KLM heen en terug binnen 1 weekend...
Ja maar zouden ze dat nu ook zo op hun 14e zien?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:17 schreef kingmob het volgende:
Lijkt me dat mensen zich daar simpelweg prettig bij voelen. Zullen wel op zoek zijn naar een moederfiguur. En die vrouwen naar iemand om te bemoederen, dus dat komt goed uit.
Nu val ik op 'bazige' vrouwen vaak, en die zijn gewend om de broek aan te hebben. Voor de buitenwereld lijkt dat dan ook zo, maar de werkelijkheid ligt vaak genuanceerder.
Nooit gevraagd. Ik ken haar niet zo goed, maar voel de behoefte ook niet echt om dat haar te gaan vragen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:21 schreef daftme het volgende:
[..]
Teveel Sex And The City gekeken ofzo?
What the fok? Zal ook nog eens geen goedkope kapper zijn natuurlijk..quote:Op maandag 28 februari 2011 17:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yup, ze moet er met alle geweld erheen, ff vliegen met KLM heen en terug binnen 1 weekend...
Dat je dat dan nog vraagt, in plaats van die gast he-le-maal te slopen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:04 schreef Godshand het volgende:
Zo ook mannen die je dan vraagt eens mee naar de kroeg te gaan maar dan zegt: nee doe maar niet, dat vindt mijn vrouw/vriendin niet goed. Op de vraag of zij dan ook niet mee kan gaan zegt hij dat ze het niet leuk vindt.
Halflang. Ze is Antiliaans BTW. Hij oerHollander...quote:Op maandag 28 februari 2011 17:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
What the fok? Zal ook nog eens geen goedkope kapper zijn natuurlijk..
Ze heeft zeker een pittig, vlot kapsel?
Ik vind dat nou helemaal geen goed voorbeeld van de broek aan hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom niet? Als hij nu liever in NL iets anders wil doen? Nee maar hij MOET mee en gaat dan dus ook maar mee...quote:Op maandag 28 februari 2011 17:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat nou helemaal geen goed voorbeeld van de broek aan hebben.
Ik zou haar halverwege uit het vliegtuig flikkerenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb een neef die typisch zo'n man is, maar zonder vriendin is hij helemaal niet zo. Uiteindelijk is er ook echt een persoon voor nodig die die 'macht' graag uitoefend, dat gaat echt niet vanzelf.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:22 schreef kwiwi het volgende:
Sommige mannen laten ook gewoon over zich heen lopen, daar kan de vrouw niet anders dan de broek aan hebbenIk vind dat soort relaties, met scheve verhoudingen, overigens maar niks. Samen dingen beslissen en allebei hier en daar wat aanpassen is toch het leukste voor allebei?
Waarom moet iemand die beslissingen nemen? Stort het universum in als je niet elke zondag naar iemands schoonouders gaat? Lijkt me dat je dat toch echt zelf doetquote:Op maandag 28 februari 2011 18:32 schreef Farouche het volgende:
Ik kan van mezelf zeggen dat ik dominant ben, zowel met werk als in een relatie. De kunst is dan om iemand te vinden die me regelmatig op mijn plaats zet. In mijn vorige relatie vond mij ex het wel zo makkelijk als ik alle beslissingen nam. Maar ik heb hem nooit iets verboden. Als hij lekker naar de kroeg wilde met zijn vrienden mocht hij gewoon gaan. Hij wilde graag dat ik mee ging winkelen "omdat jij beter weet wat me leuk staat" en het huis heb ik ingericht. We gingen op vakantie waar ik heen wilde en gingen bij zijn ouders eten als in het wilde. Als ik dat allemaal niet regelde kwam er gewoon helemaal niks van. En dan moet iemand de beslissingen nemen dus deed ik het maar. Doodmoe werd ik ervan. Nu zoek ik er eentje met ballen. Ook 1 van de redenen waarom ik de relatie toen heb beeindigd. Ik hoef absoluut niet "de broek aan" te hebben, maar vaak wordt je in die positie geduwd door je partner.
Er zijn gewoon veel mannen die het maar mooi makkelijk vinden.
Tazzzz, jij bent geen respekt!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:17 schreef Deliah het volgende:
Ik vind dat soort relaties maar zielig, ook als het omgekeerd is.
Achter elke doorgedraaide familiedrama pappa staat een "sterke vrouw"quote:Op maandag 28 februari 2011 18:46 schreef Seven. het volgende:
Ja, natuurlijk is dit het ideaal. Boven elke man staat een sterke vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |