Goede samenvatting wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:26 schreef Yoewie het volgende:
Nog even voor degenen die het gemist hadden
Even een citaat uit het programma:
"Kom hier god, lik mijn vagina, totdat het allemaal over je gezicht komt.
Misschien moet je bidden dat god de liefde met je bedrijft, of je neukt, of je neemt.
Komt hier god, zuig mijn penis, totdat ik klaarkom."
Viel meequote:Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Top Gear was saaaaaaaaaaaaaaaaaai
Leuk om met je familie naar te kijken. Of je familie moet net je kamer binnen komenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:19 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Misschien moet je bidden dat god de liefde met je bedrijft, of je neukt, of je neemt.
Lekker dan.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:44 schreef Staal het volgende:
Overigens hoop ik wel dat die collega wel psychische ondersteuning heeft gekregen. Op tv kijken is toch heel anders dan in werkelijkheid zien.
Ben zelf een keer op een bijeenkomst binnengelokt door een toenmalige "vriend". Die vertelde dat we wat leuks gingen doen. Wat, dat zou een verrassing zijn maar moest heel netjes gekleed.
Enfin, lang verhaal kort. Zaal ingeloosd, deur ging op slot en we mochten niet meer weg.
Werd uren op ons ingepraat, zonder eten of een glas water en aan het eind keiharde muziek, moesten de mensen op een stoel staan en klappen en zingen. Daarna moest er getekend worden.
Kreeg echt mensen om me heen geplakt dat ik ter plekke zou moeten tekenen. Heb het gelukkig niet gedaan maar was doodmoe en toen ik niet wilde tekenen werd het heel grimmig. Niets gebeurd verder maar ik heb er lang een naar gevoel aan overgehouden. En dit ging maar om een pyramidespel waar die gozer in zat.
Eigenlijk zelfde techniek. Mensen zonder eten of drinken in een benauwde warme zaal kapot praten, daarna laten jubelen om ze vervolgens geld afhandig proberen te maken. *ril* Ben blij dat ik het niet gedaan heb. Die "vriendschap" was wel meteen over.quote:
Die grafiek is zo weer weg héquote:Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon 3x zoveel posts!
Kont seks kont seks kont seks kont seksquote:Op maandag 28 februari 2011 13:26 schreef Yoewie het volgende:
Nog even voor degenen die het gemist hadden
Idd.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:24 schreef Doler12 het volgende:
Volgende aflevering gaat toch over bankpas vervalsers?
Jaahaaquote:
Nee, daar werk ik nog niet. Op de maandag mag ik zelf de student uithangenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:43 schreef Doler12 het volgende:
Bij een van de de big fours?Big four
Dat hoef ik nu gelukkig niet te doen. Ik mag real life gaan spammen bij mensenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef tralalala het volgende:
Ik werd gek van al die flyerlui op Utrecht CS
Welke partijquote:Op maandag 28 februari 2011 22:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat hoef ik nu gelukkig niet te doen. Ik mag real life gaan spammen bij mensen
Eens denken, ik ben lid van D66 en de JD en ik flyer en stem op ze. Hmm.. ja, denk wel dat ik voor D66 benquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eens denken, ik ben lid van D66 en de JD en ik flyer en stem op ze. Hmm.. ja, denk wel dat ik voor D66 ben
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ben voor uhmm... geen idee, ik kruis wel een rondje aan als ik daar ben
Vanavond heb je meester Visser en een aantal tokkies+ een grijze roodstaart papegaai! De rijdende rechter is veel leuker!quote:
Wet erg toch!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:06 schreef Maraca het volgende:
Pfff. wie had het briljante idee om mij van 10.30 tot 17.30 lessen te laten geven?Zeker de laatste 4 uur moet ik achter elkaar zonder pauze
Lesgeven is heel erg intensief. Ik kan rustig 10 uur achter elkaar werken op kantoor, maar na 2 uur les moet ik toch even pauzerenquote:
Nee, lessen volgen is wel vol te houdenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:50 schreef Doler12 het volgende:
Ooow ik dacht dat je juist les volgde! En waren de kindertjes braaf?
Volwassen onderwijsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, lessen volgen is wel vol te houdenEn kinderen? Volwassenen
Eentje heeft zelfs een zoon die ouder is dan ik
Primair rechtquote:
Goed gedaan Alberto en collega's!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:50 schreef Maraca het volgende:
Undercover in Nederland had zondag 1,5 miljoen kijkers![]()
Ik zag met een half oog dat een vrouw iemand sloeg, komt alleen best wel laat volgens mij?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:53 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Heb je die papegaai ook gezien dit gaat leuk worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |