quote:Op maandag 28 februari 2011 11:48 schreef Pagan het volgende:
![]()
![]()
Mogge allemaal, nog van p******'s gedroomd?
quote:
Hier lopen een Franse bul, een rode kater en een roodwit kitten met zijn drieën als malloten met die speeltunnel te dollen. Het vliegt het huis door.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Ow![]()
Ik heb ook zondag pas weer afgesproken met de Griek
En dan met of zonder kind?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Ow![]()
Ik heb ook zondag pas weer afgesproken met de Griek
Dar kan ik me wat bij voorstellen. Tijd om dit hoofdstuk af te sluiten denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mwoah beetje misschien maar komt wat mij betreft iets te laat.
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dar kan ik me wat bij voorstellen. Tijd om dit hoofdstuk af te sluiten denk ik.
Oh, dat ding waar die van mij werkelijk nog niet eens naar keken?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:53 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier lopen een Franse bul, een rode kater en een roodwit kitten met zijn drieën als malloten met die speeltunnel te dollen. Het vliegt het huis door.
Avec infant, altijd op zondag, dan is voor mama dart en zuipdagquote:
Lijkt me inderdaad ook wel gek ja, maar waarom spreken jullie niet eens 's avonds af? Zonder kind.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, dat ding waar die van mij werkelijk nog niet eens naar keken?
![]()
[..]
Avec infant, altijd op zondag, dan is voor mama dart en zuipdag![]()
Maar dit maal ga ik naar hun toe.
Alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik het daar nog gekker zou vinden dan hier, mocht er iets gebeuren, omdat zij en dr zus daar ook nog wonen
Als ik deze post nou als eerste had gelezen, had ik al dat gemekker van vannacht ook niet hoeven lezenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Nah, ik heb nog niet geneukt.
Jij?
LK was een beetje van het pad af, maar dat is niet te volgen dus doe je geen moeite om terug te lezen.
Omdat hij 's avonds altijd met het kind is.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad ook wel gek ja, maar waarom spreken jullie niet eens 's avonds af? Zonder kind.
Ach, het was gewoon ouderwetsch gezellig.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik deze post nou als eerste had gelezen, had ik al dat gemekker van vannacht ook niet hoeven lezen![]()
Ik doe gewoon selectief lezen; als ik een niet nader te noemen avatar zie, scroll ik uit voorzorg al door![]()
quote:Mogguh trouwens![]()
oh oh, niet batsos gedaan?
Jij weet ook echt van geen ophouden hequote:Op maandag 28 februari 2011 11:52 schreef Oognip het volgende:
Mwoah beetje misschien maar komt wat mij betreft iets te laat.
Hoezo? Waar heb je het over?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij weet ook echt van geen ophouden he
Da's een overblijfsel van een paar jaar Kreta plus de bijbehorende Raki's en Ouzo'squote:
Daar ging jij flink van batsos???quote:Op maandag 28 februari 2011 12:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's een overblijfsel van een paar jaar Kreta plus de bijbehorende Raki's en Ouzo's
Batsos, wijnos, zwemmos, slapos.....we deden het allemaal op Kretosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |