Goede samenvatting wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:26 schreef Yoewie het volgende:
Nog even voor degenen die het gemist hadden
Even een citaat uit het programma:
"Kom hier god, lik mijn vagina, totdat het allemaal over je gezicht komt.
Misschien moet je bidden dat god de liefde met je bedrijft, of je neukt, of je neemt.
Komt hier god, zuig mijn penis, totdat ik klaarkom."
Viel meequote:Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Top Gear was saaaaaaaaaaaaaaaaaai
Leuk om met je familie naar te kijken. Of je familie moet net je kamer binnen komenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:19 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Misschien moet je bidden dat god de liefde met je bedrijft, of je neukt, of je neemt.
Lekker dan.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:44 schreef Staal het volgende:
Overigens hoop ik wel dat die collega wel psychische ondersteuning heeft gekregen. Op tv kijken is toch heel anders dan in werkelijkheid zien.
Ben zelf een keer op een bijeenkomst binnengelokt door een toenmalige "vriend". Die vertelde dat we wat leuks gingen doen. Wat, dat zou een verrassing zijn maar moest heel netjes gekleed.
Enfin, lang verhaal kort. Zaal ingeloosd, deur ging op slot en we mochten niet meer weg.
Werd uren op ons ingepraat, zonder eten of een glas water en aan het eind keiharde muziek, moesten de mensen op een stoel staan en klappen en zingen. Daarna moest er getekend worden.
Kreeg echt mensen om me heen geplakt dat ik ter plekke zou moeten tekenen. Heb het gelukkig niet gedaan maar was doodmoe en toen ik niet wilde tekenen werd het heel grimmig. Niets gebeurd verder maar ik heb er lang een naar gevoel aan overgehouden. En dit ging maar om een pyramidespel waar die gozer in zat.
Eigenlijk zelfde techniek. Mensen zonder eten of drinken in een benauwde warme zaal kapot praten, daarna laten jubelen om ze vervolgens geld afhandig proberen te maken. *ril* Ben blij dat ik het niet gedaan heb. Die "vriendschap" was wel meteen over.quote:
Die grafiek is zo weer weg héquote:Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon 3x zoveel posts!
Kont seks kont seks kont seks kont seksquote:Op maandag 28 februari 2011 13:26 schreef Yoewie het volgende:
Nog even voor degenen die het gemist hadden
Idd.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:24 schreef Doler12 het volgende:
Volgende aflevering gaat toch over bankpas vervalsers?
Jaahaaquote:
Nee, daar werk ik nog niet. Op de maandag mag ik zelf de student uithangenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:43 schreef Doler12 het volgende:
Bij een van de de big fours?Big four
Dat hoef ik nu gelukkig niet te doen. Ik mag real life gaan spammen bij mensenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef tralalala het volgende:
Ik werd gek van al die flyerlui op Utrecht CS
Welke partijquote:Op maandag 28 februari 2011 22:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat hoef ik nu gelukkig niet te doen. Ik mag real life gaan spammen bij mensen
Eens denken, ik ben lid van D66 en de JD en ik flyer en stem op ze. Hmm.. ja, denk wel dat ik voor D66 benquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eens denken, ik ben lid van D66 en de JD en ik flyer en stem op ze. Hmm.. ja, denk wel dat ik voor D66 ben
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ben voor uhmm... geen idee, ik kruis wel een rondje aan als ik daar ben
Vanavond heb je meester Visser en een aantal tokkies+ een grijze roodstaart papegaai! De rijdende rechter is veel leuker!quote:
Wet erg toch!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:06 schreef Maraca het volgende:
Pfff. wie had het briljante idee om mij van 10.30 tot 17.30 lessen te laten geven?Zeker de laatste 4 uur moet ik achter elkaar zonder pauze
Lesgeven is heel erg intensief. Ik kan rustig 10 uur achter elkaar werken op kantoor, maar na 2 uur les moet ik toch even pauzerenquote:
Nee, lessen volgen is wel vol te houdenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:50 schreef Doler12 het volgende:
Ooow ik dacht dat je juist les volgde! En waren de kindertjes braaf?
Volwassen onderwijsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, lessen volgen is wel vol te houdenEn kinderen? Volwassenen
Eentje heeft zelfs een zoon die ouder is dan ik
Primair rechtquote:
Goed gedaan Alberto en collega's!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:50 schreef Maraca het volgende:
Undercover in Nederland had zondag 1,5 miljoen kijkers![]()
Ik zag met een half oog dat een vrouw iemand sloeg, komt alleen best wel laat volgens mij?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:53 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Heb je die papegaai ook gezien dit gaat leuk worden!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef Maraca het volgende:
Ik sta op Schiphol. Zonder pasje en niemand die mij ziet!
Nou ja, behalve al die mensen die hier lopen en eigenlijk heb ik ook geen pasje nodig
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:52 schreef Doler12 het volgende:
Maraca je word bedankt door Roger Boxtel!
Yep. SP.quote:
Die sekte. En één leerling vond Alberto geweldig, want hij durft allesquote:
Nee, maar ze vond Alberto in zijn algemeenheid geweldigquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:43 schreef tralalala het volgende:
Alberto heeft toch helemaal niks spannends gedaan afgelopen aflevering?
Alberto is natuurlijk wel een baas! En hij ging toch even verkennen met zijn snor en sik!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:43 schreef tralalala het volgende:
Alberto heeft toch helemaal niks spannends gedaan afgelopen aflevering?
Dat dan weer wel natuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, maar ze vond Alberto in zijn algemeenheid geweldig
Brixenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:57 schreef tralalala het volgende:
Beter, heb eindelijk mijn propedeuse binnen na 2,5 jaar!
Mijne ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:11 schreef tralalala het volgende:
Zometeen weer even een lading just-eat vouchers bestellen met 50% korting.![]()
Alleen de eerste code die ik heb ontvangen werkt (nog) niet.
Moet je die niet in een jaar behalen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:57 schreef tralalala het volgende:
Beter, heb eindelijk mijn propedeuse binnen na 2,5 jaar!
Nu welquote:
Ik volgde in het eerste jaar een speciaal traject (mbo-hbo) dus het laatste jaar mbo en het eerste jaar hbo tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:57 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Moet je die niet in een jaar behalen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef tralalala het volgende:
Kunnen we Dichtbij het vuur niet toevoegen tot de zondagavondprogramma's?![]()
Ziet er wel vet uit en natuurlijk met:
[ afbeelding ]
John Jones
Da's ook een late reactie.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:03 schreef Doler12 het volgende:
Eindelijk iemand, geen nachbagger dit keer?
Nachtbaggerquote:Op zondag 6 maart 2011 01:03 schreef Doler12 het volgende:
Eindelijk iemand, geen nachbagger dit keer?
Zeg dat welquote:Op zondag 6 maart 2011 09:51 schreef Maraca het volgende:
Zo, wat een spannende nachtbagger moet dat geweest zijn
quote:Zondag 6 maart, 21.30 uur: Bankpasfraude
Deze week aandacht voor een nieuwe vorm van bankpasfraude: oplichtersbendes die met geronselde pinpassen talrijke slachtoffers maken. De criminele netwerken zijn moeilijk in kaart te brengen door politie en justitie. Veel van de tussenpersonen die bankpassen ronselen en doorverkopen, gaan al jaren vrijuit. Alberto spoort de criminelen op en confronteert deze daders die banken voor miljoenen euros oplichten.
Ja!quote:Op zondag 6 maart 2011 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
gaan we nog dat firefighter kijken
Het is op RTL7quote:Op zondag 6 maart 2011 20:03 schreef Doler12 het volgende:
Zeg dan dat dicht bij het vuur op RTL 7 is![]()
Begreep ik nou goed dat Jones zijn diploma/certificaat voor brandweer man hiervoor heeft gehaald?quote:
Jepquote:Op zondag 6 maart 2011 20:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Begreep ik nou goed dat Jones zijn diploma/certificaat voor brandweer man hiervoor heeft gehaald?
Waarschijnlijk kennen ze de buren geen eens. Zal mij niks verbazenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:09 schreef tralalala het volgende:
Lekkere buren zeg
Dan waarschuw je de mensen waar brand is toch even![]()
Rotterdam
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kijken we dat firefighter gedoentje
De reclame van Corendon. Wij gaan op vakansieeee wij gaan op vakansiieeeequote:Op zondag 6 maart 2011 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Die: 'we gaan naar disneyland' reclame. Wat is dat vreselijk
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
De reclame van Corendon. Wij gaan op vakansieeee wij gaan op vakansiieeeeis nog erger
Ja, En die Brandnewday reclamequote:Op zondag 6 maart 2011 20:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
De reclame van Corendon. Wij gaan op vakansieeee wij gaan op vakansiieeeeis nog erger
ik vind hem wel swingen!quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
veronica is voor plebsquote:
man, dat gaat altijd over hetzelfde, een illigaal, een vreemd beest, drugs en dan ff hoe vet nieuw zeeland wel niet isquote:
Gevaarlijk baan dus!quote:Op zondag 6 maart 2011 20:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die chemische zooi
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die chemische zooi
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Krijg je van al die isolatiematerialen
Veronica Border Securityquote:
import ier over andere culturenquote:
o noes, de beste youtube filmpjes weerquote:Op zondag 6 maart 2011 20:24 schreef tralalala het volgende:
Ik vond dat ene programma over schiphol vroeger altijd wel tof!
ik heb wel de full package, waarvan aktequote:Op zondag 6 maart 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Je nickname is wel toepasselijk daarbij nu
Ik denk dat hij dat programma bedoelt over de douane die allerlei verboden zaken in koffers vond.quote:
Ja, kan niet op de naam van het programma komen...quote:Op zondag 6 maart 2011 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat programma bedoelt over de douane die allerlei verboden zaken in koffers vond.
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb wel de full package, waarvan akte
Border Securityquote:Op zondag 6 maart 2011 20:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, kan niet op de naam van het programma komen...
Dat was toch niet de nederlandse naam?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |