abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 maart 2011 @ 19:13:57 #151
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_93696056
Veel mannen hebben leiding nodig in hun leven. Iemand die de lijnen uitzet en achter hun kont aanzit. Maar het wordt pas ziek als zij hem controleert en hij bij elke beslissing rekenschap aflegt aan haar. Uiteindelijk kan ik me ook niet voorstellen dat het als vrouw leuk is als er iemand is die altijd ja knikt. En als ze dat wel leuk vindt, moet ze een hond nemen. Die kunnen ze africhten.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 6 maart 2011 @ 00:12:08 #152
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_93711126
Ik neb wel ooit een vriend van mijn ex proberen te koppelen en gevraagd waar hij op iel en hij was op op zoek naar een bith, iemand die sterker dan hij was. En dat nadat zijn vorige vriendin zijn beste vriend al een jaar achter zijn rug bleek te neuken. :{
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_93718033
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom niet? Als hij nu liever in NL iets anders wil doen? Nee maar hij MOET mee en gaat dan dus ook maar mee...

Edit: we drijven nu ook af. Ik ben benieuwd naar de motieven van vrouwen die de broek aan hebben, is dit geleidelijk ingegroeid, of zoeken ze bewust naar deze relatievorm? :)

Motief? Gewoon moederinstinct. En er zijn veul mannen die zich dat ook gewoon laten aanleunen. Vwb die kapper; nekschot.
Le deuxième sexe
pi_93718127
Mijn oom heeft zo'n vrouw. Mijn oom is een prima vent, maar sinds hij getrouwd is mag hij helemaal niets meer, zijn vrouw bepaald alles (het hele huis is in disneyprinsessen-style omdat zij dit zo leuk vindt, hij houdt helemaal niet van dat soort zoetsappigheid). Mijn oma ging dood en zij plunderde als eerste het hele huis leeg en hielp daarna niet mee met het opruimen van de rommel. Oma had nog een lening openstaan, maar toen mijn oom mocht niet meebetalen van haar met mijn vader en tante. Nu wil niemand meer in mijn familie iets met mijn oom te maken hebben, niet zolang hij wordt gecontroleerd door zijn vrouw. Echt zonde hoe een man helemaal kapot wordt gemaakt, want als ik hem zie dan straalt hij niets anders dan wanhoop uit.
pi_93718450
Ik zou zelf al nooit vallen op een man die dat soort gedrag toelaat.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  zondag 6 maart 2011 @ 11:06:11 #156
108913 Godshand
guide4you
pi_93719855
quote:
Op zondag 6 maart 2011 09:49 schreef Kluts het volgende:
Ik zou zelf al nooit vallen op een man die dat soort gedrag toelaat.
Zeg nooit "nooit" ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_93720629
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zeg nooit "nooit" ;)
In deze durf ik dat wel zo stellig te beweren. :)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  zondag 6 maart 2011 @ 18:24:32 #158
108913 Godshand
guide4you
pi_93734727
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:33 schreef Kluts het volgende:

[..]

In deze durf ik dat wel zo stellig te beweren. :)
Als ik je bij de eerstvolgende Fok!meet zie, neem dan even je vriend mee, dan kan ik zeggen of je woord gehouden hebt :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')