Vieslapjequote:Op maandag 28 februari 2011 12:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Batsos, wijnos, zwemmos, slapos.....we deden het allemaal op Kretos
Wat ga je vrijdag doen?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:21 schreef ferrari_rood het volgende:
@oognip je kunt het ook mengen met rc indoor.
Ik ben maar bij mijn moeder gestopt omdat ik weer moest spugen 3e x vandaag.
Ik trek vrijdag even goed aan de bel want echt trekken doe ik dit niet lang meer.
En mijn schoonvader van het weekend toen we daar waren en ik ook moest spugen.
Ja jij wilde zwanger worden.
Toen stond het huilen mij ook nader dan het lachen
ff een paar dagen zkh met een infuus van vocht, suiker en een anti emeticum lijkt me eerlijk gezegd echt niet onverstandig nu F_Rquote:Op maandag 28 februari 2011 12:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Controle afspraak in het z-huis en dan ga ik aangeven dat het na een wat betere periode weer een stuk slechter gaat. Inclusief bloed bij het spugen 's avonds. Ik denk niet dat ze veel kunnen doen en op een opname zit ik niet te wachten. Maar dit is ook zo uitputtend
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:38 schreef oh-oh het volgende:
f_r wat heb jij toch allemaal lomperikken in je omgeving zeg![]()
Ingepinbibsebabsje, waarom niet dan, als je me dat nu es goed uit kan leggen, dan weet ik dat tenminste
Jullie plagen mijquote:Op maandag 28 februari 2011 12:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben zover nog niet heen. Daar zorg ik zelf welvoor.
Een beetje zon zou mij al goed doen denk ik maar de zonnebank mag nu niet
En waarom wil je niet meer zo genoemd worden?
Verstandig om het goed aan te geven hoor. Buiten dat het ontzettend vervelend voor jou is, lijkt me dit ook niet heel goed voor de groei van je baby, of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Controle afspraak in het z-huis en dan ga ik aangeven dat het na een wat betere periode weer een stuk slechter gaat. Inclusief bloed bij het spugen 's avonds. Ik denk niet dat ze veel kunnen doen en op een opname zit ik niet te wachten. Maar dit is ook zo uitputtend
Ze werkt altijd op therapeutische basis.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Wanneer wil je weer therapeutisch gaan werken oh-oh?
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ze werkt altijd op therapeutische basis.
De wattes?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:05 schreef Muis006 het volgende:
Hoiii
Oh-oh, hoe is het met je heup? Kan je alweer de pidiktos dansen met je Griek?
Ik kwoot:quote:Op maandag 28 februari 2011 13:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De wattes?
T gaat beter, maar we zijn dr nog niet
Fijn dat het beter gaatquote:The Pidiktos, or leaping dances, are indicative of the rugged mountains of Greece. There, the life is bolder and thus the very strain of mountain life is depicted in movements, especially in the virile and stark movements of the men. The raising of the leg and the leaps in the air almost seem to rise to the need of man to challenge culture. There are expressions of a dancer, either during a dance or in describing him afterwards, as to how he leaped over the mountains in his dancing.
Bron
je gaat voor het DeZwabber-Dag/Nacht-ritme ?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik begin in te kakken, ik heb niet geslapen vannacht maar de Oscars live gekeken
Nee nee, ik heb gewoon 1 nachtje overgeslagen en ik ga vanavond op tijd naar bed!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je gaat voor het DeZwabber-Dag/Nacht-ritme ?
Je wordt oud.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb gewoon 1 nachtje overgeslagen en ik ga vanavond op tijd naar bed!
Als je nu een klein tukje gaat doen, ben je straks dood & overledenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik begin in te kakken, ik heb niet geslapen vannacht maar de Oscars live gekeken
+1quote:Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je nu een klein tukje gaat doen, ben je straks dood & overleden
Koffie, wandeling, nog meer koffie, nog een wandeling en dan om 20:00 je bedje in
Ik ga ook niet tukken hoor!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je nu een klein tukje gaat doen, ben je straks dood & overleden
Koffie, wandeling, nog meer koffie, nog een wandeling en dan om 20:00 je bedje in
Bikkel!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ook niet tukken hoor!
Ik red het wel tot een uur of 21.00 minstens
Toe maar weer; woest wijfquote:Op maandag 28 februari 2011 13:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee Californication komt vanavond, dus ik red het nog wel tot later zelfs
DHW is geweldigquote:Op maandag 28 februari 2011 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is idd heel crappy.
Net als desperate housewives
Daar lagen ze ook allemaal te comaslapen, totdat ik de dweil pakte.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik sluit de honden altijd op in de slaapkamert als ik ga zuigen en dweilen hoorDie mogen dr pas weer in als de vloer droog is.
Pis maar op je emmer met sopquote:Op maandag 28 februari 2011 13:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu heb ik mezelf opgesloten in de woonkamert en ik moet plassen
Ik heb nooit een emmert; ik maak altijd een sopje in de gootsteenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |