quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:46 schreef summer2bird het volgende:
Godver, het is 15:45, nu word de hond ingeslapen
rockyquote:
zomerquote:
lovelyquote:
hondaquote:
Is niet zo gek hoor meis, heeft gewoon tijd nodig... Nu jaren na iemands overlijden denk ik op die dag ook altijd nog aan hem. Het is echt niet vreemd dat je je zo voeltquote:Op maandag 28 februari 2011 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja klopt... maar toch de hele dag die gedachten
Maar het zal morgen wel weer allemaal goed zijn
Komt wel goedquote:Op maandag 28 februari 2011 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja klopt... maar toch de hele dag die gedachten
Maar het zal morgen wel weer allemaal goed zijn
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef summer2bird het volgende:
Mijn moeder is terug. Dus de hond is nu echt dood.![]()
Is het zo erg?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nu alweer spijt dat ik een kuikenvriendje heb meegenomen
marijkequote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is niet zo gek hoor meis, heeft gewoon tijd nodig... Nu jaren na iemands overlijden denk ik op die dag ook altijd nog aan hem. Het is echt niet vreemd dat je je zo voelt![]()
En hoi GF
15 of 14, hij woonde 10 jaar bij ons.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe oud is de hond geworden?
Sterktequote:Op maandag 28 februari 2011 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
Op naar het crematorium dan maar, doei *zwaai zonder blije smiley*
Dood ben ik pas als jij me bent vergetenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt wel goed. Door jouw woorden, en de situatie waar crv nu in zit, komen bij mij de herinneringen aan twee jaar terug ook weer boven hoor
. En dat is ook ff slikken, maar het heeft langzaamaan een plekje verworven, en ik heb ook een zeker gevoel van berusting.
"Soms is ut baeter iets moeis te verleeze, baeter verleeze dan desse 't noeit hes gehad"![]()
Dan heeft ie in elk geval een prachtig leven gehad bij julliequote:Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
15 of 14, hij woonde 10 jaar bij ons.
Sterktequote:Op maandag 28 februari 2011 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
Op naar het crematorium dan maar, doei *zwaaismiley zonder blije smiley*
Op naar het crematorium dan maar, doei *zwaaismiley zonder blije smiley*
't Is TFM zeker,quote:Op maandag 28 februari 2011 16:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoor wie post daar kindr'n, hoor wie post daar kindr'n, hoor wie post daar zachtjes in de KSC?
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dood ben ik pas als jij me bent vergeten
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
't Is TFM zeker,
die verdwaalt is zeker,
'k zal gauw eens even vragen naar zijn dag.
TheFamousMan, TheFamousMan
brengt ons vandaag een bezoek.
En strooit dan wat lekkers,
in één of andere hoek.
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
k heb alleen niks lekkers bij de hand, en ik moet wel een weekje vrij nemen als ik ze in één of andere hoek bij jullie wil strooien
Maar doch, HoiHoi!
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
k heb alleen niks lekkers bij de hand, en ik moet wel een weekje vrij nemen als ik ze in één of andere hoek bij jullie wil strooien
Maar doch, HoiHoi!
quote:
Nou, dat wordt dus vrij nemenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar doch, HoiHoi!
Nou, lees maar terug zou ik zeggenquote:
rustigquote:
een normale maandag maar dan veel rotterquote:
Goed! Eerste schooldag na de vakantie overleefd, nu weer als een gek leren voor allerlei toetsen van deze week, en taaldorp staat ook voor de deur, dus dat word weer stampen!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, dat wordt dus vrij nemenOf wat per post regelen
![]()
Hoe ist?
Op zich wel aardig hoorquote:
Actief en druk met werk... nog iets meer dan een half uur en dan even kijken of ze bij de Mycom de telefoonrekening inmiddels hebben betaald en weer kunnen opnemen.quote:
Nee hè, een huisdier verliezen is zo'n kutgevoelquote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef summer2bird het volgende:
Mijn moeder is terug. Dus de hond is nu echt dood.![]()
Maar nijner, had je vandaag een crematie of een herdenkingsdienst?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:22 schreef RockNijntje het volgende:
Pfoe dat ging opzich best snel, toch blij er even geweest te zijn...
Succes!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goed! Eerste schooldag na de vakantie overleefd, nu weer als een gek leren voor allerlei toetsen van deze week, en taaldorp staat ook voor de deur, dus dat word weer stampen!
Haiquote:Op maandag 28 februari 2011 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Actief en druk met werk... nog iets meer dan een half uur en dan even kijken of ze bij de Mycom de telefoonrekening inmiddels hebben betaald en weer kunnen opnemen.
Nee, daar ligt de as uitgestrooidquote:Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar nijner, had je vandaag een crematie of een herdenkingsdienst?Sorry, ben het even kwijt
Ze had vandaag de jaardienstquote:Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar nijner, had je vandaag een crematie of een herdenkingsdienst?Sorry, ben het even kwijt
sterkte straksquote:Op maandag 28 februari 2011 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, daar ligt de as uitgestrooid
De herdenking een jaar na een begrafenis / crematiequote:
Ah zoquote:Op maandag 28 februari 2011 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, daar ligt de as uitgestrooid
Kon jij toch niet wetenquote:
Ik niet, de Mycom hopelijk wel... maar ik heb 2 weken geleden mail gestuurd, vorige week mail gestuurd... geen reactie... ik geef ze nu een kans om om 5 uur de telefoon op te nemen en anders sta ik straks in de winkel.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Succes!
[..]
HaiBen je nou nog steeds bezig met je laptop?
Heeel heel boos?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik niet, de Mycom hopelijk wel... maar ik heb 2 weken geleden mail gestuurd, vorige week mail gestuurd... geen reactie... ik geef ze nu een kans om om 5 uur de telefoon op te nemen en anders sta ik straks in de winkel.
Ik zou ze nu gewoon even bellenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik niet, de Mycom hopelijk wel... maar ik heb 2 weken geleden mail gestuurd, vorige week mail gestuurd... geen reactie... ik geef ze nu een kans om om 5 uur de telefoon op te nemen en anders sta ik straks in de winkel.
Dan kunnen ze je een nieuwe laptop verkopenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, nou ja, ik dacht misschien heb je het wel gezegd maar heb ik het gemist en mijn hoofd doet het niet goedquote:
Hou jij daar ook zo van... gewoon even subtiel rellenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou ze nu gewoon even bellenIk wil ook wel voor je bellen hoor, reken maar dat ze gaan lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |