Altijd met jou kan ik praten over die chicka's gekke bro. Niks van die gayfags hierzo zonder smaak wij zijn alles jwt hou het straat Flippa Gquote:Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
'' Goh, dankje Flippa G dat je me hebt geholpen!''
'' Graag gedaan snuffa G, ik protect me homeboyzz jwz''
Hij werd ingemixt en deze fantastische plaat herken je natuurlijk gelijk.quote:
SPOILER: dezen dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
That's some serious fobo material there mayne!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Altijd met jou kan ik praten over die chicka's gekke bro. Niks van die gayfags hierzo zonder smaak wij zijn alles jwt hou het straat Flippa G
Ja maar nog één post hierboven ofzo, die zei het al toen die andere nog bezig was :x Quaas.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij werd ingemixt en deze fantastische plaat herken je natuurlijk gelijk.
Have you ever been mellow?
Have you tried?
Have you ever been happy?
Just to hear a song?
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
Heb iemand een tissue voor meSPOILER: dezen dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
Lelijk pakkie....SPOILER: dezen dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
proef je niks van!quote:
Zemelquote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef Nitrouz het volgende:
Ragboer tegenover gothics
[ afbeelding ]
Hmm, ik vraag het me af, ik ga zometeen hier een post daarover neer zetten omdat dit in feite op hetzelfde neer komt. Alleen zonder dat achterlijke leider gedoe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |