4 tot 6 wk dus dat zal mei zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:00 schreef oh-oh het volgende:
Tot wanneer zou je nog moeten werken voor je zwangerschapsverlof?
Ik heb net heeeeeerlijk gedoucht, en lang![]()
En een machine was dr in gemikt.
Zo ff met een dweil door de kamer lopen nog, dat kind heeft dr gisteren echt weer een teringbende van gemaakt
Had je hills i/d?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:32 schreef Oognip het volgende:
Pff ik weet niet wat ik met Pingoo aan moetDie was aan de diarree dus die heeft een week speciaal voer gekregen, wat hij helemaal niet lekker vond dus hij at ook niet veel. Nu was zaterdag de diarree over en heeft ie weer normaal voer en nu is ie ook weer aan de diarree. Ik weet nu niet wat voor voer ik hem moet geven
Gekookte rijst en kip vindt hij ook niet lekker
Ik ben echt nog steeds klaarwakker.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:16 schreef indaha het volgende:
Oh-oh ik had niet door dat je de Oscars aan het kijken was maar aangezien je niet meer naar bed gaat ben je toch een nachtbrakeren f_r wat jammer dat je je nog steeds niet lekker voelt.
Nee Royal Canin sensible en normaal krijgen ze royal canin indoor 32. Is Hills beter dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
4 tot 6 wk dus dat zal mei zijn.
Leuk he kinderen oh-oh
[..]
Had je hills i/d?
Ja zou ik ook denken, maar ik vind het zo sneu dat ie dat niet zo lekker vindt. Misschien maar een andere soort speciaal voer geven.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:34 schreef indaha het volgende:
Tja ik zou normaal ook rijst met kip zeggen maar als hij dat niet wil voorlopig dat speciale voer maar weer.
Dat is balen ja, maar als je heup zo goed vooruit gaat hoeft ze misschien niet meer zolang te wachten.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben echt nog steeds klaarwakker.
Alleen moet ik ff mn oude bril gaan zoeken, want ik moet geloof ik nu wel mn lenzen even uit gaan doen![]()
Ik baal trouwens, mn nichtje is morgen jarig, en ik had al een hele berg kadootjes verzameld , maar die liggen op kantoor , met een hele berg leuk inpakpapier![]()
Nu heb ik maar wat online besteld dat ze morgen krijgt, en stuur ik wel een kaartje dat de traditionele doos-met-kadootjes nog komt
Nee dat is inderdaad al een tijdje geleden, dat is wel een goede. Ze komen niet buiten dus waarschijnlijk hebben ze geen wormen, maar ik kan het altijd proberen. Vanmiddag maar even langs de da voor ontwormtabletten.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik gaf Snowy en Rossi hills i/d dat advies kreeg ik bij diarree te geven.
Balen dat hij zo ziek. Is hij ontwormd?
Ik ga even overleggen met de da, kijken of zij dat ook nodig vindt. Thanks voor je adviesquote:Op maandag 28 februari 2011 09:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Je kunt eventueel iets tegen giuardia oid vragen dat geeft ookc diarree.
Royal canin indoor 32. 's Avonds krijgt ie iets van 30 gram vlees, heel weinig dus maar doe ik puur voor lekker een andere smaak. Maar die 30 gram eet ie ook nooit op.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Vaak geven ze het wel mee. Maar dat ligt aan de DA denk ik
Welk voer krijgt hij normaal?
Jep. Vorige week maandag zijn we begonnen met dat geven en vrijdag had hij geen diarree meer. Een beetje dom misschien, maar omdat hij rc sensible niet zo lekker vond en de diarree over was hebben we hem toen weer de normale brokken gegeven.quote:
Je mag wel wat van mijn klaarwakkerheid hebbenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:05 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen allen. Ik ben nog steeds niet klaarwakker
Ik heb hier nog wel wat bezigheden voor je hoor!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je mag wel wat van mijn klaarwakkerheid hebben![]()
Ik heb net was gevouwen, ik moet wel bezig blijven geloof ik
Nee dank je; het komt vanzelf wel goed denk ikquote:Op maandag 28 februari 2011 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Je mag wel wat van mijn klaarwakkerheid hebben![]()
Ik heb net was gevouwen, ik moet wel bezig blijven geloof ik
Gordijnen nog gevonden, of heeft iemand ze voor je deur weggepiktquote:Op maandag 28 februari 2011 11:30 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb hier nog wel wat bezigheden voor je hoor!
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gordijnen nog gevonden, of heeft iemand ze voor je deur weggepikt
Hey, hoestie?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:48 schreef Pagan het volgende:
![]()
![]()
Mogge allemaal, nog van p******'s gedroomd?
quote:
Hier lopen een Franse bul, een rode kater en een roodwit kitten met zijn drieën als malloten met die speeltunnel te dollen. Het vliegt het huis door.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Ow![]()
Ik heb ook zondag pas weer afgesproken met de Griek
En dan met of zonder kind?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Ow![]()
Ik heb ook zondag pas weer afgesproken met de Griek
Dar kan ik me wat bij voorstellen. Tijd om dit hoofdstuk af te sluiten denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mwoah beetje misschien maar komt wat mij betreft iets te laat.
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dar kan ik me wat bij voorstellen. Tijd om dit hoofdstuk af te sluiten denk ik.
Oh, dat ding waar die van mij werkelijk nog niet eens naar keken?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:53 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier lopen een Franse bul, een rode kater en een roodwit kitten met zijn drieën als malloten met die speeltunnel te dollen. Het vliegt het huis door.
Avec infant, altijd op zondag, dan is voor mama dart en zuipdagquote:
Lijkt me inderdaad ook wel gek ja, maar waarom spreken jullie niet eens 's avonds af? Zonder kind.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, dat ding waar die van mij werkelijk nog niet eens naar keken?
![]()
[..]
Avec infant, altijd op zondag, dan is voor mama dart en zuipdag![]()
Maar dit maal ga ik naar hun toe.
Alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik het daar nog gekker zou vinden dan hier, mocht er iets gebeuren, omdat zij en dr zus daar ook nog wonen
Als ik deze post nou als eerste had gelezen, had ik al dat gemekker van vannacht ook niet hoeven lezenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Nah, ik heb nog niet geneukt.
Jij?
LK was een beetje van het pad af, maar dat is niet te volgen dus doe je geen moeite om terug te lezen.
Omdat hij 's avonds altijd met het kind is.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad ook wel gek ja, maar waarom spreken jullie niet eens 's avonds af? Zonder kind.
Ach, het was gewoon ouderwetsch gezellig.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik deze post nou als eerste had gelezen, had ik al dat gemekker van vannacht ook niet hoeven lezen![]()
Ik doe gewoon selectief lezen; als ik een niet nader te noemen avatar zie, scroll ik uit voorzorg al door![]()
quote:Mogguh trouwens![]()
oh oh, niet batsos gedaan?
Jij weet ook echt van geen ophouden hequote:Op maandag 28 februari 2011 11:52 schreef Oognip het volgende:
Mwoah beetje misschien maar komt wat mij betreft iets te laat.
Hoezo? Waar heb je het over?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij weet ook echt van geen ophouden he
Da's een overblijfsel van een paar jaar Kreta plus de bijbehorende Raki's en Ouzo'squote:
Daar ging jij flink van batsos???quote:Op maandag 28 februari 2011 12:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's een overblijfsel van een paar jaar Kreta plus de bijbehorende Raki's en Ouzo's
Batsos, wijnos, zwemmos, slapos.....we deden het allemaal op Kretosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |