Dank jequote:Op maandag 28 februari 2011 12:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alstu: Koppel hier de geheimen aan de kandidaten - deel 2.
Cyntia was degene die een maand dakloos was (zei ze bij de exit)quote:
Nope! Vrij!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:55 schreef kaos- het volgende:
Moeten de mensen hier niet gewoon werken?
ik gun hem een groot afscheidquote:Op maandag 28 februari 2011 12:55 schreef Tamaartje het volgende:
Sharon en Laura vinden Karim een schatje en zeggen dat hij de gun factor heeft
Nee en jij dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:55 schreef kaos- het volgende:
Is toch ook zo, die vent doet echt niets kwaad en is gewoon een tof persoon. Zie geen reden om die vent te nomineren. Hij zou wel es heel ver kunnen komen is mijn voorspellingquote:Op maandag 28 februari 2011 12:55 schreef Tamaartje het volgende:
Sharon en Laura vinden Karim een schatje en zeggen dat hij de gun factor heeft
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:55 schreef kaos- het volgende:
Ik zit gewoon netjes op werk jaquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:56 schreef kaos- het volgende:
[..]
Is toch ook zo, die vent doet echt niets kwaad en is gewoon een tof persoon. Zie geen reden om die vent te nomineren. Hij zou wel es heel ver kunnen komen is mijn voorspelling
En jij?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:55 schreef kaos- het volgende:
Ja, maar niet aan het werkquote:
Wat niet in hoeft te houden dat een andere bewoner ook dakloos is geweest. Karim zou bijvoorbeeld dakloos en hoogbegaafd kunnen zijn. Check anders even deze post:quote:Op maandag 28 februari 2011 12:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Cyntia was degene die een maand dakloos was (zei ze bij de exit)
UWV betaald primaquote:Op maandag 28 februari 2011 12:57 schreef paddy het volgende:
[..]
En jij?Ik zou eigenlijk wel hier thuis wat moeten doen
ik ben aan het werkquote:Op maandag 28 februari 2011 12:55 schreef kaos- het volgende:
Nog zo eentje met veel dezelfde mimiek!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:56 schreef jugler het volgende:
Neeeee ze deed d'r haar in een staart!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:56 schreef kaos- het volgende:
En baas vindt het goed dat jij hier meelult?
[..]
Ik zit gewoon netjes op werk ja
Hij is dus zowel papa als mama binnen de groep. Idd een schatjequote:Op maandag 28 februari 2011 12:56 schreef kaos- het volgende:
[..]
Is toch ook zo, die vent doet echt niets kwaad en is gewoon een tof persoon. Zie geen reden om die vent te nomineren. Hij zou wel es heel ver kunnen komen is mijn voorspelling
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:56 schreef jugler het volgende:
Neeeee ze deed d'r haar in een staart!![]()
[ afbeelding ]
Tsja maar dat weet de rest niet..quote:Op maandag 28 februari 2011 12:58 schreef stormiot het volgende:
gerard zegt dat ie 1e sanctie heb gehad in de geschiedenis van ssnl
is niet waar was l toch omdat ze niet bij guido in bed ging liggen
Ik zou het fijner vinden dat hij kan gaan wanneer het voor hem juist weer leuk is binnen de groep. Op dit moment hoop ik juist niet dat hij gaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:58 schreef stormiot het volgende:
gerard zegt dat ie 1e sanctie heb gehad in de geschiedenis van ssnl
is niet waar was l toch omdat ze niet bij guido in bed ging liggen
servio heeft al zo vaak aangegeven dat zn clou bij de kluis vragen zat dat guido ondertussen wel kan afstrepen lijkt me
ach hij is lkkr bezig iig
voor alex is t denk ik idd beter om er uit te gaan, die wordt anders kapot gemaakt
Wel goed dwaalspoor dat shirt van Mo...quote:Op maandag 28 februari 2011 13:01 schreef dasaliz het volgende:
Sofia: nee, geen topsportster. dan ga je niet van die grote ballen nemen
Zou je verwachten ja....quote:Op maandag 28 februari 2011 13:01 schreef Tamaartje het volgende:
Ik snap niet dat ze niet verder nadenken over die vragen die gesteld werden over Tsunami/Quote/Bingo enzo... Zeker de mensen die weten dat dat over hun geheim ging die denken daar dan toch over na?? Of heb ik dat mis
Weer op 1 lijn kleine negert van mequote:Op maandag 28 februari 2011 13:03 schreef kaos- het volgende:
Verplaats jezelf es in de bewoners. Wij weten precies wat er aan de hand is, zij natuurlijk niet. Denk dat het echt een heel stuk moeilijker is als je zou denken
Aye, ze moeten ook nog uitvinden bij wie het hoort, en dan lijkt het er idd nog op dat veel bewoners links hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:03 schreef kaos- het volgende:
Verplaats jezelf es in de bewoners. Wij weten precies wat er aan de hand is, zij natuurlijk niet. Denk dat het echt een heel stuk moeilijker is als je zou denken
Neuh maar als je weet dat er hints gegeven worden en je merkt dat je eigen geheim gehint is in een aantal vragen dan ga je mi toch harder nadenken over de andere vragen.. lijkt mij hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:03 schreef kaos- het volgende:
is ook wat voor te zeggen maar denk dat t goed liggen niet meer gaat komenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zou het fijner vinden dat hij kan gaan wanneer het voor hem juist weer leuk is binnen de groep. Op dit moment hoop ik juist niet dat hij gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |