quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:46 schreef summer2bird het volgende:
Godver, het is 15:45, nu word de hond ingeslapen
rockyquote:
zomerquote:
lovelyquote:
hondaquote:
Is niet zo gek hoor meis, heeft gewoon tijd nodig... Nu jaren na iemands overlijden denk ik op die dag ook altijd nog aan hem. Het is echt niet vreemd dat je je zo voeltquote:Op maandag 28 februari 2011 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja klopt... maar toch de hele dag die gedachten
Maar het zal morgen wel weer allemaal goed zijn
Komt wel goedquote:Op maandag 28 februari 2011 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja klopt... maar toch de hele dag die gedachten
Maar het zal morgen wel weer allemaal goed zijn
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef summer2bird het volgende:
Mijn moeder is terug. Dus de hond is nu echt dood.![]()
Is het zo erg?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nu alweer spijt dat ik een kuikenvriendje heb meegenomen
marijkequote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is niet zo gek hoor meis, heeft gewoon tijd nodig... Nu jaren na iemands overlijden denk ik op die dag ook altijd nog aan hem. Het is echt niet vreemd dat je je zo voelt![]()
En hoi GF
15 of 14, hij woonde 10 jaar bij ons.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe oud is de hond geworden?
Sterktequote:Op maandag 28 februari 2011 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
Op naar het crematorium dan maar, doei *zwaai zonder blije smiley*
Dood ben ik pas als jij me bent vergetenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt wel goed. Door jouw woorden, en de situatie waar crv nu in zit, komen bij mij de herinneringen aan twee jaar terug ook weer boven hoor
. En dat is ook ff slikken, maar het heeft langzaamaan een plekje verworven, en ik heb ook een zeker gevoel van berusting.
"Soms is ut baeter iets moeis te verleeze, baeter verleeze dan desse 't noeit hes gehad"![]()
Dan heeft ie in elk geval een prachtig leven gehad bij julliequote:Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
15 of 14, hij woonde 10 jaar bij ons.
Sterktequote:Op maandag 28 februari 2011 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
Op naar het crematorium dan maar, doei *zwaaismiley zonder blije smiley*
Op naar het crematorium dan maar, doei *zwaaismiley zonder blije smiley*
't Is TFM zeker,quote:Op maandag 28 februari 2011 16:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoor wie post daar kindr'n, hoor wie post daar kindr'n, hoor wie post daar zachtjes in de KSC?
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dood ben ik pas als jij me bent vergeten
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
't Is TFM zeker,
die verdwaalt is zeker,
'k zal gauw eens even vragen naar zijn dag.
TheFamousMan, TheFamousMan
brengt ons vandaag een bezoek.
En strooit dan wat lekkers,
in één of andere hoek.
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
k heb alleen niks lekkers bij de hand, en ik moet wel een weekje vrij nemen als ik ze in één of andere hoek bij jullie wil strooien
Maar doch, HoiHoi!
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
k heb alleen niks lekkers bij de hand, en ik moet wel een weekje vrij nemen als ik ze in één of andere hoek bij jullie wil strooien
Maar doch, HoiHoi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |