Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Menu diner aankomstdag:
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
Werkse trevquote:Op maandag 28 februari 2011 09:59 schreef Trevland het volgende:
Zo helaas weer aan het werk![]()
Bis Later![]()
Wiki is gedaan, daar staat #2951 op de volgende regelquote:Op maandag 28 februari 2011 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
OP bijgewerkt (vorige deel erbij gezet) Als iemand voor mij de wiki wil doen, dan is het weer klaar
Ja heerlijk he? totaal geen zinquote:Op maandag 28 februari 2011 10:20 schreef MPG het volgende:
Nou. Het is weer zo'n typische maandag hoor..
ze kunnen hier nog wel mensen gebruikennom te vertellen dat ze echt niet weten hoe laat er grvlogen wordt en dat je gewoon rustig moet wachtenquote:
Hai mopquote:Op maandag 28 februari 2011 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heerlijk he? totaal geen zin
Hai meisjequote:Op maandag 28 februari 2011 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
HATSJOE!Morgen allemaal
Ik heb gewoon weer amper een stem
Dus ben thuis gebleven vandaag
Hopelijk is het hier beter?
beterschap lieverd! Dat je geen stem meer hebt betekend zeker dat je niet gaat zingen voor me?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
HATSJOE!Morgen allemaal
Liebchenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
HATSJOE!Morgen allemaal
Doe je rustig aan lieverdquote:Op maandag 28 februari 2011 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai meisjedoe je goed...
Hier is het prutmaar ik doe gewoon lekker positief vandaag dan gaat het vanzelf wel weg
JARIGE JOB!quote:Op maandag 28 februari 2011 10:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
beterschap lieverd! Dat je geen stem meer hebt betekend zeker dat je niet gaat zingen voor me?![]()
Zoals gewoonlijkquote:
Liebchenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Bluh, beterschap.
Hier weer eens zo'n typische maandag. Geen zin, niks loopt zoals het moet, moe, verkouden, etc.
Slaap lekker meisjequote:Op maandag 28 februari 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
Succes dan maar vandaag
Ik ga weer slapen, mijn hoofd vind het beeldscherm niet zo fijnTot later
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
Succes dan maar vandaag
Dankjequote:Op maandag 28 februari 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
Succes dan maar vandaag
komt gGoed lieverd met dat kaartje, ziek eerst eens goed uit! gezellig en drukquote:Op maandag 28 februari 2011 10:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
JARIGE JOB!![]()
![]()
GEFELICITEERD!
![]()
![]()
Ik was je gewoon vergeten je kaartje te geven donderdag
![]()
Dus die houd je tegoed
En hoe was het gister?
Las ik het nou goed dat ik echt koffie MOET komen drinken binnenkort?
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:45 schreef Toekito het volgende:
Ik ga me omkleden, traktatie voor werk halen en wat nuttigs doen![]()
[ afbeelding ]
ll.. Kom je hier een bakkie doen? qquote:
Leuk voor de sfeer, niet voor enige warmte afgifte.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:56 schreef Barretje80 het volgende:
Zo'n gel haard.. Is dat wat?
* Barretje80 wil ook een romantisch vuurtje
Mijn nichtje gaat hem eerst nog verven voordattie komt. Dus het antwoord hou je tegoed van ons.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:56 schreef Barretje80 het volgende:
Zo'n gel haard.. Is dat wat?
* Barretje80 wil ook een romantisch vuurtje
waar is hier?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ll.. Kom je hier een bakkie doen? q
Booreiland 8 vanuit de kust van Nederland gok ik!quote:
Nooo wayquote:Op maandag 28 februari 2011 11:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Booreiland 8 vanuit de kust van Nederland gok ik!
Thnxquote:Op maandag 28 februari 2011 10:57 schreef crv het volgende:
Gefeliciteerd Toek,
Kijk eens ik heb een taart voor je
[ afbeelding ]
hier is den helder..quote:
en smaakt ie ?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
GF![]()
Had ik je gisteren nog dat bordje laten zien wat ik voor je meegenomen had?
wokquote:
quote:
ik ben dus bekend in Duitslandquote:Op maandag 28 februari 2011 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
die f staat voor "Fahrdienstleitung". Heel veel seinposten in Duitsland hebben zo'n opschrift, met de eerste (soms de eerste 2) letters van de plaatsnaam, en die f![]()
Dus je kan nog wel honderd andere seinhuizen vinden met Gf erop
Zijn het heel toevallig precies 1963 van die seinhuizen met Gf erop?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
die f staat voor "Fahrdienstleitung". Heel veel seinposten in Duitsland hebben zo'n opschrift, met de eerste (soms de eerste 2) letters van de plaatsnaam, en die f![]()
Dus je kan nog wel honderd andere seinhuizen vinden met Gf erop
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn het heel toevallig precies 1963 van die seinhuizen met Gf erop?.
Dat lijkt me wel wat overdrevenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn het heel toevallig precies 1963 van die seinhuizen met Gf erop?.
trevquote:
ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef DaMart het volgende:
Zo, even brood geroosterd voor de lunch.
werk ze trevquote:Op maandag 28 februari 2011 12:44 schreef Trevland het volgende:
Zo helaas weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
quote:
smakelijkquote:
Waar wacht je op dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:50 schreef Barretje80 het volgende:
*Pompidom*
wachten duurt laaaaaaaaang!
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:50 schreef Barretje80 het volgende:
*Pompidom*
wachten duurt laaaaaaaaang!
quote:
de heli.. Die vliegt nog steeeds niet.. *Zit al vanaf 6 uur vanochtend in de hal van het vliegveld..quote:
dus jij spreekt nu vloeiend Zweeds en kan jongleren met 6 koffie kopjesquote:Op maandag 28 februari 2011 12:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de heli.. Die vliegt nog steeeds niet.. *Zit al vanaf 6 uur vanochtend in de hal van het vliegveld..
Is dat ding kapot of zo?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de heli.. Die vliegt nog steeeds niet.. *Zit al vanaf 6 uur vanochtend in de hal van het vliegveld..
Barretje zat tch in Den Helder?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus jij spreekt nu vloeiend Zweeds en kan jongleren met 6 koffie kopjes
vroegâh had je zo een reclame van een man die in de wacht stond, dat duurde zolang dat hij ondertussen had geleerd te jongleren en vloeiend zweeds te praten.quote:
O, op die manierquote:Op maandag 28 februari 2011 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vroegâh had je zo een reclame van een man die in de wacht stond, dat duurde zolang dat hij ondertussen had geleerd te jongleren en vloeiend zweeds te praten.
nope.. Het vriest nog op 500m hoogte.. Dus er wordt niet gevlogen..quote:
Dan vliegt hij toch gewoon wat lager?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope.. Het vriest nog op 500m hoogte.. Dus er wordt niet gevlogen..
Pak je toch lekker de booootquote:Op maandag 28 februari 2011 13:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope.. Het vriest nog op 500m hoogte.. Dus er wordt niet gevlogen..
van wie was die ook al weer? en ik moet m'n batterij na laten kijken.. Een dagje internet gebruiken gaat niet.. Hij is nu alweer bijna leeg..quote:Op maandag 28 februari 2011 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vroegâh had je zo een reclame van een man die in de wacht stond, dat duurde zolang dat hij ondertussen had geleerd te jongleren en vloeiend zweeds te praten.
ik weet het niet meerquote:Op maandag 28 februari 2011 13:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
van wie was die ook al weer? en ik moet m'n batterij na laten kijken.. Een dagje internet gebruiken gaat niet.. Hij is nu alweer bijna leeg..
Je had gewoon beter hierheen kunnen komen, lekker warm en thee genoegquote:Op maandag 28 februari 2011 13:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan vliegt hij toch gewoon wat lager?.
Maar het zit er dus in dat je voor niks naar het noorden bent gereisd?
Lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunch is alweer op![]()
bruin broodje kaas, een appeltje en een flesje optimel
What else is new?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
soms heb je er gewoon geen zin meer in....
niets eigenlijkquote:
sympquote:
quote:
Dus het is een aflopende zaak met je schoonpa, of je gaat naar een ander ziekenhuis?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef crv het volgende:
net een brichtje van mijn vrouw uit het ziekenhuis. We hebben besloten alle onderzoeken verder te stoppen
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef crv het volgende:
net een brichtje van mijn vrouw uit het ziekenhuis. We hebben besloten alle onderzoeken verder te stoppen
het is een aflopende zaak. We proberen hem zo snel mogelijk uit het ziekenhuis te krijgen want mijn schoonmoeder wil niet dat ie daar sterft. Zeker niet naar hoe het de afgelopen week daar ging.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus het is een aflopende zaak met je schoonpa, of je gaat naar een ander ziekenhuis?
OKee.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:58 schreef crv het volgende:
[..]
het is een aflopende zaak. We proberen hem zo snel mogelijk uit het ziekenhuis te krijgen want mijn schoonmoeder wil niet dat ie daar sterft. Zeker niet naar hoe het de afgelopen week daar ging.
* MPG joint de club.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
soms heb je er gewoon geen zin meer in....
Dank je, Jij ook succes dan.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee.
Sterkte.
Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis (St. Anna in Geldrop).
Wat een naar nieuwsquote:Op maandag 28 februari 2011 13:58 schreef crv het volgende:
[..]
het is een aflopende zaak. We proberen hem zo snel mogelijk uit het ziekenhuis te krijgen want mijn schoonmoeder wil niet dat ie daar sterft. Zeker niet naar hoe het de afgelopen week daar ging.
Matig, Grote moeite vaak om de deur uit te gaan. Zoals vanmorgen. Had eigenlijk om 10.00 op het werk moeten zijn, maar kon me er pas om 11.00 toe zetten om te gaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:02 schreef crv het volgende:
[..]
Dank je, Jij ook succes dan.
Hoe gaat het eigenlijk de laatste tijd met je ?
Begrijpelijk, hopelijk is het hem gegund om de resterende tijd in zijn eigen vertrouwde omgeving door te brengen.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:58 schreef crv het volgende:
[..]
hmm jammer, wel goed dat je er aan werkt. Kleine stapjes vooruit bos, met grote val je alleen maarquote:Op maandag 28 februari 2011 14:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Matig, Grote moeite vaak om de deur uit te gaan. Zoals vanmorgen. Had eigenlijk om 10.00 op het werk moeten zijn, maar kon me er pas om 11.00 toe zetten om te gaan.
Maar daar wordt aan gewerkt, vanaf volgende week kom ik een groep terecht waar dit soort problemen worden besproken en aangepakt.
Nou, mijn schoonzus die enigzins in het wereldje vertoeft maakte gister een zeer zinvolle opmerking (geberut niet vaak)quote:Op maandag 28 februari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..].
Klote zeg, maar waarschijnlijk wel het beste voor schoonpa. Wat zou je die man nog allemaal die toestanden aandoen...
[..]
Begrijpelijk, hopelijk is het hem gegund om de resterende tijd in zijn eigen vertrouwde omgeving door te brengen.
thanks flashquote:Op maandag 28 februari 2011 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
gatver crvNare zaak. Sterkte ermee!
Precies. Als het toch al een aflopende zaak is, wat zou je dan nog aan zo'n circus beginnen waar alleen het ziekenhuis beter van wordtquote:Op maandag 28 februari 2011 14:08 schreef crv het volgende:
[..]
Nou, mijn schoonzus die enigzins in het wereldje vertoeft maakte gister een zeer zinvolle opmerking (geberut niet vaak)
De onderzoeken die ze wilde doen, zijn enkel geldvangers. Ze wilden CT-scan, Röntgen, hersen scan weet ik wat nog meer. En die man is al zo slecht. En zij vertelde dat je voor pijnmedicatie geen van deze onderzoeken nodig hebt want nagenoeg alles is uit bloed, urine, speeksel onderzoek te halen
Kloteziekenhuizen ook af en toequote:Op maandag 28 februari 2011 14:08 schreef crv het volgende:
[..]
Nou, mijn schoonzus die enigzins in het wereldje vertoeft maakte gister een zeer zinvolle opmerking (geberut niet vaak)
De onderzoeken die ze wilde doen, zijn enkel geldvangers. Ze wilden CT-scan, Röntgen, hersen scan weet ik wat nog meer. En die man is al zo slecht. En zij vertelde dat je voor pijnmedicatie geen van deze onderzoeken nodig hebt want nagenoeg alles is uit bloed, urine, speeksel onderzoek te halen
Sterktequote:Op maandag 28 februari 2011 13:58 schreef crv het volgende:
[..]
Moequote:Op maandag 28 februari 2011 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed he?
Muck hoe is het meisje?
Hai Wokjequote:Op maandag 28 februari 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Muckie![]()
[..]
Marijkje![]()
beetje opgeknapt weer?
Muckjequote:Op maandag 28 februari 2011 14:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Moe
Zo'n feestje hakt erin zeg
Maar wel heel blij, schandalig verwend en dankbaar
En hoe is het met jou dan?
Kan me voorstellen dat het vermoeiend is. Wel fijn van alle spulletjes die jullie hebben gekregenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Moe
Zo'n feestje hakt erin zeg
Maar wel heel blij, schandalig verwend en dankbaar
En hoe is het met jou dan?
shit zeg hondaquote:Op maandag 28 februari 2011 14:08 schreef crv het volgende:
[..]
eruit en etenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Wokje![]()
Een beetje
Heb echt vet diep geslapen en twijfel nu of ik nog een ronde slapen ga doen of mezelf maar uit bed hijs en ga proberen te eten
Marijkequote:Op maandag 28 februari 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Wokje![]()
Een beetje
Heb echt vet diep geslapen en twijfel nu of ik nog een ronde slapen ga doen of mezelf maar uit bed hijs en ga proberen te eten
[..]
Muckje![]()
![]()
Ja, we zijn echt schandalig verwendquote:Op maandag 28 februari 2011 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het vermoeiend is. Wel fijn van alle spulletjes die jullie hebben gekregenIk las het ergens van Toek geloof ik.
Hier gaat het even prut desondanks ben ik best wel vrolijk vandaag.. komt wel weer goed
Liebchenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Wokje![]()
Een beetje
[..]
Muckje![]()
![]()
Wijze woordenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eruit en eten![]()
anders slaap je vannacht niet
Maar ik wil nietquote:Op maandag 28 februari 2011 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eruit en eten![]()
anders slaap je vannacht niet
Maar jullie verdienen die verwennerij wel zo ontzettendquote:Op maandag 28 februari 2011 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Marijke
[..]
Ja, we zijn echt schandalig verwend
Best een beetje gehuild hoor
En natuurlijk komt het weer goed
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
Heeft het slapen je wel een beetje goed gedaan?
Maar toch moesten we huilenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik wil nietIk voel me zo moe
Ik blijf nog heel even liggen en dan ga ik douchen en eten, ok?
[..]
Maar jullie verdienen die verwennerij wel zo ontzettend![]()
[..]
JaMaar ik wil gewoon nog steeds slapen
Dat snap ikquote:Op maandag 28 februari 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
JaMaar ik wil gewoon nog steeds slapen
nou vooruit, nog even liggen dan maar niet in slaap vallen hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ojee! What's nextquote:Op maandag 28 februari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
En ik ben er WEER ingestonken. Nu heb ik van die vrijeuitloopkippeneieren gekocht.
I'm a sucker
Geen idee. Hoe kan ik het nog erger maken denk je?quote:
Ik hoop niet dat je het nog erger maakt... Maar ehm, boodschappen doen in zo'n natuurwinkel oid... Dat kan de boel denk ik nog wel erger makenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe kan ik het nog erger maken denk je?
Maar ik heb geen hongerquote:Op maandag 28 februari 2011 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou vooruit, nog even liggen dan maar niet in slaap vallen hoor.
en etendat heb je nodig om te herstellen
Maar voor die kippetjes is het wel goed hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
En ik ben er WEER ingestonken. Nu heb ik van die vrijeuitloopkippeneieren gekocht.
I'm a sucker
Ga niet naar de Wereldwinkel, ik herhaal ga niet naar de Wereldwinkel...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe kan ik het nog erger maken denk je?
Haiquote:
Ik moest hardop lachen, sorryquote:Op maandag 28 februari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
I'm a sucker
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:58 schreef crv het volgende:
[..]
En weet ja nu ook wat het verschil is tussen scharrel eieren en vrijeuitloopeieren ?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
I'm a sucker
Hoi Meissiequote:
sterkte voor jou en je vrouw!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef crv het volgende:
pas maar op, ik rij zo naar Zwolle.....quote:Op maandag 28 februari 2011 14:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik heb geen hongerEn bovendien, jij zit zo ver weg, je kunt er toch niets tegen doen
![]()
![]()
Dat doe je echt nietquote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas maar op, ik rij zo naar Zwolle.....
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En weet ja nu ook wat het verschil is tussen scharrel eieren en vrijeuitloopeieren ?
[..]
Hoi Meissie![]()
quote:Hoewel de prijs voor de consument niet het enige criterium is, vindt men het verschil in prijs tussen biologische en andere eieren te groot. Met name het prijsverschil met vrije-uitloopeieren is voor de mensen die deze eieren (en scharreleieren) kopen moeilijk te begrijpen.
zie, steeds meer reden om naar Zwolle te rijdenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doe je echt nietMaar als je hier dan toch bent, vul je dan meteen even m'n ketel bij?
Ik denk dat je dan thuis wel wat uit te leggen hebtquote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas maar op, ik rij zo naar Zwolle.....
mwoa...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan thuis wel wat uit te leggen hebt.
Maargoed, ik ga zo wel ff die kant op, kijken of ze wel echt uit bedje is, en om er voer in te stoppen.
Sterkte CRV in de komende moeilijke periodequote:Op maandag 28 februari 2011 13:58 schreef crv het volgende:
[..]
Als ik dan toch daar ben...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mwoa...
vul je dan ook de ketel even bij?
quote:
Das niet het verschil hé, wel blijven lezen hoorquote:Hoewel de prijs voor de consument niet het enige criterium is, vindt men het verschil in prijs tussen biologische en andere eieren te groot. Met name het prijsverschil met vrije-uitloopeieren is voor de mensen die deze eieren (en scharreleieren) kopen moeilijk te begrijpen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En weet ja nu ook wat het verschil is tussen scharrel eieren en vrijeuitloopeieren ?
[..]
Hoi Meissie![]()
Dus scharrel is knus en warmquote:Op maandag 28 februari 2011 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Scharrel is hutjemutje in een schuur, vrije uitloop impliceert dat de beestjes ook nog naar buiten kunnen
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
Nou ik ga mijn kuiken van school halen
Vrijeuitloopkippen krijgen laxeermiddel dan lopen de eieren er vrijelijk uit en hoeven ze niet te persenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Scharrel is hutjemutje in een schuur, vrije uitloop impliceert dat de beestjes ook nog naar buiten kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
ik ga zo een paar kleine boodschapjes doen voor Toeks verjaardagmaaltjequote:Op maandag 28 februari 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
Tot straks chickquote:Op maandag 28 februari 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
ik heb trek om een grot in te kruipen en er niet uit te komen de eerste maandenquote:
Toekie heeft hele dag niks op omdat die denkt dat Muck heel veel maken zal!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga zo een paar kleine boodschapjes doen voor Toeks verjaardagmaaltje
soort winterslaap zeg maarquote:Op maandag 28 februari 2011 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb trek om een grot in te kruipen en er niet uit te komen de eerste maanden
Kom maar halen danquote:Op maandag 28 februari 2011 14:54 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
met kaas
maar die heb ik niet in huis
En muck maakt juist weinig omdat toek laat thuis isquote:Op maandag 28 februari 2011 14:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
Toekie heeft hele dag niks op omdat die denkt dat Muck heel veel maken zal!
Ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ja, goed idee.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
Toekie heeft hele dag niks op omdat die denkt dat Muck heel veel maken zal!
Vrouwtje heeft mijn autoquote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom maar halen dan
[..]
En muck maakt juist weinig omdat toek laat thuis is
oei
Niks?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Hoi Meissie![]()
quote:
Het geeft niet. Had ik ook gedaan als ik jou wasquote:
Dan kan Toek dus onderweg wel wat te eten halen en ook wat voor Muck meenemen, zodat Muck lekker rustig op de bank kan zitten vanmiddagquote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom maar halen dan
[..]
oei
dan gaat Toek met Muck's pinpas naar KFCquote:Op maandag 28 februari 2011 14:55 schreef Muck het volgende:
oei
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan gaat Toek met Muck's pinpas naar KFC
quote:
kut zie bovenquote:
Duitse dioxine kipjesquote:
Station Zodalek? Aan welk baanvak ligt dat?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh ja KFC![]()
![]()
Of toch maar een kapsalon op het station zodalek?
Arnhem - Utrecht, km 75,5quote:Op maandag 28 februari 2011 15:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Station Zodalek? Aan welk baanvak ligt dat?
quote:
Hij zei mevrouw tegen mequote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Vrijeuitloopkippen krijgen laxeermiddel dan lopen de eieren er vrijelijk uit en hoeven ze niet te persen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe met je mee ok? Alleen kom ik er pas bij als ik beter ben, anders word jij ook nog ziekquote:Op maandag 28 februari 2011 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Oh en ik ben uit bed hoorGa me nu maar tot iets eten zetten
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:
okquote:Op maandag 28 februari 2011 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik doe met je mee ok? Alleen kom ik er pas bij als ik beter ben, anders word jij ook nog ziek
Oh en ik ben uit bed hoorGa me nu maar tot iets eten zetten
Kan, die kapsalontent op het perron zit er ook nog maar pasquote:Op maandag 28 februari 2011 15:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Tof, het is mij daar nog nooit opgevallen.
Op de hoek van die koffietent toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan, die kapsalontent op het perron zit er ook nog maar pas
neem je toch wat eenvoudigers.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
Dat intro van Sweet Home Alabama blijft lastig
nou, inmiddels wel ja. Die ene op het busstation die jij bedoelt. En die op het perronquote:
Dat intro ken ik alquote:Op maandag 28 februari 2011 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, Sweet Child O'Mine bijvoorbeeld.
Waren de kuikens in de aanbiedingquote:Op maandag 28 februari 2011 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
Zo kuiken opgehaald en kuikenvriendje meegenomen
Eens, al kan de dag zelf er niets aan doenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:44 schreef summer2bird het volgende:
Hoi, wat een waardeloze fucking kutdag.
Had 'ie maar geen maandag moeten wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eens, al kan de dag zelf er niets aan doen
Lag het daar maar aanquote:Op maandag 28 februari 2011 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Had 'ie maar geen maandag moeten worden.
Jij ook al iets met doodquote:Op maandag 28 februari 2011 15:46 schreef summer2bird het volgende:
Godver, het is 15:45, nu word de hond ingeslapen
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:46 schreef summer2bird het volgende:
*knuf*quote:
Hoi.. daar is het maandag voorquote:Op maandag 28 februari 2011 15:44 schreef summer2bird het volgende:
Hoi, wat een waardeloze fucking kutdag.
Jaquote:
Op zich nooit zo'n moeite met maandagen. Deze wel weer dan.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi.. daar is het maandag voor![]()
[..]
Ja
Och meisjes tochquote:Op maandag 28 februari 2011 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
Vorig jaar zaten we rond deze tijd in de familiekamer te wachten tot het echt afgelopen was...
Nahh hoeft niet persee hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Och meisjes tochKnuffel voor jullie allebei
Als jullie er iets over kwijt willen dan mag dat natuurlijk he
Sterktequote:Op maandag 28 februari 2011 15:46 schreef summer2bird het volgende:
*knuffel*quote:
Je moet nietsquote:
Das wel verrot inddquote:Op maandag 28 februari 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
Het is echt niet leuk om bij Nederlands een tekst over donoren te krijgen als dat het eerste is wat ze vragen bij het overlijden van iemand ('Mogen we haar organen gebruiken?') , waarom hadden we nou die tekst precies op deze dag
Ja klopt... maar toch de hele dag die gedachtenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel verrot indd. Maar aan de andere kant, degene die die tekst opgaf, kon natuurlijk ook niet weten dat het uitgerekend opdeze dag niet uit zou komen. En daarbij, je kunt het wel uit de weg willen gaan, maar dat is denk ik ook niet het juiste... Het moet gewoon een plekje krijgen
.
quote:
rockyquote:
zomerquote:
lovelyquote:
hondaquote:
Is niet zo gek hoor meis, heeft gewoon tijd nodig... Nu jaren na iemands overlijden denk ik op die dag ook altijd nog aan hem. Het is echt niet vreemd dat je je zo voeltquote:Op maandag 28 februari 2011 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja klopt... maar toch de hele dag die gedachten
Maar het zal morgen wel weer allemaal goed zijn
Komt wel goedquote:Op maandag 28 februari 2011 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja klopt... maar toch de hele dag die gedachten
Maar het zal morgen wel weer allemaal goed zijn
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef summer2bird het volgende:
Mijn moeder is terug. Dus de hond is nu echt dood.![]()
Is het zo erg?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nu alweer spijt dat ik een kuikenvriendje heb meegenomen
marijkequote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is niet zo gek hoor meis, heeft gewoon tijd nodig... Nu jaren na iemands overlijden denk ik op die dag ook altijd nog aan hem. Het is echt niet vreemd dat je je zo voelt![]()
En hoi GF
15 of 14, hij woonde 10 jaar bij ons.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe oud is de hond geworden?
Sterktequote:Op maandag 28 februari 2011 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
Op naar het crematorium dan maar, doei *zwaai zonder blije smiley*
Dood ben ik pas als jij me bent vergetenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt wel goed. Door jouw woorden, en de situatie waar crv nu in zit, komen bij mij de herinneringen aan twee jaar terug ook weer boven hoor
. En dat is ook ff slikken, maar het heeft langzaamaan een plekje verworven, en ik heb ook een zeker gevoel van berusting.
"Soms is ut baeter iets moeis te verleeze, baeter verleeze dan desse 't noeit hes gehad"![]()
Dan heeft ie in elk geval een prachtig leven gehad bij julliequote:Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
15 of 14, hij woonde 10 jaar bij ons.
Sterktequote:Op maandag 28 februari 2011 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
Op naar het crematorium dan maar, doei *zwaaismiley zonder blije smiley*
Op naar het crematorium dan maar, doei *zwaaismiley zonder blije smiley*
't Is TFM zeker,quote:Op maandag 28 februari 2011 16:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoor wie post daar kindr'n, hoor wie post daar kindr'n, hoor wie post daar zachtjes in de KSC?
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dood ben ik pas als jij me bent vergeten
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
't Is TFM zeker,
die verdwaalt is zeker,
'k zal gauw eens even vragen naar zijn dag.
TheFamousMan, TheFamousMan
brengt ons vandaag een bezoek.
En strooit dan wat lekkers,
in één of andere hoek.
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
k heb alleen niks lekkers bij de hand, en ik moet wel een weekje vrij nemen als ik ze in één of andere hoek bij jullie wil strooien
Maar doch, HoiHoi!
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
k heb alleen niks lekkers bij de hand, en ik moet wel een weekje vrij nemen als ik ze in één of andere hoek bij jullie wil strooien
Maar doch, HoiHoi!
quote:
Nou, dat wordt dus vrij nemenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar doch, HoiHoi!
Nou, lees maar terug zou ik zeggenquote:
rustigquote:
een normale maandag maar dan veel rotterquote:
Goed! Eerste schooldag na de vakantie overleefd, nu weer als een gek leren voor allerlei toetsen van deze week, en taaldorp staat ook voor de deur, dus dat word weer stampen!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, dat wordt dus vrij nemenOf wat per post regelen
![]()
Hoe ist?
Op zich wel aardig hoorquote:
Actief en druk met werk... nog iets meer dan een half uur en dan even kijken of ze bij de Mycom de telefoonrekening inmiddels hebben betaald en weer kunnen opnemen.quote:
Nee hè, een huisdier verliezen is zo'n kutgevoelquote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef summer2bird het volgende:
Mijn moeder is terug. Dus de hond is nu echt dood.![]()
Maar nijner, had je vandaag een crematie of een herdenkingsdienst?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:22 schreef RockNijntje het volgende:
Pfoe dat ging opzich best snel, toch blij er even geweest te zijn...
Succes!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goed! Eerste schooldag na de vakantie overleefd, nu weer als een gek leren voor allerlei toetsen van deze week, en taaldorp staat ook voor de deur, dus dat word weer stampen!
Haiquote:Op maandag 28 februari 2011 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Actief en druk met werk... nog iets meer dan een half uur en dan even kijken of ze bij de Mycom de telefoonrekening inmiddels hebben betaald en weer kunnen opnemen.
Nee, daar ligt de as uitgestrooidquote:Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar nijner, had je vandaag een crematie of een herdenkingsdienst?Sorry, ben het even kwijt
Ze had vandaag de jaardienstquote:Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar nijner, had je vandaag een crematie of een herdenkingsdienst?Sorry, ben het even kwijt
sterkte straksquote:Op maandag 28 februari 2011 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, daar ligt de as uitgestrooid
De herdenking een jaar na een begrafenis / crematiequote:
Ah zoquote:Op maandag 28 februari 2011 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, daar ligt de as uitgestrooid
Kon jij toch niet wetenquote:
Ik niet, de Mycom hopelijk wel... maar ik heb 2 weken geleden mail gestuurd, vorige week mail gestuurd... geen reactie... ik geef ze nu een kans om om 5 uur de telefoon op te nemen en anders sta ik straks in de winkel.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Succes!
[..]
HaiBen je nou nog steeds bezig met je laptop?
Heeel heel boos?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik niet, de Mycom hopelijk wel... maar ik heb 2 weken geleden mail gestuurd, vorige week mail gestuurd... geen reactie... ik geef ze nu een kans om om 5 uur de telefoon op te nemen en anders sta ik straks in de winkel.
Ik zou ze nu gewoon even bellenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik niet, de Mycom hopelijk wel... maar ik heb 2 weken geleden mail gestuurd, vorige week mail gestuurd... geen reactie... ik geef ze nu een kans om om 5 uur de telefoon op te nemen en anders sta ik straks in de winkel.
Dan kunnen ze je een nieuwe laptop verkopenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, nou ja, ik dacht misschien heb je het wel gezegd maar heb ik het gemist en mijn hoofd doet het niet goedquote:
Hou jij daar ook zo van... gewoon even subtiel rellenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou ze nu gewoon even bellenIk wil ook wel voor je bellen hoor, reken maar dat ze gaan lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |