Ik hoop niet dat je het nog erger maakt... Maar ehm, boodschappen doen in zo'n natuurwinkel oid... Dat kan de boel denk ik nog wel erger makenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe kan ik het nog erger maken denk je?
Maar ik heb geen hongerquote:Op maandag 28 februari 2011 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou vooruit, nog even liggen dan maar niet in slaap vallen hoor.
en etendat heb je nodig om te herstellen
Maar voor die kippetjes is het wel goed hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
En ik ben er WEER ingestonken. Nu heb ik van die vrijeuitloopkippeneieren gekocht.
I'm a sucker
Ga niet naar de Wereldwinkel, ik herhaal ga niet naar de Wereldwinkel...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe kan ik het nog erger maken denk je?
Haiquote:
Ik moest hardop lachen, sorryquote:Op maandag 28 februari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
En ik ben er WEER ingestonken. Nu heb ik van die vrijeuitloopkippeneieren gekocht.
I'm a sucker
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:58 schreef crv het volgende:
[..]
het is een aflopende zaak. We proberen hem zo snel mogelijk uit het ziekenhuis te krijgen want mijn schoonmoeder wil niet dat ie daar sterft. Zeker niet naar hoe het de afgelopen week daar ging.
En weet ja nu ook wat het verschil is tussen scharrel eieren en vrijeuitloopeieren ?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
I'm a sucker
Hoi Meissiequote:
sterkte voor jou en je vrouw!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef crv het volgende:
net een brichtje van mijn vrouw uit het ziekenhuis. We hebben besloten alle onderzoeken verder te stoppen
pas maar op, ik rij zo naar Zwolle.....quote:Op maandag 28 februari 2011 14:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik heb geen hongerEn bovendien, jij zit zo ver weg, je kunt er toch niets tegen doen
![]()
![]()
Dat doe je echt nietquote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas maar op, ik rij zo naar Zwolle.....
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En weet ja nu ook wat het verschil is tussen scharrel eieren en vrijeuitloopeieren ?
[..]
Hoi Meissie![]()
quote:Hoewel de prijs voor de consument niet het enige criterium is, vindt men het verschil in prijs tussen biologische en andere eieren te groot. Met name het prijsverschil met vrije-uitloopeieren is voor de mensen die deze eieren (en scharreleieren) kopen moeilijk te begrijpen.
zie, steeds meer reden om naar Zwolle te rijdenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doe je echt nietMaar als je hier dan toch bent, vul je dan meteen even m'n ketel bij?
Ik denk dat je dan thuis wel wat uit te leggen hebtquote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas maar op, ik rij zo naar Zwolle.....
mwoa...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan thuis wel wat uit te leggen hebt.
Maargoed, ik ga zo wel ff die kant op, kijken of ze wel echt uit bedje is, en om er voer in te stoppen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:52 schreef crv het volgende:
net een brichtje van mijn vrouw uit het ziekenhuis. We hebben besloten alle onderzoeken verder te stoppen
Sterkte CRV in de komende moeilijke periodequote:Op maandag 28 februari 2011 13:58 schreef crv het volgende:
[..]
het is een aflopende zaak. We proberen hem zo snel mogelijk uit het ziekenhuis te krijgen want mijn schoonmoeder wil niet dat ie daar sterft. Zeker niet naar hoe het de afgelopen week daar ging.
Als ik dan toch daar ben...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mwoa...
vul je dan ook de ketel even bij?
quote:
Das niet het verschil hé, wel blijven lezen hoorquote:Hoewel de prijs voor de consument niet het enige criterium is, vindt men het verschil in prijs tussen biologische en andere eieren te groot. Met name het prijsverschil met vrije-uitloopeieren is voor de mensen die deze eieren (en scharreleieren) kopen moeilijk te begrijpen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En weet ja nu ook wat het verschil is tussen scharrel eieren en vrijeuitloopeieren ?
[..]
Hoi Meissie![]()
Dus scharrel is knus en warmquote:Op maandag 28 februari 2011 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Scharrel is hutjemutje in een schuur, vrije uitloop impliceert dat de beestjes ook nog naar buiten kunnen
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
Nou ik ga mijn kuiken van school halen
Vrijeuitloopkippen krijgen laxeermiddel dan lopen de eieren er vrijelijk uit en hoeven ze niet te persenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Scharrel is hutjemutje in een schuur, vrije uitloop impliceert dat de beestjes ook nog naar buiten kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
ik ga zo een paar kleine boodschapjes doen voor Toeks verjaardagmaaltjequote:Op maandag 28 februari 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
Tot straks chickquote:Op maandag 28 februari 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |