quote:Boer Wim weer vrijgezel
van onze redactie
AMSTERDAM - Wim Petter, die in 2009 meedeed aan het programma Boer Zoekt Vrouw, en zijn Astrid zijn uit elkaar.
"Als je weet waar we wonen, komt het misschien een beetje raar over wat ik nu ga zeggen, maar Astrid kan hier op de boerderij op een of andere manier haar rust niet vinden", vertelt een verdrietige Wim in Weekend. "Ik heb er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het voor haar beter zou gaan voelen hier, maar is dat is me niet gelukt."
Nadat ze haar baan bij de Belastingdienst en haar woning in Leeuwarden had opgegeven om bij de melkveehouder in te trekken, stortte Astrid zich volledig op haar nieuwe bestaan in het boerenbedrijf. Even leek ze haar draai te hebben gevonden, maar nu kan ze niet wachten tot ze weer terug kan naar de hoofdstad van Friesland.
"Ik heb Astrid nog gevraagd of het op liefdesgebied eventueel weer goed zou kunnen komen, als ze straks weg is van de boerderij. Ze heeft me echter laten weten dat dat er voor ons niet meer in zit, helaas", vertelt Wim.
Denk dat het is gaan botsen..quote:
Hopelijk vindt hij weer een nieuwe liefde, gun het Wimmeke welquote:Wel zielig voor hem.
Wim te saai en misschien ook de boerderie te saai, vind haar ergens toch wel een stadsmensquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:38 schreef Injetta het volgende:
Wim was te saai voor haar denk ik.
Wel zielig voor hem.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef Mani89 het volgende:
Hou op, die is gewoon eindelijk uit de kast gekomen.
Wim saai? Wim was een van de weinige boeren die regelmatig op vakantie ging, naar Amerika nog wel. Daar hield hij van, een beetje freewheelen op een ander continent. En hij reed motor. Wim was verre van saai.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wim te saai en misschien ook de boerderie te saai, vind haar ergens toch wel een stadsmens
Ik denk dat mensen 'weinig zeggen' associėren met saai.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wim saai? Wim was een van de weinige boeren die regelmatig op vakantie ging, naar Amerika nog wel. Daar hield hij van, een beetje freewheelen op een ander continent. En hij reed motor. Wim was verre van saai.
Dan zit je nog de resterende 50 weken op de boerderij hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wim saai? Wim was een van de weinige boeren die regelmatig op vakantie ging, naar Amerika nog wel. Daar hield hij van, een beetje freewheelen op een ander continent. En hij reed motor. Wim was verre van saai.
De kast-theorie lijkt me plausibeler.
Ik zou in slaap vallen bij een man die 3 woorden per dag zegt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:31 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen 'weinig zeggen' associėren met saai.
Ik denk dat zoiets ook niet zo'n gekke associatie is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:31 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen 'weinig zeggen' associėren met saai.
Haha, deze uitdrukking ken ik niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:22 schreef Smikke het volgende:
Een echte tuut-tuut-tuut-truus de mier.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:22 schreef Smikke het volgende:
Een echte tuut-tuut-tuut-truus de mier.
Geen woorden maar daden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets ook niet zo'n gekke associatie is.
"Nee ik ben harstikke spontaan, gezellig en heb een spannend leven!...ik zeg alleen nooit wat."
Volgens mij wel,ondanks de dramatische spotjes van de KROquote:
Waarschijnlijk in de winter opnames en in de lente op tv. Gezellig, in de winter op de boerderiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:22 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij wel,ondanks de dramatische spotjes van de KROAlleen ik dacht dat er weer een zomerserie komt dus dan zijn de eerste opnames denk ik pas rond het voorjaar...
Ja, waarschijnlijk wel, net als het laatste seizoen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:31 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in de winter opnames en in de lente op tv. Gezellig, in de winter op de boerderie.
Laatste seizoen was in de herfst. Het heeft toen maanden geregend. Daarom leek het net winter.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel, net als het laatste seizoen.
Persoonlijk denk ik dat zomeropnames zoveel leuker zijn dat je minder spannende voorstukjes nodig hebt om de grauwe grijze luchten te compenseren.
Als ze het programma minder hoeven te maken dan is het gelijk weer wat leuker, want echter en oprechter.
sorry, ikzelf ookquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:43 schreef Silenus het volgende:
Oh alors ik word zo depressief van jouw post.
Oh jongens. Lekker bij het haarvuur op de bank (quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
sorry, ikzelf ookwat waren die zondagavondjes toch heerlijk
![]()
Oh really?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:49 schreef Silenus het volgende:
(ik drink mijn wijn altijd in een koffiekopje
)
quote:Nieuws: Boer zoekt Vrouw specials zijn in de maak
In het nieuwe jaar zendt de KRO twee specials uit van Boer zoekt Vrouw. Op zondag 1 en 8 januari 2012 kun je zien hoe het met boeren en de liefde gaat.
Awwwquote:Op woensdag 30 november 2011 17:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
We zullen dit topic alvast eens een KICK geven, met het volgende wereldnieuws:
Gijsbert en Femke gaan samenwonen!!!
http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=149305
Oh, dan pas?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:57 schreef Terreros85 het volgende:
Het nieuwe seizoen begint op 13 mei met verse boeren.
Bron: http://www.bzv.kro.nl/
Ik denk dat het een zomerseizoen wordt. Uitzendingen beginnen dan pas begin september.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oh, dan pas?
Jammer, ik dacht de hele tijd januari..
Enkele maanden al samenquote:Op zondag 1 januari 2012 20:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
zo die laat er geen gras over groeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |