Ik ben de enige.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
ZIJN WE ALLEMAAL NOG WEL SOORT VAN ONTOPIC AAN HET POSTEN MENSEN? ANDERS KOMT BOZE MURP WEER LANGS!
Moeten we constant over de muziek gaan praten? no offensequote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
ZIJN WE ALLEMAAL NOG WEL SOORT VAN ONTOPIC AAN HET POSTEN MENSEN? ANDERS KOMT BOZE MURP WEER LANGS!
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Deze?Neen, @ iPod met roze pakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Ja zo kan ik het ookquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
nee hoor, hoeft niet, we mogen ook praten over wat er op de radio gezegd wordt en hoe het gaat enzo.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:22 schreef quaas het volgende:
[..]
Moeten we constant over de muziek gaan praten? no offense
Gadverdamme ik schrokquote:Op zondag 27 februari 2011 23:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook..
Kijk deze foto is:
[ afbeelding ]
Heerlijk liedquote:Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef Quyxz_ het volgende:
I want to be a hippy and I want to get stoned on mari - marijuana
I want to be a wonder way guy to leave home for mari - marijuana
I want to be a hippy and I want to get stoned on mari - marijuana
I want to be a wonder way guy to leave home for mari - marijuana
'' Goh, dankje Flippa G dat je me hebt geholpen!''quote:Op zondag 27 februari 2011 23:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gadverdamme ik schrokJe hebt gelijk. Maar ik zag haar 2 jaar geleden live toen ik op Pinkpop was en toen was ze best leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |