Ach, we gaan er vanuit dat hij zich hopelijk steeds beter gaat voelen. Dat z'n hartslag niet meer de hele dag 130 of hoger is voelt al een stuk fijner! Nu gewoon hopen dat het goed blijft gaan.quote:
Slaap lekker.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:46 schreef Oognip het volgende:
Is er ook bekend waarom hij zo nu en dan een daling heeft van de bloeddruk?
Antwoord lees ik morgen wel, nu echt slapen
Zeker weten!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, we gaan er vanuit dat hij zich hopelijk steeds beter gaat voelen. Dat z'n hartslag niet meer de hele dag 130 of hoger is voelt al een stuk fijner! Nu gewoon hopen dat het goed blijft gaan.
Let it go, gaat helemaal nergens over.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik wás idd dat meisje op het schoolplein wat altijd getreiterd en geslagen werd.....
Ik wert dat ik weird ben, kan er geen fuk aan doen. Ik heb een gebruiksaanwijzing maar wat wel raar is, ik trek me potdomme wél jullie sores aasn, tot op het bot.
Mag ik dat de sok nu hier zijn, wees eerlijk, heb nooit jullie op welke manier ook kwaad gedaan. dus nu om mijn oren heen over mij gaan lullen heb ik over jullie ook nooit gedaan, ook niet via pb, In. ik ben altijd op zich eerlijk maar heb een aandoening waardoor ik af en toe ff stevig mega-vervelend ben, en dat is zacht uitgedrukt. Voor wie is dat lastiger?. voor jullie of voor mij? aar hoe dan ook, over mij beetje gaan lullen is ook niet erg kies. Zeg het maar recht tegen mijjn raap, wordt ik ook een grote meid van. Ik ga geen sorry zeggen want ben er beetje niet helemaal schuldig aan.
Kom wel even zeggen, zo ben ik, en daar moet men het mee doen.
Je kunt hier meelezen dus het is niet zo dat er achter je rug om geluld wordt.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik wás idd dat meisje op het schoolplein wat altijd getreiterd en geslagen werd.....
Ik wert dat ik weird ben, kan er geen fuk aan doen. Ik heb een gebruiksaanwijzing maar wat wel raar is, ik trek me potdomme wél jullie sores aasn, tot op het bot.
Mag ik dat de sok nu hier zijn, wees eerlijk, heb nooit jullie op welke manier ook kwaad gedaan. dus nu om mijn oren heen over mij gaan lullen heb ik over jullie ook nooit gedaan, ook niet via pb, In. ik ben altijd op zich eerlijk maar heb een aandoening waardoor ik af en toe ff stevig mega-vervelend ben, en dat is zacht uitgedrukt. Voor wie is dat lastiger?. voor jullie of voor mij? aar hoe dan ook, over mij beetje gaan lullen is ook niet erg kies. Zeg het maar recht tegen mijjn raap, wordt ik ook een grote meid van. Ik ga geen sorry zeggen want ben er beetje niet helemaal schuldig aan.
Kom wel even zeggen, zo ben ik, en daar moet men het mee doen.
Welles, die Griekse God toch?quote:
Dnk dat je gelijk hebt.ik trek me alles aan, ben 50 en nog steeds te gevoelig. dat piempie ging ook nergens meer over maar werd ogm té vervelend.. Soms komt iets te dichtbij, wordt het echt beetje irri maar moet je het gewoon kenbaar maken.. maar afijn, door sommigen hier welke in vertrouwde zal ik toch weer dar meisje vd klas zijn die gepest wordt dus ben hier wel klaar .quote:Op maandag 28 februari 2011 00:52 schreef APK het volgende:
[..]
Let it go, gaat helemaal nergens over.
Misschien ben ik old skool, maar ik zie wel ergere pesterijen op FoK! voorbij komen en in vergelijking met andere subfora is iedereen in F&F over het algemeen erg lief voor elkaar.
Je maakt je echt veel te druk over niks en misschien probeer je gewoon te hard, dat zou ook kunnen...
Dies heul nie daarquote:
Ik schoffel niemand onderuit, maar sommiggen luisteren niet goed als ze onder mijn schoffel hangenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je kunt hier meelezen dus het is niet zo dat er achter je rug om geluld wordt.
Zo ben jij en daar moeten we het mee doen? Dat doen we dus ook. Er zijn hier meer gekken met elk hun gebrek, maar kaatst en je kunt de bal verwachten.
Begrijp ik het trouwens goed dat je oognip, het puppy en tevens mascotte van de SC, niet per PM onderuit geschoffeld hebt? (Spellingscontrole suggereeerde trouwens geschoffeerd)
Mijn laatste woorden hierover!
Het stomme is, (hier in het durp is geen kabel dus Sat.) dat we volgens Canal plus het nhele weekend film 1 zouden hebben. Niet dusquote:
Hihi dus ik ben het puppy en de mascotte van de SCquote:Op maandag 28 februari 2011 00:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je kunt hier meelezen dus het is niet zo dat er achter je rug om geluld wordt.
Zo ben jij en daar moeten we het mee doen? Dat doen we dus ook. Er zijn hier meer gekken met elk hun gebrek, maar kaatst en je kunt de bal verwachten.
Begrijp ik het trouwens goed dat je oognip, het puppy en tevens mascotte van de SC, niet per PM onderuit geschoffeld hebt? (Spellingscontrole suggereeerde trouwens geschoffeerd)
Mijn laatste woorden hierover!
Nu neem je het weer zo serieusquote:Op maandag 28 februari 2011 00:58 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dnk dat je gelijk hebt.ik trek me alles aan, ben 50 en nog steeds te gevoelig. dat piempie ging ook nergens meer over maar werd ogm té vervelend.. Soms komt iets te dichtbij, wordt het echt beetje irri maar moet je het gewoon kenbaar maken.. maar afijn, door sommigen hier welke in vertrouwde zal ik toch weer dar meisje vd klas zijn die gepest wordt dus ben hier wel klaar .
Nou je mist dr geen ene klap aanquote:Op maandag 28 februari 2011 01:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Het stomme is, (hier in het durp is geen kabel dus Sat.) dat we volgens Canal plus het nhele weekend film 1 zouden hebben. Niet dus
Eerlijk ben je toch al niet: je zegt tegen mij wat een achterlijke TT en dat ik je teleurgesteld hebt, je komt in de SC en zegt dat die TT over piempie zo leuk is. Ik vraag om uitleg en het enige wat jij doet is mij negeren. Lekker volwassenquote:Op maandag 28 februari 2011 01:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Ik schoffel niemand onderuit, maar sommiggen luisteren niet goed als ze onder mijn schoffel hangen![]()
ook mijn laatste woorden(pm ter inzage maar over mijn lijk, snie eerlik, is tussen haar en mij_
Nee was ik al bang voor!quote:
Klaar. Punt. Streep.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:06 schreef Oognip het volgende:
Eerlijk ben je toch al niet: je zegt tegen mij wat een achterlijke TT en dat ik je teleurgesteld hebt, je komt in de SC en zegt dat die TT over piempie zo leuk is. Ik vraag om uitleg en het enige wat jij doet is mij negeren. Lekker volwassen
Oeh,leuk!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee was ik al bang voor!
Oh, ik doe morgen bij Vaslav even een dvd, Ondine, met Colin Farell. Gisteren gekeken, mooi!
Wil jij "Ondine" ook Elies? Stuur ik hem ook naar jou.quote:
Nee, Pagan kijkt van de week weer, dit was te slechte kwaliteit.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh,leuk!
Hebben jullie the King's Speech al toevallig?
Yes please!quote:
Is ie ondertiteldquote:Op maandag 28 februari 2011 01:09 schreef Strega het volgende:
Wil jij "Ondine" ook Elies? Stuur ik hem ook naar jou.
Klaar. Punt. Streepquote:Op maandag 28 februari 2011 01:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Maar trek me hier wel terug (slecht anders voor jullie bloeddruk Strega en Pagan)
ben meer voer voor 'mijn' eigen meiden en kerels en voor mezzo-forum. ik wéét dat ik een moeilijk figuur ben, onder controle hebben gaat 24/7 perfect, enkel niet op een forum,, dan ga ik lós
maar wil dus liever niet anoniem dat ....wijf zijn die ik in het echt niet ben(voor zover ik weet )
Dus ben maar wijs mezelf
En het is toch lastig om mezelf proberen uit te leggen maar afijn, dat dus. ongeveer
en dit is weer leuk/reageer leesvoer voor jullie, nietwaar?
\quote:
Jij bent toch heul nie doof nie?quote:
..-quote:
Dan graagquote:Op maandag 28 februari 2011 01:14 schreef Strega het volgende:
Yes dear, Dutch. En Colin Farrel spreekt aandoenlijk lief Iers!
Die fillum blijft wel ff goed heurquote:Op maandag 28 februari 2011 01:14 schreef oh-oh het volgende:
Jij bent toch heul nie doof nie?
![]()
En jij moet eerst Modern Family kijken ( dat is ook niet ondertiteld maar das echt wel te snappen heur! ).
OK, gaat morgen naar je toe!quote:
Tja, maar word je daar blij van?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik wacht nog steeds op mensen die ik ken op die rode loper![]()
Oh Justin Timberlake, die ken ik wel
Ik ben blij dat ik eindelijk iemand kenquote:
Ja, ik zag van de week zo'n mooie foto van haar!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik eindelijk iemand ken![]()
Ik wil Helena zien
Sweet dreams oh-ohquote:Op maandag 28 februari 2011 01:40 schreef oh-oh het volgende:
Whahaha dat jochie van Modern Family ( Manny ) presenteert gewoon een item
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |