Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Menu diner aankomstdag:
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
Werkse trevquote:Op maandag 28 februari 2011 09:59 schreef Trevland het volgende:
Zo helaas weer aan het werk![]()
Bis Later![]()
Wiki is gedaan, daar staat #2951 op de volgende regelquote:Op maandag 28 februari 2011 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
OP bijgewerkt (vorige deel erbij gezet) Als iemand voor mij de wiki wil doen, dan is het weer klaar
Ja heerlijk he? totaal geen zinquote:Op maandag 28 februari 2011 10:20 schreef MPG het volgende:
Nou. Het is weer zo'n typische maandag hoor..
ze kunnen hier nog wel mensen gebruikennom te vertellen dat ze echt niet weten hoe laat er grvlogen wordt en dat je gewoon rustig moet wachtenquote:
Hai mopquote:Op maandag 28 februari 2011 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heerlijk he? totaal geen zin
Hai meisjequote:Op maandag 28 februari 2011 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
HATSJOE!Morgen allemaal
Ik heb gewoon weer amper een stem
Dus ben thuis gebleven vandaag
Hopelijk is het hier beter?
beterschap lieverd! Dat je geen stem meer hebt betekend zeker dat je niet gaat zingen voor me?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
HATSJOE!Morgen allemaal
Liebchenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
HATSJOE!Morgen allemaal
Doe je rustig aan lieverdquote:Op maandag 28 februari 2011 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai meisjedoe je goed...
Hier is het prutmaar ik doe gewoon lekker positief vandaag dan gaat het vanzelf wel weg
JARIGE JOB!quote:Op maandag 28 februari 2011 10:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
beterschap lieverd! Dat je geen stem meer hebt betekend zeker dat je niet gaat zingen voor me?![]()
Zoals gewoonlijkquote:
Liebchenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Bluh, beterschap.
Hier weer eens zo'n typische maandag. Geen zin, niks loopt zoals het moet, moe, verkouden, etc.
Slaap lekker meisjequote:Op maandag 28 februari 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
Succes dan maar vandaag
Ik ga weer slapen, mijn hoofd vind het beeldscherm niet zo fijnTot later
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
Succes dan maar vandaag
Dankjequote:Op maandag 28 februari 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
Succes dan maar vandaag
komt gGoed lieverd met dat kaartje, ziek eerst eens goed uit! gezellig en drukquote:Op maandag 28 februari 2011 10:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
JARIGE JOB!![]()
![]()
GEFELICITEERD!
![]()
![]()
Ik was je gewoon vergeten je kaartje te geven donderdag
![]()
Dus die houd je tegoed
En hoe was het gister?
Las ik het nou goed dat ik echt koffie MOET komen drinken binnenkort?
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:45 schreef Toekito het volgende:
Ik ga me omkleden, traktatie voor werk halen en wat nuttigs doen![]()
[ afbeelding ]
ll.. Kom je hier een bakkie doen? qquote:
Leuk voor de sfeer, niet voor enige warmte afgifte.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:56 schreef Barretje80 het volgende:
Zo'n gel haard.. Is dat wat?
* Barretje80 wil ook een romantisch vuurtje
Mijn nichtje gaat hem eerst nog verven voordattie komt. Dus het antwoord hou je tegoed van ons.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:56 schreef Barretje80 het volgende:
Zo'n gel haard.. Is dat wat?
* Barretje80 wil ook een romantisch vuurtje
waar is hier?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ll.. Kom je hier een bakkie doen? q
Booreiland 8 vanuit de kust van Nederland gok ik!quote:
Nooo wayquote:Op maandag 28 februari 2011 11:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Booreiland 8 vanuit de kust van Nederland gok ik!
Thnxquote:Op maandag 28 februari 2011 10:57 schreef crv het volgende:
Gefeliciteerd Toek,
Kijk eens ik heb een taart voor je
[ afbeelding ]
hier is den helder..quote:
en smaakt ie ?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
GF![]()
Had ik je gisteren nog dat bordje laten zien wat ik voor je meegenomen had?
wokquote:
quote:
ik ben dus bekend in Duitslandquote:Op maandag 28 februari 2011 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
die f staat voor "Fahrdienstleitung". Heel veel seinposten in Duitsland hebben zo'n opschrift, met de eerste (soms de eerste 2) letters van de plaatsnaam, en die f![]()
Dus je kan nog wel honderd andere seinhuizen vinden met Gf erop
Zijn het heel toevallig precies 1963 van die seinhuizen met Gf erop?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
die f staat voor "Fahrdienstleitung". Heel veel seinposten in Duitsland hebben zo'n opschrift, met de eerste (soms de eerste 2) letters van de plaatsnaam, en die f![]()
Dus je kan nog wel honderd andere seinhuizen vinden met Gf erop
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn het heel toevallig precies 1963 van die seinhuizen met Gf erop?.
Dat lijkt me wel wat overdrevenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn het heel toevallig precies 1963 van die seinhuizen met Gf erop?.
trevquote:
ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef DaMart het volgende:
Zo, even brood geroosterd voor de lunch.
werk ze trevquote:Op maandag 28 februari 2011 12:44 schreef Trevland het volgende:
Zo helaas weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
quote:
smakelijkquote:
Waar wacht je op dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:50 schreef Barretje80 het volgende:
*Pompidom*
wachten duurt laaaaaaaaang!
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:50 schreef Barretje80 het volgende:
*Pompidom*
wachten duurt laaaaaaaaang!
quote:
de heli.. Die vliegt nog steeeds niet.. *Zit al vanaf 6 uur vanochtend in de hal van het vliegveld..quote:
dus jij spreekt nu vloeiend Zweeds en kan jongleren met 6 koffie kopjesquote:Op maandag 28 februari 2011 12:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de heli.. Die vliegt nog steeeds niet.. *Zit al vanaf 6 uur vanochtend in de hal van het vliegveld..
Is dat ding kapot of zo?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de heli.. Die vliegt nog steeeds niet.. *Zit al vanaf 6 uur vanochtend in de hal van het vliegveld..
Barretje zat tch in Den Helder?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus jij spreekt nu vloeiend Zweeds en kan jongleren met 6 koffie kopjes
vroegâh had je zo een reclame van een man die in de wacht stond, dat duurde zolang dat hij ondertussen had geleerd te jongleren en vloeiend zweeds te praten.quote:
O, op die manierquote:Op maandag 28 februari 2011 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vroegâh had je zo een reclame van een man die in de wacht stond, dat duurde zolang dat hij ondertussen had geleerd te jongleren en vloeiend zweeds te praten.
nope.. Het vriest nog op 500m hoogte.. Dus er wordt niet gevlogen..quote:
Dan vliegt hij toch gewoon wat lager?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope.. Het vriest nog op 500m hoogte.. Dus er wordt niet gevlogen..
Pak je toch lekker de booootquote:Op maandag 28 februari 2011 13:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope.. Het vriest nog op 500m hoogte.. Dus er wordt niet gevlogen..
van wie was die ook al weer? en ik moet m'n batterij na laten kijken.. Een dagje internet gebruiken gaat niet.. Hij is nu alweer bijna leeg..quote:Op maandag 28 februari 2011 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vroegâh had je zo een reclame van een man die in de wacht stond, dat duurde zolang dat hij ondertussen had geleerd te jongleren en vloeiend zweeds te praten.
ik weet het niet meerquote:Op maandag 28 februari 2011 13:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
van wie was die ook al weer? en ik moet m'n batterij na laten kijken.. Een dagje internet gebruiken gaat niet.. Hij is nu alweer bijna leeg..
Je had gewoon beter hierheen kunnen komen, lekker warm en thee genoegquote:Op maandag 28 februari 2011 13:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan vliegt hij toch gewoon wat lager?.
Maar het zit er dus in dat je voor niks naar het noorden bent gereisd?
Lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunch is alweer op![]()
bruin broodje kaas, een appeltje en een flesje optimel
What else is new?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
soms heb je er gewoon geen zin meer in....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |